Klavdia: «Η Αστερομάτα θα μπορούσε να είναι ένα από τα πολλά κορίτσια που χάθηκαν στα Τέμπη»
Η εκπομπή Super Κατερίνα φιλοξένησε, σήμερα Παρασκευή 7/2, την Klavdia, την φετινή μας εκπρόσωπο στην Eurovision 2025.
Αρχικά μοιράστηκε με τους τηλεθεατές το concept γύρω από το ρούχο που φόρεσε στον Εθνικό Τελικό της Eurovision, «η ιδέα πίσω από το ρούχο που φορέσαμε ήταν ότι θέλαμε κάτι πιο απλό και να επικεντρωθούμε στο τραγούδι».
Η εκπομπή είχε πολλές εκπλήξεις για την τραγουδίστρια, η πρώτη ήταν ένα αφιερωματικό βίντεο για εκείνη με στιγμές από τη ζωή της. Ένα βίντεο που συγκίνησε την Klavdia λέγοντας «λυπηθείτε με!». Η δεύτερη έκπληξη ήταν ότι η οικογένεια της Klavdia βγήκε ζωντανά στον αέρα της #SuperΚατερίνα, κάτι που δεν περίμενε η τραγουδίστρια.
Μεταξύ άλλων η Κλαυδία μίλησε για την ανασφάλεια με τη μύτη της από πολύ μικρή ηλικία. Στη συνεχεία της συνέντευξης αναφέρθηκε στην Αστερομάτα, αλλά και στον σύντροφό της OGE.
Ο OGE μοιάζει σε πολλά πράγματα με τον μπαμπά μου. Είναι πολύ υποστηρικτικός. Το concept του τραγουδιού είναι να μπορεί ο κόσμος να ταυτιστεί ανάλογα με τα βιώματά του. Δένει τέλεια με διάφορες καταστάσεις μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος. Η αστερομάτα για μένα είμαι εγώ μάλλον που μιλάω στην μαμά μου, γιατί είναι ένας διάλογος μεταξύ μάνας και αστερομάτας. Δεν σκέφτομαι κάτι κυριολεκτικά γιατί δεν έχει συμβεί κάτι κακό, αλλά το φτιάχνω έτσι στο μυαλό μου για να μπορέσω να δώσω την ερμηνεία. Ο στιχουργός αναφέρθηκε στην κορούλα του.
Η “Αστερομάτα” θα μπορούσε να είναι ένα από τα πολλά κορίτσια που χάθηκαν στα Τέμπη.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
Ελπίζω αυτά που λέει η Κλαυδία για τον τρόπο που “βλέπει” τους στίχους και τη θεματική του τραγουδιού να μην μεταφερθούν και στη σκηνική παρουσίαση. Θέλουν να περάσουν προς τα έξω την ιστορία ενός τραγικού δυστυχήματος, καλώς. Θέλουν να παρουσιάσουν την ιστορία μάνας-κόρης, πολύ καλώς. Θέλουν να οπτικοποιήσουν έναν ξεριζωμό με πρόσφυγες, πολύ καλώς. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να δω το απόλυτα τίποτα της Τερζή σε videowall (ακόμα θυμάμαι δηλώσεις της σε συνεντεύξεις σε ξένους με 3 τουλάχιστον μεταφράσεις τής περί των στίχων), ούτε φυσικά γραμμικά σχήματα με αστέρια. Το όλο staging πρέπει να είναι ξεκάθαρο, ιδανικά με storytelling οποιοδήποτε κι αν αυτό!
Μην περιμένεις πολλά γιατί στο τέλος θα απογοητευτεις
Λες, Τίνα; Παρακολουθώ λίγο πάνω από 30 χρόνια το διαγωνισμό κι ελπίζω μετά από πολλά χρόνια να επιστρέψουμε στα καλά stagings, που πάνω από 10 χρόνια (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) το έχουμε κάπως χάσει το θεματάκι… Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!
Τα κάνει όλο και χειρότερα τα πράγματα. Πετάει τα περί προσφυγιάς των Ποντίων, μπας και τσιμπήσει ψήφους από του Πόντιους και αγνοεί την βασική προϋπόθεση της EBU του να μην γίνονται αναφορές σε πολιτικά γεγονότα από τους συμμετέχοντες. Της σφυράνε ότι έκανε πατάτα και τρέχει να τα μαζέψει με τα φαιδρά που εκστόμιζε στις επόμενες συνεντεύξεις “Όχι, όχι, δεν μιλάει για κάτι συγκεκριμένο”. Τώρα που κατάλαβε ότι τα Τέμπη είναι του συρμού, πετάει και κάτι νεκρούς στα Τέμπη μέσα. Αύριο θα θυμηθεί και τη Γάζα;
Μετά και τα περσινά καραγκιοζιλίκια της Σάττι, θέλουν οι Έλληνες τραγουδιστές απλά να τραγουδάνε τα ρημάδια τα τραγούδια τους και να σταματήσουν να θέλουν να κάνουν πολιτική με το ζόρι;
Τρικυμία εν κρανίω.
Στην ουσία λέει ότι δεν αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο γεγονός. Ένα από τα γεγονότα που μπορεί να αναφέρεται ναι θα μπορούσε να είναι και αυτό. Ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει.
Τώρα ποιος πολιτικοποιει το διαγωνισμό και ποιος κάνει καραγκιοζιλικια ας μην το ανοίξουμε πάλι…
Σίγουρα όχι η Κλαυδια και η Σαττι…
Ορισμένοι κουράζεται και περιέργως είστε οι ίδιοι ορισμενοι κάθε χρόνο, σε κάθε συμμετοχή, σε κάθε γεγονός…
Αλήθεια η γνώμη σου για την φετινή εκπρόσωπο του Ισραήλ ; αυτή δεν πολιτικοποιει το διαγωνισμό όπως η ίδια της η χώρα και η ίδια η ebu εδω και τουλάχιστον 10-12 χρόνια;
Μα τι λέω, τζιιιιζ κακιά Μαρίνα, κακιά Κλαυδια.
Συνέλθετε κάποιοι.
Είναι παντελώς άπειρη επικοινωνιακά. Πιάνεται κάθε φορά από όπου μπορεί και μετά τρέχει να τα μαζέψει. Θα της κάνουν τη ζωή δύσκολη οι απεσταλμένοι στην Ελβετία.
Αυτό είναι το μικρότερο από τα προβλήματα. Έτσι κι αλλιώς δεν την κόβω να μιλάει αγγλικά οπότε θα της κοτσάρουν έναν διερμηνέα από δίπλα για να την προστατεύει από τις κακοτοπιές, όχι όπως η Σάττι που έκανε ό,τι γούσταρε.
Ας μην της την πέφτουμε χωρίς λόγο. Άλλωστε οι δημοσιογράφοι θα τρέχουν πίσω από τα επικοινωνιακά νούμερα όπως η φινλανδέζα και η ισπανίδα, ποιος θα ασχοληθεί με την Κλαυδία.
“Στην Ελλάδα, άπαντες οι έχοντες ονύχια αγωνίζονται να σπαράξωσιν τους έχοντας πτερά.”
Εμμανουήλ Ροΐδης
Έλληνας συγγραφέας (1836-1904)