Ελλάδα: Με αλλαγές το ”Αστερομάτα” στην σκηνή της Eurovision!
Μετά τη νίκη της στον εθνικό τελικό, η εκπρόσωπος μας στην Eurovision 2025, Klavdia, προέβη σε αποκλειστικές δηλώσεις στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα!». Η ταλαντούχα τραγουδίστρια μίλησε για τη νίκη της, αλλά και πώς θα τη δούμε τον Μάιο στην σκηνή του διαγωνισμού.
Για τη νίκη της, στον ελληνικό τελικό της Eurovision, ανέφερε αρχικά:
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και ευγνώμων και ανυπομονώ να ξεκινήσει η όλη διαδικασία της προετοιμασίας μας. Οι δικοί μου άνθρωποι είναι πιο ενθουσιασμένοι από μένα, έχουνε καταχαρεί, τους αγαπώ. Δεν το περίμενα γιατί δεν παίζει τίποτα ρόλο πριν το live, όλα μπορούν να ανατραπούν. Δεν το είχα σίγουρο σε καμία περίπτωση. Ήμουν χαρούμενη για το αποτέλεσμα, σίγουρα είχαμε περιορισμούς γιατί είναι ένας εθνικός τελικός».
Όσον αφορά στην παρουσίαση του τραγουδιού της στη σκηνή της Eurovision, αποκάλυψε:
«Δεν θα είναι αυτό που είδαμε στον εθνικό τελικό, αυτό που θα γίνει τον Μάιο γιατί τα πράγματα τον Μάιο είναι εντελώς διαφορετικά. Έχουμε το περιθώριο να αλλάξουμε τα πάντα».
Η Ελλάδα, με το τραγούδι ”Αστερομάτα” διαγωνίζεται στο πρώτο μισό, του Δεύτερου Ημιτελικού, στις 15 Μάϊου.
Μείνετε συντονισμένοι στο EurovisionFun για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ελληνική συμμετοχή για τον φετινό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, στη Βασιλεία!
Το τραγούδι που επιλέχθηκε να μας εκπροσωπησει δεν είναι από αυτά που μπορείς να πεις με σιγουριά ότι θα περάσουν τον ημιτελικό και έχουμε μπροστά μας αρκετές χώρες που δεν έχουν επιλέξει το τραγούδι τους ίσως να είναι κάπως δύσκολα τα πράγματα για τη χώρα μας φετος
Μονο την σκηνικη παρουσια κ την σκηνοθεσια να προσεξουν να αναδεικνυει περισσοτερο την φωνη της και δυναμικο συναισθηματισμο του τραγουδιου κ οχι να την επισκιασει.
Ευτυχώς, που το καταλαβαίνει η κοπέλα ότι δεν πρέπει να είναι ίδια η παρουσίαση κι ελπίζω να της βρουν τους κατάλληλους συνεργάτες. Πρώτιστο θέμα είναι ποιός θα επιλεγεί να σκηνοθετήσει (και ενδεχομένως χορογραφήσει) τη συμμετοχή μας. Και επειδή πρόκειται για μία τέτοια όμορφη συμμετοχή στη γλώσσα μας με ελληνικό ηχόχρωμα (στα χνάρια του Όνειρό μου και του Ποιά προσευχή), σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να την δω να χάνεται, όπως στην περίπτωση της Τερζή. Μόνο που εδώ, κατ’ εμέ, εκτός από την αξία του τραγουδιού, έχουμε και μια φωνάρα, οπότε δεν θεωρώ ότι πρέπει να ανησυχούμε ιδιαίτερα για τη φωνητική απόδοση. Έχω πει ξανά την άποψή μου, όπως και στο Όνειρό μου, ότι το staging δεν πρέπει να είναι “φορτωμένο”, αλλά όσο το δυνατόν πιο λιτό. Αν επιλεχθούν χορευτές, καλό θα ήταν να κατευθυνθούν στο mood του εθνικού τελικού με ήπιες χορογραφικές κινήσεις, όχι όμως τοοοοοοοσο στατικοί και δυσνόητα συμβολικοί. Αντιθέτως, το μήνυμα και το θέμα του τραγουδιού πρέπει να γίνει ξεκάθαρο με οποιοδήποτε τρόπο, για να το αντιληφθούν οι ξένοι, που δε γνωρίζουν τη γλώσσα, και να “συνδεθούν” άμεσα με τους στίχους. Είτε με μια ιστορία εικόνων – βίντεο, είτε λέξεων ή φράσεων επί της οθόνης. Και πιστεύω ότι η σκηνική προσέγγιση πρέπει να κινηθεί προς κάτι δραματικό και επιβλητικό, μιας και “ποντάρουμε” φέτος στο συναίσθημα. Επίσης μικροαλλαγές στην παραγωγή θα μπορούσαν να γίνουν, προς την κατεύθυνση ίσως κάποιας κορύφωσης. Καλή μας επιτυχία!
“Επίσης μικροαλλαγές στην παραγωγή θα μπορούσαν να γίνουν, προς την κατεύθυνση ίσως κάποιας κορύφωσης.”
Η Κλαυδια, ακόμα και μετά την άρτια ερμηνευτικά εμφάνιση της είπε ότι θεώρησε αυτί που έδωσε ως το 70% και ότι θέλει να δουλέψει σκληρά.
Λογικό λοιπόν, να έχει ακούσει και τα σχόλια που όλοι μιλάνε για το πόσο χάνει σκηνοθετικά αυτό το διαμάντι! Σίγουρα θα δούμε κάτι πανέμορφο και συναισθηματικά επισ σκηνής για να μιλήσει και η σκηνική παρουσία σε όλους όπως μίλα ήδη η φωνή της και ο τρόπος ερμηνείας!
Αρχικά το πρώτο κομπλέ σου έχει έτοιμο staging…
Βάλτε απλά μια μαύρο ντυμένη φιγούρα γυναίκας στην οποία μιλα η Κλαυδια….
Γνώμη μου να κινηθούν σε σκηνική παρουσία τύπου Jamala! Είναι τρελό ότι κομμάτια της σκηνικής της παρουσίας (όπως και τηε κινησιολογία της που κινούνταν ελαφρώς στο beat του 1944) ταιριάζουν γάντι στην αστεροματα…
Τώρα στο τραγούδι μικρό αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν, πχ μια γέφυρα με φλάουτο ή στο τέλος πιο έντονα φωνητικά σαν πολυφωνικο, αλλά και έτσι το κομμάτι είναι υπέροχο!
Τώρα τα χαζά που ακούω περί αποκλεισμού σε ημιτελικός με 16 χώρες, και με μια πολύ καλή ερμηνεύτρια οριακά με κάνουν να γελάω. Ακόμα κι έτσι να πάει σκηνικά περνάει στο τελικό! Απλώς γιατί εκεί να βγει 15ο ενώ με σωστή σκηνική παρουσία θα μπορούσε μέχρι και 5αδα.. ; Στη τελική εχει περασει απο το κοινο η demy και η Τερζή….
Αχ ppaniκ και ερτ ρίξτε χρήμα σε αυτό το κομμάτι! Ντροπή θα είναι αλλιώς…
Από εκεί και πέρα πρέπει ο Φωκάς να μην εμπλακεί! Οκ να καταλάβω ανέλαβε 12 συμμετοχές κλπ κλπ απλά αυτά τα ακούω βερεσέ όταν ήταν το μόνο κομμάτι που η σκηνική παρουσία δεν είχε καμία σύνδεση με το τραγούδι…
Βάλε σκούρα χρώματα, μια φιγούρα μαύρο ντυμένη γυναίκας και πλάνα από ανθρώπινες φιγούρες που τρέχουν… Τι ανεπνευστες αηδίες 2010 ήταν αυτές; και μην ακούσω το ότι πήγε συμβολικά να κάνει τη σφύρα της αιωνιότητας! Δεν το κατάλαβε κανένας, όπως τις λιωμενες καρέκλες….
Χρόνος υπάρχει άπλετος μέχρι να καταθέσουν το φάκελο της συμμετοχής! Όχι βιαστικές κινήσεις και επιλογές που έχουν μείνει στο 2016…