Eurovision 2023: Ποια πρόβα είχε τις περισσότερες προβολές την πρώτη ημέρα;

Χθές, έφτασε η μεγάλη στιγμή που όλοι περιμέναμε! Ξεκίνησαν οι πρόβες με τις πρώτες δέκα χώρες του πρώτου ημιτελικού να ανεβαίνουν στην σκηνή. Περισσότερα για αυτά μπορείτε να διαβάσετε στο νέο μας editorial.

‘Ομως, όπως γνωρίζουμε στο TikTok ανεβαίνουν όλες οι πρώτες πρόβες. Πέρα απο τις εμφανίσεις τους, θα έχουμε και μια μικρή ματιά στα παρασκίνια πριν ανέβουν στην σκηνή για πρώτη φορά σε ένα video γύρω στο ένα λεπτό.

Μια από τις πολλές δυνατότητες του TikTok είναι η προσθήκη τραγουδιών στη δημιουργία βίντεο κάθε χρήστη. Ωστόσο, ο αλγόριθμος TikTok είναι συνήθως σε θέση να ανιχνεύσει το τραγούδι που χρησιμοποιείται στο βίντεο, να το εκχωρήσει κάτω από το σωστό τραγούδι και στη συνέχεια να το συμπεριλάβει στον αριθμό των συνολικών βίντεο στα οποία έχει χρησιμοποιηθεί αυτός ο ήχος. Με βάση αυτή την δυνατότητα, τα δημοφιλέστερα τραγούδια μέχρι και πριν τις πρόβες ήταν της Νορβηγίας (μια από τις δέκα χώρες που ολοκλήρωσε την πρόβα της χθές) και του Ηνωμένου Βασίλειου. Θα έχουν την ίδια προώθηση όπως και πρίν;

Σε λιγότερο απο 24 ώρες (1/5/2023 και ώρα 13:05) αφού ανέβηκε το πρώτο κλιπ απο τις πρόβες, έχουμε ένα ενδεικτικό δείγμα για το ποια πρόβα άρεσε στο κοινό (εδώ να σημειωθεί πως τα video ανέβαιναν το ένα μετά το άλλο σε διάστημα μιάμισης ώρας).

Οι πρόβες που είχαν τις περισσότερες προβολές είναι:

  1. Νορβηγία: Alessandra Queen Of Kings – 1,3 εκατομύριο προβολές
  2. Σουηδία: LoreenTattoo – 256,5 χιλιάδες προβολές
  3. Σερβία: Luke BlackSamo Mi Se Spava – 182,7 χιλιάδες προβολές
  4. Κροατία: Let 3Mama ŠČ – 128,9 χιλιάδες προβολές
  5. Μολδαβία: Pasha ParfeniSoarele Si Luna – 124,1 χιλιάδες προβολές
  6. Πορτογαλία: MimicatAi Coração – 122,1 χιλιάδες προβολές
  7. Μάλτα: The BuskerDance (Our Own Party) – 113,5 χιλιάδες προβολές
  8. Ιρλανδία: Wild YouthWe Are One – 95,7 χιλιάδες προβολές
  9. Λετονία: Sudden Lights Aijā – 94,9 χιλιάδες προβολές
  10. Ελβετία: Remo Forrer Watergun – 88,7 χιλιάδες προβολές

Με αυτο το μικρό δείγμα μπορούμε να αντιλειφθούμε πως:

  • Η Νορβηγία είναι αρεστή στο κοινό, καθώς πιθανότατα θα έχουν ακουστά το τραγούδι και πρίν το βίντεο της πρώτης πρόβας, εξού και οι πενταπλάσιες περισσότερες προβολές απο την δεύτερη θέση. Ο αλγόρυθμος ευνόησε για ακόμη μια φορά την συμμετοχή της Νορβηγίας.
  • Η Σουηδία αν και ολοκλήρωσε τελευταία την πρόβα της χθές, βρίσκεται αρκετά ψηλά με μεγάλη διαφορά απο την τρίτη θέση.
  • Μεταξύ της τέταρτης και της έβδομης θέσης υπάρχουν μικρές διαφορές στις προβολές με αποτέλεσμα τις επόμενες μέρες να ανακάμψει μια χώρα σε προβολές.

Το TikTok έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία επιτυχιών των τραγουδιών της Eurovision τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα, η νικητήρια συμμετοχή του Duncan Laurence “Arcade” έγινε παγκόσμια επιτυχία ένα χρόνο μετά τη νίκη του διαγωνισμού, όταν χρησιμοποιήθηκε σε περισσότερα από ένα εκατομμύριο βίντεο στο TikTok. Μία από τις πρώτες επιτυχίες του TikTok από τη Eurovision ήταν το “Rockefeller Street” της Getter Jaani που έγινε viral στην εφαρμογή το 2018 και έκτοτε έχει χρησιμοποιηθεί σε πάνω από δύο εκατομμύρια βίντεο. Αλλά και μη ξεχνιόμαστε, σε αυτή την πλατφόρμα απέκτησε δημοσιότητα και η περσινή συμμετοχή της Αρμενίας με την Rosa Linn και το “Snap” και μετράει εκατομύρια views ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες.

Αναλυτικά για τις πρόβες μπορείτε να δείτε τα σχετικά μας άρθρα:


Aκολουθήστε μας σε όλα τα social media, για να μην χάνετε στιγμή από όσα συμβαίνουν γύρω από διαγωνισμό της Eurovision:

Στο Facebook

Στο Twitter

Στο Instagram

Στο TikTok

Στο YouTube

Στο Spotify

Για περισσότερες συζητήσεις για τον αγαπημένο μας διαγωνισμό, δεν έχετε παρά να κάνετε join στο group υποστήριξης της ελληνικής συμμετοχής στο facebook!

Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την Eurovision 2023, στο Λίβερπουλ!

1 reply
  1. gogos
    gogos says:

    Λυπηρό που ο διαγωνισμός (πλέον) από τις 2 εβδομάδες τον χρόνο, έφτασε να μπορούν να την παρακολουθήσουν οι φαν, μόνο τη 1. Δεν λέω ότι φταίει το tiktok (κάθε εταιρεία κοιτάει το κέρδος της), αλλά οι υπεύθυνοι της EBU.
    Τελικά ο διαγωνισμός και οι προβολές των τραγουδιών κατάντησε να εξαρτάται από τον αλγόριθμο των social.

    Κατ’ τα άλλα το κοινό αποφασίζει για το καλύτερο τραγούδι-συμμετοχή… Εαν «μπουκώνεις» τους χρήστες με κάποια συγκεκριμένα τραγούδια και κάποια τα «εξαφανίζεις», λόγω αλγόριθμου, τότε σίγουρα δεν μιλάμε για… διαγωνισμό…

    Το χειρότερο όλων (για μενα) είναι ότι δεν υπάρχει καμία αντίδραση επι της ουσίας από τους οργανωμένους φαν και τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς. Απλά ακολουθούν… ΕΑΝ όμως ΔΕΝ θα ακολουθούσαν σιωπηρά και απήχαν από τον διαγωνισμό είτε φαν είτε κανάλια, τότε λόγω του οικονομικού κόστους να σταματούσε και αυτή η κατρακύλα.

    Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση εαν από του χρόνου καταργήσουν τελείως το press center.

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *