Στοιχήματα: Ανατροπή στην κορυφή – Η Ελβετία μπροστά!
Λίγες μέρες μετά το πρώτο pre-party της φετινής Eurovisionικής περιόδου, μία από τις πλέον αγαπημένες και πολυσυζητημένες στήλες του Eurovisionfun επιστρέφει, με τις στοιχηματικές αναλύσεις για τη Eurovision 2024 να είναι πάλι εδώ.
Όσο εσείς ετοιμάζεστε για τις κομβικές επόμενες ημέρες με τη συνέχεια των pre-parties, οι bookers έχουν πιάσει ήδη δουλειά, με την ενότητα του νικητή της Eurovision 2024 να προσφέρεται ήδη σε όλες τις εταιρείες. Έτσι, δράττουμε της ευκαιρίας και σας παρουσιάζουμε τα έως τώρα για τον επόμενο διαγωνισμό.
Μάχη για πέντε
“Χαοτική” η κατάσταση στις πρώτες πέντε θέσεις των στοιχηματικών πινάκων ενόψει της Eurovision 2024, λιγότερο από ένα μήνα πριν την έναρξη των προβών. Ελβετία, Κροατία, Ιταλία, Ουκρανία και Ολλανδία έχουν ξεχωρίσει συγκριτικά με τις υπόλοιπες συμμετέχουσες του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, γεγονός που μας οδηγεί σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση στα στοιχηματικά χρονικά του αγαπημένου μας διαγωνισμού.
Δύο μόλις ημέρες μετά την εμφάνιση του Nemo εμφάνιση στο πάρτι της Μαδρίτης, η Ελβετία έχει φέρει τα “πάνω κάτω” στους στοιχηματικούς πίνακες, ούσα πλέον στην πρώτη θέση. Ήδη από το προηγούμενο χρονικό διάστημα, το “The Code” κέρδιζε έδαφος μέρα με τη μέρα, ως που να έρθει η προχθεσινή παρθενική ζωντανή εμφάνιση του Ελβετού εκπροσώπου να ανατρέψει τα μέχρι πρότινος δεδομένα. Η νίκη της Ελβετίας ποντάρεται πλέον σε αποδόσεις μεταξύ 3,5 και 4,5.
Κάτι περισσότερο από έναν μήνα κράτησε το διάστημα παραμονής της Κροατίας στην κορυφή, με τους Βαλκάνιους να πέφτουν πλέον στη δεύτερη θέση, σε απόσταση αναπνοής από την προπορευόμενη πλέον Ελβετία. Η νίκη του Baby Lasagna ποντάρεται τη δεδομένη χρονική στιγμή σε αποδόσεις μεταξύ 3,5 και 4,6, ελαφρώς υψηλότερα σε σχέση με τις αντίστοιχες της τελευταίας εβδομάδας.
Η άνοδος της Ελβετίας στην κορυφή είχε ως αποτέλεσμα, εκτός από την Κροατία, και η Ιταλία να χάσει μία θέση. Έτσι, η Angelina Mango με το “La Noia” θεωρούνται από τους bookers ως το τρίτο φαβορί για τη νίκη στο Μάλμε. Παρ’ όλα αυτά, οι αποδόσεις νίκης της Ιταλίας έχουν πέσει συγκριτικά με την τελευταία μας ανάλυση προ δεκαημέρου, με το ενδεχόμενο μιας δεύτερης ιταλικής νίκης μέσα στην τρέχουσα δεκαετία να θεωρείται ιδιαίτερα πιθανό. Μεταξύ 4,5 και 6 προσφέρεται η ιταλική νίκη για όσους πιστεύουν στις δυνατότητες της Angelina Mango.
Στην τέταρτη θέση, με σαφώς όμως πτωτικές τάσεις, είναι πλέον η Ουκρανία. Με την απόσταση από τις τρεις προπορευόμενες χώρες να έχει μεγαλώσει, οι bookers προσφέρουν τη νίκη των Alyona Alyona & Jerry Heil στις υψηλότερες αποδόσεις που έχουμε δει να προσφέρεται κατά τη διάρκεια της φετινής Eurovisionικής περιόδου. Η τέταρτη νίκη της Ουκρανίας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision ποντάρεται σήμερα σε αποδόσεις μεταξύ 5,5 και 8.
Τέλος, την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Ολλανδία. Αν μιλάμε για κερδισμένους των τελευταίων εβδομάδων, σίγουρα η διοργανώτρια της Eurovision 2021 δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τη συζήτηση, με το “Europapa” του Joost Klein να έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και να σαρώνει στα charts και τα streams σε μεγάλο μέρος της Γηραιάς Ηπείρου, όντας ένα από τα “dark horses” του φετινού διαγωνισμού. Μεταξύ 6,5 και 8 παίζεται η νίκη των Ολλανδών στο Μάλμε, σαφώς χαμηλότερα σε σχέση με την τελευταία μας ανάλυση και με την Ολλανδία να είναι πολύ πιθανόν μέσα στις επόμενες ώρες να ανέβει στην τέταρτη θέση.
Top 10, Ελλάδα και Κύπρος
Με τις χώρες του Top 5 να έχουν ξεχωρίσει συγκριτικά με εκείνες που ακολουθούν στους στοιχηματικούς πίνακες, ας ρίξουμε μία ματιά στις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας. Στην έκτη θέση βρίσκεται το Βέλγιο. Η νίκη του Βελγίου ποντάρεται σε αποδόσεις μεταξύ 11 και 15, όντας στα ίδια επίπεδα συγκριτικά με την τελευταία μας ανάλυση, με τους bookers να δίνουν στον Mustii και το “Before the Party’s Over” σεβαστές πιθανότητες για ένα θετικό αποτέλεσμα στο Μάλμε.
Στην έβδομη θέση έχει ανέβει αθόρυβα η Γαλλία, η οποία παραμένει σταθερά στο μεγαλύτερο μέρος της φετινής Eurovisionικής περιόδου εντός της δεκάδας ή στις παρυφές αυτής. Έως και 23 φορές το ποντάρισμα επιστρέφει το “Mon Amour“ και ο Slimane, με τη Γαλλία να κερδίζει δύο θέσεις μέσα στις τελευταίες ημέρες.
Μία θέση έχει χάσει η Ελλάδα, η οποία βρίσκεται πλέον όγδοη. Ο “ούριος άνεμος” μετά την κυκλοφορία του “ZARI” της Μαρίνας Σάττι έφερε τη χώρα μας εντός Top 10, με την Ελλάδα πλέον να σταθεροποιείται εντός αυτού και να μην απειλείται για να βρεθεί χαμηλότερα μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα.
Η νίκη της Μαρίνας Σάττι παίζεται αυτή τη στιγμή σε αποδόσεις μεταξύ 17 και 26, ελαφρώς υψηλότερα συγκριτικά με την τελευταία μας ανάλυση, με τους bookers, ωστόσο, να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική συμμετοχή.
Άνοδος μιας θέσης και για τη διοργανώτρια Σουηδία που είναι πλέον ένατη. Εντός έδρας νίκη της Σουηδίας με τους Marcus & Martinus προσφέρεται σε αποδόσεις μεταξύ 26 και 41, που είναι και οι υψηλότερες που έχουν προσφέρει φέτος οι bookers το ενδεχόμενο μιας ιστορικής όγδοης νίκης για τους φετινούς διοργανωτές εντός έδρας.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει η Αυστρία, η οποία και κέρδισε μία θέση μετά το πάρτι της Μαδρίτης, καθώς η Kaleen και το “We Will Rave” άφησαν θετικές εντυπώσεις. Έως και 51 φορές το ποντάρισμα επιστρέφει το ενδεχόμενο αυστριακής νίκης στο Μάλμε.
Τέλος, όσον αφορά την Κύπρο, παραμένει σταθερά το τελευταίο χρονικό διάστημα στις θέσεις γύρω από την 25η, την οποία και καταλαμβάνει αυτή τη στιγμή. Η εντυπωσιακή Silia Kapsis με το “Liar” ανήκουν σε ένα γκρουπ που περιλαμβάνει έξι χώρες, των οποίων οι διαφορές είναι ελάχιστες.
Η κυπριακή συμμετοχή βρίσκεται στα ίδια επίπεδα μαζί με εκείνες της Μάλτας, Ισπανίας, Εσθονίας, Γερμανίας και Ισλανδίας, επιστρέφοντας έως και 300 φορές το ποντάρισμα εκείνου που θα θέλει να εναποθέσει τα χρήματά του στο ενδεχόμενο νίκης τους.
Σε κάθε περίπτωση, με τα pre-parties να συνεχίζονται μέσα στις επόμενες εβδομάδες και με την έναρξη των προβών ενόψει του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision να απέχει κάτι λιγότερο από έναν μήνα, το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως οι ανακατατάξεις θα συνεχιστούν και θα κορυφωθούν όσο πλησιάζουν οι μέρες για τη μεγάλη γιορτή στο Μάλμε. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος και με τη μη ύπαρξη ενός φαβορί που να ξεχωρίζει, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά.
https://www.youtube.com/watch?v=kiGDvM14Kwg
Θα καταφέρει άραγε η Ελβετία να πετύχει την τρίτη της νίκη στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision με το “The Code” του Nemo ; Πείτε μας στα σχόλια!
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
Thank you God, finally Kaarija copycat isn’t at top!
Δεν θελω να κερδίσει η Ελβετια, αλλα τουλάχιστον αυτος εχει ταλεντο και τον προτιμώ απο τον Κροατη. Και ας υπαρχουν καποιοι ιδικοι στο τουιτερ που τον θεωρουν αφωνο και ηχορύπανση. Εχουμε αυτια, μια χαρα ακούγεται
Thank you so much for your updates and analysis.
Good luck to Greece’s participant.
Best greetings from Italy
‘Ισως είναι καιρός και η ελληνίδα εκπρόσωπος να πάει σε κάποιο από αυτά τα πάρτι.
Όσο η Ελλάδα δεν αναφερει κατι επισημα ή να τραγουδησει live εκει θα ειμαστε και πιο κατω. Δε θεωρω οτι η Ελβετια εχει κατι το συγκλονιστικο. Το τραηουδι δεν με τρελαινει και η εμφανιση απο πλευρας ενδυμασιας αθλια. Απορω πως πηγε 1η.
Η Ελλαδα και το Ισραηλ ειναι πι μονες χωρες που δεν εχουν τραγουδησει live το τραγουδι τους
Ολες οι υπολιπες ειτε στους εθνικους τελικους ειτε στο pre party εχουμε κατι δει. Για Ρλλαδα και Ισραηλ τιποτα ακομη. Κακως για εμας αυτο.
Πολύ πιο πιθανή θεωρώ τη νίκη της Ελβετιας για παρά πολλούς λόγους σε σχέση με την Κροατία.
Η EBU πάντα επιλέγει χώρες που έχουν τη δυνατότητα να διοργανώσουν, δεν είμαι σίγουρος αν η Κροατία μπορεί.
Πχ η Ιταλία τα έκανε μαντάρα…
Η Ελβετία έχει winning song ξεκάθαρα, αν το παρουσιάσει σωστά έχει πολλές πιθανότητες, στις επιτροπές θα σκίσει.
Μάλιστα..λογικό που πέφτει η κροατια δεν θα αρέσει σε πολύ κόσμο αυτό το πράγμα
Για Ελβετία θα έχω να πω πως ξετρελάθηκες με το πρώτο μισό του τραγουδιού μετά κάπου με έχασε..δεν μ άρεσε όπως τελείωσε με την τόσο όπερα! Μ αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα!
Σίγουρα η Ολλανδία θα ανεβαίνει όλο και πιο πολύ όπως και το Βέλγιο!
Ουκρανία προβλέπω μεγάλη πτώση
Εμείς δεν προκειτε ν κουνηθουμε απο εκεί μέχρι τις πρόβες !
Όπως γνωρίζεται όλοι πολύ καλά όλα θα κριθούν στις πρόβες!
Με μια καλή παρουσία θα χτυπήσουμε 5αδα
Ελβετία: δεν ξέρω πως αφού δεν κέρδισε το 2021 με πιο καλό τραγούδι, μπορεί να κερδίσει φέτος. Επιτροπές λογικά θα είναι τριάδα ή και θα κερδίσει αλλά στο κοινό δεν πιστεύω να φτάσει πιο πάνω από την 3η-4η θέση… Η εκτός αν το προωθήσουν οι επιτροπές φουλ, που έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές. Βέβαια αν ο διαγωνισμός πάει Ελβετία του χρόνου σίγουρα θα σκεφτούν την αποχώρηση και άλλες χώρες για οικονομικούς λόγους.
Κροατία: όσο βλέπω τα live μου βγάζει vibes Occidentalis karma. Αν βελτιωθεί στο λάιβ και στο staging μπορεί αλλά εδώ αμφιβάλλω για τη στήριξη από τις επιτροπές.
Ιταλία: για εμένα έχει τις πιο ρεαλιστικές πιθανότητες αλλά κάνοντας τα μαντάρα το ’22 δε νομίζω να θέλουν ούτε οι ίδιοι ούτε η ebu να διοργανώσουν τόσο σύντομα.
Ουκρανία: αν δεν είχαν κερδίσει τόσο συμβατικά ίσως να είχε καλύτερες πιθανότητες αλλά κάπου κούρασε αυτό που “πουλάει” η Ουκρανία τα τελευταία χρόνια συν ότι το τραγούδι στο λάιβ χάνει, δεν βγάζουν πολλή χημεία. Πιστεύω ταβάνι είναι η 3η θέση αλλά λογικά δεν θα υπάρχει απόκλιση μεταξύ επιτροπών και κοινού.
Ολλανδία: 1-2 στο κοινό και με πολλές ψήφους. Αν οι επιτροπές το έχουν 3η-4η θέση θα κερδίσει.
Βέλγιο: στις επιτροπές θα πάει (πολύ καλά)καλά στο κοινό αμφιβάλλω κάπως.
Γαλλία: το ίδιο με Βέλγιο.
Ελλάδα: το τραγούδι έχει κάνει γκελ, μεγάλο, σημασία έχει πως αν στηθεί σωστά θα κάνει ακόμα μεγαλύτερο και για εμένα μπορεί να κάνει το μπαμ σαν τη Φουρέιρα, και ίσως η Μαρίνα να απειλήσει ή κι να κλέψει την νίκη τη αφού τα πράγματα είναι ανοιχτά φέτος. Οι επιτροπές δεν ξέρω πως θα το εκτιμήσουν , αλλά πραγματικά δεν είναι το χαζό εθνικ της σειράς (βλ. Μάτα Χάρι)…. Στο κοινό πιστεύω θα πάει αρκετά καλά… Όλα εξαρτώνται από την εμφάνιση!
Και οι υποψήφιοι για νίκη νομίζω σταματούν εδώ…
Για την Κύπρο μας τώρα, σίγουρα περνάει τελικό, αλλά το να τερματίσει ψηλότερα από τον Andrew το θεωρώ απίθανο.
Παρακολουθώ καιρό τα σχόλια σου και θεωρώ ότι λες ανοησίες. Όλα αυτά για να καταλήξεις ότι το Ζάρι είναι τέλειο και όλα χάλια. Δυστυχώς η πραγματικότητα των Ελλήνων φαν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της Eurovision.
Δεν είμαι δικηγόρος του αλλά κι εγώ παρακολουθώ καιρό τα σχόλιά του και θεωρώ πως λέει ό,τι αντικατοπτρίζεται από την υπόλοιπη Ευρώπη. Πολλοί στο εξωτερικό εκθειάζουν την Ελληνική συμμετοχή εκτός από – guess who? – τους ίδιους τους Έλληνες! Φέτος δε, η πραγματικότητα είναι ότι φέτος μια πολύ ανοιχτή χρονιά με πολλά φαβορί. Κάποια τραγούδια κερδίζουν σε κάποια σημεία, και κάποια χάνουν. Και επειδή υπάρχουν άτομα που στηρίζουν ακόμα περισσότερο τη συμμετοχή σας (όπως οφείλουν να κάνουν οι πραγματικοί γιουροφάνς) πάλι δε σας αρέσει. Αλήθεια, τι άλλο θέλετε να πούμε δηλαδή για να ανταποκριθούμε στην πραγματικότητα τη δική σας και της Eurovision; Και κυρίως, ποια νομίζετε είναι η πραγματικότητα της Eurovision; Όχι για να μην πετάμε την ‘κριτική’ μας στον άλλο χωρίς επιχειρήματα.
Το Βέλγιο θα πάρει την κατρακύλα οσονούπω …
Η Μολδαβία θα κερδίσει την ψήφου του κοινού και η Ιρλανδια την ψηφο των κριτικών επιτροπών. Οσο για την Ελβετία θα ρθει 15η στο κοινο και 8-10η στις κριτικές επιτροπές. Η Κροατία ενταξει θα βγει 5η αλλα μεχρι εκει.
Elvetia, Ollandia kai Italia pistevo the ine to top 3. To kathe ena gia diaforetikous logous. Oxi oti i Elvetia ine spoudaio tragoudi diladi. Prosopika fetos mou aresan mono 3 tragoudia kai as tin lene dinati xronia: Gallia, Velgio kai Latvia kai ta 3 balades dinamikes. Prosopika me ta dika mou gousta to noumero 1 ine i Gallia. I Latvia elpizo mono na perasi. I fetini xronia mou thimizi ligo to akiromeno 2020, tote pou favori itan i Rossia, Iceland kai Lithuania me idiaitera tragoudia. kai tote to agapimeno mou itan to Fai Rumore tis Italias. I Rossia 2020 ehi 284 ekatommiria views sto youtube, apistevto. Fetos Elvetia kai Ollandia ine idiaitera kai diaforetika kai tha epikratisoun sto koino.
Η διαρκής υπερενασχόληση μς τα στοιχήματα προκαλεί εν πολλοίς και την τελική ” δικαίωσή τους”, λειτουργώντας ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία.
Με το να λέμε στον κόσμο καθημερινά “αυτά είναι τα τραγούδια που είναι στην κορυφή των στοιχημάτων” (και μιλάω κυρίως για τις τηλεοπτικές εκπομπές), αφετενός τους προσφέρουμε επί εβδομάδες τζάμπα προώθηση και διαφήμιση, κάνοντάς τα γνωστά στο γενικό κοινό σε σχέση με τα υπόλοιπα τραγούδια. Αφετέρου “πείθονται” κάποιοι άνθρωποι ότι αυτά είναι τα καλά τραγούδια και άρα αυτά “πρέπει” να ψηφίσουν. Γιατί σύμφωνα με την ψυχολογία της μάζας, ο πολύς κόσμος έχει την τάση να πηγαίνει με τον διαφενόμενο νικητή.
Άσχετο αλλά τα στοιχήματα για τους ημιτελικούς πότε ανοίγουν;