Ελλάδα: Επιπλέον 3,3 εκατομμύρια ευρώ για πρόγραμμα στην ΕΡΤ το 2022!

Η στροφή της κρατικής τηλεόρασης στο τηλεοπτικό πρόγραμμα και τη μυθοπλασία επιβεβαιώνεται από τα νούμερα που αφορούν τους προϋπολογισμούς των ετών 2022 – 2023.

Μόλις πρόσφατα η διοίκηση της ΕΡΤ εξασφάλισε το πράσινο φως του υπουργείου Οικονομικών για αύξηση του κονδυλίου προγράμματος για το έτος 2022 από 1.898.192,88 ευρώ σε 5.207.652,88 ευρώ, 3,3 εκατομμύρια ευρώ δηλαδή επιπλέον στον προϋπολογισμό της. Επίσης εγκρίθηκε η αύξηση για το 2023, με το συνολικό κονδύλι για το πρόγραμμα να ανέρχεται σε 4.196.920,82 ευρώ.

Η αύξηση των δαπανών καλύπτει τον στόχο για τις νέες  παραγωγές της ελληνικής μυθοπλασίας την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Συνολικά, πάντως, η διοίκηση της ΕΡΤ έχει προβλέψει κονδύλια ύψους 20.046.167,60 ευρώ για απόκτηση τηλεοπτικού προγράμματος ως το 2028. Σε αυτά δεν περιλαμβάνονται τα αθλητικά δικαιώματα, καθώς έχουν διαφορετικό κωδικό στις εγκρίσεις του υπουργείου Οικονομικών. Ο προγραμματισμός που εστάλη στον βασικό μέτοχο της κρατικής τηλεόρασης και υπογράφηκε από το υπουργείο Οικονομικών καταγράφει αναλυτικά το κόστος προγράμματος από το 2022 ως και το 2028. Τα δύο επόμενα έτη έχουν και την υψηλότερη δαπάνη. Για το 2024 εγκρίθηκε ποσό 2.291.193,92 ευρώ, για το 2025, το 2026 και το 2027 από 2.456.000 ευρώ και για το 2028 ποσό 982.400 ευρώ.

Η αύξηση του προϋπολογισμού της ΕΡΤ για δημιουργία νέου προγράμματος και στήριξης του υπάρχοντος, επιτρέπει την ελληνική δημόσια τηλεόραση, να σχεδιάσει με μεγαλύτερη άνεση (αλλά και με μεγαλύτερο budget), τις επερχόμενες συμμετοχές της στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, βασιζόμενη στο πετυχημένο φετινό μοντέλο.

Τι εννοούμε με το παραπάνω; Η ευχέρεια στο budget, επιτρέπει την ΕΡΤ να κάνει τον δικό της σχεδιασμό, χωρίς να χρειάζεται να πέφτει στην ανάγκη των χορηγών και των δισκογραφικών εταιρειών, η συμβολή των οποίων όπως είδαμε, δεν είναι πάντοτε ωφέλιμη για την τελική τύχη της συμμετοχής.  Σας υπενθυμίζουμε πως ο προϋπολογισμός της ΕΡΤ για την ελληνική συμμετοχή στον 65ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision ανήλθε στα 340.658 ευρώ.

Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision 2021!

7 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    Ελπίζω αυτό να ανοίξει τον δρόμο για έναν ταπεινό-λιτό και όχι πολύ ακριβό (βλ. 2005-2009) εθνικό τελικό με ανοικτή πρόσκληση και όχι μόνο αναζήτηση βοήθειας σε δισκογραφικές.
    ΥΓ: ελπίζω αν η επόμενη συμμετοχή μας προκύψει μέσω εθνικού τελικού, τα πιο “μεγάλα ονόματα” να μην “σνομπάρουν” την διαδικασία και απαιτήσουν μόνο απευθείας αναθέσεις. Καλή και αυτή η μέθοδος της απευθείας ανάθεσης, ναι μας έφερε και τη μοναδική μας νίκη στο διαγωνισμό, αλλά τα τελευταία χρόνια μόνο η απευθείας ανάθεση της Στεφανίας έφτασε ψηλά και δικαίως. Κατά τα άλλα παρ’ολίγον να είχαμε 3 σερί αποκλεισμούς (2016-2017-2018)αν εξαιρέσει κανείς την 21η θέση (αν και 5η στον ημιτελικό) της Ντούσκα, που προσωπικά μου άρεσε σαν κομμάτι αλλά στήθηκε πολύ ακατάλληλα για τον διαγωνισμό.

    Απάντηση
    • Giannis Argyriou
      Giannis Argyriou says:

      Αστοχος τελειως ο παραλληλισμος σου…Η προσπαθεια της ΕΡΤ δεν ειχε καμια σχεση τα προηγουμενα χρονια με φέτος, σε ολους τους τομεις. Το 2018 η διαδικασια ηταν για εθνικο τελικο κ οχι απευθειας ανάθεση. Καταλαβαινω τον ποθο πολλων για εθνικο τελικο, αλλα στις παρουσες συνθηκες τον θεωρω ανεφικτο, οπως εχω γράψει κ αλλες φορες.

      Απάντηση
      • Κωνσταντίνος
        Κωνσταντίνος says:

        Έστω ότι είναι ανέφικτος ένας εθνικός τελικός, αν και αν υπάρχει θέληση για κάτι υπάρχει και τρόπος. Τουλάχιστον ας έχει λόγο ο κόσμος στην επιλογή του τραγουδιού γιατί το 2020, το supergirl δεν ήταν η κατάλληλη επιλογή, η Στεφανία ναι, το τραγούδι όχι καθώς πολλοί-μαζί και εγώ- το βρήκαν/βρίσκουν κατώτερο του “friday” και του “mucho calor” που κυκλοφόρησαν (η θα κυκλοφορήσουν). Τουλάχιστον όταν μένουν τα 4-5 επικρατέστερα ας εμπλέκεται και ο κόσμος έστω και σε ένα βαθμό 50%, φυσικά δε μιλάω για διαδικασίες-μούφα τύπου 2017 με 3 τραγούδια κάτω του μετρίου και καλούμαστε να επιλέξουμε το λιγότερο κακό. Ευτυχώς βέβαια για εμάς και κυρίως για τη Στεφανία ο διαγωνισμός το ’20 ακυρώθηκε γιατί το “supergirl” λίγο πολύ θα είχε τη τύχη του Mata Hari, πιασάρικο αλλά μέτρια δομημένο έθνικ. Με λίγα λόγια πιστεύω ότι μπορεί να εκφέρει τη γνώμη του και ο κόσμος, για την επιλογή του τραγουδιού αν όχι του καλλιτέχνη. Για τα έτη 2016-2018 να το δεχτώ ότι υπήρχαν άλλοι εμπλεκόμενοι άρα και άλλα κίνητρα και προσπάθεια, αλλά και πάλι η τακτική είτε άμεσα (2016-2017) είτε έμμεσα (2018) ήταν η απευθείας ανάθεση.
        Πάντως το 2019-2020-2021 λίγο πολύ τα ίδια άτομα είχαν εμπλακεί στην όλη διαδικασία (ίσως σε διαφορετικές θέσεις) οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να θεωρείται ότι η προσπάθεια της ΕΡΤ το 2020-2021 δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη που έκανε το 2019;

        Απάντηση
        • Giannis Argyriou
          Giannis Argyriou says:

          Κ θα σου ξαναπω, αν κ το ειπα, το mucho calor δεν ήταν στην μορφη αυτη που το ακουσες τωρα κ η οποια συγκριση ειναι ανεφικτη. Οχι τα ατομα δεν ειναι τα ιδια. Η ομαδα του 2021 δενε χει καμια μα καμια σχεση με την ομαδα του 2019-2020 κ με την ομαδα προ 2018 φυσικα. Επαναλαμβανεις πράγματα που δεν ισχυουν απλα κ μονο για να στηριξεις μια επιθυμια σου. Αλλος αρχηγος, αλλος head of press, ΑΛΛΗ διοικηση το κυριοτερο. Κ εγω θα ηθελα μελοντιφεστιβαλεν στην Ελλαδα, αλλα το ζητημα ειναι να μιλαμε με ρεαλιστικους ορους.

          Απάντηση
          • Kωνσταντίνος
            Kωνσταντίνος says:

            Mα σε άλλο άρθρο γράφει ότι το mucho calor έτσι παραδόθηκε το 2020 σε ΕΡΤ και ΡΙΚ και οι αλλαγές έρχονται το 2021 που προτάθηκε ξανά σαν “inferno”, πώς είναι ανέφικτο να συγκριθεί με το Supergirl;
            Το 2019-2020 πολλά πρόσωπα ήταν κοινά στη διοίκηση, από μια σύντομη αναζήτηση που έκανα. Για το 2021 το μόνο που θυμάμαι είναι ότι αρχηγός αποστολής ήταν η κυρία Σ. Δρανίδου, σε αντίθεση με το 2019-2020 που ήταν η κυρία Κουφοπούλου, ή εκτός και αν η ανάμειξη της ήταν τόσο καθοριστική.
            ΥΓ: κανείς δε ζητάει MF αλλά θα μπορούσε να γινόταν ένας μικρός εθνικός τελικός, έστω για το τραγούδι όπως είπα προηγουμένως, εδώ υπάρχουν χώρες στην ίδια ή και χειρότερη οικονομική κατάσταση με τη χώρα μας που οργανώνουν εθνικούς τελικούς αρκετά συχνά (βλ. Μολδαβία)

          • Giannis Argyriou
            Giannis Argyriou says:

            Ενα τραγουδι για να βγει στην κυκλοφορια περνάει απο πολλά στάδια. Τα τραγουδια υποβάλλονται ως ντέμο κ πολλες φορες η τελικη παραγωγη αλλαζει το τραγουδι σε μεγαλο βαθμο. Αυτο εννοω. Ειναι πράγματα φυσικα που κ γω δεν γνωριζα μεχρι που ενεπλάκη περισσοτερο σε ολα αυτα. Περσι πχ ημουν στο focus group του Αζερ. Το Κλεοπατρα στην μορφη που ειχε κατατεθει ηταν οχι απλα κακο, αλλα ενα τραγουδι που δεν ακουγονταν καν! Η τελικη παραγωγη του ομως μας εξεπληξε ολους. Η μοναδικη που υπηρχε στην ομαδα πριν ηταν η Σοφια Δρανιδου, η οποια ηταν βοηθος αρχηγος. Ολοι οι υπολοιποι ειναι διαφορετικα προσωπα κ σαφεστατα ναι η αλλαγη προσωπων φέρνει κ πολλες αλλαγες. Καταλαβαινω την επιθυμια σου για εθνικο τελικο, απλα παρενεβη γτ η επιχειρηματολογια σου εξαιτιας της υποκειμενικοτητας σου, ειναι τελειως λανθασμενη. Με πολλη αγαπη ολα αυτα.

        • Κωνσταντίνος
          Κωνσταντίνος says:

          Μα δεν είπα ότι λέγονται με κακία, προς θεού. Ναι όντως εκφράζω μια επιθυμία, που δεν είναι βέβαια μόνο δική μου αλλά και πολλών Ελλήνων φανς. Τώρα όλα αυτά τα διαδικαστικά για τα τραγούδια και ότι διαφέρει τόσο πολύ η demo εκδοχή από την τελική δεν τα γνώριζα καθώς προφανώς δεν έχω εμπλακεί ποτέ σε τέτοια διαδικασία.
          Θα κρατήσω τα θετικά ότι δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι (πια) με μεράκι για αυτό που κάνουν και ότι βλέπουν το διαγωνισμό επαγγελματικά και όχι διεκπεραιωτικά αλλά επίτρεψε μου να διαφωνήσω στο ότι είναι τόσο δύσκολο πια να γίνει εθνικός τελικός στην χώρα μας, χρονοβόρο και κάτι που απαιτεί αρκετή προετοιμασία ναι, ακατόρθωτο όμως όχι. Τέλος σχετικά με το Supergirl αν αυτό ήταν το καλύτερο κομμάτι μεταξύ των 3-4 τελικών υποψηφίων που είχαμε για το 2020, τότε ευτυχώς και πάλι ευτυχώς που ακυρώθηκε ο διαγωνισμός, η Στεφανία πιθανότατα θα έπαιρνε ένα αποτέλεσμα που δεν θα της άξιζε. Ελπίζω όπως και όλοι, όλη αυτή η αλλαγή στο θέμα “eurovision” να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια και να μην ήταν απλώς ένα ευχάριστο διάλειμμα η φετινή μας παρουσία.

          Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.