Ελλάδα: Με την Μαρίνα Σάττι στη Eurovision 2024!
Μέσα από την εκπομπή «Στούντιο 4», με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο, η ΕΡΤ προχώρησε στην ανακοίνωση του καλλιτέχνη που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision. Έτσι, τη χώρα μας στο Μάλμε, στην επέτειο των 50 ετών από την πρώτη μας παρουσία στον διαγωνισμό το 1974, θα εκπροσωπήσει η Μαρίνα Σάττι.
Η επιλογή αυτή προέκυψε μέσα από απευθείας ανάθεση της ΕΡΤ, η οποία στοχεύει στην επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα, μετά τον αποκλεισμό του Victor Vernicos στο Λίβερπουλ τον Μάιο και έρχεται σαν κεραυνός εν αιθρία, με τη Μαρίνα Σάττι να αποτελεί διακαή πόθο των Ελλήνων – και όχι μόνο – Eurofans κατά τα προηγούμενα χρόνια, με την ίδια όμως να αρνείται πεισματικά να συμμετάσχει στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.
Η απευθείας ανάθεση στο πρόσωπο της Μαρίνας Σάττι δείχνει την εμπιστοσύνη στην ταλαντούχα ερμηνεύτρια από την ελληνική κρατική ραδιοτηλεόραση, καθώς εν αντιθέσει με όσα συνέβησαν τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρξε διαγωνιστική διαδικασία και ούτε επιλογή από την αντίστοιχη επιτροπή της ΕΡΤ.
Δελτίο Τύπου
Αναλυτικά το δελτίο τύπου της ΕΡΤ αναφέρει χαρακτηριστικά:
Η Μαρίνα Σάττι θα είναι η εκπρόσωπος της Ελλάδας στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, που θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2024.
Η καταξιωμένη ερμηνεύτρια και δημιουργός δέχθηκε με χαρά την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974.
Το τραγούδι που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι δεν έχει ακόμη επιλεγεί. Γι’ αυτό, τόσο η ΕΡΤ και η δισκογραφική της εταιρεία, Golden Records και Minos EMI, a Universal Music Company, όσο και η ερμηνεύτρια, επιθυμούν η επιλογή αυτή να είναι όσο πιο ανοιχτή γίνεται.
Στο πλαίσιο αυτό, από αύριο κιόλας, 25 Οκτωβρίου 2023, στο email eurovision2024@ert.gr μπορούν όποιοι δημιουργοί το επιθυμούν να στείλουν, έως την 1η Δεκεμβρίου 2023, τις δικές τους προτάσεις ολοκληρωμένων τραγουδιών.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει των κανονισμών της EBU, τα τραγούδια πρέπει να είναι πρωτότυπα και ακυκλοφόρητα, με μέγιστο χρόνο τα 3 λεπτά.
Who is Who
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική. Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.
Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη. Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».
Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα. Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.
Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε καλή επιτυχία στη Μαρίνα Σάττι, με την ευχή μας να επαναφέρει τη χώρα μας στον δρόμο των επιτυχιών!
Πώς σας φάνηκε η επιλογή της ΕΡΤ για τη Eurovision 2024 ; Θα καταφέρει η Ελλάδα να επιστρέψει στο δρόμο των επιτυχιών ;
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ! Πάμε Ελλαδάρα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο στη ΕΡΤ. Το καλό να λέγεται.
WOOOOOOOW!!!
Σοκκ..αυτό όντως δε το περίμενε κανείς..μακάρι η ερτ να γυρίσει το κλίμα και να πάμε όσο καλύτερα γίνεται. Πολύ αισιόδοξο πάντως αν και απ’οτι φαίνεται δεν υπήρχε πρόσκληση για κατάθεση συμμετοχών
Και επιτέλους η ΕΡΤ ακολούθησε τη φόρμουλα που προτείνω για χρόνια. Επιλογή δημοφιλούς καλλιτέχνη και ανοιχτή πρόσκληση για τραγούδια.
Μα πραγματικά, τα λες τόσο καιρό, κάλιο αργά παρά ποτέ.
Μου έκανε εντύπωση που είπε στην συνέντευξη (εκτός κι αν κατάλαβα/άκουσα λάθος) ότι δεν έχει τραγούδι ακόμα. Θα προτιμούσα να είχε κάποιο τραγούδι και να ήταν τόσο καλό που προτίμησε η ΕΡΤ να την “τσιμπήσει” αμέσως. Πάντως μιλάμε για μια έμπειρη τραγουδίστρια, οπότε δεν θα δούμε τα φαινόμενα του 2023. Ελπίζω να έχει και καλή υποστήριξη από τραγούδι και σκηνική παρουσία. Όπως και να ‘χει, καλή επιτυχία Μαρίνα και καλή επιτυχία Ελλάδα!
Μπράβο!!! Εξαιρετική επιλογή αν μη τι άλλο. Και επιτέλους, όχι Panic, και όχι κάποιος συγκεκριμένος δημιουργός στο τραγούδι. Ο,τι καλύτερο μπορούσε να κάνει η ΕΡΤ με την ανοιχτή πρόσκληση σε δημιουργούς! Από την άλλη, και η Σαττι θα μπορούσε να πάει με δική της δημιουργία αφού το μουσικό της στυλ, για μένα είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν στην ελληνική δισκογραφία. Καλή επιτυχία λοιπόν στην Σαττι και την Ελλάδα μας. Μπορώ να ελπίζω φέτος σε μια αξιοπρεπή και γιατί όχι, και πολύ καλή θέση στον διαγωνισμό.
Δε νομίζω πως στόχος τους είναι να πάρουν έτοιμο ενα τραγούδι και απλά να το ερμηνεύσει η Μαρίνα. Σίγουρα θα γίνει προσαρμογή στα μέτρα της και θα βάλει τις δικές της πινελιές, όποιο και αν επιλεγεί.
Ναι σωστό και αυτό που λες. Λογικά κάπως έτσι θα γίνει, γιατί πρέπει να έχει το στίγμα της και την υπογραφή της και θέλω να έχει και έθνικ στοιχεία και κάτι ελληνικό.
Από τις καλύτερες επιλογές και από τις λίγες περιπτώσεις που μπορούν να προβάλλουν την ελληνική κουλτούρα με εναλλακτικό τρόπο. Χωρίς να θέλω να πω μεγάλες κουβέντες, αλλα πιστεύω πως η Ελλάδα θα τα πάει πολύ καλά τον Μάιο, και αν έχει και έντονο το ελληνικό στοιχείο και δούμε μια σωστά δουλεμένη εμφάνιση (όχι Τερζή 2018), θα τραβήξουμε και την ομογένεια. Θα σπάσουμε κούπες με την Μαρίνα. Αναμένουμε live απόψε.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! Θα τους σκίσουμε όλους φέτος ρεεεε!!! 50 χρόνια Ελλάδα στο διαγωνισμό με Σάττι λέμεεεεε!!!
Τέλεια επιλογή. Μακάρι να πάει καλά, αλλά τουλάχιστον θα είναι σίγουρα αξιοπρεπής, αυτό έχει σημασία.
Ε, ναι ρε παιδιά! Ε, ναι! Επιτέλους. Ένα γνωστό και επιτυχημένο όνομα. Η κοπελα ειναι ταλαντουχα και χαρισματική! Χιλια μπράβο! Και ειναι πολυ καλο που θα γινουν υποβολες τραγουδιων στην Ερτ και σιγουρα θα επιλεγει το καλυτερο.
Πόσο χαίρομαι που όσα σχόλια διάβασα είναι σύμφωνα με την επιλογή της Σαττι. Επιτέλους ενωμένοι! Δίκαια!
Πολύ ενθουσιασμός μακάρι να βγει σε καλο
Ενθουσιάστηκα όσο όταν έμαθα ότι θα πάει η Demy το 2017…
Ελπίζω να μην κάνουν το λάθος και στείλουν την Μαρίνα με αγγλικό στίχο…
ΤΣΙΡΙΖΩ. Έλα οι κωλοτούμπες από κάποιους. Η καλύτερη επιλογή. Ανεξαρτήτως από το αν θα πάει καλά ή όχι βαθμολογικά η Ελλάδα πάει με μια καλλιτέχνη που έχει υπόσταση, χαρακτήρα, εμπειρία, μπορεί αποδεδειγμένα να σταθεί στην σκηνή και έχει υψηλά καλλιτεχνικά κριτήρια και αισθητική. Μπορεί να φλοπάρει; Μπορεί. Το σίγουρο είναι ότι θα κάνει αίσθηση, δεν θα περάσει απαρατήρητη, θα συζητηθεί, θα δημιουργήσει προσδοκίες και θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον τον εγχώριου κοινού. Κι αυτό έχει πιο πολύ σημασία αυτή την στιγμή από το αν θα μπει 10αδα ή 15αδα. Η Ελλάδα έχει χάσει το impact της στο θεσμό. Μπορεί η Αμάντα και η Στεφανία να μπήκαν δεκάδα αλλά δεν πέτυχαν αυτό το κάτι που μένει. Δεν παίζουν πουθενά τα τραγούδια ούτε εντός ούτε και στα φάσμα των γιουροφανς είναι αξιαγάπητες συμμετοχές. Συμμετοχές εκτός δεκάδας ακούγονται και αγαπήθηκαν περισσότερο από αυτές. Σ’ αυτό πρέπει να στοχεύει η ΕΡΤ και οι θέσεις θα έρθουν κι αυτές. Όχι άλλα προκάτ άγευστα, ανώδυνα, χωρίς χαρακτήρα κομμάτια και καλλιτέχνες. ΠΑΜΕ ΜΑΡΙΝΑΡΑ.
Μπράβο στην ΕΡΤ.Επιτελους μια σωστή επιλογή.!!!Η Σαττι είναι πολύ καλή τραγουδίστρια και πιστεύω ότι θα τα πάει πολύ καλά.Παμε Ελλάδα!!!?
Ένα μεγάλο μπράβο στην ΕΡΤ που δείχνει πως όταν θέλει ΑΚΟΥΕΙ και ΜΠΟΡΕΙ..!!!
Κι ένα επίσης μεγάλο μπράβο σε οκά τα παιδιά του Eurovisionfun και φυσικά όλους εμάς τους φαν που πιέσαμε με τη «δημιουργική» κριτική μας στην ΕΡΤ για να κάνει επιτέλους τις σωστές κινήσεις
Πολύ απροσδόκητη επιλογή καλλιτέχνη, γιατί νόμιζα πως η ίδια η Μαρίνα Σάττι δεν φαινόταν τόσο ψημένη μέχρι πριν λίγο καιρό (προφανώς κατάλαβα λάθος). Πλέον η ομάδα που θα πλαισιώσει τη φετινή συμμετοχή έχει όλο τον χρόνο να διαλέξει το κατάλληλο τραγούδι. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την επιλογή, όχι μόνο γιατί είναι μια πολύ καλή τραγουδίστρια, που έχει έναν mainstream ήχο προσαρμοσμένο στην ελληνική μουσική, αλλά και επειδή η ΕΡΤ προφανώς αφού δεν προλαβαίνει έναν εθνικό τελικό, προχώρησε σε μια απευθείας ανάθεση με λογική. Από εκεί και ύστερα, τα πάντα θα κριθούν στο τραγούδι, την σκηνική παρουσία κλπ. Καλή επιτυχία!
Kai Pali ektos Telikou!Den kanei gia Eurovision in Marina!
Αν και είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις θα σου πω ότι δεν ενθουσιάστηκα μακάρι να έχει στο τέλος ένα ενδιαφέρον τραγούδι που θα αρέσει στο κοινό του εξωτερικού και όχι μόνο στο εγχώριο που πολύ φοβάμαι ο χρόνος θα δείξει
Είμαι ο μόνος που σχολιάζει αρνητικά λοιπόν. Παλιότερα μ’ επηρέαζε ψυχολογικά η πιθανή σύγκρουση με άλλους σχολιαστές αλλά τώρα ειλικρινά δε μ’ ενδιαφέρει. Αν νομίζετε ότι μ’ ένα τραγούδι τύπου TUCUTUM (το χείριστο τραγούδι που έχει βγάλει μέχρις στιγμής η Μαρίνα) θα τα πάμε καλά στην Eurovision είστε βαθιά γελασμένοι. Ξεκίνησε με την καλή δημοσιότητα με το “Μάντισσα” κι απ’το επόμενο τραγούδι και μετά πήρε τον κατήφορο. Προσωπικά δε θα πω καθόλου ότι κρατάω μικρό καλάθι, κατευθείαν εύχομαι καλό μας πάτο και πάλι.. Ανεξάρτητα αν το τραγούδι θα είναι ποιοτικό
Είμαι από αυτούς που δεν ενθουσιάστηκαν ελπίζω να αλλάξω γνώμη όταν και όποτε επιλέγει το τραγούδι
Σοκ!!!! Μακάρι να έχει ένα καλό τραγούδι, γιατί το όνομα από μόνο δεν αρκεί σε αυτόν τον διαγωνισμό. Θετική έκπληξη όμως!!
Κι εκεί που νόμιζες ότι η ΕΡΤ το πάει σε παράταση, κάνει την έκπληξη και σκοράρει από το πρώτο ημίχρονο. Εξαιρετική επιλογή. Πρόκειται για μουσική πρόταση. Δε θα μου έκανε εντύπωση αν ήταν απόφαση Παπαδημητρίου. Προφανώς το κάλεσμα σε δημιουργούς έρχεται να συμπληρώσει το κενό της Σάττι για τα γιουροβιζιονικά. Σίγουρα όμως θα προσαρμοστεί πάνω της. Έχει αντίστοιχες σπουδές. Εύχομαι μια δημιουργική διαδικασία με το καλύτερο μουσικό αποτέλεσμα, που θα κάνει αίσθηση για χρόνια. Προσωπικό γούστο να είναι δυναμικό ρυθμικό τραγούδι στα ή με ελληνικά (κι όχι μοιρολόι ). Ελπίζω και σε οικονομική στήριξη επί σκηνής. Καλή μας εορταστική χρονιά.
Πολύ καλή και ψαγμένη επιλογή η Μαρίνα.
Καλλιτεχναρα με τα όλα της.
Είναι θετικό ότι κλείνει πολύ νωρίς η επιλογή προσώπου άρα υπάρχει άπλετος χρόνος για να βρεθεί το κατάλληλο τραγούδι και η κατάλληλη ομάδα.
Μακάρι να έρθουν καλά τραγούδια και από εκεί και πέρα να κουμπώσουν με τη Μαρίνα.
Όσο για τον σκηνοθέτη δεν πρέπει πάλι να πάμε σε άπειρους όπως Ρηγο και Γούση, αλλά σε ικανούς.
Ο Φωκάς είναι εξαιρετική επιλογή, ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει κλειστεί από κάποιον
Εξαιρετική επιλογή, αναπάντεχη αν υπολογίσουμε τα όσα έχει δηλώσει η ίδια. Γενικά πολύ συμπαθητική παρουσία κ θεωρώ ότι μ ένα επίπεδο στους χειρισμούς τόσο τους δικούς της όσο κ στην ερτ (κυρίως αυτής βσκ) θα έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Φωνή εχει, παρουσία έχει, τραγούδι βλέπουμε…
Άρχισαν τα “δεν κάνει η Μαρίνα Σάττι για Γιουροβίζιον”, όχι δεν μ’ αρέσει ή ήθελα κάποιον άλλο, “δεν κάνει”. Και ακούς να θέλουν ξέρουν γω Ζόζεφιν, Στικούδη, Αναστασία, Zaf. Λογικά έχουν μείνει ακόμα στα 00’s, δεν κρίνω έχω κι εγώ φίλους που έχουν μείνει ακόμα στα 00’s αλλά θα σας σοκάρω έχουμε 2023 πάμε στο 2024 και τσιφτελοπόπ από μετριοκακές φωνές και μέτριες σκηνικές παρουσίες πατώνουν πλέον, βλέπε Τσαγκρινού, Ανδρομάχη, Demy κτλ. Η Γιουροβίζιον πλέον θέλει καλές φωνές απαραιτήτως, και ιδιαίτερες συμμετοχές ανεξαρτήτως τι στυλ θα είναι, αλλά να έχουν χαρακτήρα. Για κάποιους το Tucutum είναι σαχλό και θα πάτωνε, είναι οι ίδοι που θα πάτωναν σε έναν ελληνικό εθνικό τελικό το Cha Cha Cha γιατί θα γινόμασταν ρεζίλι ή μήπως πιστεύετε ότι θα κέρδιζε ποτέ ελληνικό τελικό συμμετοχή σαn του Gustaph και το Because of you. Αντίθετα θα κέρδιζε ανετότατα τα 2 προηγούμενα το Solo της Bianca ή το I wrote a song της Muller. Άλλαξαν οι εποχές, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΡΕΣ κερδίζουν πλέον την Γιουροβίζιον και όχι μετριότητες.
Μη συγκρίνεις το TUCUTUM με το Cha Cha Cha. Κλάσης ανώτερο το Cha Cha Cha με μουσικά genres που ο Käärijä καταφέρει ν’ απευθύνει σε πολλές ηλικίες. Το TUCUTUM απλά δεν είναι τραγούδι, όσο κι αν η Gen Z το επευφημεί και νομίζει πως είναι κάτι..
Τρελαίνομαι όμως!!! Καλλιτέχνης -πραγματικη πρόταση και ας θεωρούν κάποιοι ότι δεν κολλάει με το διαγωνισμό! Προσωπικά, με το σωστό τραγούδι μπορώ να τη δω να κάνει την επιτυχία της konstrakta και των GO_A.
Mainstream ήχος με έθνικ στοιχεία που προσδίδουν ταυτότητα και τα περισσότερα της είναι πολύ εθιστικά. Πιστεύω μετά από χρόνια θα ακούσουμε ελληνικά στο διαγωνισμό και η Ελλάδα μπορεί να επιστρέψει σε εποχές 2013 που σάρωνε στο tv. Η συγκεκριμένη αν δουλέψει με τους κατάλληλους μπορεί να φέρει θέση και στην 5αδα, αφού μπορεί να βρεθεί τραγούδι στα μέτρα της αλλά κι ταιριαστό για την Eurovision! Έχει ταυτότητα! Χρόνος υπάρχει άπλετος!
Εδώ μπορώ να πω διπλό μπράβο στην ΕΡΤ! Όχι μόνο στέλνει όνομα που στηρίζεται από την πλειονότητα και έχει μια αξιόλογη πορεία αλλά κάνει και ανοιχτή πρόσκληση για τραγούδια!
Ιδανικά ας προκύψουν 5 και ας επιλέξει κόσμος και κριτική επιτροπή το καταλληλότερο! Αν η ΕΡΤ θέλει, μπορεί! Τώρα γιατί πέρσι ξεφτιλιστηκε σε κάθε επίπεδο είναι άξιον απορίας….
Καλή επιτυχία Μαρινάκι!!!
ΥΓ: ο Κοντόπουλος της ευχήθηκε ήδη δημόσια, άρα μήπως δούμε την DT να επιστρέφει ως μουσικός παραγωγός και ως σκηνοθέτης ο Φωκάς;
Παιδια η τυπισα ατνηθηκε νομιζω 2 φορες γιατι δεν ειχε καταλληλο τραγουδι και ειρωνευοταν συνεχεια την eurovision. Δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν εχει βρει εστω καποιο τραγπυδι για να παει. Ελπιζω η συμμετοχή να ειναι μεγαλη και καλη. 2 μηνες ειναι αρκετο διαστημα να μαζευτει κατι αξιολογο. Θα μας πειτε αν Κοντοπουλος Φωκας θα στειλουν προταση?
Τετέλεσται…
Θα μεταναστεύσω στον χιονισμένο λευκό βορρά…
Καλή επιλογή η Σαττι γενικά σαν καλλιτέχνης δεν λέω.. (αν και η ερτ θα μας έπειθε πράγματι πως παίρνει στα σοβαρά τον διαγωνισμό αν έστελνε Ελένη φουρειρα).. αλλά όλα θα κριθούν πλέον κυρίως στο τραγούδι.. μην ξεχνάτε πως και το 2017 ενθουσιαστηκαμε όταν στείλαμε την popular τότε demy, αλλά της δώσαμε μην πω τι τραγούδι…. γι αυτό η ερτ να κοιτάξει να μην φοβηθεί μια ενδεχόμενη νίκη και να δώσει στην Μαρίνα σαττι το καλύτερο δυνατό τραγούδι…. αντε…