Editorial: Μέσα σε δέκα ημέρας η ΕΡΤ “θόλωσε” την δουλειά τριών ετών!
Λιγότερο από δέκα ημέρες ήταν αρκετές προκειμένου η εικόνα που είχε βγάλει η ΕΡΤ όσο αφορά τον διαγωνισμό της Eurovision τα τελευταία τρία χρόνια να θολώσει και να αναπαραχθούν τόσα αρνητικά σχόλια, που είχαμε να δούμε από τον περιβόητο και παρολίγον εθνικό τελικό του 2018, με τις εγγυητικές και την αναγκαστική εν τέλει απευθείας ανάθεση της Γιάννας Τερζή.
Βρέθηκα σε δίλημμα για το αν έπρεπε να χρησιμοποιήσω στον τίτλο το ρήμα θόλωσε και όχι κατέστρεψε, μιας και δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η αλήθεια. Τα όσα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες σαφώς και θα καθορίσουν το τελικό πρόσημο, όπως όμως και να έχει το αποτέλεσμα είναι πως τα όσα έχτισαν οι άνθρωποι της ΕΡΤ που δουλεύουν σε αυτό το project τα προηγούμενα χρόνια, γκρεμίστηκαν θα λέγαμε σας χάρτινος πύργος.
Θα είμαι ξεκάθαρος, κανείς και η αλήθεια είναι ούτε και εμείς, μπορούμε να αντιληφθούμε και να εξηγήσουμε τις αποφάσεις της κριτικής επιτροπής υπό τον Δημήτρη Παπαδημητρίου. Είναι αυτό ακριβώς το κομβικό σημείο που οδήγησε και στα τόσες χιλιάδες αρνητικά σχόλια στα social media, αλλά πλέον και σε όλες σχεδόν τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες που αναφέρθηκαν στο θέμα. Η Eurovision ήταν για δύο ημέρες στις τάσεις του Twitter στην Ελλάδα και όχι για καλό σκοπό.
Πως είναι δυνατόν ένα τραγούδι που καθολικά χαρακτηρίζεται ως κακό (το πιο ευγενικό που μπορώ να χρησιμοποιήσω), να βρίσκεται όχι απλά στην τελική εφτάδα, αλλά και μεταξύ του τοπ3 της διαδικασίας επιλογής και μάλιστα εξαιτίας της ψήφου της κριτικής επιτροπής, αφού στην επιτροπή κοινού κατατάχθηκε πάρα πολύ χαμηλά.
Πως είναι δυνατόν από 106 τραγούδια που υποβλήθηκαν στην ΕΡΤ για την Eurovision 2023, η καλλιτεχνική επιτροπή της ΕΡΤ να αξιολογεί ως καλύτερο, ένα τραγούδι που η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού το θεωρεί βέβαιο πως θα μας οδηγήσει στον αποκλεισμό, όταν μάλιστα πλέον στους ημιτελικούς της Eurovision ψηφίζει αποκλειστικά και μόνο το τηλεοπτικό κοινό.
Πως είναι δυνατόν οι καλλιτέχνες οι οποίοι συμμετείχαν στην διαδικασία και δεν είδαν τα ονόματα τους να βρίσκονται στο τοπ3 ή ακόμα και στην εφτάδα, να εμπιστευτούν στο μέλλον αυτή την κριτική επιτροπή της ΕΡΤ, με αυτές τις αποφάσεις;
Πως είναι δυνατόν η ίδια ΕΡΤ που παρέλαβε κυριολεκτικά καμένη γη το 2020 με προτάσεις που δεν ήταν περισσότερες από την παλάμη του ενός χεριού και με την σωστή διαχείριση και τα δύο συνεχόμενα τοπ10 να έφθασε φέτος τις 106 υποψηφιότητες, να κάνει ένα τέτοιο πισωγύρισμα στην αξιοπιστία και αντικειμενικότητά της.
Πολλές φορές από αυτό εδώ το βήμα εξέφρασα την ικανοποίησή και την εμπιστοσύνη μου στον τρόπο επιλογής της ΕΡΤ, με την συγκεκριμένη μάλιστα κριτική επιτροπή. Όλα αυτά όμως που συμβαίνουν φέτος καθιστούν την εν λόγω κριτική επιτροπή τουλάχιστον ακατάλληλη για τον σκοπό που της έχουν αναθέσει. Να επιλέξει δηλαδή το τραγούδι με το οποίο θα φέρει την Ελλάδα (ΕΡΤ) στην υψηλότερη δυνατή θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Φοβάμαι πως όλη η πρόοδος που σημειώθηκε τα προηγούμενα χρόνια ξεγράφηκε μονομιάς και όσο η τελική απόφαση της ΕΡΤ δεν ανακοινώνεται, τόσο ο αρνητισμός μεγαλώνει, με ορατά πλέον τα σημάδια και στον πίνακα των στοιχηματικών προβλέψεων για την συμμετοχή μας στην Eurovision 2023, αλλά και ως προς το κλίμα και τη διάθεση με την οποία θα μας αντιμετωπίσουν οι ξένοι στο Λίβερπουλ.
Στηρίξαμε πολύ την ΕΡΤ τα προηγούμενα χρόνια και όπως σας είχαμε αναφέρει σε παρόμοια άρθρα το κάναμε γιατί το άξιζε και με το παραπάνω. Σε μία όμως απόφαση με χαρακτηριστικά όπως η επιλογή των Argo από τον Διονύση Τσακνή το 2016 αδυνατούμε και να υποστηρίξουμε, αλλά και να κατανοήσουμε.
Εύχομαι και ελπίζω σύντομα να έχουμε την ανακοίνωση της ΕΡΤ και αυτή να μην είναι το Shout Out της Αντωνίας Καούρη και της Μαρίας Μαράγκου. Το Eurovisionfun θα συνεχίσει να δίνει την μάχη της ενημέρωσης, επιθυμώντας πάντα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την Ελλάδα στον διαγωνισμό. Σε επιλογές όπως η παραπάνω θα είμαστε απέναντι, αφού και δεν αξίζουν και δεν αρμόζουν σε μία ΕΡΤ με την εξωστρέφεια που έχει επιδείξει από το 2019.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
Όλη Ευρώπη γελάει με τα χάλια μας. Επτά μεσήλικες κρίνουν ένα τόσο σοβαρό ζήτημα και δεν λαμβάνεται υπόψιν ούτε η επιτροπή των 70 ούτε το ελληνικό κοινό, που ζητάει το LIAR. Η ΕΡΤ από την κορυφή, κατευθύνεται στον πάτο. Απογοήτευση….
Εγω πάντως ευχαριστιέμαι την πτωση μασ στα στοιχηματα.Ολοι θα μαθουν τι ξεφτιλα ειναι η ερτ.Και οταν δεν θα περασουμε τον Μάιο με το τραγούδι του Βερνικου που αυτόν θα στείλουν λογικά τότε θα γίνει ο χαμοσ.
Απορίας άξιο πραγματικά όλο αυτό που συμβαίνει… Ελπίζουμε ακόμα για το καλύτερο! Θα κρατήσω το «ακατάλληλη» επιτροπή. Απόλυτα σωστός χαρακτηρισμός
Το κείμενο δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας αλλά πιστεύω μας προετοιμαζει για την επερχόμενη αποτυχία.
Αρχικά να πω πως συμφωνώ 100% σε όσα γράφετε. Ναι η ΕΡΤ έκανε σωστες επιλογες τα προηγουμενα χρόνια, φέτος όπως αυτό που συμβαίνει ειναι υποπτο και κάνει όλο τον κόσμο να πιστεύει πως οι κοπέλες είναι πράγματι βύσματα της ΕΡΤ και για αυτό επιθυμεί να τις στείλει. Δεν μπορώ να πιστέψω πως η επιτροπή άκουσε αυτό το τραγούδι και είπε “WOW” είναι το καλύτερο! Μακάρι να μην γίνει τελικά αυτό και να επιλεγεί η Μελίσσα ή έστω ο Βίκτωρ.
Συγχαρητήρια για την στάση σας καθώς είστε οι μόνοι που μιλάτε παρότι πολλοί σας λένε πως γλείφετε την ΕΡΤ. Η αλήθεια είναι πως άλλοι την γλείφουν και εσείς παλεύετε για το καλό της συμμετοχής μας!
ΕΡΤ πρόσεχε γιατί το τρένο έχει ήδη φύγει.
Αρχικα εχεις απολυτο δίκαιο σε ότι λες.Θα ηθελα να πω κατι που λογικα πολλοι δεν εχουν σκεφτει.Το τραγουδι του βικτωρα εφ οσον επιλεχθει ειμαστε σιγουροι οτι θα περασει τελικο;Εχει δηλωσει ως θα θελει μια απλοικη εμφανιση η οποια δεν ξερω ποσο θα εκτιμηθει απο το κοινο για να μας περασει.Εκτος αν ειναι εξαιρετικο το τραγουδι κατι που δεν αποκλειω.Επισης αν κανετε live σημερα ειμαι σιγουρος οτι θα εχουμε ολοι πολλα να πουμε
Ενώ εσείς ως Σάιτ για την Γιουροβίζιον είσαστε στο Απυρόβλητο που θέλετε να ΕΠΙΡΕΑΣΕΤΕ με το έτσι θέλω Τους φανς της Γιουροβίζιον Μπράβο για την διαφάνεια με την Αντικειμενική Άποψη Αφού δεν έχουμε ουτε καν σε βίντεο κλιπ και τα τρία τραγούδια αυτό είναι Αντί δεοντολογικό οι Ενοχές να σας βαρένουν αν τελικά δεν έχουμε τα καλυτερα Αποτελέσματα στην Για φέτος ξέρω θα το σβήσετε όπως και να έχει Αντωνία και Μαρία όλα καλά έχετε το καλυτερο τραγούδι από αυτό που έχουμε Ακουσει στο γιουτιουμπ 14,000 χιλιάδες χτυπήματα δεν τα λες και λίγο Μπράβο Μπράβο Μπράβο
ΑΙΝΤΕΕΕΕ!!! ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΚΡΑΞΙΜΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΕΣΕΙ !! ΛΟΛ 14.000 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΛΕΕΙ!! ΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αδερφε εχεις τσεκαρει τι ηπιες σημερα; Εισαι σε αλλη διασταση
Για αυτό οι εθνικοί τελικοί είναι η καλύτερη και η πιο δίκαιη επιλογή. Να ακούμε όλα τα τραγούδια έστω και σε διαδικτυακή ψηφοφορία ή σε μια μόνο βραδιά σε στούντιο!!!!
Καταρχάς έχετε σε όλα δίκιο. Εγώ δεν ξέρω αν πρέπει να συμμερίζομαι την άποψη περί βύσματος ή την άποψη περί απλής λάθος εκτίμησης της ΕΡΤ. Ίσως να ακούγεται ποιο λογικό το πρώτο μιας και η ΕΡΤ τα τελευταία χρόνια έδειχνε να έχει σωστή άποψη ως προς τα τραγούδια αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Σίγουρα, οποιαδήποτε και αν είναι η αιτία, η ΕΡΤ έχει κάνει ένα μεγάλο λάθος και αν εν τέλει επιλέξει το Shout out, όταν λάβουμε μια αρκετά άσχημη (το καλύτερο που μπορώ να την χαρακτηρίσω) θέση, θα πάρει όλη την ευθύνη, και πιστεύω θα χαλάσει ακόμα περισσότερο την φήμη της, παρόλο που είδη έχει δημιουργήσει έναν αρνητικό σίφουνα γύρω από το όνομα της. Εγώ πάντως πήγα στην ανάρτηση της ΕΡΤ στο Facebook για τους 3 φιναλίστ και με τον ποιο ευγενικό δυνατό τρόπο, εξέφρασα την δυσαρέσκεια μου με επιχειρήματα εκ μέρους του εαυτού μου και όλως των eurofans που έχουν ήδη διαμορφώσει την άποψη τους.
Επειδή συμμετείχα στην ψηφοφορία κοινού που διοργάνωσε η ΕΡΤ:
– το τραγούδι του Βερνίκου δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα μας περάσει τελικό. 50% νομίζω έχει. Δεν είναι κακό αλλά δεν είναι και κάτι που θα ξεχωρίσει.
– Ο Ζούλας είναι τελικά χειρότερη περίπτωση από τον Τσακνή.Ο Τσακνής είχε τουλάχιστον το θάρρος να κάνει απευθείας ανάθεση σε αυτό που ήθελε και δεν κορόϊδευε τον κόσμο με στημένες ψηφοφορίες.
Αφού μας κουβάλησαν μέσα στις γιορτές στο ραδιομέγαρο το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να σεβαστούν αυτό που ψηφίσαμε.
Όταν τα έλεγα εδώ και ένα μήνα ότι η ΕΡΤ δεν θα στείλει ποτέ την Μελίσσα με βρίζαν κάποιοι.
Θα δείτε ότι στο τέλος θα πάει ο Βερνίκος. Έχει και λεφτά και την Πάνικ.
Γιατί απλώς αφού δεν θέλουν να ξοδέψουν πολλά λεφτα για ελληνικό τελικό να ανοίξουν μια ιστοσελίδα να ψηφίσουμε τα τρία τραγούδια ή και τα 7 όπως εχουν κάνει και άλλες χώρες ;;
Αντε καλε που τα χαφτεις. Με 20 σειρές μυθοπλασίας και άπειρες μουσικές εκπομπές, η τωρινή ερτ δεν έχει λεφτά για έναν αξιοπρεπεστατο τελικό σε στούντιο καλής ακουστικής όπως το 2010? Σοβαρά μιλάμε τώρα? Ή μήπως δεν μπορούσε να το αναθέσει στο mad ή τον αντ1 ή το mega να κάνει τον ελληνικό τελικό, εάν βαριόταν να το κάνει η ίδια? Έλα τώρα.
Μπραβο ρε γιαννη. Παντα με το ονομα τους τα λες. Αληθεια ρισπεκτ
Ελπίζω ο κύριος Ζούλας να τα βλέπει όλα αυτά και να ανακοινώσει αύριο την Μελίσσα ως εκπρόσωπο. Ο χρόνος περνάει αγαπητοί μου και έρχεται το Game Over.
Ζητάμε να ακυρωθεί εδώ και τώρα η ψήφος της κριτικής επιτροπής της ερτ και η ψήφος της επιτροπής κοινού να καθορίσει το τραγούδι που θα εκπροσώπησει την Ελλάδα. Να ακολουθηθει η επίσημη διαδικασία που θα ισχύσει και στο διαγωνισμό οπου το κοινο θα στέλνει στον τελικό τις συμμετοχές που εκείνο επιθυμεί
Πολλα συγχαρητηρια Γιαννη Αργυριου!
Αυτο σημεινει πως εισαι ενας ανθρωπος εσυ και ολοι οι συντακτες χωρις παρωπιδες και καυτηριαζετε τα κακως κειμενα χωρις να υπολογιζετε το οποιο κοστος με τρομερη αντικειμενικοτητα!
Για αυτό και θα σας ακολουθούμε πάντα!
Αναμένουμε απόψε το καθιερωμένο μας live!
Δικασες!! Πραγματικα οτι ενιωθα για αυτη την ΚΑΤΑΝΤΙΑ, το βλεπω γραμμενο εδω. Ετσι διαδωστε το παντου μπας και καταλαβουν το χαος που εχουν δημιουργησει!
Και κάτι τελευταίο!
Ένα μηνυμα προς εξαγριωμένους φαν (συμπεριλαμβανομένου και εμού): Δεν μας συμφέρει τη δεδομένη στιγμή να είμαστε αγενείς ή προσβλητικοί απέναντι στους υπευθυνους της ΕΡΤ στα σόσιαλ ή οπουδήποτε αλλού.
Με τις αγενειες και τις προσβολες νομιζω εξαγριώνουμε περισσότερο τους υπευθυνους και ενδεχομένως απο πεισμα να στειλουν το βυσμα τους.
Αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι με ευγένεια και επιχειρήματα να εξηγήσουμε εμείς που ακούσαμε τα τραγούδια πως η Melissa ειναι by far η καταλληλότερη επιλογή.
Όχι διχόνοια! Η αντίδραση μόνο (κακή) αντίδραση θα φέρει!
Με όποιον τρόπο και να εκφράσουμε πάλι το ντουέτο θα στείλουν
Το άρθρο αποτυπώνει ακριβώς αυτό που συμβαίνει και την αλήθεια. Έχουμε ένα τραγούδι σαν το liar και η ΕΡΤ θέλει το shout out; Δεν είμαστε με τα καλά μας.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον παραπάνω χρήστη @JustVoted, ότι ο Ζούλας εν τέλει είναι χειρότερος από τον Τσακνή. Πίστευα ότι τέτοιο φιάσκο σαν το 2018 δεν θα μπορούσε να υπάρξει στο μέλλον, αλλά όμως ο Ζούλας με διέψευσε πανηγυρικά!
Ο Τσακνής ποτέ δεν έκρυψε ότι ασχολήθηκε με τον διαγωνισμό «αναγκαστικά» για να βγάλει άλλη μια υποχρέωση της ΕΡΤ σε ένα προϊόν που λέγεται Eurovision, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι δεν την γουστάρει.
Ο Ζούλας από την άλλη έχει το θράσος να λέει ότι σέβεται και ασχολείται με τον διαγωνισμό και μάλιστα βγήκε και σε εκπομπή να μας πει ότι φέτος η διαδικασία θα γίνει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ…
ΔΕΝ ξέρω, ούτε θα κάνω σενάρια (όπως πολλοί φανς) για ποιο λόγο οι ίδιοι άνθρωποι περίπου που ασχολήθηκαν τόσο καλά με τον διαγωνισμό 3 χρόνια, φέτος άλλαξαν κατα 180 μοίρες, ΞΕΡΩ όμως ότι έκαναν ζημιά τόσο εντός, όσο και εκτος συνόρων! Φυσικά και δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση των καλλιτεχνών που κατέθεσαν την συμμετοχή τους και θα κατανοήσω απόλυτα και όσους στο μέλλον δεν θα θέλουν να στείλουν κάποιο τραγούδι σε μια τέτοια αφερέγγυα ΕΡΤ…
Ευχαριστούμε εννοείται αυτό το site που είναι και το μόνο που “ΜΙΛΑΕΙ” !!!
Γι αυτό σας διαβάζω, παρόλο που σας κράζουν ότι είστε με την ΕΡΤ, οταν πρέπει λέτε την αλήθεια και δεν γλείφετε σαν άλλους. Το χειριστήκατε πολύ σωστά το ζήτημα.
Εκτός ότι ακόμα φοβάμαι ότι δεν θα επιλέξουν την Μελίσα και θα επιλέξουν το ντουέτο θα είναι μεγάλο κρίμα οι καλλιτέχνες του χρόνου να μην στείλουν τραγούδια γιατί δεν θα εμπιστεύονται (και με το δίκιο τους) την επιτροπή δεν θέλω να ξαναζήσουμε εποχές 2017-2018 που όλα τραγούδια ήταν κακά. Κυρίως για τον Βασίλη Κούρτη γιατί τον παρακολουθώ γενικά τα τελευταία χρόνια και ήθελα πολύ να ήταν στην τελική ευθεία.
Κράζω, θα φάω χέιτ και το ξέρω. Δε μ’ ενδιαφέρει. Αλήθεια ακόμα σας νοιάζει η πορεία της Ελλάδας στη Eurovision; Καλύτερη συμμετοχή μας έχω δει μέχρι και το 2013. Απ’το 2014 και μετά απλά ακολούθησε η κατρακύλα! Για να μην σχολιάσω τη δήλωση του συντάκτη: Χαλάει η “αξιόλογη” δουλειά τριών ετών με μπαλάντες φρου φρου κι αρώματα. (Η μόνη συμμετοχή που άξιζε τα τρία τελευταία χρόνια ήταν το Last Dance. Πέρσι μπορεί να ήταν καλό το τραγούδι αλλά η φωνή της Amanda σχετικά αδύναμη. Και με μπαλάντα έχω βαρεθεί ειλικρινά να μας βλέπω συνέχεια! Το 2020 πιστεύω θα είχε λίγη πέραση το Supergirl αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο! Και σαν είδος μουσικής ειλικρινά thank you next!) Γενικότερα στείλτε κάτι ελληνικό βρε παιδιά αν θέλετε να είναι και σύγχρονο με ποπ (με τι άλλο νικήσαμε το 2005;) γιατί με μπαλάντες αν συνεχίσουμε δε μας βλέπω ποτέ να νικάμε. Το 2018 μακράν για μένα η καλύτερη συμμετοχή μας απ’το 2014 και μετά (βγάζουμε στην άκρη το παρασκήνιο με την απευθείας ανάθεση τότε που δε μ’ απασχολεί), απλά θα έπρεπε να δοθεί το τραγούδι σε καλύτερη φωνή και σε καλύτερη παραγωγή γιατί η δική μας τότε τα έκανε σαλάτα και έβγαζε το φταίξιμό της στους Πορτογάλους!
Συμπέρασμα: Ξεκινήστε επιτέλους να βλέπετε την Eurovision ως συνολική διασκέδαση κι όχι ως εθνική ανάδειξη! Η Κύπρος πέρυσι με τραγουδάρα που πάτωσε τι να έλεγε; Ή άλλες χώρες που έχουν να δουν τελικό χρόνια αλλά παραμένουν στον διαγωνισμό; Too much drama, φτάνει!
Εσύ που τις βλέπεις τις πολλές μπαλάντες; Εκτός από την Αμάντα είχαμε στείλει πάλι το 2015 και το 2006 δεν τις λες και πολλές. Έχεις μείνει σε άλλες δεκαετίες.
Το 2019 και Better Love ας πούμε τι είναι; Ποπ μπαλάντα! Όπως και το 2021 ποπ μπαλάντα. Γενικότερα ας ξεφύγουμε απ’ αυτό το μοτίβο των τελευταίων χρόνων
Έχεις μια δυσκολία να ξεχωρίζεις ήδη από ό,τι βλέπω. Ό,τι δεν είναι dance, δεν είναι απευθείας μπαλάντα. Όλα στην κατηγορία pop κατατάσσονται. Υπάρχει το dance pop- όπως της Μελίσσα- και της Στεφανίας ήταν up-beat 80’s pop. Σίγουρα όχι pop μπαλάντα. Καλά τώρα για το τραγουδάρα το “Έλα” δεν θα το σχολιάσω. Για να παίζει στα club της χώρας καλό είναι αλλά τίποτα σπουδαίο. Η παραγωγή και και η εξυπνάδα του DT το έκανε ορθώς να βρεθεί στην 10αδα.
*είδη
Ίσως και να και να ήταν ο Βίκτωρας από την αρχή ο εκλεκτός. Δεν είναι κι αυτός μικρό βύσμα. Ξαποστείλανε γρήγορα Κούρτη, κατόπιν Κλαυδία, Leon, Ευαγγελία, πετάξανε σαν λαγούς τις άσχετες μπροστά, να πάρει και λίγη δημοσιότητα η συμπάθεια του προέδρου κι ο κόσμος τελικά να καταπιεί την επιλογή του Βίκτωρα με ανακούφιση ως το μη χείρον, βέλτιστον.
Αυτό που λες μπορεί να έχει μια βάση αλήθειας αλλά θα δείξει μόνο όταν ανακοινωθεί ο εκπρόσωπος
Ναι, προφανώς. Το φόβο μου εκφράζω και γράφω “φόβο” γιατί όσοι άκουσαν του Βίκτωρα, δε μιλούν για κομματάρα το θεωρούν οριακά να μπαίνει τελικό. Θα γίνουν κι οι συγκρίσεις με Αμάντα, οπότε σκούρα…
Πες τα χρυσοστομε. Το πιτσιρίκι το Βίκτωρα θέλουν να στείλουν που έχει μια αδιάφορη μπαλαντα που ανάμεσα στα 7 τραγούδια ήταν το μόνο που δεν μπορούσες να θυμηθείς ούτε νότα μετά την ακρόαση!!!
Με όποιον τρόπο και να εκφράστουμε πάλι το ντουέτο θα στείλουν
Ολοι ασχολουμαστε με το ντουετο και τη μελισσα. Αν η επιτροπη δεν ειναι καλη αυτο σημαινει οτι μπορει καποια απο τα τραγουδια που δεν πηγαν 7αδα να ειναι καλυτερα απο αυτο της Μελισας αρα εξισου αδικια θα ειναι να περασει και αυτη. Οι 70 διαλεξαν αναμεσα σε 7 και πιθανον και η Μελισα να ειναι στους τυφλους ο μονοφθαλμος γιατι μη γελιομαστε και το δικο της τραγουδι ειναι μετρο. Γιατι δεν πιεζουμε και τους αλλους 100 καλλιτεχνες, Κουρτη κλπ, να αποκαλυψουν τα τραγουδια τους και να δουμε τοτε τι θα ελεγε ενα πολλ που ετσι κι αλλιως ειναι αδικο μιας και του Βικτωρα δεν ακουγεται καν, και ολοι τον απορριπτουμε γιατι απλα ειναι μπαλαντα.
Δεν χωράει αμφιβολία για εμένα μετά την ανάγνωση του κειμένου σας ότι δύσκολα θα αποφύγουμε το ντουέτο της συμφοράς ήλπιζα ότι αυτές οι καλλιτέχνιδες θα είχαν την ευαισθησία μετά τις καθολικές αρνητικές αντιδράσεις προς το υποψήφιο τραγούδι τους να αποσυρθούν και να τελειώνει εδώ αυτή η ιστορία αντιθετως συνεχίζουν ακάθεκτες αδιαφορώντας για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου το ταξίδι τους προς το Λίβερπουλ και στον αποκλεισμό της χώρας μας . Έχοντας χαρακτηρίσει σαν eurovision fun το τραγούδι της Κύπρου άξιο ακόμα και για πεντάδα συνειρμικά γυρνάμε στο 2018 η Ελλάδα βιώνει έναν αποκλεισμό και η Κύπρος κατακτά την δεύτερη θέση αν δεν αλλάξει κάτι ως προς τον τελικό υποψήφιο για την Ελλάδα που αυτό καταλαβαίνω από το κείμενο σας θα ζήσουμε σε επανάληψη το 2018 χωρίς αμφιβολία. Άλλη μια χαμένη χρόνια με ευθύνη της επιτροπής.
Πολύ σωστό άρθρο. Συγχαρητήρια που κλείσατε τα στόματα αυτών π έλεγαν ότι υποστηρίζετε πάντα την Ερτ. Συμφωνώ πλήρως στο ότι καλύτερα να περιμένουμε και την τελική απόφαση. Αν επιλέγει η Μελίσα, θα φαίνεται ότι έστω και καθυστερημένα η Ερτ έδωσε σημασία στον κόσμο.
ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ.
Η ΕΡΤ θέλει να πάει το πλουσιόπαιδο. Ήξεραν ότι αν το έλεγαν απευθείας θα τους ΕΚΡΑΖΕ όλη η Ελλάδα ότι τα έχουν πάρει από τον εφοπλιστή μπαμπά και τον Κασιδόκωστα (PANIC).
Βγάλανε μπροστά το ντουέτο, έκαναν την διαρροή του τραγουδιού και τώρα θα λέμε και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όταν ανακοινώσουν τον γιο εφοπλιστή.
Και γιατί να πάει αυτός και να μην πάει η Melissa που την θέλει ο περισσότερος κόσμος;
Πραγματικά ότι έχτισε η ΕΡΤ σε 3 χρόνια ,το κατέστρεψε ,και δεν ξέρω αν μπορεί αυτό να αναστραφεί πλήρως. Η εικόνα της έχει χαλάσει όχι μόνο στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό… Δεν είναι τυχαίο που στις στοιχηματικές εταιρείες βρισκόμαστε στην 17 θέση ενώ πέρυσι τέτοιο καιρό εντός 10αδας (6η αν δεν θυμάμαι καλά) .Ακόμα και την Melissa να ανοικοινώσει ως εκπρόσωπο το feedback που ξεκινάμε είναι κακό ,και όλοι ξέρουμε ότι και τα στοιχήματα παίζουν ρόλο στην διαμόρφωση της απήχησης… Πέρυσι η τελική πεντάδα είχε αντικειμενικά καλύτερα κομμάτια από τα 7 φέτος και όντως της Amanda ήταν το καλύτερο. Φέτος από τα 106 τραγούδια που υποβλήθηκαν , τα καλύτερα 7 ήταν αυτά ? Και το shout out 1o σύμφωνα με την έρτ? Δεν παίζει αυτό… Βρωμάει η δουλειά πολύ .. κρίμα για τον κόπο των προηγούμενων ετών και πιο πολύ κρίμα στα κορίτσια Amanda και ειδικά Στεφανία που η τελευταία μας έβαλε δεκάδα με μια χαλιά προϊστορία 7 ετών,και άνοιξε το δρόμο να μην παίρναμε απαρατήρητοι στον διαγωνισμό… Liar μόνο μπας και δούμε άσπρη μέρα,να μαζέψουμε τα αμαζευτα …. Οτιδήποτε άλλο με βάσει τις συνθήκες που δημιούργησε η ΕΡΤ είναι αποκλεισμός με σιγουριά !!!!
Θα έχει ενδιαφέρον η επίσημη ανακοίνωση της ΕΡΤ. Αν και, ανεξαρτήτως τι θα ειπωθεί, ο μόνος τρόπος να σωθούν τα προσχήματα είναι να τεθούν από την αρχή και οι 7 υποψήφιοι στην κρίση του κοινού.
ρε παιδια τι λεμε τωρα
η ερτ παντα ετσι ηταν, να προωθει βυσματακια. ποτε δεν αλλαξε απλα περυσι και προπερυσι δεν ειχε βυσματακια να προωθησει
Να θυμίσω ότι η Ελλάδα είχαμε δύο μπαλάντες στην Eurovision το 2019 και 2022!!!!
Από την στιγμή που το televoting θα παίξει από φέτος καταλυτικό ρόλο για την εξέλιξη ενός τραγουδιού στις φάσεις του διαγωνισμού, το λογικό είναι ότι οι φανς θα το γιορτάσουν με τραγούδια, που ενδεχομένως μέσω κριτικών επιτροπών να μην είχαν περιθώρια, στο να πάνε όσο πιο ψηλά θα μπορούσαν. Είναι κρίμα να έχουμε Melissa με φωνάρα και κομμάτι σε κυβικά Fuego με Replay και να παίζει ενδεχόμενο να μην πάει. Πιστεύω θα είναι συμμετοχή που σίγουρα θα έχουμε να θυμόμαστε τόσο εμείς, όσο και οι ξένοι φανς του διαγωνισμού. 🙂
Συμφωνώ με όλα από το Α ως το Ω. Μπράβο σε όποιον το έγραψε το editorial.
Να ρωτήσω αυτο που με καίει τώρα: Απόψε θα έχουμε live? Έχουμε πολλά να συζητήσουμε! Αναμένουμε με ανυπομονησία!
Εύστοχο* άρθρο καθότι αναδεικνύει σε σημεία αντιθέσεις αλλά και ομοιότητες με το (άμεσο) παρελθόν.
Η μόνη μου επισήμανση είναι ότι μονομερώς αναφέρεται η επιτροπή, σαφώς αφού έχει την αποκλειστική ευθύνη της επιλογής εκπροσώπου βάσει καθηκοντολογίου, αλλά όχι (και) ο κυρ Πρόεδρος, ο οποίος εμφανίστηκε -από το πουθενά(?)- σε εκπομπή της ΕΡΤ παρεμβαίνοντας στη διαδικασία με επικοινωνιακούς όρους και βγάζοντας έναν προεκλογικό δεκάρικο ενώπιον της 70μελούς επιτροπής κοινού!
Αποτέλεσμα ενώ η διαδικασία ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς (Αύγουστο το πρώτο κάλεσμα, 106 υποψήφια τραγούδια), φτάσαμε Φλεβάρη μ’ ένα απίστευτο οπισθογύρισμα ‘my greek drama’.
Ενδεχομένως οι δισκογραφικές να επιθυμούν άνοιγμα της διαδικασίας για προβολή των συμμετεχόντων. Θεμιτό. Μια κλειστή διαδικασία δεν επιτρέπει το μέγιστο δυνατό promo στα εγχώρια μέσα ενημέρωσης. Αν η φετινή διαδικασία ήταν θύμα ενός παρασκηνιακού ανταγωνισμού, μένει να φανεί.
Είναι αδιανόητο που ενώ η ΕΡΤ δαπανά προϋπολογισμό εκατομμυρίων, δεν διαθέτει το ελάχιστο για ένα σύγχρονων προδιαγραφών ανοιχτό εθνικό τελικό. Είναι θέμα προσώπων. Και δεν υπάρχουν σήμερα εκεί για να το στήσουν και να δουλέψουν γι αυτό.
Δεν θέλω να σχολιάσω το τοπ3 καθώς τα snippet δεν αποτελούν την ολοκληρωμένη πρόταση των δημιουργών. Θα συμφωνήσω ότι η ψήφος της επιτροπής κοινού -αφού έγινε το περιβόητο ‘άνοιγμα’- θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν στην τελική απόφαση στο μέγιστο βαθμό. Το κοινό είναι αυτό που θα υποστηρίξει & θα προωθήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους επόμενους μήνες το τραγούδι μας. Στοιχειώδες!
*ΥΓ. Για να φτάσει κάποιος και να μείνει στο Λίβερπουλ επί δύο εβδομάδες, θέλει καλό budget ομολογουμένως…
Να πω και εγώ την γνώμη μου, προσπερναω το πώς πέρασε αυτό το τραγούδι στα τοπ 7, αλλά μήπως όταν ήρθαν σε επαφή με την ΕΡΤ έδωσαν ένα καλό “πακέτο” συμμετοχής ( χρήματα, παρουσίαση δισκογραφική) και έτσι πέρασε στο τοπ 3 ?( και εύχομαι εκεί να μείνει)
Όσα χρήματα κι αν έχουν σκοπό να ρίξουν σε αυτό το χάλι, δεν παύει να είναι ένα τραγούδι που δεν περνά τελικό. Δεν σώζεται με τίποτα. Απλά είναι ένα προσωπικό καπρίτσιο του Προέδρου της ΕΡΤ, γι’ αυτό και προωθείται τόσο λυσσαλέα το συγκεκριμένο “άσμα”.
Η Eurovision αλλάζει εποχή και εμείς ακόμη δεν έχουμε πάρει χαμπάρι. Οι εθνικοί τελικοί φέτος από άλλες χώρες έχουν διαμάντια με φρέσκους, μοντέρνους, διαφορετικούς ήχους και εμείς επιμένουμε στην ίδια συνταγή. Η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δυνατή και κανένα από τα 3 τραγούδια δεν μπορεί να σταθεί με αξιώσεις. Ας το αποδεχτούμε και ας απολαύσουμε τη φετινή Eurovision
Δεν έχω συμφωνήσει περισσότερο με άρθρο. Νομίζω εκφράζει κάθε λέξη όλους πλήρως! Θα σταθώ στο ότι η επιτροπή είναι πλέον ακατάλληλη και στο ότι αν του χρόνου δεν αλλάξει ριζικά αυτή η επιτροπή (και η διαδικασία) θα μαζευτούν το πολύ 20 προτάσεις. Προσωπικά θα επιμείνω ότι τα προηγούμενα χρόνια έτυχε και πήγαμε καλά γιατί απλώς έτυχε να υπάρξουν καλά τραγούδια και έτυχε να μην έχει κάποιος ισχυρό βύσμα ώστε να καπελωσει την πρόταση της Στεφανία ή της Αμάντα.
Για φέτος ας μιλήσουμε ρεαλιστικά η μόνη επιλογή είναι η Μελίσα για να προκριθούμε. Ο Βίκτωρ νομίζω είναι 50-50 να προκριθεί μαθώς πέρσι στείλαμε φοβερή μπαλάντα και οι συγκρίσεις θα ναι αναπόφευκτες (και πάλι το die together ψηφίστηκε σχετικά λίγο από το κοινό σε σχέση με το ποιόν του) συν ότι το παιδί δεν έχει εμπειρία με κάμερες. Ταλαντούχος ναι, αλλά ίσως μέσα στα επόμενα χρόνια. Για το ντουέτο ας μη μιλήσω είναι μαθηματικά bottom 2 ημιτελικού.
Η μόνη λύση είναι η Μελίσα αν και ήδη έχει δημιουργηθεί ένα άσχημο κλίμα λόγω των γελοιοτητων της ΕΡΤ οπότε για φέτος κρατάω μικρό καλάθι καθώς η ελληνική συμμετοχή θα φτάσει στο Λίβερπουλ -οποια και αν είναι αυτή – με ένα αρνητικό πρόσημο και όλα αυτά εξαετίας της ΕΡΤ η οποία ακόμα σφυρίζει αδιάφορα και δεν κάνει ανακοινώσεις.
Ειναι κριμα να ειμαστε τοσοι που αγαπαμε τον διαγωνισμό και θελουμε να παμε να περασουμε ωραια, να μας χαλαν τη διαθεση και το κεφι τετοιες βλακειες.
Αν δεν άλλαζε το σύστημα ψηφοφορίας της Γιουροβίζιον φέτος, ενισχύοντας την ψήφο του κοινού, κάτι που οδήγησε την ΕΡΤ να βάλει την επιτροπή του κοινού, θα μας εκπροσωπούσε φέτος το ντουέτο αφού αυτό έβγαλε πρώτο η επιτροπή της ΕΡΤ. Αυτό τα λέει όλα. Να σχολιάσεις μετά από αυτό τι; Η επιλογή αυτή οδηγεί σε 2 συμπεράσματα. Ή είναι παντελώς άσχετοι με την μουσική και τα όσα η Γιουροβίζιον ζητά για μια καλή θέση ή εξυπηρετούν συμφέροντα και γνωριμίες. Και τα δύο είναι τραγικά.
Απαράδεκτη η Ερτ. Εγω θα πρότεινα να κανει απευθείας αναθεση στην Ελευθερία Αρβανιτάκη με ένα ελληνικό τραγούδι να ξεσηκωσει το κοινο. Φτανει πια με τα συνηθισμενα αγγλοσαξονικα τραγουδακια
Πόσο θά’θελα να είχε η ΕΡΤ τα κότσια να ακυρώσει αυτή τη διαδικασία-παρωδία που έλαβε χώρα φέτος και να επαναληφθεί ένα σκηνικό αντίστοιχο με αυτό του 2004. Αλλά πού τέτοια τύχη!
Πράγματι θα ηταν πολυ ενδιαφέρον να επαναληφθεί το σκηνικό του 2004, αυτή τη φορά με την ελευθερία Αρβανιτάκη με ένα τραγούδι στους ρυθμους του Shake it αλλα με ελληνικό στίχο και πολυ χορό!
Η Ελευθερία Αρβανιτάκη να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision 2024
Η Ελευθερία είναι ενήμερη ή θα της το πείτε εσείς;
Δεν εχω συμμετάσχει ποτέ σε αυτές τις συζητησεις αλλά τώρα δεν άντεξα.
Συμπεριφερεστε όλοι σαν να έχετε ακούσει και τα 103 τραγούδια ή σαν να εχει ανακοινωθει ή αποφαση της ΕΡΤ και καταλήξατε ότι η επιτροπή θέλει να στείλει τους δικούς της. Λες και από τα αποσπάσματα μπορέσετε να βγάλετε ασφαλές συμπέρασμα.
Εγώ προσωπικά που δεν ήμουν φαν της περσινής μας συμμετοχής, όταν άκουσα τις άλλες υποψηφιότητες είπα ότι τελικά η ΕΡΤ έκανε την καλύτερη επιλογή με βάση το υλικό που είχε.
Επίσης πολλές φορές τραγούδια που δε μου άρεσαν από σνιπετς, αποδείχθηκαν αγαπημένα, όταν τα άκουσα ολόκληρα.
Ολα θέλουν υπομονή και σοβαρότητα.
Περιμένετε να ανακοινωθεί ο εκπρόσωπος και να ακούσουμε και τα υπόλοιπα υποψήφια καποια στιγμή και μετά κράξτε όσο θέλετε.
Και μην ξεχνάτε τι έγινε πέρσι στην Ισπανία… Λέτε για εθνικό τελικό. Πεσαν να φανε οι γιουροφανς της Ισπανίας την επιτροπή που την επέλεξε και τώρα πίνουν νερό στο όνομα της.
Οτι κι αν γίνει πάντα μια μερίδα ανθρώπων θα είναι δυσαρεστημενοι.
Και δε λεω να μην εκφράσετε τη δυσαρέσκεια σας… Απλά διαφωνώ με τον τρόπο…
Καταλαβαίνω τι λες αλλά εγώ πιστεύω ότι οι αντιδράσεις των φανς είναι δικαιολογημένες, (οι περισσότερες τουλάχιστον) μην ξεχνάμε ότι και άτομα που το άκουσαν ολόκληρο κατέταξαν το shout out στα τελευταία σε μία 7άδα που ήδη ήταν αδύναμη οπότε κάτι σίγουρα πάει λάθος φέτος.
Επίσης δεν έχει βγει ακόμα ούτε μία ανακοίνωση ενώ υποτίθεται ότι θα μαθαίναμε τον εκπρόσωπο πριν τα τέλη Ιανουαρίου.
Γενικότερα αυτή η αδιαφορία και η ασυνέπεια έχει νευριάσει τον κόσμο και προσωπικά το θεωρώ απολύτως λογικό.
– Όσοι από τους 70 που ψηφήσαν, μίλησαν, είπαν ότι κατέταξαν το ντουέτο 5-7.
– Για να είναι το ντουέτο τριάδα, πρέπει η επιτροπή να το βρήκε τόσο εξαίσιο που να το βαθμολόγησαν όλοι σχεδόν με 12 και να βγήκε πρώτο.
– Η ομάδα του efun που άκουσε όλα τα τραγούδια της 7ας και πολλά από τα υπόλοιπα που κόπηκαν δήλωσε κατηγορηματικά ότι το ντουέτο δεν άξιζε τριάδα (επιεικώς).
– Το σνίπετ του 1ος λεπτού σε πολύ καλό ήχο που ακούσαμε όλοι, κρίθηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία ως απαράδεκτο.
– Δεν είναι δυσαρεστημένη μια μερίδα ανθρώπων. Είναι δυσαρεστημένοι όλοι, πλην του προέδρου της ΕΡΤ και της κριτικής επιτροπής.
Μιας και δεν άντεξες, είπα να στα κάνω ταληράκια
Από τις μεγαλύτερες αποτυχίες σημείωσε φέτος η ΕΡΤ… Πραγματικά είναι απογοήτευση το γεγονός ότι έβαλαν στο τοπ 3 το κατώτερο σε βαθμολογία τραγούδι του κοινού