Eurovision 2023: Χωρίς σχολιασμό των προβών και ανοιχτό Κέντρο Τύπου μόνο για μια εβδομάδα!

Μεγάλες αλλαγές στον τρόπο δημοσιογραφικής κάλυψης της Eurovision 2023 αποκάλυψε η EBU μέσα από ανακοίνωσή της στο επίσημο σάιτ του αγαπημένου μας διαγωνισμού.

Σύμφωνα με τη διοργανώτρια αρχή, το Κέντρο Τύπου θα είναι ανοιχτό μόνο για έξι μέρες αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 8 Μαΐου, μία μέρα πριν τον πρώτο ημιτελικό της 9ης Μαΐου.

Πρόκειται για μία εξέλιξη που βάζει τέλος στον παραδοσιακό τρόπο κάλυψης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, καθώς όλα τα προηγούμενα χρόνια το Κέντρο Τύπου ήταν προσβάσιμο από την ημέρα έναρξης των προβών, δύο εβδομάδες πριν τον μεγάλο τελικό. Ουσιαστικά, η EBU πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω συγκριτικά με τον περσινό διαγωνισμό, όταν και τότε για πρώτη φορά το Κέντρο Τύπου ήταν προσβάσιμο στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους αρχής γενομένης από την έναρξη των δευτέρων προβών και έπειτα.

Πρόβες

Αυτό σημαίνει πως κανένας διαπιστευμένος δημοσιογράφος δεν θα έχει τη δυνατότητα να δει καμία εκ των δύο πρώτων προβών των χωρών που θα συμμετέχουν στον 67ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision. Η πρώτη ευκαιρία παρακολούθησης πρόβας θα είναι τη Δευτέρα το μεσημέρι, στην 1η Dress Rehearsal του πρώτου ημιτελικού.

Η ρύθμιση αυτή γίνεται προκειμένου οι καλλιτέχνες να έχουν τη δυνατότητα να διορθώσουν τα κακώς κείμενα των πρώτων τους εμφανίσεων επί σκηνής, χωρίς να γίνει αυτό αντιληπτό ή αντικείμενο κριτικής από τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους. Βίντεο από τις πρόβες αυτές θα υπάρχουν διαθέσιμα μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Eurovision ή από τα ψηφιακά μέσα κάποιων κρατικών ραδιοτηλεοράσεων.

Τέλος τα Live Streaming

Παράλληλα, η ανακοίνωση της EBU σημάνει και το τέλος των Live Streaming μέσα από το Κέντρο Τύπου. Κανένα μέσο δεν θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί live-streaming κατά τη διάρκεια των τριών προβών πριν τα σόου, καθώς και κατά τη διάρκεια των ζωντανών σόου.

Σύμφωνα με τη διοργανώτρια αρχή, απαγορεύεται ρητά η καταγραφή ή η ζωντανή μετάδοση οποιουδήποτε ήχου ή εικόνας από τις Dress Rehearsals και τα Live Shows, είτε ηθελημένα είτε κατά λάθος. Σε περίπτωση παραβίασης του εν λόγω κανόνα, αυτόματα θα αφαιρεθεί η διαπίστευση από τους παραβάτες.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο τρόπος κάλυψης του αγαπημένου μας διαγωνισμού αλλάζει άρδην. Η EBU βάζει – ουσιαστικά – τέλος στην παρουσία των fansites στο χώρο του διαγωνισμού που μετέφεραν τον παλμό του διαγωνισμού στους χιλιάδες Eurofans που ενδιαφέρονται για τη Eurovision καθ’ όλη τη διάρκεια των δύο εβδομάδων διεξαγωγής του διαγωνισμού, περιορίζοντας την δημοσιογραφική κάλυψή του.

Πηγή: Eurovision.tv

 

7 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Γιώργος Κ.
    Γιώργος Κ. says:

    Ίσως είμαι μόνο εγώ, αλλά συμφωνώ στο να μην έχουν οποιαδήποτε πρόσβαση οι δημοσιογράφοι κατά την διάρκεια των δύο πρώτων προβών κάθε χώρας, καθώς μερικοί από αυτούς επηρεάζουν τους fans και τους κατευθύνουν στο να υποστηρίξουν συγκεκριμένες χώρες. Όμως, διαφωνώ στην απαγόρευση των live-streaming κατά τη διάρκεια των ζωντανών shows.

    Απάντηση
  2. Αντώνης
    Αντώνης says:

    Εγώ παιδιά συμφωνώ, αν και θλίβομαι για το ότι δεν θα μας κάνει παρέα το eurovisionfun όπως έχουμε συνηθίσει, καλύτερα να μην έχουμε περιπτώσεις άσχετων όπως η αδερφή του William να κρίνουν unfinished products. Δυστυχως με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά αλλά χρειαζόταν κάτι τέτοιο για την αξιοπιστία της διοργάνωσης και τον μη επηρεασμό της κοινής γνώμης, των στοιχηματικών αποδόσεων κλπ πριν την ώρα που πρέπει.

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *