Ελλάδα: Η ΕΡΤ απευθύνει πρόσκληση σε εταιρείες παραγωγής για την διεξαγωγή του εθνικού τελικού
Τη συνδρομή εταιρειών παραγωγής με εμπειρία σε μεγάλα μουσικά events θα ζητήσει η ΕΡΤ, για τη διεξαγωγή του εθνικού τελικού, σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας στον κυριακάτικο τύπο.
Την παραγωγή του σόου μέσα από το οποίο θα αναδειχθεί ο επόμενος εκπρόσωπος και το τραγούδι της Ελλάδας στον διαγωνισμό της Eurovision, θα δώσει η ΕΡΤ σε εταιρεία παραγωγής που θα έχει εμπειρία από μουσικά σόου. Για το σκοπό αυτό μάλιστα θα απευθύνει δημόσια πρόσκληση σε ενδιαφερόμενους.
Το παραπάνω πρακτικά σημαίνει πως αυτό που θα δούμε τηλεοπτικά στις 29 Ιανουαρίου, θα έχει παραχθεί από εξωτερική εταιρεία παραγωγής, την οποία η ΕΡΤ θα έχει επιλέξει από δημόσια πρόσκληση και θα της έχει αναθέσει το έργο αυτό.
Η διοίκηση της ΕΡΤ προκειμένου και να έχει το καλύτερο δυνατό τηλεοπτικό αποτέλεσμα, αποφάσισε να μην αναλάβει η ίδια την παραγωγή του εθνικού τελικού, αλλά να αναθέσει το σόου σε όποια εταιρεία παραγωγής κάνει την πιο συμφέρουσα προσφορά.
Μία ακόμη μεγάλη ανησυχία των eurofans, το πως δηλαδή η ΕΡΤ θα καταφέρει να παρουσιάσει ένα αξιόλογο τηλεοπτικό σόου, φαίνεται πως έχει προβλεφθεί από την διοίκηση της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης, που συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα με όλες τις αποφάσεις που έχει λάβει έως τώρα, σχετικά με τον αγαπημένο μας διαγωνισμό.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
Γνωρίζετε αν η αρχική ιδέα για διοργάνωση του τελικού στο υπέροχο Δημοτικό θέατρο Πειραιά βρίσκεται ακόμα στο τραπεζι η έχει εγκαταληφθεί?
Το Προβλημα θα ειναι οτι και παλι η ΕΡΤ θα αποκλεισει καλες Συμμετοχες, Ο Τελικος της ΕΡΤ καθε αλλο παρα τελικος οταν θα απουσιαζουν τα πραγματι καλα τραγουδια…με τοσες πολλες συμμετοχες επρεπε να υπαρχουν
ενα σωρο ημιτελικες φασεις με το κοινο να ψηφιζει τα καλυτερα..
Αν θέλατε προημιτελικά και τόση σπατάλη πόρων ή Μελοντιφεστιβάλεν (που εκεί δεν αποφασίζει μόνο το κοινό) να πληρώνατε την Ερτ 20-25 ευρώ το μήνα όπως σε όλη τη Δυτική Ευρώπη και όχι 3,50. Δεν ξέρετε τι σας γίνετε τζαμπατζήδες.. δεν ξέρετε τι ζητάτε και συνομοσιολογείτε περί αποκλεισμού καλών συμμετοχών χωρίς να έχει συμβεί. Το επίπεδο αυτού του λαού πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο
Αυτά τα κάνει ο Άγιος Μαρίνος που αφήνει να διαγωνιστεί ο κάθε πικραμ΄ένος και τα είδαμε τα χα΅΅ΐρια τους. Σουηδία καμία σχέση, έκει περνάνε στους ημιτελικούς 40 τραγούδια που έχουν επιλέξει οι παραγωγοί ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές.
Ας δούμε πρώτα τι θα περάσει στην τελική φάση και μετά σχηματίζουμε άποψη. Γιατί εγώ από όλους αυτούς τους απίστευτους που δήλωσαν συμμετοχή πανεύκολα θα κατέληγα σε μονοψήφιο αριθμό και χωρίς καν να έχω ακούσει τα τραγούδια.
Klo klo….μάλιστα
Πάντως το ότι ένα κανάλι σαν την ΕΡΤ με τόσο προσωπικό κτλ να μην έχει τον μηχανισμό να κανει παραγωγές είναι κάτι που επιβεβαιώνει την λογική του Δημοσίου.
Τα ιδιωτικά με το μισό και λιγότερο προσωπικό θα το έκαναν…πριν βγειννα πει ο καθένας ότι έτσι γίνεται και αλλού, ας αναλογιστούμε τον αριθμό που ταιζει η ΕΡΤ …..
Τα ιδιωτικά κάνουν αυτό ακριβώς που κάνει η Ερτ. Βγάζουν απο δικά τους στούντιο και με δική τους παραγωγή τα δελτία ειδήσεων και ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες παραγωγές βγαίνουν από στούντιο που ενοικιάζονται. Αλλα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας όλοι ξέρουν τα πάντα..
Το θέμα είναι ποια εταιρεία παραγωγής στην Ελλάδα έχει εμπειρία παραγωγής ζωντανών μουσικών προγραμμάτων, πέρα από τους διαγωνισμούς ταλέντων (όμως και η παραγωγή του The Voice γίνεται από ξένη εταιρεία του Ατζούν). Και φυσικά δεν εννοώ τις διάφορες εκδηλώσεις του MAD οπου όλοι τραγουδάνε κονσέρβα ενώ και τηλεοπτικά είναι κάκιστες…
θα συμφωνησω οτι δεν θελω αλλο MAD. Αρκετα με τις παρακμιακες, καταμαυρες και σκοτεινες σκηνες που φτιαχνει και τεχνολογικά ειναι 100 χρονια πισω. Δεν ειμαστε Μολδαβία θεωρώ.
Όλες οι αλλες φτωχές χώρες έχουν πάει μίλια μπροστά. Εσθονία, Λιθουανία,Αλβανία κτλ….Για να μην πιάσω Νορβηγίες, Δανίες και Σουηδίες. Τέλος, το MAD δεν ήταν κάκιστο μόνο στους κακούς ελληνικούς τελικούς που έστησε το 2013 και 2014 και 2015. Πλεον δεν είναι καλό, ούτε και στα δικά του τα σόου, που είναι και playback βέβαια.
Τα φετινά βραβεία MAD (2024) είχαν μια τραγική σκηνή που δεν έχει σχέση με σοβαρη ευρωπαική χώρα. Χάλια φωτισμός και κακή σκηνοθεσία συμπληρώνει το πάζλ της τεχνογνωσίας του που τη ”θαυμάσαμε” και στους ελληνικους τελικους στο παρελθον άλλωστε.
Ας αναλάβει λοιπον και καποιος άλλος που ξερει να στηνει συγχρονα σόου με ΚΑΛΟ ΗΧΟ ζωντανό και σκηνή με LED και όχι κάτι πανιά.
Αυτη είναι η προσωπική μου άποψη. Και ελπίζω ο ΄χώρος που θα επιλέξει η ΕΡΤ να είναι το Christmas Theatre στο Γαλάτσι ή το Nox Athens. Σαν τρίτη καλή επιλογή θα βάλω το γήπεδο του Τάε Κβον Ντο.
Καλή γιουροβίζιον σαιζόν να έχουμε και χαίρομαι που θα ακούσουμε και θα δούμε ζωντανά πολλά τραγούδια φέτος και θα έχουμε πράγματα να αναμένουμε και με τα οποία θα χαιρόμαστε. Μουσική.
Τώρα θα επιλέξει την εταιρεία παραγωγής; Κάνα μήνα θα χρειαστεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής της εταιρείας, θα προλάβει σε 1,5 μήνα η εταιρεία να στήσει ολόκληρο live τηλεοπτικό show, με σκηνή, φωτισμούς, γραφικά κλπ?
Ε καλά, δεν ξεκινάει κανείς από το μηδέν, οι εταιρείες που ειδικεύονται σε αυτά έχουν ήδη έτοιμα σχέδια για στησίματα σκηνων , έτοιμα templates με led γραφικά, έτοιμα σενάρια φωτισμού κ.ο.κ. και πάνω σε αυτά πατάνε για να χτίσουν το σόου που αναλαμβάνουν, προσθέτουν και τροποποιούν δηλαδή ένα ήδη έτοιμο υλικό με βάση τις προδιαγραφές που θα τους δώσει ο εκάστοτε πελάτης που θα τους αναθέσει τη δουλειά.
Too good to be true φέτος η ΕΡΤ✨
Μπράβο τους