Ελλάδα: Με την Klavdia και το “Αστερομάτα” στην Eurovision 2025!

Πλέον είναι γεγονός, ο εθνικός τελικός ολοκληρώθηκε με την Ελλάδα να επιλέγει τον καλλιτέχνη που θα την εκπροσωπήσει στην 69η έκδοση του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, τον Μάιο στη Βασιλεία της Ελβετίας. Νικήτρια του εθνικού τελικού ήταν η Klavdia με το “Αστερομάτα” όπου θα μεταφέρει την γαλανόλευκη σημαία στον διαγωνισμό.

Ο ελληνικός τελικός για τη Eurovision 2025 πραγματοποιήθηκε ζωντανά από το Christmas Theater στην Αθήνα. Την παρουσίαση της βραδιάς αναλέβαν δύο από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της ελληνικής μουσικής σκηνής, η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς.

Το show

Το show ξεκινήσε με τους δύο οικοδεσπότες να ερμηνεύουν εμβληματικά τραγούδια του διαγωνισμού. Οι καλλιτέχνες ενώσαν τις φωνές τους για να ερμηνεύσουν το Waterloo των ABBA. Στη συνέχεια χάρησαν στο κοινό μια απο τις πιο γνωστές μπαλάντες της Eurovision, το Hold Me Now, με το οποίο ο Johny Logan έφερε τη νίκη στην Ιρλανδία στη Eurovision του 1987. Μαζί με τη συνοδεία της ορχήστρας ακούσαμε και την πρώτη ελληνική συμμετοχή στον διαγωνισμό, το Λίγο Κρασί, Λίγο Θάλασσα και το Αγόρι μου, το τραγούδι που ερμήνευσε η Μαρινέλλα στη Eurovision του 1974. Μετά το πρώτο διαφημιστικό διάλειμμα εμφανίστηκε η Μαρίνα Σάττι με το Ζάρι. Και κάπως έτσι άνοιξε o μεγάλος εθνικός τελικός.

Μετά το διαγωνιστικό μέρος, οι Έλενα Παπαρίζου και Σάκης Ρουβάς, στο interval act,  παρουσιάσαν και τις δικές τους συμμετοχές. Μαζί τους ήταν και χορευτές υπό σκηνοθεσία του Φωκά Ευαγγελινού. Λίγο πριν τα αποτελέσματα, ο εκπρόσωπος της Κύπρου για την Eurovision 2025 Theo Evan ερμήνευσε το Fuego.

 


Η σειρά εμφάνισης των φιναλίστ του εθνικού τελικού ήταν:

  1. RIKKI«Elevator (Up and Down)»
  2. Θάνος Λάμπρου«Free Love»
  3. Κώστας Αγέρης«Γη μου»
  4. Andy Nicolas«Lost My Way»
  5. Klavdia«Αστερομάτα»
  6. Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, Κώστας Καραφώτης«Παράδεισος»
  7. Georgina Kalais, John Vlaseros«High Road»
  8. BARBZ«Sirens»
  9. Evangelia«Vále»
  10. Dinamiss«Odyssey»
  11. Nafsica«Unhurt Me»
  12. Xannova Xan«Play It!»

Το αποτέλεσμα καθορίστηκαν  από τρεις διαφορετικές βαθμολογίες. Αυτή του τηλεοπτικού κοινού που έκρινε το 50%, αυτή της ελληνικής επιτροπής που έκρινε το 25% και αυτή της διεθνούς επιτροπής που έκρινε το υπόλοιποι 25%. Κάθε μία από τις δύο πενταμελής επιτροπές βαθμολόγησε τα 12 τραγούδια με σύστημα Eurovision. Δηλαδή έδωσε 12 βαθμούς στο αγαπημένο της τραγούδι, 10 βαθμούς στο δεύτερο αγαπημένο, 8 βαθμούς στο τρίτο αγαπημένο κοκ. Οι χώρες της διεθνούς επιτροπής ήταν το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Νορβηγία. Την ελληνική κριτική επιτροπή σχημάτισαν οι Μιχάλης Χατζηγιάννης, Τζένη Μελιτά, Φώτης Σεργουλόπουλος, Μαργαρίτα Μυτιληναίου και ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος.

Ψηφοφορία

Μετά το τέλος της ψηφοφορίας ανακοινώθηκε το τοπ 3, οι τρεις δηλαδή διαγωνιζόμενοι που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους συνολικά, τόσο από το κοινό, όσο και από τις δύο επιτροπές. Οι τρεις αυτοί καλλιτέχνες ήταν οι BARBZ, Klavdia, Evangelia.

Νικήτρια του τελικού και εκπρόσωπος της Ελλάδας είναι η Klavdia με το τραγούδι Αστερομάτα .

Τα συνολικά αποτελέσματα ήταν:

  1. Klavdia«Αστερομάτα» – 44 βαθμούς
  2. Evangelia – «Vále» – 42 βαθμούς
  3. BARBZ«Sirens» – 30 βαθμούς
  4. Dinamiss«Odyssey» – 24 βαθμούς
  5. Xannova Xan«Play It!» – 20 βαθμούς
  6. Κώστας Αγέρης«Γη μου» – 18 βαθμούς
  7. RIKKI«Elevator (Up and Down)» – 14 βαθμούς
  8. Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, Κώστας Καραφώτης«Παράδεισος» -13 βαθμούς
  9. Θάνος Λάμπρου«Free Love» -12 βαθμούς
  10. Georgina Kalais, John Vlaseros«High Road» – 8 βαθμούς
  11. Andy Nicolas«Lost My Way»  – 8 βαθμούς
  12. Nafsica«Unhurt Me» – 0 βαθμούς

Η Ελλάδα θα εμφανιστεί στον δεύτερο ημιτελικό στις 15 Μαΐου, θα διαγωνιστεί και για να διεκδικήσει μία από τις δέκα θέσεις ανάμεσα σε 16 χώρες.


Ακολουθήστε μας σε όλα τα social media, για να μην χάνετε στιγμή από όσα θα συμβούν στον εθνικό τελικό:

Στο Facebook

Στο Twitter

Στο Instagram

Στο TikTok

Στο YouTube

Στο Spotify

Για περισσότερες συζητήσεις για τον αγαπημένο μας διαγωνισμό, δεν έχετε παρά να κάνετε join στο group υποστήριξης της ελληνικής συμμετοχής στο facebook!

Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την ελληνική συμμετοχή στη Eurovision 2025!

 

48 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Gus
    Gus says:

    ο Σάκης και η Έλενα δεν ήταν καλοί….αλλά δεν πειράζει! Για κάποιο λόγο έκαναν πολλά σαρδάμ…

    Τώρα το 44 της Κλαυδιας και το 42 της Ευαγγελίας κτλ πως βγήκαν άραγε?
    Έχω μια επιτροπή που δίνει το 50% οκ…δίνει ας πούμε 12 το άλλο 12 προκύπτει από δύο επιτροπες….άρα πως πάμε στο 44?

    Απάντηση
    • someone
      someone says:

      Υποθέτω ότι, επειδή το κοινό είχε το διπλάσιο ποσοστό απ’ όσο είχε κάθε επιτροπή ξεχωριστά (50% έναντι 25%), η κάθε επιτροπή έδωσε ένα σετ πόντων 1-8, 10 και 12, ενώ το κοινό έδωσε το διπλάσιο (12+12, δηλαδή 24 βαθμούς για το 1ο τραγούδι, μετά 10+10, δηλαδή 20 βαθμούς για το 2ο τραγούδι, μετά 16, 14, 12 και πάει λέγοντας).

      Απάντηση
    • Γιώργος Βαβάτσης
      Γιώργος Βαβάτσης says:

      Στο σύνολο οι επιτροπές αποτελούν το 50% και είναι 24 βαθμοί το ανώτερο για ένα τραγούδι (αφού είναι 25%=12 η μία επιτροπή και 25%=12 η άλλη, μαζί 12+12=24).
      Το κοινό σύνολο λοιπόν δίνει μόνο του 24 βαθμούς σ’ ένα τραγούδι καθώς οι ψήφοι του είναι ισάξιοι με το διπλάσιο της μίας επιτροπής. Μπορεί η Κλαυδία συνεπώς να πήρε το άριστα και στις 2 επιτροπές αλλά στο κοινό να ήταν 2η. Για το πόσο όμως ακριβώς πόντους πήραν κι οι 2 τραγουδίστριες υπάρχουν πολλές πιθανότητες μέτρησης.

      Απάντηση
    • yourophan
      yourophan says:

      Πιστεύω πως θα μάθουμε σύντομα. Πάντως, αν είχα να μαντέψω θα έλεγα κοινό 20 (από 24,20,16,14…) και ξένες επιτροπές 12 και ελληνικές επιτροπές 12. Η ανάποδα, κοινο 24, ξένες επιτροπές 8, ελληνικές επιτροπές 12.

      Απάντηση
    • Orpheus
      Orpheus says:

      Νομίζω η Κλαυδία πήρε 12 από Ελληνική επιτροπή, 12 από διεθνή, ενώ στο κοινό ήταν 2η με 20 βαθμούς γιατί το μετράνε εις διπλούν. Το 0 της Ναυσικάς βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω πώς προέκυψε, αφού νομίζω ξεκινάνε απ’ το 1.

      Απάντηση
  2. Ben
    Ben says:

    Ηταν το αγαπημένο μου αλλά:
    1) φωνητικά βγήκε πολύ φλατ, κανένα βάθος.
    2) Ο Φωκας έκανε ο,τι πιο ανέμπνευστο και άνοστο μπορούσε να κάνει σε ένα τραγούδι που φωνάζει για δυνατό storytelling. Το σκότωσε παιδιά και λυπάμαι πολύ οσο και να τον εκτιμώ. Μια κάμερα που κινείται αριστερά δεξιά, το αστέρι της Βηθλεεμ από πίσω και τα μπλε φώτα που είχε βάλει και στην Αμαντα και κάτι άκυρες σε χορευτικό τύπου μπράβο Ρούλα. Ευτυχισμένο το 1999. Καμία σύνδεση με τα λόγια, καμία σύνδεση με τον ρυθμό που είναι το πιο δυνατό στοιχείο του τραγουδιού. Λευκό ρούχο ή Κλαυδια, καραακυρο. Ήθελε ένα dark στήσιμο, να βγάζει όλη τη μυσταγωγία του τραγουδιού.
    3) Στα στοιχήματα μετά το σημερινό η πτώση μας είναι κατακόρυφη, νομίζω χάθηκε όποια δυναμική μπορούσε να έχει φέτος η Ελλάς άνετα τη σημερινή εμφάνιση. Βέβαια καλύτερα τώρα για να πάμε χωρίς άγχος τον Μάιο παρά να πάθουμε Όνειρο μου 2.0 εκεί πέρα.
    4) τελικό με τεχνολογικές εξελίξεις μας υποσχέθηκαν, ήταν άθλιος. Sorry not sorry.
    5) Ευχαριστη έκπληξη η Ναυσικά, το τραγούδι βαρετή πατάτα βέβαια παρά το revamp αλλά νομίζω σήμερα όλοι είδαμε ότι πρόκειται για μια πραγματικά εξαιρετική, επικοινωνιακή και χαρισματική ερμηνεύτρια. Στοίχημα ότι θα μας απασχολήσει ξανά τα επόμενα χρόνια.

    Απάντηση
    • Αθηνά
      Αθηνά says:

      Θα συμφωνήσω κυρίως με το 1ο και το 2ο point. Ευελπιστώ ότι η Κλαυδία και η ομάδα της θα πάρουν το feedback και θα ακολουθήσουν άλλο δρόμο για το staging το Μάιο. Ως προς το ότι το τραγούδι έχασε τη δυναμική του, νομίζω είναι εξαιρετικά πρόωρο αυτό το συμπέρασμα. Εγώ παντού τα σχόλια που έχω δει από ξένους eurofans (σε όλα τα sm, blogs, reddit) είναι ότι το τραγούδι έχει πολύ potential απλώς θέλει διαφορετικό στήσιμο και πιο δυναμική ερμηνεία, αυτό ακριβώς που λέμε και εμείς εδώ δηλαδή.

      Απάντηση
      • Geo
        Geo says:

        Μην βασίζεστε στα reactions, πολύ δράμα και εκτόνωση για τα views. Το θέμα είναι πως θα φανεί στον κόσμο την βραδιά του ημιτελικού και του τελικού αντίστοιχα αν προκριθεί. Ένα δραματικό τραγούδι θέλει κάτι παρεμφερές. Και προς θεού όχι Φωκά!

        Απάντηση
  3. Tina
    Tina says:

    Δεν ήταν το τραγούδι που θα ήθελα να κερδίσει η σκηνική εμφάνιση ήταν όπως την περίμενα ανύπαρκτη το ρούχο αδιάφορο όπως διάβασα και σε άλλα σχόλια και συμφωνώ απόλυτα εάν δεν κάνει δραστικές αλλαγές στην σκηνική παρουσία μην έχει δεδομένο το πέρασμα από τον ημιτελικό στον μεγάλο τελικό

    Απάντηση
  4. C.G
    C.G says:

    Δυο λόγια μόνο. Εθνικός τελικός βαρετός, άνευρος, με δυο akward παρουσιαστές και σκηνικές παρουσιάσεις για κλάματα. Η Κλαυδία βγήκε χάλια, άβολη και χωρίς συναίσθημα, στατική και λίγη σκηνικά. Το κομμάτι για να μπορέσει να καταφέρει κάτι καλό τον Μαιο χρειάζεται ριβαμπ, να δυναμώσει το ρεφρεν, να αποκτήσει γέφυρα και κλιμάκωση. Και φυσικά ξένο σκηνοθέτη γιατί δεν ξέρουμε να στήνουμε μπαλάντες.

    Απάντηση
  5. James
    James says:

    Συγχαρητήρια στην Κλαύδια ήταν άψογη! Θέλει οπωσδήποτε άλλη σκηνοθεσία για να ξεχωρίσει αλλά είμαι βέβαιος οι πως αυτό είναι δεδομένο.Αν και είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα θεωρώ πως θα τα πάει εξαιρετικά καλά.
    Θα ήθελα να δω να δοκιμάζουν την τύχη τους ξανά οι Barbz,η Ζάνοβα και γιατί όχι και ο Ρίκι που για εμένα ήταν έκπληξη το ποσό καλά τραγούδησε.
    Κρίμα για την Ναυσικά που πήρε 0 δεν ήταν τόσο χάλια.
    Μεγαλύτερη απογοήτευση για εμένα ήταν η Ευαγγελία η οποία όπως καταλαβαίνω πήρε το televoting αλλά κακά τα ψέματα ήταν η πιο αδύναμη φωνητικά (ίσως να μην ήταν η μέρα της).
    Στα του εθνικού τελικού Παπαρίζου και Ρουβάς ήταν έτσι κ έτσι (για την Παπαρίζου δεν μπορώ όμως να κρατήσω κακία όπως και να έχει).
    Ο τελικός σε γενικές γραμμές ήταν καλός αν και θα ήθελα,σε περίπτωση που καθιερωθεί,να μην είναι τόσο μακρόσυρτος γιατί κάπου βρεθήκαμε.
    Η ψηφοφορία πρέπει να γίνει όπως στην Eurovision και όχι πετάμε τρείς καλλιτέχνες στην σκηνή και λέμε “κέρδισες εσύ”.
    Αν μου έμεινε κάτι από το αποψινό είναι πως τελικά οι εθνικοί τελικοί είναι απαραίτητοι γιατί μας δίνεται η δυνατότητα να δούμε ωραίους καλλιτέχνες που δεν τους ξέρει το ευρύ κοινό και που θεωρητικά θα μπορούσαν να είναι οι μελλοντικοί μας εκπρόσωποι συν ότι η απόφαση είναι δική μας υπόθεση.
    Μακάρι να γίνει θεσμός και είμαι σίγουρος πως χρόνο με τον χρόνο θα γίνεται όλο και καλύτερη δουλειά.
    Καλή επιτυχία στην Κλαυδία με ένα από τα καλύτερα τραγούδια που έχουμε στείλει τα τελευταία χρόνια στον διαγωνισμό!

    Απάντηση
  6. lambrosfouk
    lambrosfouk says:

    Πρώτον να πω ότι αδικηθηκαν οι dinamiss που δεν βρισκοντουσαν στην τριάδα,τώρα για την Κλαυδια τι να πω,απίστευτη φωνητικα,τώρα όλα τα άλλα φτιάχνονται πανεύκολα στην Βασιλεία με τους σωστούς ανθρώπους,με συγχωρείται αλλά στους εθνικούς τελικούς επιλέγεις το σωστό τραγούδι και μετα στον διαγωνισμό φτιάχνετε και η σωστή σκηνικη παρουσια.

    Απάντηση
    • Αθηνά
      Αθηνά says:

      Έτσι ακριβώς είναι. Να θυμηθούμε πέρσι πώς ήταν η Ιρλαν΄δία στον εθνικό τελικό της και τι υπερθέαμα παρουσίασε τελικά; Δε ξέρω αν θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε κάτι τόσο avant-garde, ούτε έχω τέτοιες αξιώσεις. Αλλά όπως είπες, με σωστό team και μία σύγχρονη παρουσίαση το τραγούδι θα απογειωθεί και έχει δυνατότητες να πάει αρκετά ψηλά.

      Απάντηση
      • Tina
        Tina says:

        Δεν περιμένω κάτι ιδιαίτερο από την συγκεκριμένη τραγουδίστρια στην σκηνική παρουσία στην βασιλεία άλλωστε το απέδειξε το βράδυ του εθνικού τελικού Παντελή έλλειψη σκηνικής και στυλιστικης παρουσίας όπως είχα πει σε άλλο μήνυμα μου δεν φτάνει μόνο η καλή φωνή αλλά και η εμφάνιση επί σκηνής και εάν αυτό το κομμάτι δεν βελτιωθεί δραστικά ο μεγάλος τελικός θα αποδειχτεί άπιαστο ονειρο

        Απάντηση
  7. Panos
    Panos says:

    Πολύ ωραίο σόου από την ΕΡΤ, πολύ ωραία γραφικά, πλάνα , φωτισμός , σκηνή, εθνικός τελικός υψηλού επιπέδου, άνετα συγκρίνεται με Φινλανδία, Δανία, Νορβηγία. Πολύ ωραία τραγούδια και καλά σκηνικά από πίσω. Είμαι πολύ χαρούμενος με την ΕΡΤ και αυτό που ετοίμασε και θεωρώ πως ο εθνικός τελικός ήρθε για να μείνει. Φοβερή φωνή η κλαυδια και πολύ ωραίο τραγούδι που αρέσει σχεδόν σε ολους τους έλληνες και θα έχει πολύ στήριξη στον δρόμο προς την βασιλεια. Το μόνο που με χάλασε ήταν στο τέλος με τον φάκελο και τα αποτελέσματα ,θύμισε 2000 . Έπρεπε να υπήρχε πίνακας αποτελσμεατψν και λαιβ αποτελέσματα αλλά τέλος πάντων του χρόνου !!!

    Απάντηση
  8. Alexander Vrt
    Alexander Vrt says:

    Παιδιά από τα μαθηματικά πού ξέρω το αποτέλεσμα που έχουν ανακοινώσει είναι λάθος…44+42+30+24+20+18
    +14+13+12+8+8=233 … Ενώ οι βαθμοί είναι (1+2+3+4+5+6+7+8+10+12)*4=232 ο ένας πόντος παραπάνω πού δόθηκε?

    Απάντηση
    • PadGymrat
      PadGymrat says:

      Λογικά κάποιοι ισοβάθμησαν σε κάποια επιτροπή και δώσανε και στους δύο αντίστοιχο βαθμό (πχ και στους δύο 3 αντί να δώσουν στον έναν 3 και στον άλλο 2)

      Απάντηση
  9. Φίλιππος
    Φίλιππος says:

    Ένας Εθνικός Τελικός τίμιου επιπέδου άμα αναλογιστεί κάποιος το λίγο χρόνο και τα περιορισμένα οικονομικά
    Πολύ καλή ηχοληψία που τη φοβόμουν
    Τωρα οσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα ειμαι σιγουρος οτι οποιο τραγούδι και να εβγαινε θα αλλαζε σκηνοθεσία στο τελικό
    Kαλη eurovision season τα λεμεεεεε

    Απάντηση
  10. angela
    angela says:

    Γενικά δεν με πολυνοιάζουν τα φρουφρου και αρώματα σε ότι αφορά την παρουσιάση τυ εθνικού τελικού αλλά, η αλήθεια να λέγεται, οπτικά μπορούσαν να κάνουν κάτι λιγότερο μίζερο για τα τραγούδια. Καλύτερα να τους βάζαν όλους να κάνουν κάτι τύπου ζωντανό – βίντεο κλιπ (όπως το βίντεο κλιπ που είχε πέρσυ η Γαλλία για το τραγούδι της ας πούμε) αφού έτσι κι αλλιώς δεν πουλήσαν εισητήρια. Τέλως πάντων σε ότι αφορά τα αποτελέσματα, εμένα μου αρέσει αρκετά το τραγούδι και αφού ήταν καλή ζωντανά, όλα καλά. Τώρα τι θέση θα πάρει λίγο με νοιάζει αν είναι αρεστό και έχει δημοφιλία στην Ελλάδα, αφού έτσι κι αλλιώς αν δεν κερδίσει μια συμμετοχή, μικρή συμμασία έχει η τελική της κατάταξη για τη χώρα ή την επιτυχία του τραγουδιού ύστερα. Επίσης χαίρομαι που το αγαπημένο μου, το Odyssey, ήταν καλό ζωντανά και βγήκε 4ο, ίσως να μπορούσε και καλύτερα αν προωθούνταν λίγο καλύτερα αλλά δεν πειράζει.

    Ελπίζω να κρατήσουν τον εθνικό τελικό πάντως και να μην αποκαρδιωθούν απο τυχόν αρνητικά σχόλια. Δεν χρειάζεται να είναι όλα τέλεια με τη πρώτη, υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης, αρκεί να το θέλει η ΕΡΤ.

    Απάντηση
  11. Panty
    Panty says:

    Καλή επιτυχία στην κλαυδία ! Είναι μια επιλογή που στηρίξαμε από την αρχή, δυνατή ερμηνεία και υπέροχο τραγούδι.
    Χθες όμως η καλύτερη εμφάνιση ήταν της barbz με το sirenes, δυνατή σκηνική παρουσίαση και ερμηνεία .
    Μου άρεσε πολύ η αλλαγή της μουσικής στο ρεφραίν που έγινε πιο δυνατή.
    Αντίθετα στο αστεροματα ήταν ανευρη η σκηνική παρουσίαση, πρέπει να γίνει πολύ δουλειά γιατί ερμηνεία και φωνάρα έχει η κλαυδία αλλά με την χθεσινή εικόνα δεν έχει πολλές ελπίδες για πεντάδα.

    Απάντηση
  12. Panty
    Panty says:

    Καλή επιτυχία στην κλαυδία ! Είναι μια επιλογή που στηρίξαμε από την αρχή, δυνατή ερμηνεία και υπέροχο τραγούδι.
    Χθες όμως η καλύτερη εμφάνιση ήταν της barbz με το sirenes, δυνατή σκηνική παρουσίαση και ερμηνεία .
    Μου άρεσε πολύ η αλλαγή της μουσικής στο ρεφραίν που έγινε πιο δυνατή.
    Αντίθετα στο αστεροματα ήταν ανευρη η σκηνική παρουσίαση, πρέπει να γίνει πολύ δουλειά γιατί ερμηνεία και φωνάρα έχει η κλαυδία αλλά με την χθεσινή εικόνα δεν έχει πολλές ελπίδες για πεντάδα. Υπάρχει όμως πολύς χρόνος για να βρεθούν τα κατάλληλα άτομα που θα βοηθήσουν την κλαυδία στην σκηνική παρουσίαση.

    Απάντηση
  13. T.R
    T.R says:

    I Klavdia panta mou arese, sigharitiria kai na skisi. Skinothetika ennoite tha ine kalitera to Maio. O Fokas ihe 2 vdomades na skinothetisi 12 tragoudia, den ine evkolo. Prosexa oti sto video me tis proigoumenes simmetoxes meta to 1997 pigan sto 2001. Giati I ERT prosperase to 1998 kai to mia krifi evesthisia?

    Απάντηση
  14. Ruby
    Ruby says:

    Τοπ 12 με βάση τις εμφανίσεις:
    1) Βarbz Αν και σαν τραγούδι δεν είναι του γούστου μου προσωπικά on stage βγήκε πιο ολοκληρωμένο από όλα. Φωνάρα επίσης, αν και φάνηκε η αμηχανία της σε κάποια σημεία. Αυτό άξιζε τη δεύτερη θέση και όχι η Ευαγγελία.
    2) Παράδεισος Από τα πρώτα έξι που ανέβηκαν ήταν μακράν το πιο ωραία δεμένο φωνητικά, σκηνικά και σε visuals. Κρίμα δεν άξιζε τόσο κάτω στη τελική κατάταξη. Ίσως η πιο αδικημένη συμμετοχή του ημιτελικού. Πίστευα θα έκανε ζημιά στη Κλαυδια και έτσι θα έβγαινε η Barbz.
    3) Κλαυδια Δυστυχώς βγήκε πολύ ανευρο on stage. Δεν ήταν εμφάνιση φαβορί αυτή. Μόλις το είδα και μετά βγήκε ο Παράδεισος (με καλύτερο staging) λέω εντάξει, μάλλον δεν θα πάει και θα πήγαινε η Βαρβάρα. Πρέπει να διορθώσουν την σκηνική παρουσία γιατί έβγαινε πολύ στατικό. Παραμένει το καλύτερο τραγούδι του εθνικού τελικού.
    4) Dinamiss Λίγο ασταθής φωνητικά αλλά ήταν το πιο ξεσηκωτικο. Αν ήταν να δω κάποιο χορευτικό στη τριάδα θα ήταν αυτό. Μπράβο στα κορίτσια που χωρίς δισκογραφική εταιρεία και τελείως άγνωστες τα πήγαν τόσο καλά.
    5)Αγερης. Έκανε χαμό στο θέατρο. Δικαίως. Έπρεπε να βγει πεντάδα.
    6) Play it. Κακό και αμήχανο staging. Η ίδια φωνάρα αλλά γιατί διάλεξε χορευτικό τραγούδι αφού δεν χορεύει.
    7) Vale Όχι μόνο δεν άξιζε να βγει δεύτερο αλλά με διάφορα η χειρότερη φωνητικά. Το τραγούδι φθηνό αχταρμας. Ίσως το χειρότερο χορευτικό τραγούδι, απομίμηση. Αν δεν ήταν η Ευαγγελία ως όνομα αυτό το τραγούδι με αυτή τη ερμηνεία θα πατωνε. Οπότε ας σταματήσουν οι φανς τις Ευαγγελίας να λένε ότι επιλέχτηκε η Κλαυδια επειδή είναι τις Panik. Ας μάθει πρώτα η Ευαγγελία να πατάει τις νότες και να χορεύει και μετά το συζητάμε.
    8) High Road Σκηνικά με κέρδισε άλλη αδιάφορο ως τραγούδι
    9) Ναυσικά Όχι 0 ρε παιδιά. Κρίμα.
    10) Free love. Ωραία φωνή. Αλλά εντάξει δεν ήταν για παραπάνω.
    11) Rikki. Το ότι αυτό βγήκε πάνω από τον παράδεισο με άφησε άφωνη. Δυστυχώς μάλλον οι διεθνής επιτροπή την έκανε τη ζημιά της.
    12) Andy. Το πιο αδιάφορο.
    Τελικά κέρδισε το καλύτερο τραγούδι. Ευτυχώς, γιατί φοβήθηκα ότι θα πήγαινε η Ευαγγελία. Η Παπαρίζου και ο Σάκης δεν ήταν καλοί παρουσιαστές. Πολλά σαρδάμ. Και αν για τη Παπαρίζου το καταλαβαίνω ο Σάκης δεν δικαιολογείται με τόση εμπειρία. Φαίνεται σαν να μην το προβαραν. Ο Φωκάς πρέπει να βγει σε σύνταξη. Παίζει να έκανε decent παρουσιάσεις μόνο για δύο συμμετοχές. Η Κλαυδια καλύτερα να βρει άλλο σκηνοθέτη γιατί θα τη κάψει. Επίσης μόνο σε μένα μου φάνηκε τηλεοπτικά αμήχανο οι άδειες θέσεις. Δεν μπορούσαν να προχωρήσουν στη πώληση εισητηρίων; Δεν είχε παλμό η βραδιά χωρίς κόσμο.

    Απάντηση
  15. Kyr
    Kyr says:

    Φιλότιμη η προσπάθεια χθες ο εθνικός τελικός, που σίγουρα επιδέχεται βελτίωσης. Η σκηνή ήταν μια χαρά και ηχητικά η κάλυψη όπως σχολίασε κι ένας φίλος παραπάνω ήταν επαγγελματική ευτυχώς. Δυστυχώς δεν ξέφυγε η ΕΡΤ από αυτή τη “μίζερη” εσάνς στο show (με τα γνωστά video του παρελθόντος, διασκευές κλπ) αλλά κάθε αρχή και δύσκολη… Ελπίζω να καθιερωθεί και τα επόμενα χρόνια, στηρίζω! Δεν θα αναφερθώ ιδιαίτερα σε κάθε διαγωνιζόμενο ξεχωριστά. Από τον παλμό του θεάτρου τις εντυπώσεις του κόσμου φαίνεται να έκλεψαν Κλαυδία, Dynamiss και Αγέρης. Προσωπικά το ΤΟΡ-3 μου ήταν Κλαυδία, Barbz (η πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση για να σταθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο) και Dynamiss (όχι τόσο καλές ερμηνευτικά, αλλά safe τραγούδι για το διαγωνισμό, το πιο καλό από τα “ανεβαστικά”). Μεγάλη έκπληξη για μένα το High Road (φωνές καμπάνα) όπως και φωνητικά όλοι ήταν πάρα πολύ καλοί, πλην Ευαγγελίας και Andy, σοκ το 0 για τη Ναυσικά. Η Κλαυδία πάντως στο recap ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στο γάλα, μακράν η πιο επαγγελματική επιλογή και φωνάρα η κοπέλα, που χτυπάει στην καρδιά του Έλληνα. Το staging του κομματιού λιτό έως ανύπαρκτο, θέλει ολική αλλαγή, με μια ιστορία συμβολική (visuals – ελαφρύ χορευτικό – υποτιτλισμό) που να κάνει ξεκάθαρο το μήνυμα του τραγουδιού. Ελπίζω να μην το αναλάβει ο Φωκάς (τον ευχαριστούμε για την συμβολή του στο διαγωνισμό) αλλά ας δοθεί η ευκαιρία σε φρέσκα πρόσωπα. Ήταν μια ευχάριστη βραδιά χθες, περάσαμε όμορφα. Εύχομαι καλή προετοιμασία, με σκληρή δουλειά, και μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία στο κορίτσι μας!

    Απάντηση
    • Kyr
      Kyr says:

      Και ένα μικρό σχόλιο-συμβουλή για την Ευαγγελία: Με τραγούδια συνταγές από τη Χρυσή εποχή 2000-2010, που φέρνουν και στο περσινό με δομή συνονθύλευμα, με την προσθήκη anthemic beat από Mundial και κρητική λύρα, δεν πας πολύ μακρυά και να πας δηλαδή, δεν ξεχωρίζεις πλέον… Με όλη την καλή διάθεσή μου προς την κοπέλα που είναι συμπαθέστατη και φαίνεται να αγαπά τον διαγωνισμό και εύχομαι να μην παρατήσει φυσικά την προσπάθεια, αλλά την επόμενη φορά με κάτι πιο αυθεντικό και δημιουργικό! Μη αναμενόμενη η διαφορά των 2 πόντων από την Κλαυδία, παρά τρίχα γλιτώσαμε… Πίστευα ότι η Dynamiss άξιζαν ξεκάθαρα να είναι πιο ψηλά. Θεωρώ ότι πολλά από τα νέα παιδιά που διαγωνίστηκαν χθες θα κάνουν πράγματα στο μέλλον και θα μας απασχολήσουν, συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια!

      Απάντηση
  16. Andr3as
    Andr3as says:

    Aπο αυτό που είδα χθες:

    1. Dinamiss
    2. Evangelia

    Ρουβάς / Παπαρίζου μπορεί να μην ήταν καλοί αλλά έδωσαν λάμψη στη βραδιά.

    Καλή επιτυχία στην Κλαυδία! Αν και δε βρίσκω τίποτα που να μου αρέσει σε αυτή τη συμμετοχή, ελπίζω να πάει με μια δυνατή ομάδα που θα μας δώσει κάτι ενδιαφέρον στη σκηνή.

    Απάντηση
  17. Ιωάννα Καλπαξή
    Ιωάννα Καλπαξή says:

    Τα βρήκα όλα εξαιρετικά. Θαυμάσια σε φωνή και εκτέλεση η Κλαυδία. Μπράβο σου κορίτσι μου. Πολύ ωραίο το τραγούδι με στίχους – ποίηση. Μπράβο και στον Φωκά που υπηρέτησε όπως χρειαζόταν το αίμα, η ψυχή του τραγουδιού. Αυτός πρέπει να είναι ένας διαγωνισμός τραγουδιού: Μπροστά το τραγούδι και γύρω, αναδεικτική η όποια κορνίζα του. Οι αιώνες θα αλλάζουν καιι θα φέρνει ο καθένας τα δικά του, αλλά η ψυχή και το πνεύμα, σε κάθε τους έκφραση, θα είναι πάντα ίδια μέσα από τη συμπαντικότητά τους./ Γιοβάννα -Τραγουδίστρια, Ποιήτρια, Συγγραφέας, εκπρόσωπος της Ελβετίας το 1965 στη Γιουροβίζιον που έγινε στη Νάπολη της Ιταλίας.

    Απάντηση
  18. Ιωάννα Καλπαξή
    Ιωάννα Καλπαξή says:

    Τα βρήκα όλα εξαιρετικά. Θαυμάσια σε φωνή και εκτέλεση η Κλαυδία. Μπράβο σου κορίτσι μου. Πολύ ωραίο το τραγούδι με στίχους – ποίηση. Μπράβο και στον Φωκά που υπηρέτησε όπως χρειαζόταν το αίμα, την ψυχή του τραγουδιού. Αυτός πρέπει να είναι ένας τέτοιος διαγωνισμός: Μπροστά το τραγούδι και γύρω, αναδεικτική η όποια κορνίζα του. Οι αιώνες θα αλλάζουν καιι θα φέρνει ο καθένας τα δικά του, αλλά η ψυχή και το πνεύμα, σε κάθε τους έκφραση, θα είναι πάντα ίδια μέσα από τη συμπαντικότητά τους./ Γιοβάννα -Τραγουδίστρια, Ποιήτρια, Συγγραφέας, εκπρόσωπος της Ελβετίας το 1965 στη Γιουροβίζιον που έγινε στη Νάπολη της Ιταλίας.

    Απάντηση
  19. Αστεροματα
    Αστεροματα says:

    Μπράβο σε οοοολους. Αλήθεια δεν ξέρω αν είμαι delulu αλλά πιστεύω ότι από όλους τους εμφανιζόμενους η Κλαυδία έχει τις μεγαλύτερες πιθανοτητες να πετύχει μια υψηλή θέση στον τελικό ΑΑΑΑΝ περάσει. Δεν πιστεύω ότι θα μείνει έτσι η σκηνική παρουσία αλλά θέλει κάτι πολύ καλό (μαζέψτε αυτούς που κάνουν τις σκηνοθεσίες της Ουκρανίας). Αν έβγαινε Ευαγγελία ή Dinamiss πιστεύω θα περνούσαν πιο εύκολα αλλά τελικό νομίζω θα ήταν θέσεις 20-21. Συγχαρητήρια και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    Απάντηση
  20. Στελιος
    Στελιος says:

    Προσωπικά χαίρομαι που θα ακουστούν ελληνικά επί σκηνής…προτιμούσα όμως το τραγούδι των Καραφώτη κ χριστοφορου,ήταν άψογοι φωνητικά,έμπειροι και το τραγούδι πιο ανεβαστικο….θεωρώ τεράστια αδικία την θέση που κατέλαβαν..

    Όσο για την ψηφοφορία αναρωτιέμαι πώς γίνεται τόσο αδιάφορα τραγούδια τύπου play it και odyssey να ψηφίζονται..απορώ…βέβαια γούστα είναι αυτά απλά κάποιες φορές θα ήθελα να ξέρω τι ηλικίες και κοινό ψηφίζει…

    Απάντηση
  21. Κώτσος
    Κώτσος says:

    Προσωπικά είμαι πολύ πολύ χαρούμενος με τον τελικό. Ναι οκ υπήρχαν θεματάκια, ναι οκ οι παρουσιαστές ήταν κάπως αγχωμένοι, ναι τα χορευτικά του γνωστού αγνώστου ήταν παλιακά.
    ΑΛΛΑ. Ρε σεις τι φωνάρες. Όλοι όμως. Εκτός της Ευαγγελίας δλδ. Πραγματικά δε θυμάμαι αν ποτέ είχαμε τέτοιας ποιότητας υποψηφίους και φωνές. Μην το αδικείτε. Δείτε το Benidorm Fest και θα καταλάβετε. Καλό το σόου, αλλά ήταν καταπληκτικό το ότι είχαμε να επιλέξουμε από πραγματικά καλούς ερμηνευτές.

    Μπράβο στην Κλαυδία, εννοείται ήταν το αγαπημένο μου. Αλλά προσωπικά δεύτερη θα έβαζα την Barbz, τρίτες τις Dinamiss, τέταρτο τον Andy.
    Αν σκεφτείτε ότι τα τελευταία δέκα χρόνια αγχωνόμαστε φουλ για το αν ο εκάστοτε τραγουδιστής θα πατήσει τις νότες στο διαγωνισμό, ε επιτέλους αυτό το άγχος έφυγε.

    Και του χρόνου παιδιά, μακάρι να συνεχίσει. Έχουμε καλές φωνές στην Ελλάδα και πρέπει να τις μαθαίνουμε.

    Απάντηση
  22. Euroneuro
    Euroneuro says:

    Σίγουρα βγήκε το τραγούδι που όλοι θέλαμε
    Για όσους γνωρίζουν από μουσική φωνητικά ήταν άψογη! Δεν μπορεί ν πάει κάτι λάθος τον Μάιο και θα ήμαστε safe σε αυτό το κομμάτι
    Αλλά…αλλά…
    Κλαυδια δυστυχώς άνευρη αμήχανη χωρίς συναίσθημα σε μια τραγική σκηνική παρουσία!
    Το τραγούδι είναι πανέμορφο μας αντιπροσωπεύει σαν χώρα φυσικά όμως χωρίς σκηνική παρουσία θα καναντησει ΤΕΡΖΗ ΝΟ2!
    Σαφως και δεν θα έχει καμία σχέση με την σκηνή της Eurovision αλλά ελπίζω να μην πάει με φωκα και ναυαγήσει το τραγούδι
    Θέλει τεράστια προσοχή γιατί η θα το αγαπήσουν και θα συνδεθούν ή θα πάει άπατο…
    Οι ξένοι αγαπούν τα έθνικ και την ελληνική γλώσσα και άμα δουν κάτι ωραία σίγουρα θ παίξει στις θέσεις 6-12
    Ήμαστε όλοι ενθουσιασμένη με την επιλογή ελπίζουμε να δουλέψει η ίδια την σκηνική της παρουσία και να δούμε κάτι ωραίο επάνω στην σκηνή της Eurovision !

    Απάντηση
  23. barbara
    barbara says:

    Η σκηνή και η ηχοληψία ήταν μια χαρά, από κει και πέρα άστα… Κανείς δεν σκέφτηκε να γράψει ένα κείμενο για να γεμίσει τον χρόνο των δύο δύσμοιρων παρουσιαστών που τον περισσότερο καιρό κοιτούσαν απλανείς και έντρομοι το κενό; Ωραία γραφικά αλλά παλιακές και ανεμπνευστες χορογραφίες του Φωκά που τις έχουμε πλέον μάθει απ’έξω από το Just the two of us, ντροπιαστικό playback στα γκεστ της Σάττι, του Σάκη και του πιτσιρικά από την Κύπρο που σκότωσε το Fuego. Ούτε μία σκέψη να καλέσουν τουλάχιστον την Αλβανία και το Μαυροβούνιο που είναι γείτονες και με αυτό το τραγούδι χρειαζόμαστε τις ψήφους τους περισσότερο από ποτέ. Και στο τέλος της βραδιάς αντί για βαθμολογία, περιμέναμε να μάθουμε αν τα καλλιστεία τα κέρδισε η γκοθού, η κοπέλα από το κατηχητικό ή η κοπέλα από το ξενυχτάδικο.

    Ως προς το διαγωνιστικό κομμάτι, η Κλαυδία είχε σίγουρα την πιο εντυπωσιακή φωνή αλλά είναι τέρμα αντι-τηλεοπτική και προβλέπω να εμφανίζεται στη δεύτερη θέση του ημιτελικού όπως η Σερβία πέρσι. Δυστυχώς δεν θυμίζει τη Νάνα Μούσχουρη αλλά εκείνη την ισραηλινή με τα γυαλιά που κόπηκε το 2013… Όσοι φαντασιώνεστε ότι θα φτιάξει το πράγμα τον Μάιο καλό είναι να προσγειωθείτε, είδαμε τι μας έταζαν και για το Ζάρι και τι παρουσίασαν τελικά.

    Η Ευαγγελία είχε σαφώς την καλύτερη σκηνική παρουσία από όλους και για αυτό έχετε λυσσάξει με την πάρτη της όσοι αντιμετωπίζετε την Αστερομάτα λες και είναι ο καινούριος εθνικός ύμνος και τρομάξατε πως θα έχανε τελικά. Δεν είναι τυχαίο πως η νίκη ανάμεσα στις δύο κρίθηκε στα σημεία. Παρεμπιπτόντως ακόμα περιμένουμε τις αναλυτικές βαθμολογίες για να δούμε που έκαναν το λάθος και ποιος τσίμπησε τον έναν βαθμό επιπλέον στο άθροισμα.

    Κατά τα λοιπά οι μόνες ευχάριστες εκπλήξεις ήταν ο Rikki (τέρμα άνετος και ακομπλεξάριστος) και το ντουέτο Τζορτζίνας-Βλασερού (δεν το περίμενα, αλλά ήταν απόλυτα επαγγελματίες). Οι Dinamiss πιο άφωνες και τρακαρισμένες πεθαίνεις. Ο Αγέρης και το αντρικό ντουέτο φουλ στα ελληνάδικα κλισέ. Οι Barbz και Xannova δεν μπόρεσαν να κάνουν την έκπληξη παρά την καλή φωνή τους, στιλιστικά άθλιες και τις κατάπιε η σκηνή. O Λάμπρου φωνάρα και κουκλάκι αλλά πρέπει να βρει ένα καλύτερο τραγούδι από αυτή την κακή κόπια των Måneskin. Ο Andy και η Ναυσικά δεν είχαν καμία δουλειά να βρίσκονται στον τελικό, δεν έχουν καν τη φωνή που απαιτείται για να ερμηνεύσουν μπαλάντα.

    Απάντηση
    • Αστεροματα
      Αστεροματα says:

      τι το αντιτηλεοπτικό έχει η Κλαυδία μωρέ, ίσα ίσα σαν φυσιογνωμία σου μένει. Άλλο να μην σαρεσε η εμφάνιση και η στατικότητα αλλά όχι και αντιτηλεοπτικη. Αν κοπεί, θα ξέρουμε να μην ξανά στείλουμε κάτι παρόμοιο (μην ακούσω σύγκριση με την Τερζή, ούτε φωνητικά συγκρίνεται και της Κλαυδίας πολύ πιο σύγχρονο)

      Απάντηση
      • barbara
        barbara says:

        Σίγουρα σου εντυπώνεται η φυσιογνωμία της αρνητικά, για αυτό γράφω πως είναι αντι-τηλεοπτική. Ο λόγος που εκτός από τον Rikki ψήφισα την Ευαγγελία είναι ότι θεωρώ πως μόνο με την άνεση και την αυτοπεποίθησή της πάνω στη σκηνή μπορούσε να περάσει στον τελικό και να καταλήξει γύρω στη 15η θέση με τέτοιο τραγούδι, ενώ η Κλαυδία εύχομαι να περάσει τελικά αλλά το βρίσκω δύσκολο.

        Απάντηση
  24. VASILIKI ANASTASOPOULOU
    VASILIKI ANASTASOPOULOU says:

    ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ Κ ΚΥΡΙΩΣ ΟΧΙ ΣΤΗΜΕΝΟΣ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ

    Απάντηση
  25. Τσιγάντε Μαρία
    Τσιγάντε Μαρία says:

    Αχρωμο,ανευρο, με το αστέρι της Βηθλεέμ πίσω, εντελώς κιτς και ερμηνευτικά διεκπεραιωτικο.Μαλλον θα είμαστε η ώρα του σνακ τη βραδιά του ημιτελικού,διότι τελικό ούτε με κυάλια.Ηδη κατρακυλάει στα στοιχήματα

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *