Ο Sidarta η πρώτη πρόταση του EurovisionFun για την Eurovision 2025!
Μπορεί να είναι πολύ νωρίς ακόμα για την Eurovision της επόμενης χρονιάς, εμείς εδώ όμως στο EurovisionFun, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά και εκμεταλλευόμενοι την ραστώνη του καλοκαιριού, τις επόμενες ημέρες θα προτείνουμε μέσα από την ιστοσελίδα μας κάποιους καλλιτέχνες που πιστεύουμε ότι θα μπορούσαν να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα ή την Κύπρο, στην Ελβετία, φέρνοντας τις δύο χώρες και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών.
Ξεκινώντας αυτή την σειρά των άρθρων, θα σας παρουσιάσουμε ένα πολύ γνώριμο πρόσωπο, τον Sidarta, που αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους τράπερς των τελευταίων δύο ετών.
Ο Sidarta κατάγεται από την Πελοπόννησο. Ο 23χρονος τράπερ ξεκίνησε να ασχολείται με τη μουσική από μικρή ηλικία, εξαιτίας της μεγάλης αγάπης που είχε η μητέρα του. Γράφει από 15 ετών, ασχολήθηκε με την ηχοληψία, ωστόσο δεν του άρεσε και έτσι κατέληξε στην ραπ. To πραγματικό όνομά του είναι Πάνος, ενώ σε συνέντευξη του αποκάλυψε πως το Sidarta βγήκε από το βιβλίο, το Έρμαν Έσε.
Ισορροπώντας μεταξύ πολλών διαφορετικών ειδών όπως rap, trap, drill, ακόμα και χορευτική μουσική, ο Sidarta ενσωματώνει στοιχεία της ευρωπαϊκής ραπ μουσικής και της αστικής κουλτούρας των Βαλκανίων, δίνοντας παράλληλα τη δική του μελωδική πινελιά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ξεκίνησε να κάνει τα βήματα του στη μουσική σκηνή το 2016 και κέρδισε την αναγνώριση σε αυτήν, μετά την κυκλοφορία του ντουέτου Mediterranean, με τον Έλληνα ράπερ Saske.
Έχει τέσσερα διαδοχικά διαμαντένια singles (Mediterranean, Ακόμα, Adrenalina, Erimo) και ένα διαμαντένιο άλμπουμ (IPIZME), ενώ είναι ο καλλιτέχνης-φαινόμενο με 150.000.000 streams στον πρώτο του χρόνο και αποτελεί εδώ και καιρό την κορυφαία επιλογή των μουσικόφιλων. Έκτοτε, έχει εμφανιστεί στα μεγαλύτερα εγχώρια φεστιβάλ, καθώς και σε live εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα.
Ο Sidarta ήταν ένας εκ των κορυφαίων τράπερ του 2022 και ένας από τους πιο επιτυχημένους καλλιτέχνες new comer, άλλωστε βραβεύτηκε γι αυτό και στα Mad Video Music Awards. Τα τραγούδια παίζουν παντού, μετράνε εκατομμύρια προβολές και streams σε YouTube, Spotify και TikTok. Επίσης, ήταν ένας από τους πιο ανερχόμενους καλλιτέχνες στην Ελλάδα σύμφωνα, με το ελληνικό Spotify Wrapped για το 2022.
Η μελωδικότητα της φωνής του αναδεικνύει τη μουσική του, η οποία συνδυάζει έντονα ελληνικά μουσικά στοιχεία, εκφράζοντας αυθεντικότητα και μια urban πινελιά που χαρακτηρίζει την αισθητική της δισκογραφικής του εταιρείας, OffBeat Records. Πιστεύουμε πως θα ήταν μία έξυπνη και ενδιαφέρουσα επιλογή για την Eurovision 2025.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πως σας φαίνεται η περίπτωση του Sidarta; Θα θέλατε να τον δείτε στην σκηνή της Eurovision 2025 με τα χρώματα της Ελλάδας ή της Κύπρου; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την Eurovision 2025!
Και σκεφτόμουν τι θα μπορούσε να στείλει κάνεις μετά τη σαττι και το στίγμα που άφησε; Είναι μια εξαιρετική επιλογή!
Με το κατάλληλο τραγούδι βέβαια… γιατί θα μπορούσε να καταλήξει Αζερμπαϊτζάν 2024
Ο σινταρτα ; Κλαίω
Άκρως μα άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση!!! Με μουσική ταυτότητα και χαρακτήρα. Αλλά προς θεού, όχι για απευθείας ανάθεση. Θα τον ήθελα πολύ σε εναν εθνικό τελικό με 5-6 καλλιτέχνες και με ενα τραγούδι που θα έκανε γκελ στον κόσμο να τον ψηφίσει και να τον στείλει. Απευθείας ανάθεση δεν νομίζω οτι δικαιολογείται σε καμία περίπτωση σε άλλον καλλιτέχνη περα από Παπαριζου, Φουρειρα, Αργυρο και ίσως και Μέλισσες. Οτιδήποτε άλλο σε απευθείας ανάθεση και πολύ γκρίνια θα έχει και αυξημένο βαθμό ρίσκου.
Δεν υπάρχει περίπτωση ο Sidarta να μπει σε εθνικο τελικό τι τον πέρασες Dora η ελευθέριου ; Έχεις δει τι νούμερα έχει ;
Έχει νούμερα και είναι πολύ καλός δεν αντιλέγω. Προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν προταση. Δεν καταλαβαίνω όμως αυτο το σταριλίκι σαν νοοτροπία στην χώρα μας. Και η Λοριν και η Παπαρίζου μια χαρά καταδέχονται και μπαίνουν σε τελικούς και προημιτελικούς στη Σουηδία και ας έχουν νούμερα και ας είναι γνωστές σε 100 χώρες, ο Σιντάρτα δεν καταδέχεται; Να μην πάει αν είναι έτσι.
Φοβερή επιλογή! Από τους ελάχιστους στο είδος αυτό που είναι ‘ποιοτικος”.
Μπορεί άνετα να είναι ο διάδοχος της Μαρίνας και του στίγματος που άφησε!
Με το κατάλληλο τραγούδι θεωρώ θα μπορούσε να έχει ακόμα και την τύχη του soldi.
Πάτε καλά;;;;
Θέλετε να πατωσουμε;;;;;
Ή μήπως να πάρουμε μια θέση σαν το 23′;;;
Λυπάμαι αλλά αν και οι επόμενες προτάσεις είναι κάπως έτσι καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζί!!
Εε δηλαδή κάπου έλεος!!
Που ακούστηκε??
Σινταρτα στην Eurovision
**Η Eurovision δεν είναι ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ❗️❗️
δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλη επιλογη η τραπ στη γιουροβιζιον, ειδικοτερα λαμβανοντας υποψη την πολυ λοατκι φυση τ διαγωνισμου
Πολύ κακή επιλογη
Στην live εκτελεση πασχουμε παντα. Τα τραγουδια του εχουν μια αισθητικη που εμενα προσωπικα μου αρεσουν. Αλλα ειναι με autotune στον θεο. Κ απο τη Σαττι αναμεναμε φωνητικα κ μας ηρθε το ρεγκετον συρτο στο κεφαλι, γιατι νιωθει ραπερ. Θελουμε ολο το πακετο ομορφια, χαρισμα αλλα κ φωνη
Σταματήστε τις προτάσεις. Από το κακό στο χειρότερο. Κάτι που ακούνε οι ενήλικες θέλουμε και όχι τα 12χρονα ελληνακια.
Έλα τρολάρουν ρε παιδιά. Μη “τσιμπάτε”…
Εννοείτε ότι δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρή πρόταση για έναν άφωνο!
Mahmood από τα Lidl…
Ακριβώς αυτό μου ήρθε στο μυαλό…. Εδώ δεν τα κατάφερε ο Μαχμούνταρος με δύο συμμετοχές, κι άλλη μια απόπειρα φέτος στο Σαν Ρέμο… Ο Σιντάρτα θα τα καταφέρει;
Ξεκινάμε από τη φωτογραφία με το τσιγάρο στο στόμα. Κόβεται από τα αποδυτήρια…
Οι προτάσεις θα έχουν αξία αν γίνει εθνικός τελικός με πολλούς συμμετέχοντες. Με τις απευθείας αναθέσεις της ΕΡΤ τα κριτήρια δεν είναι αντικειμενικά και ρόλο παίζει η προσωπική επιλογή του προέδρου της ΕΡΤ.
Συμφωνώ 1000%. Σε έναν εθνικό τελικό θα μπορεί ο καθένας να αποδείξει και ότι μπορεί να τραγουδάει ζωντανά και ότι το τραγούδι κάνει κλικ και σε επιτροπές και σε κόσμο, χωρίς σκιές, χωρίς υπονοούμενα για διαπλοκές η οτιδήποτε αλλο.
Είναι αντικειμενικά από τους πιο ποιοτικούς του είδους του αλλά από φωνή…κορμάρα. Θεωρώ επίσης ότι το στυλ του δεν κάνει για Eurovision, δε νομίζω ότι το κοινό θα πειστεί από το ύφος των τραγουδιών του. Συν το ότι δε θεωρώ ότι έχει δυνατό εκτόπισμα στη σκηνή.
πολυ λαθος επιλογη. η eurovision πρεπει να ειναι ενας συνδυασμος ΦΩΝΗΣ , ΣΚΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ , εμφανισης και να ξεχωριζει το ατομο που θα στειλουμε . κατι που δεν συμβαινει με τους τραπ καλλιτεχνες! τραπ καλλιτεχνεις θα μπορουσε να παει μονο αν γινοταν ενα τραγουδι συνδυαστικο . δεν μπορει απο μονο της η τραπ μουσικη και εν συνεπεια οι τραπ καλλιτεχνες να προσφερουν show . φαντασμαγορικο. κατι το οποιο διακρινει την eurovision!!! προσωπικα θα προτεινα την τανια μπρεαζου . ναι δεν εχει κανει το μπαμ στην δισκογραφια , αλλα συνδυαζει ΦΩΝΑΡΑ και σκηνικη παρουσια …
Δεν μου αρέσει αυτό το είδος μουσικής και κατά τη γνώμη μου δεν θα είχε καμία τύχη στον διαγωνισμο
Elpizo na einai trollarisma…HMAPTON!
Οχι με ΤΙΠΟΤΑ….. Τον ειχα σκεφτει και εγω πιο παλια, αλλα τον ειδα live, ειλικρινα δεν ακούγεται, τερμα αφωνος.
Εγώ προσωπικά θα ήθελα τον good job Nicky για την eurovision 2025.Τον sidarta θα ήθελα να τον δω πιο μετά πχ 2020 .Η άποψη μου για το ποιους θα ήθελα να μας εκπροσωπήσουν τα επόμενα χρόνια :
2025 :good job Nicky
2026 foureira
2027 evangelia
2028 Stefania
2029 Klaudia
* 2030 o sidarta
2025 good job Nicky
2026 foureira
2027 Klaudia
2028 evangelia
2029 Stefania
2030 sidarta
Και εγώ βλέπω gjnicky για του χρόνου, και για το 26 Josephine μάλλον.
Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση ωστόσο ο καλύτερος σε αυτό το είδος για εμένα είναι ο Saske, καλύτερη φωνή, καλύτερη μίξη μουσικων ειδων, πιο versatile…
Ο Σιντάρτα είναι απιστευτα μελωδικός και συνδυαζει συνθετικά το κλασικό με μοντέρνες ενορχηστώσεις που παντρεύουν πανέξυπνα το ποπ, το RnB και το εθνικ. Ειναι πολύ επιτυχημένος και απο τους κυρυφαίους σε views και streams στην ελλάδα ενώ είναι μόλις 2μιση χρόνια στην ελληνική μουσική βιομηχανία. Δε θα με χαλάσει ακόμα και αναθεση στον συγκεκριμενο (ενώ γενικά προτιμώ καλοοργανωμένους τελικούς δύο βραδιών). Δεν θέλουμε αναθεση σε στασιμους καλλιτέχνες που επί 10 και 20 χρόνια προσπαθούν να κανουν καριέρα και δεν έχουν καταφέρει να κάνουν ούτε τη μισή επιτυχία απο όση έκανε ο Σιντάρτα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ! Άκου το ”ΨΕΜΑ” απο Σιντάρτα και φαντάσου το με λευκούς και μαύρους φωτισμούς δια χειρός Ελευθερίας Ντεκώ και τα ξαναλέμε….
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ πρόταση και μου κάνει εντύπωση που γίνεται από αυτό το σάιτ που μουσικά νομίζω είναι αρκετά συντηρητικό (κυρίως ποπακια συνηθισμένα έχω καταλάβει αρέσουν στους συντάκτες και αν θυμάμαι καλά λίγο πριν κερδίσει ο Λαζάνια τον τελικό της Κροατίας, είχε ειπωθεί ένα αμίμητο σε στυλ ” και ο λαζάνια να νικήσει, οριακά αν είναι θα περάσει η Κροατία στον τελικό”).
Ο λόγος που αυτή η προταση είναι εξαιρετική είναι γιατί ο Σιντάρτα κάνει σωστά και ολοκληρωμένα τη σύχρονη μουσική του σήμερα. Δεν είναι τραπ αρχικά , όπως έχει πει και ο ιδιος. Ειναι κυριως μελωδική RnB η μουσική του με στοιχεία λυρικότητας, στοιχεία urban και trap, στοιχεία ποπ και σύγχρονα που δένουν με το κλασικό. Ακούστε το μελωδικότατο “ΨΕΜΑ” που είναι τραγουδι που με σωστό κλασάτο στήσιμο, φέρνει και πρωτιά στη γιουροβίζιον. Στο ”ΨΕΜΑ” η σύνθεση επί της ουσίας έχει τη λυρικότητα του Χατζηδάκι και απλώς ενορχηστρώνεται μοντέρνα. Οριακά μπορώ να τον φανταστώ και για ανάθεση τον Σιντάρτα (άλλωστε είναι πολυ πιο πετυχημένος απο τη Σάττι σε σχέση με το που βρισκόταν η Σάττι πριν την ανακοίνωση της ανάθεσης) αλλά σίγουρα το καλύτερα θα ήταν η ερτ να οργανώσει εναν μεγάλο τελικό και να κάνει προσπάθεια να προσελκύσει τέτοια hot και επιτυχημένα ονόματα ώστε να τα δούμε λάηβ και σαν φωνές και σαν σκηνικές παρουσίες και σκηνικές ιδέες.
Το χρειαζόμαστε το λάηβ πριν επιλέξουμε, ειναι κουραστικό και εγγύηση αποτυχίας να διαλέγουμε τραγουδι ακούγοντας μονο τη studio version ή απλώς να πετάμε μια ανάθεση στα γρήγορα και να λεει η ερτ ” βρες τραγουδι, συνεργάτες και πήγαινε”. Ο κόσμος έχει δειξει οτι ειναι ετοιμος να αγκαλιάσει τη γιουροβίζιον αλλά δώστου και συ κατι. Λίγο ενθουσιασμό, εναν εντυπωσιακό τελικό με πολλά τραγουδια και αξιολογους καλλιτέχνες για να ασχολείται και να διαλέξει αυτο που του αρέσει στη σκηνή και στο Live.
ΥΓ: Για την ιστορία, πριν ανακοινωθεί η αναθεση σε Σαττι, ειχε η ιδια 36.000 ακολουθους στο ινσταγκραμ. Δειτε ποσους εχει σημερα. Πριν την αναθεση, το ”τουκουτουμ” με ενα χρονο κυκλοφοριας και ειχε λιγοτερο απο ενα εκατομμυριο θεασεις (900.000), δειτε ποσες εχει σημερα. Η Γιουροβιζιον εχει δυναμη και αρα και η ΕΡΤ εχει δυναμη για να κανει κατι εξαιρετικο που θα μας φερει τη νικη. 20 χρονια περασανε, αντε ΕΡΤ μου που ντρέπεσαι να δωσεις 5 φράγκα να κανεις 2 βραδιες ωραιες για να τονώσεις το συχρονο ελληνικο τραγούδι και να βγάλουμε και τη συμμετοχη μας….Για κάτι εκπομπούλες που δεν βλεπει κανείς, τα δίνεις.