Ελλάδα: Με την Αμάντα Γεωργιάδη στην Eurovision 2022;
Πριν ξεκινήσουν μερικοί να αναρωτιούνται και αυτή την φορά ποια είναι η Αμάντα Γεωργιάδη και πως θα μπορούσε να μας εκπροσωπήσει τον διαγωνισμό της Eurovision, ας έχουν την υπομονή να διαβάσουν ολόκληρο το άρθρο και ας αναλογιστούν τις περιπτώσεις πρόσφατων νικητών στον διαγωνισμό, όπου το ευρύ κοινό της χώρας που εκπροσωπούσαν δεν τους γνώριζε. Το ζήτημα είναι καθαρά καλλιτεχνικό και μουσικό και όχι αναγνωρισιμότητας και ευτυχώς η ΕΡΤ αυτό πλέον το γνωρίζει πολύ καλά…
Η Αμάντα Γεωργιάδη (ή Amanda Tenfjord όπως είναι γνωστή καλλιτεχνικά), δραστηριοποιείται στην Νορβηγία. Ο πατέρας της είναι Έλληνας, ενώ η μητέρα της Νορβηγίδα. Γεννήθηκε στην Ελλάδα, απ’ όπου έφυγε για την Νορβηγία σε ηλικία μόλις 3 ετών. Μετακόμισε με όλη την οικογένεια της στο Tennfjord, εξού και το όνομα που χρησιμοποιεί.
Θεωρείται από τα ανερχόμενα αστέρια της νορβηγικής ποπ μουσικής. Έχει χαρακτηριστεί ως «μαζικά ταλαντούχα» από τον τύπο της χώρας, ενώ η μουσική της, την οποία συνήθως υπογράφει και η ίδια ξεχωρίζει για την ποιότητά της.
Μόλις 21 ετών, κέρδισε την προσοχή με μια σειρά από singles αλλά και συνεργασίες με σπουδαία ονόματα, συμπεριλαμβανομένου του Askjell Solstrand (Sigrid, Aurora). Έδωσε ζωντανές συναυλίες τόσο στην Νορβηγία, αλλά και στο εξωτερικό, Λονδίνο Στοκχόλμη κ.α.
Μια όμορφη και έξυπνη πρόταση για την ΕΡΤ, σε ένα τελείως διαφορετικό ύφος από την Stefania, με μοναδικό κοινό στοιχείο, πως και οι δύο είναι Ελληνίδες του εξωτερικού. Ας μην ξεχνάμε την μεγάλη δύναμη της ΕΡΤ. Την δυνατότητα της να βρίσκει νέα ταλέντα και να τα επιβάλει στην εγχώρια σκηνή, πολλές φορές κόντρα σε μιντιακά κατεστημένα και δισκογραφικές εταιρείες. Δεν ξέρω αν σας θυμίζει αυτό κάτι… Εγώ πιστεύω πως η ιστορία μπορεί με την Amanda να επαναληφθεί, εσείς;
Πως σας φαίνεται η περίπτωση της Amanda; Θα θέλατε να την δείτε στον διαγωνισμό; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision 2022!
It’s a Yes from me!
I do not know………. maybe no…….????
Προτιμώ Good job Nicky
Μου κλωτσάει να δοκιμάσουμε στο καπάκι πάλι μια Ελληνίδα του εξωτερικού
Δηλαδή ίδια συνταγή αλα Στεφανία
Ίσως αργότερα…
Ιδανικός, άντρας και ιδιαίτερος με άστρο ο Νικόλας Good job Nicky
Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η. Δεν είχα ιδέα ότι είναι ελληνικής καταγωγής. Δεν το συζητάμε. Ανάθεση ΧΤΕΣ.
Είναι υπέροχη πολύ καλή και ενδιαφέρουσα πρόταση!
Δεν μπας ακριβώς με την ίδια συνταγή, καλή επιλογή αλλά κάτι διαφορετικό από αυτό που έδειξε η Στεφανία
Αρκεί να μην είναι πάλι με Φωκά και Κοντόπουλο
Αρκετά καλή επιλογή.θα την προτιμούσα περισσότερο από τον good job Nicky που ποτέ δεν μου άρεσε η φωνή του και τα τραγούδια του.Νομιζω ότι είναι πολύ καλή και ταλαντούχα και η καλύτερη επιλογή μέχρι στιγμής.ο άλλος ο 17 δεν με κάλυψε και ιδιαίτερα
Από τους 4 καλλιτέχνες που έχουν μπει σε ανάλογα άρθρα, είναι σαφέστατα και με τεράστια διαφορά, η καλύτερη μαζί με αυτή του Ίαν.
Απορώ που ακριβώς βλέπετε αυτό το “ίδια συνταγή”. Το μόνο κοινό είναι ότι η Αμάντα (την οποία δεν την ήξερα, αλλά με κάλυψε αυτό που άκουσα) και η Στεφανια, είναι Ελληνίδες του εξωτερικού. Προσωπικά από αυτά τα άρθρα με το ποιοί ίσως μας εκπροσωπήσουν του χρόνου, προτιμώ την Αμάντα και τον Good job Nicky το άλλο το παιδί δεν με έπεισε καθόλου….
Ιδανικά θα ήταν εθνικός τελικός με πολλές και διαφορετικές επιλογές αλλά και σε αυτούς τους δύο δε θα έλεγα όχι, αρκεί να είναι καλό τραγούδι και κατάλληλο για τον διαγωνισμό (βλ. Last dance και better love) και όχι προχειρότητες (βλ. This is love ή Supergirl) και φυσικά να στηθεί/ερμηνευθεί σωστά, ώστε να μην χαντακωθει στο τέλος από λάθη της ίδιας της αποστολής (βλ. 2018/2019).
Για να δούμε προς τα πού το πάει η ΕΡΤ!
Η συγκεκριμένη κοπέλα φαίνεται εξαιρετική καλλιτέχνης και μουναρσε πολυ. Φοβάμαι όμως ότι θα θεωρηθεί ότι μπαίνουμε σε καλούπια ,για δεύτερη συνεχόμενη φορά γυναίκα και ομογενής . Ξέρω ότι το είδος είναι διαφορετικό αλλά αν δεν την στείλουμε του χρόνου αλλά σε δύο τρία χρόνια που και μεγαλύτερη πείρα θα έχει και περισσότερο κοινό, δεν θα γίνει και τίποτα. Καλό είναι πιστεύω κάθε χρονιά να έχουμε διαφορες από την προηγούμενη .Ονόματα που κάποια στιγμή θα ήθελα να δω πολύ είναι: Μαρίνα Σαττι
Ιαν Στρατής
Τάνια μπρεαζου
Good job nicky
Evangelia
Και φυσικά Γιάννης Ξανθόπουλος
Εντασω και την Αμάντα λοιπόν στην λίστα!! Όλοι τους είναι εξαιρετικοί αλλά χρειάζεται και λίγο σκέψη για το πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για τον καθένα.
Μου άρεσε***
Ειλικρινά, βλέπω πως υπάρχει μεγάλο απόθεμα νέων ταλέντων, που έχουν να προσφέρουν κάτι νέο όχι μόνο στη Γιουροβίζιον αλλά και γενικότερα. Ειλικρινά ένας εθνικός τελικός με όλα αυτά τα ονόματα που αναφέρονται μετά το Ρότερνταμ μου είναι διακαής πόθος. Θεωρώ και μόνο από την ποιότητα των τραγουδιών που θα έχει θα στείλει μήνυμα στην Ευρώπη πώς η Ελλάδα επέστρεψε για τα καλά. Αλλά το κόβω για ανάθεση τελικά. Όσον αφορά την τελευταία παράγραφο, θα διαφωνήσω. Τα μονα νέα ταλέντα που επέβαλε η ΕΡΤ στην εγχώρια μουσική σκηνή ήταν οι Argo (φτού κακά), η Κατερίνα Ντούσκα (με ένα διαφορετικό για τα δεδομένα τραγούδι αλλά σκηνική παρουσία που δεν έπεισε) και η Στεφανία (που λειτούργησε). Ίσως αυτή η επιμονή στην ίδια μέθοδο να αποδειχθεί νικητήρια. Ποιος ξέρει; Η κάθε χώρα τα τελευταία χρόνια κέρδισε με διαφορετική μέθοδο (πχ Πορτογαλία κέρδισε μετά από ολική ανακαίνηση του Festival do Cancao, το Ισραήλ με χορευτικό τραγούδι με εθνικ στοιχεία συν το κιτς, Ολλανδία με αγνωστο τραγουδιστή αλλά μοντέρνα και ποιοτική μπαλάντα κτλ κτλ)
Η ΕΡΤ δεν επεβαλε ουτε τους ARGO,ουτε την Ντουσκα γτ απλουστατα δεν ενδιαφερθηκε να τους επιβαλει…Την μονη για την οποια ασχοληθηκε σοβαρα κ το εκανε γτ την ενδιεφερε κ το ήθελε ηταν η Στεφανια..Κανεις δεν μπορει να πετυχει τπτ, αν δεν ασχοληθει πρώτα για αυτο, δεν γινονται αυτα στον αυτοματο.
Ε τότε θεωρώ αρκετά επιπόλαιο με ένα και μόνο παραδειγμα να συμπεράνει κανείς ότι η ΕΡΤ εχει μεγάλη δυναμη να επιβάλει νέα ταλέντα. Αν συνεχίσει έτσι και τις επόμενες χρονιές ναι, θα συμφωνήσω
Μα αγαπητε μου αυτο δεν ηταν μονο για την γιουροβιζιον. Η ΕΡΤ μπορει κ το κανει αυτο γενικα..κ με ηθοποιους κ με δημοσιογραφους κλπ Ειναι ο μεγαλυτερος τηλεοπτικος οργανισμος της χωρας. Εχει 3 καναλια, 5 ραδιοφωνα κλπ Πιανεστε απο τις λεξεις κυριολεκτικα κ δεν κοιτάτε τπτ παρα πέρα.
Δεν διαφωνώ ότι είναι ο μεγαλύτερος τηλεοπτικός οργανισμός της χώρας, αλλά την επιρροή του την θεωρώ μικρή, αν δει κανείς και τα νούμερα τηλεθέασης. Πιάνομαι από τις λέξεις διότι μιλάμε για άρθρο σε ιντερνετικό σάιτ, από τι θα μπορούσα να πιαστώ δηλαδή; Για να μη παρεξηγηθώ, η δουλειά που κάνετε είναι εξαιρετική και εύχομαι να συνεχίσετε έτσι. Η δυσαρέσκειά μου πάει στην ίδια την ΕΡΤ, η οποία λειτουργούσε πάντα με λάθος τρόπο. Μπορεί να δείχνει ότι κάνει βήματα, αλλά προς το παρόν δεν μπορώ να ικανοποιηθώ από αυτό που μου προσφέρει
Εξαιρετικό τραγούδι και φωνή αλλά αρκετά generic και ειδαμε οτι Βουλγαριες και Ρουμανιες δεν πολυτραβηξαν φετος..Πρεπει να στειλουμε κατι με ελληνικο στιχο ασυζητητι γιατι η ταση με τα non English που ξεκινησε δειλα φετος θα πικαρει του χρονου.
Γι αυτό ακριβώς πρέπει να στείλουμε κάτι άλλο. Του χρόνου τα μισά τραγούδια και παραπάνω θα είναι σε άλλες γλώσσες και πολύ πιθανόν να προσπαθήσουν να αντιγράψουν το ύφος των Maneskin. Θυμηθείτε το 2015 που ήταν όλα μπαλάντες ή το 2020 που έγινε ακριβώς το ίδιο!
Συμφωνώ 100%
+1
Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη..παρακολουθώ τον διαγωνισμό τουλάχιστον 22 χρόνια και έχω σχηματίσει άλλη εκτίμηση για τις τάσεις και τους κύκλους που αυτές κάνουν..και δεν είναι κάτι που κρατάει μια χρόνια μόνο. Αυτό που λες, το “μπουχτισμα” από τα μη αγγλόφωνα τραγούδια θα έρθει αρκετά αργότερα. Φέτος η τάση αυτή ξεκίνησε δειλά δειλά και είναι πιθανό να περασουν τουλάχιστον αλλά 3 χρόνια με νικητές σε μη αγγλόφωνες γλώσσες (όχι απαραίτητα uptempo) για να έρθει η στιγμή να πει ο κόσμος φτάνει με τα ακαταλαβίστικα ας επιβραβευσώ πάλι κάτι που είναι στα αγγλικά και το κατανοώ πλήρως. Το πικ θα είναι το 2022 και το 2023 και καλό θα ήταν να το εκμεταλλευτούμε. Θυμήσου τα λόγια μου του χρόνου!
Μια προσωπική εκτίμηση έκανα. Σαφώς και θα ακούσω και θα σεβαστώ ένα άτομο που παρακολουθεί τον διαγωνισμό τα τριπλάσια χρόνια από εμένα και συνεπώς έναν πολύ μεγαλύτερο μου! Θα δείξει ο χρόνος.
Ούτε αυτή μου αρέσει, ούτε ο good job nicky που χαμογελάει και τρίζουν τα πατώματα. Δεν εκφράζει την Ελλάδα η Αμάντα με το generic στυλ της. Η Evangelia τουλάχιστον προωθεί την ελληνική μουσική πλευρά της. Δυστυχώς οι φανς κατά τη γνώμη μου έχουν τη μνήμη του χρυσόψαρου, κι αν δεν δουν κάποιον στην τηλεόραση για τρεις μήνες, στρέφονται σε ό,τι τους πασάρει η μουσική βιομηχανία και τα ριάλιτυ. Κάποτε έλεγαν η απόλυτη επιλογή ήταν η Αρετή Κοσμίδου τότε που ήταν πρόσφατο το πρώτο Voice, τώρα αν αναφέρει κανείς το όνομά της, θα πούνε όλοι “who?”. Υπάρχουν επιλογές που συνδυάζουν καλή φωνή, νιάτα, φρεσκάδα και ωραία εμφάνιση. Κι όλα αυτά χρειάζονται στην Eurovision. Στον good job nicky λείπει κάτι από αυτά κατά τη γνώμη μου.
Εμενα μου θυμιζει κατι τραγουδια που στελνει το Βελγιο τυπου Sennek και δεν περνανε η περνανε με το ζορι.
Η τη Λιθουανια 2018.
Το τραγουδι το σκιπαρα μετα το 1ο λεπτο, στη Eurovision χρειαζονται τραγουδια που σε αρπαζουν με το πρωτο ακουσμα.
Ότι το last dance σε έπιανε με το πρώτο άκουσα και σε έκανε να λες “να το τραγούδι που θα σαρώσει φέτος!”. Well, η κοπέλα από αυτό το λίγο καλή φαίνεται. Ποιος θα της γράψει τραγούδι; αυτό πρέπει να μας ενδιαφέρει.
Δεν δημοσιεύτηκε η χθεσινή άποψή μου. Πέφτει λογοκρισία στις απόψεις;
εχει και η ελλαδα ταλέντα , η επανάλειψη του γεγονότος να θαυμάζουμε τους ξενοφερτους δεν μου αρέσει