Sietse Bakker: “Η Eurovision είναι ένα μεγάλο πάρτι για την Ευρώπη, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα πραγματοποιηθεί χωρίς κοινό”!

Έχοντας περάσει ολόκληρη η Ευρώπη κυριολεκτικά στην καρδιά της πανδημίας του κορωνοϊού και με τις μεγάλες διοργανώσεις των επόμενων μηνών να αναβάλλονται, η τύχη της Eurovision 2020 παραμένει άγνωστη. Πάντως ο παραγωγός του φετινού διαγωνισμού, Sietse Bakker, προέβη σε μια δήλωση που θα συζητηθεί. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ανέφερε ότι δεν θα μπορούσε να φανταστεί Eurovision χωρίς κοινό.

Ο σχολιαστής της μετάδοσης του διαγωνισμού για την ολλανδική δημόσια τηλεόραση, Cornald Maas, αλλά και ο παραγωγός της φετινής διοργάνωσης, Sietse Bakker, υποστήριξαν σήμερα διαφορετικές θέσεις, από όσα είδαν χθες το φως της δημοσιότητας, από την διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης της Σλοβενίας, Natalija Gorscak.

Συγκεκριμένα, η Natalija Gorscak, αποκάλυψε ότι η EBU σχεδιάζει ένα plan B σε περίπτωση που η πανδημία δεν κοπάσει τις επόμενες εβδομάδες.

Στην EBU προετοιμάζονται σαν να γίνεται η Eurovision κανονικά. Είμαι προσωπικά σε επαφή με τη διοίκηση, η οποία διαθέτει ένα σχέδιο Β στο οποίο θα εμπλακούμε περισσότερο [οι εθνικοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς]. Στη Σλοβενία, αυτό υποτίθεται ότι θα γίνει στο στούντιο τηλεόρασης.

Εάν αυτό το σενάριο προχωρήσει, κάθε μέλος θα μεταδόσει την συμμετοχή του από τηλεοπτικό studio. Αυτό σκέφτονται. Όλα είναι υπό συζήτηση, αλλά κατ ‘αρχήν ενεργούν σαν να συνέβαινε η Eurovision στο Ρότερνταμ [όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί].

Natalija Gorscak, διευθύνων σύμβουλος της RTSVLO

Αυτή την στιγμή στην Ολλανδία έχουν απαγορευθεί οι εκδηλώσεις με περισσότερο από 100 άτομα. Η απαγόρευση αυτή ισχύει μέχρι και τις 31 Μαρτίου, αν και αναμένεται το μέτρο να συνεχιστεί και αργότερα. Ήδη πολλά events που είναι προγραμματισμένα για τον Απρίλιο στην Ολλανδία αναβάλλονται.

Ο σχολιαστής του διαγωνισμού και σύμβουλος της ομάδας παραγωγής Cornald Maas προτείνει στην χειρότερη των περιπτώσεων να μετατεθεί η Eurovision για την επόμενη χρονιά.

Εάν αυτή η καραντίνα ανανεωθεί και πάλι, θα είναι αδύνατο να διεξαχθεί ο διαγωνισμός έγκαιρα. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε την προετοιμασία του χώρου χωρίς να γνωρίζουμε με βεβαιότητα εάν θα πραγματοποιηθεί η διοργάνωση. Επίσης, δεν έχουμε καμία εγγύηση εάν οι αντιπροσωπείες θα αρνηθούν να φτάσουν, κάποιοι ήδη αρνούνται να πάνε στην Ολλανδία για τις postcards. Στη χειρότερη περίπτωση, θα αναβληθεί για ένα έτος, αλλά γνωρίζω ότι όλοι εργάζονται προκειμένου ο διαγωνισμός να πραγματοποιηθεί κανονικά.

Cornald Maas, σχολιαστής της ολλανδικής μετάδοσης της Eurovision

Σε παρόμοιο κλίμα και οι δηλώσεις του παραγωγού της Eurovision 2020, Sietse Bakker.

Έχουμε ακόμα δύο μήνες, οπότε ελπίζουμε ότι η κατάσταση θα ηρεμήσει τις ερχόμενες εβδομάδες. Είμαστε σε συνεχή επαφή με τον Δήμο του Ρότερνταμ, το GGD (Υπουργείο Υγείας) και το RIVM (Ολλανδικό Εθνικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας και Περιβάλλοντος) και ακολουθούμε τις οδηγίες τους. Επί του παρόντος, ο οργανισμός συνεχίζει να εργάζεται σε πλήρη εξέλιξη, αλλά εξετάζει και άλλα σενάρια. Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision είναι φυσικά ένα πάρτι για το Ρότερνταμ, την Ολλανδία και την Ευρώπη και δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς κοινό. 

Sietse Bakker, παραγωγός της Eurovision 2020

Οι τελικές αποφάσεις πάντως δεν αναμένονται πριν τα μέσα του επόμενου μήνα. Είναι φανερό πάντως με βάση και τα παραπάνω ότι οι Ολλανδοί δεν θέλουν να πραγματοποιηθεί ένας διαγωνισμός χωρίς κοινό, δημοσιογράφους και τους fans που κάνουν κάθε χρόνο την Eurovision, το μεγαλύτερο μουσικό πάρτι του πλανήτη.

Εσείς τι πιστεύετε; Θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός μέσω τηλεοπτικών στούντιο ή να αναβληθεί σε μεταγενέστερο χρόνο;

Πηγή: ESCKaz
2 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    Σε μεταγενέστερο χρόνο….Αν φυσικά μπορούν και οι συμμετέχοντες, αν και θεωρώ ότι μια εβδομάδα-10μερες θα μπορέσουν να τροποποιήσουν το πρόγραμμα τους με σκοπό την διεξαγωγή του θεσμού αν πχ μεταφερθει για πιο πίσω.Όλα τα άλλα σενάρια (βλ. κεκλεισμένων των θυρών/ μετάδοση από στούντιο της κάθε χώρας) απλά “μπαζουν”.

    Απάντηση
  2. Bendictos
    Bendictos says:

    Η μετάθεση του διαγωνισμού σε μεταενέστερο χρόνο είναι μία επιλογή που δεν μπορεί να γίνει για πάρα πολλούς λόγους και πραγματικά απορώ πώς κάποιοι που σχολιάζουν το θεωρούν πιθανό. Πρώτον, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τόσο οι αρένα όσο και οι συμμετέχοντες θα είναι διαθέσιμοι 2,5 ή 10 μήνες μετά. Εννοείται πώς πριν την επιλογή ήξεραν τις ημερομηνίες του διαγωνισμού και κανόνισαν τον προγραμματισμό τους αναλόγως. Τώρα αν πιστεύεις ότι θα μπορούν όλοι, από ερμηνευτές και συντελεστές μέχρι και τα λοιπά μέλη της κάθε αποστολής και του κάθε ραδιοτηλεοπτικού φορέα να είναι διαθέσιμοι όλοι μαζί σε μια άλλη συγκεκριμένη ημερομηνία, καλά κρασιά. Τώρα θα μου πεις όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του να επιλέξουν άλλους, και εκεί είναι που θα γίνει το έλα να δεις, για ευνόητους λόγους (πόσοι άραγε θα αλλάξουν επίτηδες το τραγούδι τους γνωρίζοντας ήδη όλες τις άλλες συμμετοχές;) και γενικά ένα μπάχαλο. Aλλά ακόμα και αυτό να γίνει, θα είναι λογιστικός εφιάλτης για τη διοργανώτρια χώρα να μεταθέσει την ημερομηνία. Που θα αποθηκευτούν άραγε οι εκατοντάδες τόνοι των υλικών της κατασκευής της σκήνής, για πόσο και με τί κόστος φύλαξης-συντήρησης; Και το σημαντικότερο όλων, είναι ότι κανείς μα κανείς δεν ξέρει πώς θα είναι η κατάσταση με τον ιό σε μερικούς μήνες. Δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να πεις θα κάνω τον διαγωνισμό τον Αύγουστο, όταν δεν ξέρεις πώς θα έχει εξελιχθεί η μεταδοτικότητα, αν τα σύνορα θα είναι ανοιχτά, αν θα επιτρέπονται πτήσεις από και προς, αν αν αν…

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *