ERT

Ελλάδα: Με νέα ΕΡΤ στην Eurovision το 2025;

Με το καλοκαίρι να βρίσκεται στο μέσον του, οι διεργασίες συνεχίζονται για το νέο διοικητικό σχήμα της ΕΡΤ, που θα κληθεί να οδηγήσει την εταιρεία στην νέα πενταετία. Από τον Σεπτέμβριο μία τελείως καινούρια διοίκηση θα αναλάβει τα ηνία στην Αγία Παρασκευή και εκτός των άλλων θα λάβει και τις σημαντικές αποφάσεις για την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision 2025.

Στις 16 Σεπτεμβρίου ολοκληρώνεται η 5ετής θητεία του Κων/νου Ζούλα ως Προέδρου της ΕΡΤ. Παρότι διακαής του πόθος ήταν η εξαίρεση της ΕΡΤ από τον ν. Κεραμέως που ορίζει πως η επιλογή της νέας διοίκησης θα γίνει μέσω ΑΣΕΠ, δεν κατάφερε να πετύχει την ανανέωση της θητείας του από την κυβέρνηση κι έτσι μονόδρομος για τον ίδιο θα είναι αν και εφόσον επιθυμεί να παραμείνει στην θέση του, να την διεκδικήσει μέσω του ΑΣΕΠ, όταν προκηρυχθεί ο διαγωνισμός.

Τα τελευταία δημοσιεύματα θέλουν τον Κων/νο Ζούλα να οδεύει προς ΣΚΑΙ, μετά τη λήξη της θητείας του και εφόσον δεν υπάρξει κάποια νομοθετική παρέμβαση που θα επιτρέψει την άμεση ανανέωση της θητείας, χωρίς την μεσολάβηση διαδικασιών ΑΣΕΠ.

Στην ίδια ημερομηνία λήγει και η θητεία των μελών του ΔΣ, Ν. Ελματζιόγλου και Ι. Στεφανάκη. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα έχουμε μία σχεδόν ολική ανανέωση του ΔΣ.

Στην θέση της διευθύνουσας συμβούλου βρίσκεται αυτή την στιγμή προσωρινά η Κατερίνα Κασκανιώτη, η οποία όμως συμμετείχε στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την οριστική κατάληψη της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ και αναμένεται εκτός συγκλονιστικού απροόπτου να παραμείνει. Εξάλλου είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα παραμονής της στο Ραδιομέγαρο και όλοι μιλούν με τα θερμότερα λόγια για αυτήν.

Σε αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς, αντιλαμβάνεστε πως οι αλλαγές αυτές θα έχουν άμεσο αντίκτυπο και στον τρόπο επιλογής της ελληνικής συμμετοχής στον διαγωνισμό. Γιατί μπορεί η Μαρίνα Σάττι να διανύει την καλύτερη επαγγελματική της περίοδο και εξίσου ευχαριστημένοι να είναι και στην δισκογραφική της εταιρεία, δεν ισχύει το ίδιο όμως και για την ΕΡΤ.

Αφενός γιατί δεν κατόρθωσε να βρεθεί στην πρώτη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας, αλλά και για την αναστάτωση που προκάλεσε η φετινή μας εκπρόσωπος με την συμπεριφορά της στο Μάλμε, μία συμπεριφορά που συζητήθηκε ακόμα και στο Μέγαρο Μαξίμου και οδήγησε τον κυβερνητικό εκπρόσωπο σε διευκρινιστικές δηλώσεις, που ουσιαστικά άφηναν έκθετη τόσο την ίδια, όσο και αυτόν ή αυτούς που στο ραδιομέγαρο την επέλεξαν, με τόση μάλιστα μυστικότητα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως όποια διοίκηση και αν βρει την ΕΡΤ από το φθινόπωρο, οι επιλογές όσο αφορά τη Eurovision θα είναι πολύ πιο προσεχτικές και πιο ανοιχτές, ώστε η ευθύνη της επιλογής από το ένα πρόσωπο που την είχε φέτος, να διαχέεται πλέον σε όσους το δυνατόν περισσότερους.

Το Eurovisionfun φυσικά θα παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις και θα σας ενημερώνει για αυτές! Μείνετε συντονισμένοι!

 

8 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Γιώργος
    Γιώργος says:

    Στο μεταξύ η φετινή μας συμμετοχή ήταν εντός συνόρων η πιο πετυχημένη εδώ και πάνω από μία δεκαετία, ο διαγωνισμός έκανε τηλεθέαση που είχαμε χρόνια να δούμε, συζητηθήκαμε πολύ έντονα και από τους φανς του εξωτερικού, αλλά η ΕΡΤ έχει παράπονα. Τι να πει κανείς…

    Απάντηση
  2. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη η ΕΡΤ (θα) έχει ανάγκη καλλιτέχνες σαν την Μαρίνα για να μην πω την ίδια τη Μαρίνα με τέτοια τηλεθέαση πού τους έκανε…
    Δηλαδή δεν τους ικανοποιεί είναι η 11η θέση και ο πάταγος που έκανε η φετινή συμμετοχή αλλά τους ικανοποίησε τοοοσο πια η 10η ή η 8η της Αμάντα και της Στεφανίας που σε σύντομο χρονικό διάστημα ξεχάστηκαν; Λες και μπήκαν 5αδα και ήταν ελληνικές συμμετοχές-οροσημο…
    Επίσης, ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί προκάλεσε αναστάτωση η αντίδραση/δυσαρέσκεια μιας τραγουδιστριας όταν βρέθηκε σε έναν εξευτελιστικά πολιτικοποιημένο διαγωνισμό; Μια χαρά τοποθετήθηκε και η Σαττι και άλλοι καλλιτέχνες της φετινής Eurovision, όταν η ebu έχει ανοίξει ανοιχτές αγκαλες σε χώρες που σκοτώνουν παιδιά και κάνουν πόλεμο εναντίον αμάχων, α ξεχάστηκα δεν είναι η κακια Ρωσία είναι το αδικημένο Ισραήλ…

    Απάντηση
  3. Ευγένιος
    Ευγένιος says:

    Η 11η θέση που βγήκε η Σαττι στον φετινό διαγωνισμό ήταν πολύ καλός (αν και άδικος) αν σκεφτούμε πως φέτος η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη και απαιτητική σιν πως τα νούμερα που εκανε η ερτ φέτος εχει να τα κάνει χρόνια (ακόμα και στο ρικ στον δεύτερο ημιτελικό εκανε περισσότερο απότι στον πρώτο) !αυτο λέει πολλά! Αρα δεν βρίσκω κάποιο λόγο απογοήτευσης απο την ερτ. Από την άλλη για το χασμουτρητό ορθά έπραξε διότι ενώ όλοι καθόμαστε στον καναπέ μας και κοιτάμε η Μαρίνα επέλεξε με τον δικό της τρόπο να δηλώσει την αντίθεση της σε αυτή την “χώρα” που καθημερινά σκοτώνει παιδιά μανάδες και αθώους άνθρωπους κάνοντας παράλληλα η συγκεκριμένη “χώρα” πάντα ένα ολόκληρο διαγωνισμό άνω κάτω με τους τηλεθεατές και τους ίδιους τους καλλιτέχνες να φοβούνται και να απογοητεύονται.
    Υ.Γ Να πείτε ή να γράψετε ενα άρθρο για την Σιλια που μίλησε με την ισραηλινή και για την 15η θέση που παραδόξως ήταν πολύ καλή σε αντίθεση με την 11η της Μαρίνας που ήταν απογοητευτική

    Απάντηση
  4. ,
    , says:

    Λοιπόν, απόφασισα να γράψω μετά από πάρα πολλά χρόνια, μόνο και μόνο για να πω ότι οριακά ντρέπομαι για την αντιμετώπιση της Μαρίνας από μέρους της ΕΡΤ. Το Ζάρι, όπως και όλος της ο δίσκος, έχει τεράστια απήχηση στο κοινό, καταφέρνοντας όχι μόνο στο να εκτοξεύσει τη δημοτικότητά της, αλλά και να φέρει τη Eurovision ξανά στο επίκεντρο. Η ΕΡΤ γι’αυτά θα έπρεπε να ενδιαφέρεται, και αυτά να είναι η πυξίδα της τα επόμενα χρόνια, όχι να στοχεύει απλώς σε μια καλή θέση, που στο κάτω κάτω δεν μετράει και σε τίποτα. Είδαμε, δηλαδή, και 10η θέση Στεφανίας και 8η θέση Αμάντας, τραγουδίστριες που ούτε γνωστές στο κοινό ήταν, ούτε η Eurovision τις έκανε. Τέλος, θα ήθελα να πω πόσο πολύ χαίρομαι που έπαψα να είμαι Eurovision fan προτού ο διαγωνισμός μετατραπεί σε ένα τοξικό πολιτικό παιχνίδι. Αυτά από εμένα.

    Απάντηση
  5. John
    John says:

    Σόρρυ αλλά εγώ προσωπικά ξέρω ότι από καλλιτεχνικής άποψης μια χαρά ικανοποιημένοι είναι με την 11η θέση στην ΕΡΤ. Εγώ ξέρω ότι υπήρξαν φωνές μέσα στην ΕΡΤ γιατί ουσιαστικά άφησαν την Μαρίνα να το πάρει όλο πάνω της μόνη και ουσιαστικά κανένας δεν ήταν από πάνω της να τη βοηθήσει και δεν αναφέρομαι για την συνέντευξη τύπου αλλά γενικότερα για το promo της συμμετοχής. Όλα αυτά που λέτε ότι έμειναν δυσαρεστημένοι από συμπεριφορές της Μαρίνας δεν ισχύουν γιατί η ίδια εξαρχής είχε κάνει γνωστό ότι θέλει να έχει ελευθερία και να μην νιώθει πιεσμένη. Ήταν βασικός όρος για να πει το ναι

    Απάντηση
  6. Jimijoop
    Jimijoop says:

    Ελπίζω του χρόνου να μην ξαναγυρίσει στις στημένες αναθέσεις σε βύσματα και καλλιτέχνες από την διασπορά που δεν θα τους θυμάται ούτε η μάνα τους καθώς και σε “πχοιότητες” που θα πάνε άπατες.

    Θα είναι μεγάλο πισωγύρισμα. Η Μαρίνα Σάττι ανέστησε το ουσιαστικά νεκρό ενδιαφέρον για το διαγωνισμό στην Ελλάδα κάτι που η Στεφανία και ειδικά η Αμάντα απέτυχαν παταγωδώς παρόλο που πήγαν δεκάδα.

    Απάντηση
  7. Γιάννης
    Γιάννης says:

    Βλέπω διάφορα σχόλια ότι δεν έχει (τόση) σημασία η θέση, αλλά η τηλεθέαση και η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος των Ελλήνων για τον διαγωνισμό. Την ακούω την άποψη αυτή και την σέβομαι, αλλά διαφωνώ. Η eurovision πάνω απ’ όλα είναι διαγωνισμός. Οπότε, ο βασικός και πρωταρχικός στόχος της Ελλάδας πρέπει να είναι η νίκη ή έστω, αν δεν γίνεται για κάποιο λόγο νίκη, να πηγαίνει όσο πιο ψηλά γίνεται. Τα άλλα είναι δευτερεύοντα.

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *