Κύπρος: Τις Πταίει; (EDITORIAL)
Ένα απρόσμενο αποτέλεσμα για πολλούς ήταν το φετινό για την Κύπρο και το El Diablo της Έλενας Τσαγκρινού. Τα ελληνικά μίντια είχαν καλλιεργήσει μία εικόνα υπέρμετρης αισιοδοξίας, κάτι που εμείς που βρισκόμασταν στο Ρότερνταμ η αλήθεια είναι πως δεν εισπράτταμε, τουλάχιστον σε αυτό τον βαθμό. Τι πήγε όμως λάθος; Τι έφταιξε και το El Diablo προσγειώθηκε τελικά στην 16η θέση;
Αυτό στο οποίο συμφωνούν οι περισσότεροι, είναι πως η Κύπρος πρέπει επιτέλους να βγει από την σκιά της Ελένης Φουρέιρα. Το El Diablo σαν τραγούδι, σε καμία περίπτωση δεν θύμιζε το Fuego. Η όλη όμως σκηνική εμφάνιση, τα χρώματα, μία γυναίκα pop τραγουδίστρια με τέσσερις κοπέλες στο χορευτικό, ακόμα και ο ισπανικός τίτλος, ήταν πράγματα που στο μυαλό όλων μας, έφερναν θέλοντας και μη, την Ελένη Φουρέιρα και το Fuego.
Η Ελένη Φουρέιρα άφησε ιστορία στον διαγωνισμό και η εμφάνιση της θα συζητιέται για πολλά χρόνια ακόμα. Ευτυχώς ή δυστυχώς, η όποια σύγκριση μαζί της, αδικεί αυτόν που προσπαθεί να παρουσιάσει κάτι στο ίδιο ύφος και στυλ.
Επιπλέον, είδαμε πως φέτος όλα τα bop τραγούδια δεν είχαν θετική κατάληξη στον βαθμολογικό πίνακα. Κύπρος, Αζερμπαϊτζάν και Ισραήλ βρέθηκαν εκτός 15αδας, ενώ η Κροατία δεν πέρασε καν στον τελικό. Αν θέλουμε να μιλήσουμε πιο γενικά, μόνο η Μάλτα και η Ελλάδα, με γυναικεία pop κομμάτια κατάφεραν να βρεθούν στην πρώτη δεκάδα.
Η Κύπρος νομίζω θα πρέπει του χρόνου να ξεφύγει από αυτή την συνταγή, η οποία ναι μεν της χάρισε το 2018 την δεύτερη θέση, έκτοτε όμως φέρνει όλο και πιο φθίνουσες θέσεις στην βαθμολογία (13η το 2019, 16η το 2021). Ίσως θα πρέπει να στραφεί σε εγχώρια ταλέντα, κάτι που όπως είδαμε και από τις αντιδράσεις στα social είναι ένα γενικό αίτημα. Όχι μόνο ως προς τους δημιουργούς και ερμηνευτές, αλλά και ως προς τους χορογράφους. Τι είχε δηλαδή να ζηλέψει η σκηνοθεσία του Χάρη Σάββα το 2017, σε σχέση με όσα πανομοιότυπα παράγουν οι σουηδικές και αυστριακές ομάδες που μας έχουν κατακλύσει;
Είναι γνωστό το ταλέντο των Κυπρίων καλλιτεχνών και με την κατάλληλη στήριξη και καθοδήγηση, δεν στερούνται σε τίποτα από τις ξενόφερτες ομάδες, που εμπιστεύεται το ΡΙΚ τα τελευταία χρόνια.
Τελειώνοντας, θα πω κάτι με πολύ καλή διάθεση, αλλά που με ενόχλησε από την φετινή κυπριακή συμμετοχή. Αντιλαμβάνομαι πόσο σημαντικό είναι να έχεις μία μεγάλη δισκογραφική εταιρεία, όπως είναι η Panik, πίσω σου για να σε στηρίζει σε ένα project όπως είναι η Eurovision. Εν προκειμένω όμως το ΡΙΚ διαγωνίζεται, συμμετέχει και πληρώνει το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων (κόστος συμμετοχής, ξενοδοχεία κλπ). Θα επιθυμούσα την επόμενη χρονιά να φαίνεται σε πρώτο πλάνο το ΡΙΚ, η σημαία της Κύπρου μας και όχι το λογότυπο της Χ δισκογραφικής εταιρείας.
Ας γίνει λοιπόν το φετινό αποτέλεσμα έναυσμα για μία καλύτερη ΚΥΠΡΙΑΚΗ συμμετοχή στην Eurovision 2022!
Εσείς τι πιστεύετε πως έφταιξε για την χαμηλή θέση της Κύπρου στον φετινό διαγωνισμό; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!
Όταν είχε πει κάτι ανάλογο η Αλέξια (πριν τον φετινό διαγωνισμό) αρκετοί ταλιμπανοφαν έπεσαν να την φάνε, στολίζοντας την με διάφορα επίθετα. Τώρα που βγήκε 100% αληθινή όλοι κάνουν τους ανήξερους…
Νομίζω ότι η φθίνουσα πορεία της Κύπρου θα της κάνει καλό στο μέλλον και θα την “αναγκάσει” να ανοίξει τα μάτια της και τα αυτιά της σε ντόπιους συντελεστές (από μουσικούς & ερμηνευτές μέχρι χορευτές & σκηνοθέτες). Εύχομαι να φύγει από μοτίβο fuego και να απαγκιστρωθεί από την panik. Να συμμετέχει και η panik εαν το επιθυμεί, αλλά να μη πηγαίνει το ΡΙΚ με κλειστά τα μάτια μόνο σε μία δισκογραφική.
Πολύ εύστοχο το άρθρο σε όλα τα επίπεδα και τους προβληματισμούς που έθεσε.
Αγαπάμε Κύπρο, στηρίζουμε με την ψήφο μας Κύπρο, γουστάραμε εως και ζηλέψαμε την επιτυχία του fuego, αλλά ας αλλάξουν παράγραφο και για κάτι άλλο!
ΤΙ είναι το “ταλιμπανοφαν”;
Το τραγούδι ήταν απαράδεκτο και καμία σχέση με την Κύπρο.
Τι φάνηκε να φταίει με “γυμνό μάτι”: η μέτρια φωνητική επίδοση της Έλενας στο τελικό και το τρελό άγχος της που την έκανε να ξεχάσει μέχρι και τη χορογραφία.
Τι πραγματικά φταίει: η πολιτική του ΡΙΚ να εγκλωβίζεται σε απομιμήσεις της Φουρέιρα, που έχουν πτωτικές τάσεις κιόλας όπως είπατε. Δεν ξέρω αν πρέπει να γυρίσουν ή όχι αποκλειστικά σε εγχώριους καλλιτέχνες αλλά σίγουρα το να έχουν την πανικ σαν εργολάβο είναι κουραστικό και αναποτελεσματικο κατά την πάροδο των χρόνων.Καλό θα ήταν να πειραματιστούν!( Προσωπικά μου άρεσε το φορμάτ τους το 2015 ανεξαρτήτως αποτελέσματος).
Βέβαια ο πειραματισμός δε σημαίνει πάντα επιτυχία, βλ. Ελλάδα τα τελευταία 8 χρόνια. Ακόμα και φέτος δηλαδή, παρά την εξαιρετική παρουσία σε σύνολο, ο “πειραματισμός” στο staging ίσως να στοιχισε 2-3 θέσεις στην τελική μας κατάταξη.
Γενικά η Κύπρος πρέπει να ξεκολλήσει από το σκεπτικό “Φουρέιρα”, μόνο η Φουρέιρα μπορεί να κάνει-επιτυχως- το ίδιο, αν ξαναπάει οι υπόλοιπες (πχ hurricane) είναι απλώς μίμοι.
Εξαιρετικό άρθρο! Τα είπατε όλα!Όλα όσα ορισμένοι,ελάχιστοι,απο εμας τολμούσαν να τα πουν και μόλις τα λέγαμε μας έκανα Bullying λες και η Κύπρος είναι το άγιο δισκοπότηρο στην eurovision και δεν κάνει να την αγγίζουμε! Ήταν ένα κομμάτι πλαστικό,αντιγραφή με μία τραγουδίστρια που νιαούριζε με ψευτικο σεξ απιλ! Δυστυχώς η πάνικ προσπαθεί να πάρει το μονοπώλειο στον διαγωνισμό και θάβει την ελληνικη συμμετοχη γιατι απλα το προιον που πουλαει ειναι η κυπριακη.Είναι ομως κρατικό προιον η γιουροβιζιον και η ΕΡΤ φετος απεδειξε πως μπορει να το εξαργυρωσει. Επιτυχιες σαν της Φουρειρα και της Παπαριζου γινονται μια φορα συνηθως,μετα απλα η συμμετοχη εφοσον την επαναλαμβανεις γινεται τετριμμενη και καθολου γνησια!
Το γεγονός ότι εμφανίστηκε πρώτη λέτε να μην επηρέασε το αποτέλεσμα έτσι;
Μία χαρά ήταν η Κύπρος και ξεχώρισε φέτος ανεξαρτήτως αποτελέσματος
Μην ξεχνάτε ότι το τραγούδι κάνει ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΊΑ στα charts παγκοσμίως
Τα μόνα δυνατά τραγούδια που τα πήγαν καλά για εμένα ήταν της Ελλάδας και της Σερβίας, γιατί αυτά έδειξαν να έχουν την αποδοχή του κόσμου. Όλα τα υπόλοιπα (Μάλτα, Κύπρος…) αναλώθηκαν γιατί είχαν παρόμοιο ήχο σε σχέση με τον δικό μας ή των hurricane.
Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να υπάρξει μια αλλαγή στην Κύπρο, μια ανανέωση καλύτερα γιατί φαίνεται ότι με την υπάρχουσα λογική τα αποτελέσματα θα είναι όλο και χειρότερα. Προσωπικά, με την επιλογή του Sandro πέρυσι χάρηκα, επειδή φάνηκε ότι υπήρχεια νέα λογική στο όλο εγχείρημα, αλλά φέτος είχαμε πισογυρισμα (αν και το τραγούδι δεν ήταν κακό). Έτσι, λοιπόν, θεωρώ ότι θα πρέπει να δωθεί βήμα σε καλλιτέχνες που δεν επιλέγονται με βάση τη δισκογραφική τους, αλλά με βάση το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που θα παρουσιάσουν.
υ.γ τόσο η Ελλάδα όσο και η Κύπρος τα τελευταία χρόνια έχουν ξεχάσει τους άντρες καλλιτέχνες (με μοναδική εξαίρεση τον sandro που όμως δεν διαγωνιστηκε). Είναι κρίμα αρκετοί τραγουδιστές να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και να μην επιλέγονται…
Ποια ακριβώς αποδοχή του κόσμου είχε η Σερβία; Ότι την ψήφισαν στο televoting οι τρεις άλλες πρώην γιουγκοσλαβικές δημοκρατίες και οι σερβοκροάτες μετανάστες στην Ελβετία και την Αυστρία; Μάλλον κάποιοι δεν μελετάτε καθόλου πως προκύπτουν οι βαθμολογίες. Ίσως είναι πιο βολικό έτσι.
Ότι η Σερβία του Lane Moje και του Molitva έστειλε αυτό το πράγμα, μόνο «επιτυχία» και αποδοχή από τον κόσμο δεν το λες.
1. Αρχικά δεν είπα ότι μου άρεσε το loco loco, είπα ότι είχε αποδοχή.
2. Είναι απολύτως λογικό οι πρώην γιουγκοσλαβικές χώρες να το ψηφίσουν από τη στιγμή που ένα τέτοιο είδος είναι διαδεδομένο στην περιοχή. Το περίεργο θα ήταν να μην το ψήφιζαν…
3. Η ομογένεια από μόνη της δεν παίζει πια τόσο ρόλο. Αυτή είναι προσωπική μου άποψη, βέβαια, όμως σε σχέση με τα 00’s η τάση να ψηφίζουν οι ομογενείς τη χώρα τους έχει μειωθεί (όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα της Αυστραλίας κλπ που έχουν Ευρωπαίους μετανάστες). Η μόνη χώρα κι’ολας που φαινόταν να βοηθιέται από τους ομογενείς της ήταν η Τουρκία που την ψήφιζε συνέχεια η Γερμανία.
4. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης του loco loco με το lane moje, το molitva ακόμη και με το kruna.
Ούτε το ελληνικό έπρεπε να τερματίσει εκει
H Kύπρος πρέπει να ξεφύγει από τη σουηδική συνταγή, αλλά να φανταστώ πως η Ελλάδα πρέπει να επιμείνει στη συνταγή Κιρκόροφ-Κοντόπουλου που κατάφεραν με τις γνωστές μεθόδους να προωθήσουν βαθμολογικά δύο εξίσου μέτριες συμμετοχές (Ελλάδας-Μολδαβίας) υψηλότερα από αυτήν της την Κύπρου.
Η Κύπρος κατέληξε στη 16η θέση λόγω κακής σειράς εμφάνισης και επειδή στον τελικό βρέθηκε πληθώρα γυναικείων χορευτικών συμμετοχών που ακολουθούσαν όλα τα γνωστά κλισέ με αποτέλεσμα το κοινό γύρισε την πλάτη σχεδόν σε όλες. Το μήνυμα είναι ότι και οι δύο χώρες πρέπει να σταματήσουν να ψωνίζουν ποπ χιτάκια του σωρού από τα γνωστά εργοστάσια παραγωγής, αφού και οι δύο είχαν μια πολύ μέτρια εμφάνιση (η Ελλάδα σκηνικά, η Κύπρος φωνητικά). Και αυτό δεν αλλάζει επιδή η ισοβαθμία μας ευνοήσε και βρεθήκαμε δέκατοι αντί για ενδέκατοι.
Δεν έχουν καμία βάση αυτά που έγραψες. Και εξηγούμαι:
1ον. Η Κύπρος μετά το fuego έστειλε άλλες 2 συμμετοχές με παρόμοια “συνταγή” – συντελεστές. Η Ελλάδα όχι. Άρα για ποια επιμονή της Ελλάδας για ποπ χιτάκια μιλάς;;
2ον. Το βαθμολογικό σύστημα της Eurovision είναι γνωστό και έτσι καθορίζεται η βαθμολογική κατάταξη και ενίοτε ακόμα και ο νικητής. Επειδή δεν σου άρεσε η συμμετοχή μας επικαλείσαι ότι η τύχη ή το “σύστημα” φταίει που είμαστε στο top10?
3ον. Ποιες ακριβώς είναι οι “γνωστές μεθοδεύσεις” του Κιρκόροφ-Κοντόπουλου που κάνουν Ό,ΤΙ θέλουν στην ψηφοφορία του κοινού;;; Θες να μας πεις κάτι απτό και συγκεκριμένο ή θα αναλώνεσαι στις θεωρίες συνομωσίας που αναμασά ο κάθε απογοητευμένος φαν; Καλή αυτή η καραμελίτσα αλλά δώστε και σε μας ένα συγκεκριμένο στοιχείο εσεις οι “ψαγμένοι”…!
Kαι η Ελλάδα στην ίδια συνταγή επέμεινε το 2017 και το 2020/2021. Όσο για τη βαθμολογία, φτάνει να την τσεκάρει κανείς αναλυτικά. Οι ανταλλαγές ψήφων μεταξύ συγκεκριμένων επιτροπών βγάζουν μάτι (Μάλτα, Ρωσία, Βουλγαρία, Μολδαβία, Άγιος Μαρίνος). Όσο για το televoting θέλετε να μας πείτε ακριβώς πώς προέκυψαν το ξεκούδουνο 12 από τη Γεωργία και τα εξίσου ξεκούδουνα 8 από Τσεχία και Σλοβενία; Όλες χώρες που δεν ήταν στον τελικό, με χαμηλό ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό λόγω ιστορικού απανωτών αποτυχιών και άρα εικάζει κανείς με πολύ χαμηλή συμμετοχή στο televoting. Ας μας πει η EBU σε πόσες τηλεφωνικές ψήφους ακριβώς αντιστοιχούν αυτοί οι βαθμοί σε αυτές τις χώρες. Για κάποιο λόγο όμως ποτέ δεν δίνει αυτά τα στοιχεία. Για να μην μιλήσουμε για το 7 της Μολδαβίας και το 7 από την ψεύτικη ψηφοφορία του Αγίου Μαρίνου που καθορίζεται από την EBU με άγνωστη συνταγή, δηλαδή μάνι-μάνι πάνω από τους μισούς βαθμούς στο televoting.
Δεν είναι ωραίο να τα γράφει κανείς αυτά τα πράγματα για τη χώρα του και για αυτό το απέφυγα έως τώρα. Εφόσον όμως μιλάτε για συνωμοσίες υποτιμώντας τον συνομιλητή σας, προφανώς πρέπει να μιλήσω με στοιχεία.
Μάλλον το πρόβλημα σου είναι με την Dream Team, την ΕΡΤ και το κυβερνών κόμμα, έτσι όπως σε έχω κόψει. Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Τώρα όλα τα υπόλοιπα χωρίς στοιχεία είναι συκοφαντίες και μηνύσιμα. Φιλάκια.
Κανένα πρόβλημα δεν έχω με την ΕΡΤ ή με τα πολιτικά. Ίσα-ίσα που θεωρώ πως η βελτίωση του κρατικού καναλιού τους τελευταίους μήνες είναι θεαματική. Αλλά δεν με ενδιαφέρουν ούτε η βεντέτα με την τάδε δισκογραφική ούτε η δικαίωση της τάδε ομάδας με τον τρόπο που γίνεται. Και η Ελλάδα και η Κύπρος είχαν μετριότατες συμμετοχές φέτος και περιμένουμε από την ΕΡΤ που πλέον έχει εντάξει στο πρόγραμμά της εκπομπές όπως το Μουσικό Κουτί να ανέβει πίστα του χρόνου.
Τα “στοιχεία” που λες ότι παραθέτεις είναι απλές εικασίες.
ΕΑΝ είχαν πραγματική βάση ΟΛΑ τα παραπάνω που λες, τότε κάθε χρόνο θα υπήρχαν μικρές αποκλίσεις στον βαθμολογικό πίνακα για τις χώρες που αναλαμβάνουν Κοντόπουλος – Κιρκόροφ. Κάτι τέτοιο όμως, όπως όλοι γνωρίζουμε δεν συμβαίνει.
Θέτεις ερωτήματα και χρησιμοποιείς υποθέσεις εργασίας για να τεκμηριώσεις την άποψή σου. Σε ρώτησα αν έχεις στοιχεία και αντ’ αυτού μου απαντάς μεταξύ άλλων, “Ας μας πει η EBU σε πόσες τηλεφωνικές ψήφους ακριβώς αντιστοιχούν αυτοί οι βαθμοί σε αυτές τις χώρες”.
Όταν λοιπόν δημοσιευθούν όλα αυτά που λες παραπάνω θα μπορείς να ισχυριστείς ότι έχεις δίκιο για την θεωρία σου. Για την ώρα εκφράζεις βεβαιότητα για πράγματα που ΔΕΝ γνωρίζεις και επιμένεις κιόλας πως έχεις δίκιο. Δεν βάζεις καν έναν αστερίσκο ή ένα ερωτηματικό και λοιδορείς με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο.
Λυπάμαι αλλά τέτοιες “βεβαιότητες” δεν μπορώ να τις αποδεχτώ. Όσοι συνομοσιολόγοι θέλουν ας ασπαστούν την θεωρία σου.
Χαιρετώ!
Η Ελλάδα από το 2017 και τα τρία που έστειλε ήταν τελείως διαφορετικά μεταξύ τους δεν νομίζω ότι επιμένεις στην ίδια συνταγή τι σχέση έχει η Γιάννα με την Ντούσκα και τη Στεφανία ειδικά τα τραγούδια μεταξύ τους είναι τελείως διαφορετικά εντάξει μη τρελαθούμε τελείως πετάμε ότι θέλουμε έτσι!
Το άρθρο αν και λέει αρκετές αληθειες είναι αρκετά μονόπλευρο σε σημείο να χαρακτηριστεί και υποκριτικό. Ο πειραματισμός χρειάζεται για την Κύπρο αλλά όχι για την Ελλάδα; Η αναπαραγωγή Σουηδικών φορματ είναι χειρότερη από την αναπαραγωγή των φορμάτ της dream team; Σωστά για την εγχώρια κυπριακή μουσική παραγωγή αλλά γιατί όχι αντίστοιχα για την εγχώρια ελλαδική παραγωγή; Το ζητούμενο δεν είναι απλά να πηγαίνεις στην Eurovision για να προβάλεις ότι έχει η οποιαδήποτε ομαδουλα η δισκογραφική στα συρτάρια της. Αν η Eurovision είναι όντως τόσο μεγάλη πλατφόρμα προβολής και αξιολογείται ως επένδυση μουσική, τηλεοπτική, τουριστική κλπ χρειάζεται σοβαρός σχεδιασμός και κριτήρια και ναι μετά θα κολλήσουν και όσες δισκογραφικές είναι σοβαρές, όσοι καλλιτέχνες νέοι οι παλιοί έχουν τις προϋποθέσεις. Και πολύ σημαντικό ύστερα και από τα φετινά αποτελέσματα. Δεν στοχεύουμε μόνο στον μικροκοσμο των φαν του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός έστω συγκυριακά μπορεί να προσελκύσει και άλλα κοινά και στην τελική αυτό είναι και το ζητούμενο.
H dream team den epanalamvanei ton eauto tis, giauto nomizo oti exi kai epitixia kathe xrono. Ti sxesi ixe logou xari i parousia tou Lazarev to 2019 me tis Stefania to 2021?
Ναι μιλάμε για τέρατα έμπνευσης και πρωτοτυπίας στιχουργικής και μουσικης. Άπειρα άτομα δυναμικό εντός Ελλάδας και με συνεργασίες και εκτός Ελλάδας έχεις για να δοκιμάσεις να βρεις κάτι ποιοτικό και σύγχρονο.
Ειδαμε και το 2017 τι θεση μας εδωσαν, η ακομα και το 2016 με την ροκ εμφανιση των Minus One. Εγω εχω καταλαβει βλεποντας και τα φετινα δεδομενα, οτι οι ξενοι δεν ξερουν τι τελικα θελουν απο την Κυπρο και μας φουσκωνουν τα μυαλια απλα για να πιστευουμε πως θα μας στηριξουν και οτι θα τα παμε καλα, ενω στην τελικη γινεται το ακριβως αντιθετο. Νομιζω η καλυτερη λυση ειναι να στελνουμε οτι θελουμε και να μην δινουμε βαση σε αυτα που λεγονται καθε χρονο για την συμμετοχη μας απλα για δυσφημηση και για να μας καταστρεφουν με τον τροπο τους..
Η Έλενα ήταν πολύ αγχωμενη και όντως ξέχασε μέχρι και την χορογραφία.
Γενικά πιστεύω πως και η Ελλάδα και η Κύπρος πρέπει να δουν λίγο πιο καλλιτεχνικά τον θεσμό και όχι με την ματιά του ελαφρως “πορνό”, ας μου επιτραπεί η έκφραση.
Καλή η ποπ, καλο είναι να νομίζουμε πως μια ωραία γυναικεία παρουσία θα φέρει καλή Θέση, αλλά η καλή Θέση θα έρθει ΜΌΝΟ με πολύ καλό τραγούδι και έναν πολύ δυνατό καλλιτέχνη.
Αν παρατηρήσουμε το ύφος των τραγουδιών που κερδίζουν τα τελευταία χρόνια, θα δούμε πόσο βαθιά νυχτώμενοι είμαστε ακόμη. Στέλνουμε τραγούδια που είναι ελαφρά, αναλώσιμα και εντελώς φλατ. Τραγούδια που είναι τα πιο εύκολα να κόψεις σε ημιτελικό. Η Ελβετία πχ δεν θα κοβόταν με τίποτα, ούτε η Ουκρανία.
Για τα γούστα μου, η Έλενα δεν ήταν επαρκής. Η φωνή της ήταν πολύ λεπτή, σαν καρτουνιστικη και ασταθής. Η κίνηση της ήταν υπέροχη, αλλά είναι όπως και η Τάμτα και η Στεφανία… Τραγουδίστριες πόζας. Φωναρες και οι τρεις, αλλά καθόλου επικοινωνιακές επάνω στη σκηνή.
Η δομή του τραγουδιού της Ελλάδας ήταν πολύ καλή και ας είναι ένα ποπ τραγούδι απλά πρέπει να πάμε από δω και πέρα στη γιουροβιζιον με πιο ριζοσπαστικό στοίχο τέτοιους στοίχους που στέλνουμε δεν περνάνε στους Ευρωπαίους
To thema ine polidiastato. En oligis to RIK prepi na apovali to “fuego” apo pano tis kai na psaxi kati allo. To provlima ine oti ine diskolo kathe hrono na vreis tragoudisti/sintheti (kai na ine kai kati kalo) giati I kipros ine mikri. Fones kales iparhoun stin kipro alla to epipedo pou hreiazete i Eurovision ine allo. Ara sinthetes souidous etc tha sinehisoun kai sto mellon. Episis den prepi na pernoume tin Eurovision sta sovara giati i kipros ine mikri kai evkola patoni. To idame kai me tin Malta pou pire molis 47 pts sto Koino. Kai I Ira Losco to 2016 to idio epathe me to televoting. I petiptosi Chiara kai I periptosi Foureira simveni 1 fora kathe 20 hronia . Ego prosopika tha ithela kati melidiko me bouzouki pou ehi hronia na pai (alla oses fores pige sarose). Kati San tin Norvigia 1993 tha ithela pou to theoro san ena apo ta pio omorfa tragoudia pou perasan sti skini tis Eurovision. To bouzouki tote gia ti Norvigia epeze o Lakis Karnezis. An stellame to 2022 kati toso omorfo kai televteoi na erthoume den tha me niazi.
Το ΡΙΚ αν θελει να συνεχισει με το στυλ pop divas ας στειλει την Ηβη Αδαμου!!Θεωρω οτι μονο αυτη εχει πιθανοτητες για κατι καλο!Η ας προσπαθει με κατι στο στυλ Αλκαιου/Λουκα Γιωρκα/Κοζα μοστρα!
Παιδια ειναι πολυ απλο: Τα πλαστικα της Σουηδιας αρχισαν να μην περνανε:
Η Κυπρος, το Αζερμπαιτζαν, η ιδια Σουηδια, η υπερτιμημενη Βουλγαρια… ολο το πλαστικο της Σουηδιας χαμηλα.
Αντιθετως, αυθεντικα τραγουδια οπως αυτο της Ουκρανιας, Ιταλιας, Γαλλιας, Ουκρανιας στη κορυφη…
Πολυ ψαξιμο θελει;
Ακριβώς οι σκέψεις μου..φαίνεται ότι ξεκινάει μια νέα τάση στη Eurovision, όπου ο κόσμος στρέφεται σε πιο αυθεντικά ακούσματα παρα στα αγγλόφωνα bubblegum ποπακια των Σουηδών. Η Τσαγκρινου μια χαρά ήταν, αν το έστελνε το 2016 μπορεί και να κέρδιζε. Τώρα όμως φαίνεται ότι είναι άλλη η τάση. Και επειδή ακόμα και το 2022 οι πάντες θα συγκρίνουν οποιοδήποτε τραγούδι στέλνει η Κύπρος με το Fuego (ενδεικτικό του γιγάντιου impact) που κατάφερε να δημιουργήσει η Φουρειρα, οι Κύπριοι φίλοι μας καλό είναι να μην συνεχίσουν στο ίδιο τροπάρι με ένα Fuego vl. 15.
Διαφωνώ τελείως δυστυχώς η Κύπρος πήρε πολύ χαμηλότερη θέση από ότι της άξιζε πιστεύω την κύριο λόγο έπαιξε η σειρά εμφάνισης καλώς η κακώς υπήρχαν πάρα πολλά φαβορι φέτος Που έπνιξαν αυτή τη συμμετοχή και προφανώς και ξεχάστηκε ακόμα κι αν η σκηνική παρουσία και τα φωνητικά της ήταν άρτιοτατα Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και το αν άξιζε η οχι το τραγούδι μπορούμε να το δούμε στα chart Και ότι μπήκε στα top 50 τραγούδια του Spotify Και στους δύο παράγοντες που μόλις έθεσα κατά κύριο λόγο παίζει ο κόσμος δυστυχώς για όσους το αρνούνται το τραγούδι ήταν εξαιρετικό όπως και η σκηνική παρουσία απλά είναι γνωστό ότι όσο πιο νωρίς εμφανίζεσαι τόσο πιο πολύ απομακρύνεσαι από μια καλή θέση
Αυτό που λες δεν έχει βάση 5/10 χώρες της δεκάδας ήταν στο πρώτο μισό
Η Ρωσία εμφανίστηκε 5 άλλες βγήκε ψηλά το ίδιο και η Μάλτα απλώς φωνητικά δεν ήταν καλή και τη σημάνει ότι είναι στα παγκόσμια charts απο ποτέ τα τραγούδια που είναι διάσημα είναι καλά