Κύπρος: Μέσω του All Together Now η επιλογή του καλλιτέχνη για την Eurovision 2023;

Ένα νέο talent show έρχεται τον φθινόπωρο στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μέσα από την συχνότητα του Alpha. Πρόκειται για το βρετανικής εμπνεύσεως All Together Now, που πιθανόν να είναι το τάλεντ σόου, μέσω του οποίου θα προκύψει ο καλλιτέχνες που θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στην Eurovision 2023. Αυτό εξάλλου είχε αποκαλύψει σε σχετικές του δηλώσει ο ceo της PANIK Records Γιώργος Αρσενάκος.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Γιώργος Αρσενάκος σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΟΚ είχε αναφέρει:

Μπορώ να πω ότι εμείς ως Panik έχουμε μιλήσει με το ΡΙΚ, το κρατικό κανάλι της Κύπρου, και θα αναλάβουμε την εκπροσώπηση της ­χώρας στη Eurovision και το 2023. Όποιος κερδίσει, λοιπόν, στο καινούργιο talent show, το οποίο ετοιμάζουμε, θα εκπρο­σωπήσει την Κύπρο στη Eurovision το 2023. Θεωρώ ότι είναι ένα πολύ δυνατό έπαθλο, που θα φέρει πολύ καλές συμμετοχές.

Το ΡΙΚ από το 2018, με εξαίρεση μόνο το 2019, συνεργάζεται αποκλειστικά με την PANIK Records όσο αφορά τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.  Αν και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση που να επιβεβαιώνει τα όσα δήλωσε ο Γιώργος Αρσενάκος, φαίνεται ως δεδομένη η συνεργασία του ΡΙΚ με την PANIK και την επόμενη χρονιά.

Σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας στον ελληνικό ηλεκτρονικό τύπο, το τάλεντ σόου το οποίο θα συμμετέχει η PANIK Records την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν είναι το All Together Now στον Alpha, μια παραγωγή της Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη,

Το All Together Now πρόκειται για ένα βρετανικό format του BBC, το οποίο όμως έχει προβληθεί με επιτυχία σε αρκετές χώρες παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρωτότυπο format, στο συγκεκριμένο μουσικό show, 100 κριτές θα κρίνουν τους διαγωνιζόμενους, που θα λάβουν μέρος σε αυτό. Στην ελληνική εκδοχή, το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι ο αριθμός των μελών της επιτροπής θα μειωθεί από 100 σε 50, ενώ σε αυτήν θα δούμε από συνθέτες και τραγουδιστές μέχρι vocal coaches και ραδιοφωνικούς παραγωγούς. Όσο για την παρουσίαση του show, όπως όλα δείχνουν στο τιμόνι θα βρεθεί ο ίδιος ο Νίκος Κοκλώνης.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον εκπρόσωπο του Ηνωμένου Βασιλείου στην Eurovision 2019, Michael Rice, να διαγωνίζεται στο All Together Now και να πετυχαίνει το απόλυτο, δηλαδή να λαμβάνει θετική ψήφο και από τους 100 κριτές!

https://www.youtube.com/watch?v=zDkG8abBAzE

Φυσικά αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις από το ΡΙΚ για όλα όσα σχεδιάζει για την συμμετοχή του στην Eurovision 2023.

Η Κύπρος φέτος δεν κατάφερε να προκριθεί στον τελικό του διαγωνισμού, αφού η Ανδρομάχη με το Ela κατέλαβε την δωδέκατη θέση στον δεύτερο ημιτελικό της διοργάνωσης.

Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με τον αγαπημένο μας διαγωνισμό!

4 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Ben
    Ben says:

    Το παιχνίδι έχει πολύ ενδιαφέρον και ξεφεύγει αρκετά από το τετριμμένο και βαρετό πια τετραμελής επιτροπη που κρίνει. Τυχόν έπαθλο εκπροσώπησης θα λειτουργήσει και σαν κράχτης για νέα ταλέντα που θα δηλώσουν συμμετοχή, το αρνητικό βέβαια είναι ότι θα κερδίσει ένα τελείως άγνωστο όνομα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη στήριξη που θα μπορούσε να έχει ο εκπρόσωπος της Κύπρου από την ομογένεια του χρονου. Δύσκολα θα κινητοποιηθούν οι Έλληνες του εξωτερικού να ψηφίσουν εναν άγνωστο, όσο αυτό μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο βέβαια. Το μεγάλο πρόβλημα όμως της Κύπρου σπάνια είναι η φωνή και ο καλλιτέχνης, συνήθως είναι το τραγούδι. Και γενικά αψυχολόγητες κινήσεις.

    Έχουμε και λέμε:
    2002, One, 6η θέση, εξαιρετική συμμετοχή για την εποχή της. 2003, Στέλιος Κωνσταντάς, 20η και σαν να μην ήθελαν να συνεχίσουν την περσινη τους επιτυχία με αυτό που έστειλαν. 2004, Λίζα Αντρέας, 5η, τραγουδαρα, φωναρα, υπεροχη. Έχοντας πάρει φορά το 2005 στελνουν δικαιως ως μεγαλο ονομα Κωνσταντίνο Χριστοφόρου, με ενα αδυναμο τραγουδι ομως και ετσι ερχεται η 18 θεση. Η Ελλάδα στο μεταξύ έχει αποκτήσει τρελή δυναμική και τον επόμενο χρόνο στην Αθήνα στελνουν Αννέτ Αρτάνι και αποκλεισμος. Γιατι επελεξαν τη συγκεκριμενη ερμηνευτρια (λογω ριαλιτυ?) και το συγκεκριμενο τραγουδι που σε κοιμιζει, ενω η διοργανωση στην Αθηνα εντος εδρας “φωναζε” για ενα ξεσηκωτικο τραγουδι που θα εκανε το σταδιο να γκρεμιστει, αγνωστο. 2007, Ευριδίκη, εξαιρετική όπως πάντα αλλά τους στοίχισε το staging, κανενα κονσεπτ, κανενα storytelling, σαν σχολικη παρασταση, αρα αποκλεισμος. 2008, Ευδοκία Καδή, συμπαθητικη φωνη αλλα το ολο στησιμο τερμα ερασιτεχνικο, αποκλεισμος. Ψαχνουν τα πατηματα τους και το 2009 Χριστίνα Μεταξά. Αψυχολογητη επιλογη, ηθελαν προφανως τον Μεταξα γνωστο απο ριαλιτυ της εποχης και με με καλη φωνη, αλλα αρκεστηκαν σε τραγουδι δικο του που ερμηνευει η αδερφη του, με τους ξενους να σχολιαζουν αρνητικα εκεινη τη χρονια τη φωνη της. Αποκλεισμος. 2010, Τζον Λίλιγκριν, που τον βρηκαν και αυτον και το τραγουδι δεν ξερω, bottom 5 στον τελικο. 2011, Χρίστος Μυλόρδος, με ενα τραγουδι δυσκολο που μπορει να μην αρεσε σε ολους αλλα ηταν σιγουρα μια προταση για τον διαγωνισμο. Η οποια χαντακωθηκε απο τη σκηνικη παρουσια (ακομα θυμαμαι μια δαιμονισμενη που στριφογυριζε χωρις λογο μια φουσκωτη μπαλα στα μισα του τραγουδιου). Κλαμα. 2012, Ήβη Αδάμου, παιχτηκε πολυ και αγαπηθηκε ακομα περισσοτερο, σκηνικα κακο ομως, μετριοτατο τελικο αποτελεσμα. 2013 και Δέσποινα Ολυμπίου, εδω νομιζω απλα ειπαν δεν προσπαθουμε καν φετος απλα στειλτε την Ολυμπιου που και φωνη εχει τουλαχιστον και δεν θα γκρινιαξει κανεις με την επιλογη μας. Αποκλεισμος. To 2014 το προσπερναμε και παμε στο 2015, διοργανωνουν κατι προκριματικα στη μεγαλονησο, ξαφνου σκαει μυτη και ενα διαμαντακι (Ελενα Ηρακλεους, Dawn, ψαξτε το), η κριτικη επιτροπη κλαιει οταν το ακουει, το περνουν ειδηση εξω, ξεκινανε τα αφιερωματα, οι wiwi γραφουν εκστασιασμενοι οτι βρεθηκε το φαβορι του 2015, να σου και οι συνεντευξεις στους ξενους, στο μεταξυ καπου στραβωνει πισω στην Κυπρο το πραγμα, την κοβουν και επιλεγουν τελικα εκπροσωπο τον Γιάννη Καραγιάννη με ενα τραγουδι πιο αδιαφορο και απο μπαμιες, bottom 5. 2016 και Minus One, πολυ καλοι με μετριο σουηδικο τραγουδι (ειχαν ξεκινησει και οι αναθεσεις σε Thomas G:Son, απαισιο staging, bottom 5. 2017, Hovig που το παλευε απο την προηγουμενη χρονια, ωραιος συμπαθητικος με ιδιαιτερη φωνη, αλλα με ενα τραγουδι που εμοιαζε μουσικα σαν να πατουσε πανω σε ξενο σουξε της εποχης. Πατωνει. Φτανει το 2018, ευθυγραμμιζονται πολλοι πλανητες και ακομα περισσοτερα αστερια, το τραγουδι απορριπτεται απο Παπαριζου Ταμτα και δεν ξερω και γω ποσες αλλες, το παιρνει η Ελένη που το δουλευει, το φοραει, το κανει ολοδικο της, εκτοξευεται με την ταχυτητα του φωτος στην κορυφη και πλεον ειναι η διεθνης Ελενη που δεν αμφισβητει κανεις ποτε και πουθενα εκτοτε. Ωραια λενε στην Κυπρο τη βρηκαμε τη συνταγη, ας στειλουμε το 2019 το ιδιο τραγουδι, μονο ας αλλαξουμε λιγο τα οργανα να μη φαινεται οτι ειναι αντιγραφη, αξιοπρεπεστατη η Ταμτα και η 13η θεση ερχεται αποκλειστικα και μονο επειδη η Ταμτα ειναι επαγγελματιας και βγαζει το 200% του -τραυματισμενου- εαυτου της πανω σε ενα τραγουδι απομειναρι της προηγουμενης χρονιας. Το 2020 Sandro Nicolas, “Running” και ολοι αναρωτιουνται γιατι. Φτανει το 2021 με Τσαγκρινού, η ιστορια ξεκιναει δυναμικα με streams πρωτιες σε τοπ και ενα σωρο αλλα, φτανει ομως ο Μαιος και ολη η φαση εχει ξεθυμανει,κανεις εντος και εκτος δεν πιστευει οτι μπορει να κερδισει ενα τραγουδι που παταει πανω σε προ δεκαετιας επιτυχια της Γκαγκα. Και καπως ετσι ερχεται και η φετινη χρονια, παλινωδιες, ιστοριες, φαινεται οτι κατι δεν λειτουργει, ανακοινωνουν συνεργασια με τον Ditmann χωρις να υπαρχει καν εκπροσωπος και τραγουδι. Η λογικη μου θυμιζει λιγο ελα μωρε να αυτος ειναι καλος ας τον κλεισουμε απο τωρα και βλεπουμε για το τραγουδι, ολο λαθος δηλαδη. Πρωτα βρισκεις τραγουδι και μετα ψαχνεις τον πιο καταλληλο να στο στησει. Τι παρομοιου υφους δηλαδη ειχε κανει ο συγκεκριμενος και ειπαν τελεια αυτον θελουμε και για το Ελα Ελα? Τα αποτελεσματα λιγο πολυ γνωστα, μονο την Ανδρομαχη λυπαμαι γιατι πιστευω οτι με ενα τραγουδι στο υφος της και σιγουρα στα ελληνικα θα μπορουσε ν εχει κανει τη διαφορα με την ομορφη λαικη χροια της.

    Απάντηση
  2. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    Κατά τη γνώμη μου το βασικό “λάθος” της Κύπρου είναι ότι πολύ σπάνια κοιτάει να βρει το “πακέτο”. Να έρθουν δηλαδή στα χέρια των υπευθύνων για τη συμμετοχή, ολοκληρωμένες προτάσεις (τραγούδι τραγουδιστής ιδέα για το staging κλπ). Δεν κάνει κοινώς αυτό που κάνει η ΕΡΤ τα τελευταία χρόνια…
    Είτε θα υπάρξει πρώτα το κομμάτι και μετά θα προσπαθούν να βρούν έναν καλλιτέχνη που να μπορεί κάπως να το υποστηρίξει είτε θα υπάρξει ο καλλιτέχνης και μετα θα πάνε στοχευμένα να γράψουν κάτι Eurovision ικο στα μέτρα του. Το πιο κουλό νομίζω ήταν φέτος που ξεκίνησαν κλείνοντας σκηνογράφο πριν καν βρουν όνομα ή τραγούδι…
    Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, η πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια του ΡΙΚ ήταν το 2015. Οι άλλες χρονιές ήταν είτε αναθέσεις σε όσους δεν τα κατάφεραν το ’15 είτε ένα γραμμένο τραγούδι για το οποίο έψαχναν τελευταία στιγμή να βρούν καλλιτέχνη να του το “φορέσουν”.
    Ελπίζω να τους βγει το όλο εγχείρημα του χρόνου!!

    Απάντηση
  3. Μαρία
    Μαρία says:

    Παιδιά η Κύπρος θα πρέπει να απομακρύνει την Panik από το τραπέζι (μόνο κακό της κάνει!) και να αρχίσει να το εξετάζει διεξοδικά το πακέτο. Όχι προχειρότητες της τελευταίας στιγμής!

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *