Ελλάδα: Ακούστε τα υποψήφια τραγούδια για τη Eurovision 2025!

Σήμερα το πρωί, μέσα από την πρωινή εκπομπή «Πρωίαν σε είδον» της ΕΡΤ, ανακοινώθηκαν οι καλλιτέχνες που θα συμμετάσχουν στον ελληνικό εθνικό τελικό για τη Eurovision 2025. Συνολικά δώδεκα διαγωνιζόμενοι θα διεκδικήσουν την εκπροσώπηση της Ελλάδας στον 69ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο στη Βασιλεία της Ελβετίας.

Μετά την αποκάλυψη των δώδεκα φιναλίστ νωρίτερα σήμερα μέσω της συχνότητας της ΕΡΤ, δόθηκαν πλέον στη δημοσιότητα και τα τραγούδια με τα οποία θα διαγωνιστούν.

Τα υποψήφια τραγούδια

Ακολουθούν τα δώδεκα τραγούδια που συμμετέχουν στον εθνικό τελικό, τα οποία είναι πλέον διαθέσιμα για ακρόαση αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας ERT ECHO:

  • Κλαυδία – Αστερομάτα
  • Ευαγγελία – Vále
  • Θάνος Λάμπρου – Free Love
  • Κωνσταντίνος Χριστοφόρου & Κώστας Καραφώτης – Παράδεισος
  • Xannova Xan (Κάλλη Γεωργέλλη) – Play it!
  • Andy Nicolas (Ανδρέας Κουτσονικόλας) – Lost My Way
  • BARBZ (Βαρβάρα Αργυρού) – Sirens
  • Dinamiss – Odyssey
  • Κώστας Αγέρης – Γη μου
  • Nafsika – “Unhurt me
  • Rikki – “Elevator
  • Georgina Kalais & John Vlaseros – “High Road

Εθνικός Τελικός – Eurovision 2025

Η ΕΡΤ άνοιξε την υποβολή συμμετοχών για όλους τους ενδιαφερόμενους καλλιτέχνες, δίνοντας τους τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στον ελληνικό τελικό. Η προθεσμία υποβολής έκλεισε στις 10 Νοεμβρίου, με 187 τραγούδια να υποβάλλονται συνολικά. Η τελική επιλογή των 12 φιναλίστ έγινε από μια ανεξάρτητη επιτροπή, στην οποία και ανατέθηκε το έργο της αξιολόγησης των συμμετοχών.

Ο ελληνικός τελικός για τη Eurovision 2025 θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιανουαρίου, ζωντανά από το Christmas Theater στην Αθήνα. Την παρουσίαση της βραδιάς θα αναλάβουν δύο από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της ελληνικής μουσικής σκηνής, η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς. Ο νικητής της βραδιάς και εκπρόσωπος της Ελλάδας στον 69ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision θα αναδειχθεί ως εξής:

  • Σε ποσοστό 25% από την ψήφο μιας διεθνούς κριτικής επιτροπής
  • Σε ποσοστό 25% από την ψήφο της εγχώριας κριτικής επιτροπής
  • Σε ποσοστό 50% από την ψηφοφορία του τηλεοπτικού κοινού

Απόψε στις 22:00 συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE για να σχολιάσουμε μαζί τις 12 συμμετοχές του ελληνικού εθνικού τελικού!

Μείνετε συντονισμένοι στο EurovisionFun για όλα τα νέα!

50 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Tina
    Tina says:

    Με το πρώτο άκουσμα των 12 τραγουδιών δεν με ενθουσίασε κάποιο το σίγουρο για μένα είναι ότι κανένα από αυτά τα τραγούδια δεν μπορώ να το φανταστώ να διεκδικεί την πρώτη θέση και κάποια από αυτά δεν έχουν την δυναμική για να περάσουν τον ημιτελικό

    Απάντηση
  2. Μάριος
    Μάριος says:

    Tώρα αυτά ήταν τα καλύτερα από 180 τραγούδια; Η’ ήταν χαμηλό το γενικό επίπεδο, ή (όπως υποψιάζομαι) θυσιάστηκαν κάποια καλά τραγούδια για χάρη της ποικιλίας.

    Oι αγγλόφωνες μπαλάντες είναι πολύ μέτριες και ανέμπνευστες, αν και από καλές φωνές.

    Η Xannova Xan έχει το πιο ενδιαφέρον τραγούδι. Η Κλαυδία ομοίως καλή και ενδιαφέρουσα προσπάθεια. Αλλά δεν βλέπω πως η Evangelia δεν θα κερδίσει το televoting των νεοελλήνων. Εκτός αν είναι άθλια στο live.

    Τελικό συμπέρασμα, ποιος ακούει τον Good Job Nicky…

    Απάντηση
  3. Damien
    Damien says:

    Klavdia και barbz ξεχωρίζουν..αλλά νομίζω φέτος #Αστεροματα παιδιά..επιτέλους ενας πολύ καλός συνδυασμός υψηλού επιπέδου παραγωγής με έθνικ κ σύγχρονο ήχο χωρίς να είναι καρικατούρα..

    Απάντηση
  4. Christos
    Christos says:

    1. Barbz: Sirens
    2. Xannovan xan: Play it
    3. Andy- Nicholas : Lost my way
    4. Evagelia: Βαλε
    5. Καραφωτης & Χριστόφορου: Παραδεισος
    6. Ναυσικα: Unhurt me
    7. Dynamiss: Odyssey
    8. Rikki: Elevator
    9. Θανος Λαμπρου: Free love
    10. Κλαυδια: Αστεροματα
    11. Κωστας Αγερης: Γη μου
    12. Βλασερος και καλαης: High Road
    Για μενα η Barbz ειναι σοκαριστικη εκπληξη. Οι 3 πρωτοι θεωρω μπορουν να κανουν κατι παραπανω. Η Ευαγγελία να βγαλει το κρητικο, ειναι τελειως ακυρο και ισως πλησιασει 10αδα.

    Απάντηση
  5. Xaris
    Xaris says:

    Evagelia dakoto!! Mia freskada kati xoreftiko kati zontano.. I klavdia einai kalo to tragoudi alla gia tin ellada…poli ipirotiko miroloi (tipou monoi mas ta leme monoi mas ta akoume..) kai mia asxeti paratirisi.. kapia tragoudia (kai tis klavdias ) ksekinane me tourko/amanedes… min piramatistoume pali kai patosoume kai mas ftene ta apanta os sinithos..

    Απάντηση
  6. Teo
    Teo says:

    Πάντως νωρίς ξεκίνησε η γκρίνια…. anyways για εμένα ξεχώρισαν 4/12 τραγούδια. Καλό ποσοστό κατ’εμέ. Klavdia, Xannova, Barbz, Evangellia. Good luck σε όλους!

    Απάντηση
  7. Eurovision 2025
    Eurovision 2025 says:

    Θα είμαι σύντομος στο σχολιασμό. Θεωρώ προσωπικά και χωρίς να θέλω να επηρεάσω κανένα ότι θα παιχτεί μεταξύ κλαυδιας, Ευαγγελίας και Καλλι γεωργέλη. Για μένα πάντως το καλύτερο θεωρώ ότι είναι το play it και με αρκετές πιθανότητες να πάει καλά(αν είναι καλό στα φωνητικά και παρουσιασθεί σωστά στον εθνικό τελικό και μετέπειτα στο διαγωνισμό αν επιλεγεί)Μ όσον αφορά την Ευαγγελία περίμενα κάτι καλύτερο. Και τέλος η Κλαυδια δεν είναι άσχημο απλά νιώθω ότι του λείπει κάτι. Μια λεπτομέρεια για να πω ναι αυτό είναι αν και πιστεύω ότι θα αρέσει σε πολλούς. Αυτά

    Απάντηση
  8. Elen
    Elen says:

    Η Γιουροβίζιον 2025 θα έχει Γυναίκα εκπρόσωπο και οι 2 που ξεχώρισαν για την δικιά μου επιλογή και μπορούν να έχουν πραγματικά μία πολύ καλή παρουσία στην σκηνή της Βασιλείας στην Ελβετία .
    Η BARBZ SIRENS.12. βαθμούς.
    Ευαγγελία. Vale. 10. Βαθμούς.
    ( Καί το ντουέτο με τα κορίτσια Χαν και Κάλι) Αουτσάιντερ) όσο για την Klavndia. Αστεροματα.
    Όμορφη προσπάθεια όχι όμως για τον τελικό. Είναι σαν πήγε στην Γιουροβίζιον ξανά μία κλονοποιηση. Που βέβαια μπορεί να έχει κάποια τύχη.ομως η Ελλάδα με αυτό το Μουσικό άκουσμα έχει αποτύχει. και με αυτού του είδους παρουσίας στην Γιουροβίζιον. Θα δούμε βέβαια την τελική βραδιά πώς θα είναι στην σκηνή. Και αν υπάρχει διαφάνεια.θα πάει η καλύτερη Ελληνική συμμετοχή. Καλή Επιτυχία ΕΡΤ.

    Απάντηση
  9. Cristiano
    Cristiano says:

    Αρχικά, κανένα από αυτά τα τραγούδια δεν κερδίζουν τον διαγωνισμό φέτος – λυπάμαι που το λέω και κάποια από αυτά αν κερδίσουν τον ελληνικό τελικό δεν θα περάσουν στον τελικό της eurovision, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα live θα έχει πολύ ενδιαφέρον να τα ακούσουμε γιατί κάποια που είναι πιο production oriented και ραδιοφωνικά μπορεί να χάσουν. H Xannona Xan και η Barbz έχουν ενδιαφέρουσες φωνές με βάθος που είναι πάντα καλό στα αυτιά του μέσου ακροατή και είναι και δημιουργοί και μετά έρχεται και η Κλαυδία και η Ευαγγελία (λόγω του vibe που έχει γιατί το τραγούδι έχει προβλήματα). Τώρα δεν ξέρουμε το κοινό πως θα αντιδράσει και στα ελληνικά των Αγέρη, Καραφώτη, Χριστοφόρου. Πάντως κανένα τραγούδι δεν θα δημιουργήσει φέτος το vibe που έκανε η Μαρίνα πέρυσι είτε μας αρέσει η Μαρίνα, είτε όχι. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Επίσης, τόσο χάλια ήταν το τραγούδι του Nicky και δεν πέρασε; Τι φάση; Μήπως να το δώσει στον Άγιο Μαρίνο ή σε καμιά άλλη χώρα;

    Απάντηση
  10. Dimis
    Dimis says:

    Εγώ παντός άκουσα 4 ενδιαφέρον τραγούδια, 3 που τα ακούς και μόνο, ένα που το έκλεισα στα μισά και δε το άκουσα ολόκληρο γιατί με κουρασε
    και τα 3 που τα άκουσα από 2 φορές είναι της Ευαγγελίας της Καυδιας και το αγαπημένο μου Xannovan play it

    Απάντηση
  11. C.G
    C.G says:

    Από το πρώτο άκουσμα δεν με ενθουσίασε κανένα σε βαθμό που να πω ναι αυτό είναι κομματάρα. Ξεχωρίζουν σαν τα μύγα μέσα στο γάλα τρεις συμμετοχές για μένα που μπορούν να κάνουν κάτι καλό στην Ελβετία αν αποδοθούν σωστά live και σκηνικά είναι άρτια. Της Κλαυδίας, της Ευαγγελίας και της Barbz. Κι αυτά θα χρειαστούν σίγουρα ένα revamp για τον Μάιο. Είναι ένας αδύναμος τελικός, απογοητεύτηκα γιατί και η Κλαυδία και η Ευαγγελία και ο Andy Nicolas και η Ναυσικά και ο Αγέρης και ο Χριστοφόρου με τον Καραφώτη έχουν πολύ καλύτερα τραγούδια στο ενεργητικό τους από αυτά που έστειλαν ως συμμετοχές. Όλες οι προηγούμενες κομμένες συμμετοχές της Ευαγγελίας μου άρεσαν περισσότερο από αυτό ενώ επίσης όλες οι κυκλοφορίες της Κλαυδίας συμπεριλαμβανομένης και της πρόσφατης τελευταλαία της “Νυχτα μου μεγάλη” θα ήταν πιο ιδανικ΄ές από την συμμετοχή της. Άκουγα χτες το recap των συμμετοχών του εθνικού τελικού της Κροατίας και είχε τουλάχιστον 5-6 συμμετοχές που ξεχώρισα. Σε μας από την 12αδα δεν βλέπω κάποιο να μπορεί να έχει την περσινή μας δυναμική σε επίπεδο δημοφιλίας και εμπορικής επιτυχίας και να μπει δεκάδα στο τελεβόουτινγκ ή έστω στις επιτροπές. Δεν μπορεί να λειτουργήσει δυστυχώς ο εθνικός τελικός στην Ελλάδα. Σχεδόν όλοι στέλνουν ότι κομμάτια έχουν ξεχασμένα στο συρτάρι τους απλά μπας και περάσουν στον εθνικό τελικό και ακουστούν και αυτοί και το κομμάτι τους και όχι συμμετοχές που μπορούν να ανταγωνιστούν, να ξεχωρίσουν και να χτυπ΄ήσουν δεκάδα και πεντάδα σε επίπεδο γιουροβίζιον. Δηλαδή αν δεν ήταν αυτά Ελληνικές συμμετοχές και ήταν της Μάλτας ξερωγω θα λε΄γατε τι συμμετοχάρες έχει η Μαλτα και ότι μπορεί να είναι 5αδα 10αδα με κάποιο από αυτά; Ελπίζω όποιος κερδίσει (Κλαυδία ή Ευαγγελία ας μην γελιόμαστε) στις 30 Ιανουαρίου να κάνουν ένα δυνατό ριβάμπ και να δουλέψουν πολύ στην σκηνική παρουσίαση γιατί είναι τα μόνα που μπορούν υπό αυτές τις προυποθέσεις να κάνουν ότι καλύτερο γίνεται. Κρίμα ξαναλέω γιατί και οι δύο εχουν καλύτερα κομμάτια στο ενεργητικό τους. Οψόμεθα.

    Απάντηση
    • Jimijoop
      Jimijoop says:

      Ενώ οι αναθέσεις μας έφερναν μόνο καλά αποτελέσματα. Αν εξαιρέσουμε το 00ς που στέλναμε μεγάλα ονόματα και την Σάττι πέρσι, με ανάθεση στέλναμε ότι πιο άκυρο υπήρχε και καλλιτέχνες από διασπορά που εξαφανίστηκαν αμέσως μετά τον διαγωνισμό. Άσε που και οι τρεις αποκλεισμοί μας ήταν μέσω αναθέσεων.

      Απλά η ελληνική μουσική βιομηχανία είναι για τα σκουπίδια πλέον. Τα περισσότερα “μεγάλα ονόματα” είναι είτε ατάλαντοι τράπερς είτε λαϊκούς καλλιτέχνες που θα πάνε άπατοι στον διαγωνισμό ενώ οι καλλιτέχνες που ΟΝΤΩΣ κάνουν για την Eurovision είτε δεν ενδιαφέρονται για τον διαγωνισμό είτε θέλουν ανάθεση είτε στέλνουν σαβούρες.

      Πάρτε το χαμπάρι, η Ελλάδα των 00ς πέρασε ανεπιστρεπτί.

      Απάντηση
    • Geo
      Geo says:

      Έχουμε καταντήσει η πιο αδιάφορη χώρα στον διαγωνισμό τα τελευταία χρόνια. Μέχρι και ο άγιος Μαρίνος έχει πιο hype. Ας το πάρει απόφαση η ΕΡΤ ότι δεν χρειάζεται να στέλνουμε μόνο για να στέλνουμε. Δυστυχώς η μουσική βιομηχανία στην Ελλάδα πάει από το κακό στο χειρότερο.

      Απάντηση
  12. Eurofan
    Eurofan says:

    Ευαγγελία αν έχει καλά φωνητικά και καλή σκηνική, είναι δαγκωτό. Επδ σε αντίθεση με το περσινό της Σάττι, μπορεί να πάει πολύ καλά ΚΑΙ στις επιτροπές. Τωρα αμέσως μετά αν δεν έχεις αυτές τις δύο προϋποθέσεις που είπα η Ευαγγελία, κλαυδια επίσης μπορεί να φέρει πολύ καλή θέση θεωρώ μέσα στην 10αδα. Αν δεν βγει κάποιο από αυτά τα 2, ίσως έχουμε ταβάνι το 15-20…

    Απάντηση
  13. Rapapa
    Rapapa says:

    1) Lost my way : 6,3/10
    2) Sirens : 8,4/10
    3) Vale : 8,8/10
    4) Unhurt me : 6,5/10
    5) Odyssey : 6,8/10
    6) Free Love : 6,2/10
    7) Elevator : 5,1/10
    8) Paradeisos : 7/10
    9) High Road: 7,1/10
    10) Play It! : 7,9/10
    11) Asteromata : 9,2/10
    12) Gi Mou : 7,2/10

    Απάντηση
  14. Dim
    Dim says:

    12. High Road: το ακούς μια φορά και το ξεχνάς για πάντα, πρόχειρο & επαναλαμβανόμενο
    11. Lost my way: το ίδιο αλλά λίγο καλύτερο
    10. Odyssey: Ατυχής απομίμηση των Hurricane της Σερβίας
    9. Sirens: καταλαβαίνω γιατί μπορεί να αρέσει αλλα με το που το άκουσα σκέφτηκα «γιουροβιζιονικό τραγουδι που καταλήγει 22ο»
    8. Vále: ο χειρότερος αχταρμάς της Ευαγγελιας, κρίμα
    7. Γη μου: ελαφρώς πιο καλοδεμένος αχταρμάς
    6. Παράδεισος: καλές κι έμπειρες φωνές
    5. Unhurt me: η μόνη μπαλάντα που ξεχωρίζει (κάπως), πώς γίνεται το αναπληρωματικό να είναι καλύτερο από τα μισά που επιλέχθηκαν αντ’ αυτού;
    4. Free Love: ελαφρώς παλιακό αλλά έχει ωραίες στιγμές, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα
    3. Αστερομάτα: Όνειρο μου 2.0 απλά με καλύτερη φωνή και πιο σύγχρονη παραγωγή
    2. Play It!: το πιο κατάλληλο για τον διαγωνισμό σε σχέση με τα υπόλοιπα, ήταν έκπληξη
    1: Elevator: ξέρω ότι δεν θα ξεχωρίσει και δεν το βρίσκω κατάλληλο για το διαγωνισμό αλλά ήταν το μοναδικό που με έκανε να χαμογελάσω + ξεχωρίζει από όλα τα φθηνά έθνικ ή παλιά ποπάκια

    Σίγουρα υπήρχαν καλύτερες επιλογές, από όσα προκρίθηκαν κανένα δεν έχει προοπτικές 5αδας όπως κι αν στηθεί. Ελπίζω μόνο να μην το πάρει η Ευαγγελία επειδή την ήθελαν χρόνια οι φανς, είναι λες και εξάντλησε τα καλά τραγούδια όλα τα περασμένα χρόνια που δεν της τα διάλεξαν.

    Απάντηση
  15. PanM
    PanM says:

    Μέτρια και αδιάφορα όλα. Δεν είναι κακά αλλά δεν είναι και αυτά που θα ξεχωρίσουν. Ισως μόνο η κλαυδια με ένα γερό revamp στην ενορχήστρωση, να ενισχύσει τα παραδοσιακά οργανα και ίσως και κάποιους από τους αμανεδες της αν τους έκανε λίγο πιο έντονους και εντυπωσιακους.

    Απάντηση
  16. Aa Aa
    Aa Aa says:

    Δεν είναι καλός ο εθνικός τελικός της Ελλάδας. Αυτό να το δείτε υπό το πρίσμα ότι αν η Στεφανία με το Last Dance ή αν η Αμάντα με το Die Together που πήραν την δέκατη και όγδοη θέση αντίστοιχα πριν τέσσερα και τρία χρόνια, ήταν φέτος στην προεπιλογή, θα νικούσαν περπατώντας.

    Σαν Πόντιος με εκφράζει περισσότερο το τραγούδι του Αγερη και θέλω να πάει στην Eurovision, γιατί μην ξεχνάμε την δύναμη της ποντιακής λύρας που μας χάρισε την μοναδική μας νίκη στον διαγωνισμό.

    Αλλά τραγούδια που ξεχωρίζω είναι των Dinamiss και του Λάμπρου, γιατί τα ροκ τραγούδια ποτέ δεν είναι πολλά στον διαγωνισμό και πάντα έχουν κόσμο να τα ψηφίσει

    Απάντηση
    • O o
      O o says:

      Όχι δε μας χάρισε η ποντιακή λύρα τη νίκη μας στο διαγωνισμό, αλλά η μελωδία που έπαιζε αυτή η λύρα, που ήταν κορυφαία σε αντίθεση με το τραγούδι του Αγέρη που δε σου αφήνει τίποτα. Δίνει νέο ορισμό στη λέξη “αδιάφορο”!

      Απάντηση
  17. Kyr
    Kyr says:

    Αν και κλισέ, δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα με το πρώτο ΄άκουσμα, όπως συμβαίνει συνήθως με κάθε τραγούδι που ακούμε… Τα μόνα που μπορούν να χτυπήσουν μία αξιοπρεπή θέση στον τελικό είναι της Κλαυδίας, της Ευαγγελίας, της Xannova Xan και της BARBZ, ενώ με τα υπόλοιπα η πρόκριση από τον ημιτελικό φαντάζει δύσκολα ή/και έως ακατόρθωτη. Προσωπικά το μόνο που μου άρεσε ήταν της Κλαυδίας και της BARBZ, ενώ τα άλλα 2 αν και φαίνεται ότι έγινε επαγγελματική δουλειά στην παραγωγή και ενορχήστρωση, εμπεριέχουν μουσικά στοιχεία του παρελθόντος της Ελλάδας και άλλων χωρών, για μένα. Τα υπόλοιπα πάνω κάτω αδιάφορα (btw τα τραγούδια των Dinamiss, Rikki και Georgina & John αν και μου ‘έκατσαν’ κάπως καλύτερα στο αυτί, σε καμία περίπτωση δεν συμβαδίζουν με ελληνική συμμετοχή) και σίγουρα για να έχουν περάσει συμμετοχές όπως του Καραφώτη και του Αγέρη, αντιλαμβάνομαι πως το επίπεδο ήταν πολύ χαμηλό… Απορώ ακόμα για τη μη πρόκριση στους 12 (ΠΑΛΙ) του Κούρτη… Οψόμεθα έως τον εθνικό τελικό. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!

    Απάντηση
  18. Christos
    Christos says:

    Ειμαι σιγουρος οτι για Ευαγγελία και Κλαυδια θα μας τα πρηζετε παλι οτι θα κερδισουμε και το λιγοτερα 5αδα, ενω οι επιτροπες θα τις εχουν bottom 5.

    Απάντηση
  19. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    Και ήρθε η μέρα που προσωπικά περίμενα, βαρτελόου low low…. Όταν από τα 12 τραγούδια τα 6 (όλες οι αγγλοφωνες μπαλάντες) είναι επιεικώς αδιάφορα. τα 2-3 ψιλό μέτρια και τα άλλα 2-3 κάτι πάνε να πούνε άλλα και πα΄λι δεν, έχεις αυτομάτως έναν μετριότατο-στην καλύτερη- εθνικό τελικό. Ας κάνω δυο σχόλια για τα 12 διαμάντια μας με τη σειρά που ανακοιν΄ωθηκαν….
    lost my way: αδιάφορο, μόνο η φωνή είναι οκ. 4/10
    sirens: καλή προσπάθεια, ξεκινά πολλά υποσχόμενα αλλά καταντά κάπως φλατ. Αν επιλεγεί, που δεν, χρηζει ριζικό revamp. 6.5/10
    Vale: Να είμαι ειλικρινής περίμενα περισσότερα, αλλά είναι από τα λίγα που σου μένουν στο πρώτο άκουσμα. Δυστυχώς το ρεφρεν, θυμίζει γνωστό κομμάτι και κάνει σαν μπιτ πιο δεύτερο. Λατρεύω το σημείο τύπου πεντοζάλη αλλά θα ήθελα πολύ περισσότερο. Σαν δομή νομίζω είναι πιο ευκολο στο πρωτο άκουσμα από το ζάρι, αλλά σίγουρα δεν ξεχωρίζει ουτε το κομμάτι τόσο ούτε η Εvangelia οσο η Μαρίνα. Αν δεν τα κάνει μαντάρα στο λάιβ δύσκολα δεν θα βρεθεί στη βασιλεία και εκεί υπο προυποθέσεις και revamp θα μπορούσε να φέρει μια θέση στη 15αδα. 8/10
    unheart me: ο ορισμός της αδι’αφορης/κλισε μπαλάντα έτους 2003. Σοβαρά το nevel let you go της Mαντους πολύ καλύτερο… Δυσκολα να αποφύγει bottom 3 στον εθνικό τελικό της 30ης Ιανουαρίου. 3/10. Τόση προώθησε για το τύποτα.
    Odyssey: Μια πολύ πολύ ευχαριστη έκπληξη! Πιασάρικο, με αρκετά καλό potetial, αλλά είναι άσημες, δύσκολά να επιλεγουν…. 7/10
    free love: Μετριότατο στο είδος του, σε κάποια σημεία κάπως ερασιτεχνικό! Ωραία φωνή όμως ο μικρός 4,5/10. Επίσης πολύ χαμός για το τίποτα.
    elevator: πιο groovy, συμπαθητικό αλλά σίγουρα όχι για το διαγωνισμό. 5/10
    Παράδεισος: δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο αυτό το ντουέτο! Πολύ μελώδικό και εύηχο! Να πω την αμαρτία μου σε πολλά σημεία θυμίζει το adio( MNT 2015) δεν θα είχα κανένα θέμα αν επιλεγεί και πιστεύω οτι θα ε΄ίναι στην 3άδα του τελικού. 7.5/10
    high road: βαριεμαι, επόμενο 3/10
    play it!: πολύ καλή δομή και παραγωγή! Αν το πει σωστά στο λάιβ και με ωραίο staging μπορεί να κερδίσει, δύσκολα εκτός 3άδας τελικού. 8.5/10 αν βρεθεί στη Βασιλεία μια 15άδα την έχει.
    Αστερομάτα: Σε καθηλώνει η φωνη από το πρώτο δευτερόλεπτο. Οι στίχοι πανέμρφοι, αλλά δύσκολοι και όχι τόσο εύηχοι για ένα ευρωπαίοι. Επίσης, θα ήθελα ένα πιο δυναμικό ρεφρέν και σίγουρα κάπου μέσα να ακούγαμε ποντιακή λύρα! Γενικά μια πολύ όμορφη προσπάθεια, καλύτερο του holy water, αλλά αν επιλεγεί θέλει να γίνει ενορχηστρωτικά πιο εθνικ και ένα καλό revamp. Και η Κλαυδία έχει καλές πιθανότητες να επιλεγεί. Το τραγούδι ξεχωρίζει, όπως και η φωνη της μεταξύ των 12! Αν μας εκπροσωπήσει με ριβαμπ, και καλό staging και προώθηση από επιτροπές ίσως είναι το μόνο που θα μπορούσε να τρυπώσει 10άδα… 8/10
    Γη μου: Καλό για εσωτερική κατανάλωση. Η ποντιακή λύρα το ανεβάζει, και θα του δώσει ψήφους δε νομιζω όμως να αρκει αυτό για να βρεθεί στη βασιλεία. 6/10
    Γενικά: Νομίζω είναι μεταξύ Klavdia, Evangelia και Xanova χωρίς να απορρίπτω το ντουέτο….
    Μέτριος εθνικός τελικός. 2-3 το πολύ να μπορούσαν υπό πολλές προυποθέσεις και αστερισκους να βρεθούν στην δεκάδα (θέσεις 9-10) κατά τα άλλα τα μισά (και παραπάνω) είναι με μαθηματικ΄η ακρίβεια “αποκλεισμός!”. Γελάγω καθώς θα παρακαλάει και η ΕΡΤ και ορισμένοι κακομοίρηδες την Μαρίνα να επιστρέψει! Δεν πειράζει, πόνος μη σας έρθει μακάρι…
    Γλυκιά δικαίωση, ξανά.

    Απάντηση
  20. Anonymous
    Anonymous says:

    Πώς ειναι δυνατον να έχουμε 12 τραγούδια και ολα τους να είναι αδιάφορα ; Όλα ακούγονται πολύ αδύναμα και εξαιρετικά πρόχειρα απορρώ οι παραγωγοί γιατί μπαίνουν στον κόπο να φτιάξουν τραγούδια.

    Απάντηση
  21. η Αστερομάτα
    η Αστερομάτα says:

    Από όλα της Κλαυδιας ήταν αυτό που ήθελα να ξανά ακούσω. ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑ ΤΕΡΖΗ. Αγαπώ Ευαγγελία αλλά δεν μαρεσει καθόλου το ρεφρέν, πάντως ΑΓΑΠΩ το κρητικό κομμάτι. Της Barbz επίσης πολύ ωραίο, θυμίζει αρκετά Hanz Zimmer όμως η μουσική. Στον διαγωνισμό δεν ξέρω ποιο θα πήγαινε καλύτερα. Της Κλαυδιας σίγουρα θα πήγαινε καλά στις επιτροπές. Της Ευαγγελίας δεν πιστεύω να πήγαινε καλύτερα στο κοινό από ότι η Μαρίνα πέρισυ και σίγουρα δεν είναι τραγούδι επιτροπών, so i don’t know 🙂

    Απάντηση
  22. Θοδωρής
    Θοδωρής says:

    Τα άκουσα από 3 φορές και η βαθμολογία μου είναι:
    1) Lost my way : 6/10
    2) Sirens : 7/10
    3) Vale : 3/10
    4) Unhurt me : 4/10
    5) Odyssey : 7/10
    6) Free Love : 4/10
    7) Elevator : 3/10
    8) Paradeisos : 8/10
    9) High Road: 5/10
    10) Play It! : 6.5/10
    11) Asteromata : 7/10
    12) Gi Mou : 7/10
    Δύσκολα πάντως 10άδα στον τελικό με κάποιο από αυτά!!!

    Απάντηση
    • η Αστερομάτα
      η Αστερομάτα says:

      δύσκολα πάντως τελικό* υπάρχουν ωραία τραγούδια, πχ της Κλαυδίας μαρεσε πάρα πολύ αλλά δεν εκτιμούνται από το ξένο κοινό τέτοια τραγούδια δυστυχώς

      Απάντηση
  23. Anonymous
    Anonymous says:

    Για ακόμα μια φορά θα περιμένουμε από την Κύπρο να στείλει κάτι αξιόλογο γιατί η Ελλάδα έχει αποχαιρετήσει τον διαγωνισμό εδώ και πολλά χρόνια.

    Απάντηση
  24. Panarrow
    Panarrow says:

    Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό..Κάποιες φορές ακούω ένα κομμάτι και ανεξάρτητα το ποιός/α το συνθέτει ή ερμηνεύει, λέω ”Ναι, αυτό θα ήταν τέλειο για Eurovision” και όταν έρχεται η περίοδος να ακούσω ένα τραγούδι που συμμετέχει για τον θεσμό, λέω ”Γιατί;”. Ενώ όλες οι προσπάθειες είναι αξιόλογες, νιώθω ότι κάτι λείπει κάθε φορά. Ακούγοντας αυτές τις συμμετοχές ξεχωρίζω μόνο της Klavdia και της Barbs. Η Klavdia με αυτή τη φωνή δίνει κάτι το τρόμερά επικό, που σε καμία περίπτωση δεν θα άξιζε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Είναι κάτι άλλο. Από την άλλη η Barbs. Ένα τραγούδι που μπορώ να περπατάω στον δρόμο βράδυ ή να οδηγώ, νομίζοντας ότι παίζω σε δραματική ταινία. Υπέροχη ενορχήστρωση και μου αρέσει όταν γίνεται ενεργητική σε κάποια σημεία. Μου αρέσει αρκετά και το Play it..αλλά δεν θα το ήθελα στην εκπροσώπηση. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν το άκουσα ήταν Dum Tek Tek, If love was a crime και ένα ”La Cleopatra”. Γενικά, εύχομαι ΄ο,τι καλύτερο για την ελληνική συμμετοχή, ανεξάρτητα του ποιός θα μας εκπροσωπήσει στο τέλος 🙂 Καλή επιτυχία σε κάθε υποψήφια συμμετοχή.

    Απάντηση
  25. lou_
    lou_ says:

    Φλατ, ανούσια και άνευρα τραγούδια, Κρίμα. Απουσιάζει παντελώς η έμπνευση, το κομμάτι εκείνο που θα ενθουσιάσει και θα πείσει. Δηλαδή πόσο χειρότερα ήταν τα υπόλοιπα 168;

    Απάντηση
  26. Αντώνης
    Αντώνης says:

    Ξεχώρισα το Αστερομάτα της Klavdia, το odyssey και την Xennova. Όσον αφορά την Ευαγγελία συγγνώμη αλλά μου φάνηκε ένας αχταρμάς. Έχει κολλήσει κάπου στη μέση του τραγουδιού το παραδοσιακό στοιχείο απλά για να υπάρχει; Μου δίνει την εντύπωση ότι δεν έχει κάποια συνοχή.
    Προσωπικά θα ήθελα να πάει το Αστερομάτα ή το Odyssey

    Απάντηση
  27. Angelos-Filip M.
    Angelos-Filip M. says:

    απο 187 Τραγουδια αυτα ηταν τα 12 καλυτερα?Απιστευτο δειγμα μουσικης και πολιτισμικης Πτώχευσης η’
    απλα η ΕΡΤ φροντισε να μην υπάρχει κομμάτι που θα μπορούσε να διεκδικήσει την πρώτη Θεση!
    Προσωιπικα μου αρέσουν Κλαυδια και Ευαγγελία,αλλα δεν μπορεις με τετοια τραγούδια να μπεις Top 10!
    Ελπιζω να ανακοινωθούν πολλα απο αυτα που εκοψε η ΕΡΤ (ουσιαστικά η επιλογη εγινε κιόλας)

    Απάντηση
  28. Andr3as
    Andr3as says:

    Χριστέ μου γιατί σηκώθηκε σήμερα από το κρεβάτι μου;
    Για να ακούσω αυτή την ξεφτίλα; Αυτή την ντροπή;;!!

    Ας μην πάμε γιουροβίζιον μια χρονιά, ας καθίσουμε φετος να ξεκουραστούμε ‍♂️

    Απάντηση
  29. Andr3as
    Andr3as says:

    1) Klavdia
    Είναι η μόνη επαγγελματική δουλειά αλλά αδύναμο. (Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος)

    2) Xannova Xan
    Εξαρτάται από το τι μπορεί να κάνει στη σκηνή. Δε τη ξέρουμε. Οπως και να ‘χει, θέλει μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στην παραγωγή και ένα -εύρημα-έκπληξη-κάτι

    3) Dinamiss
    Ολικό make over από επαγγελματίες – παντελώς αφαίρεση των άιντε αλε αλε και πάει για πρωτιά-όχι μόνο στον εθνικό τελικό

    4) Barbz
    Με είχε μέχρι το 1:10 …μετά έληγε η προθεσμία φαίνεται. Παντελώς άκυρο ρεφρέν

    Για τα υπόλοιπα ‍♂️ λυπάμαι

    Απάντηση
  30. Ruby
    Ruby says:

    Αδιάφορα, δεν μπορώ να πω πως κάποιο με εντυπωσιασε. Δεν θεωρώ καν πως η πρόκριση είναι δεδομένη με κάποιο από αυτά τα τραγούδια. Ακόμα και αυτά τύπου Play it και Sirens απλώς είναι κακέκτυπα παλαιότερων συμμετοχών . Το play it είναι σαν να ακούω το Mata hari στο πιο δυτικό του με λίγο beat . Το Sirens ίσως καταφέρει να πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα λόγω επιτροπών. Μην φανταστούμε πολλά άντε κάπου στη μέση με ένα πάρα πολύ καλό staging, κάτι για το οποίο δεν φημίζεται η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στο διαγωνισμό. Το Αστεροματα είναι αρκετά ενδιαφέρον αλλά αρκετά αψυχολογητο. Το πρώτο λεπτό είναι αρκετά φλατ και μετά μπαίνει με αμανέδες. Όνειρο μου version 2 αλλά το όνειρο μου το θεωρούσα καλύτερο σαν τραγούδι. Θέλει revamp. Ο Παράδεισος μου άρεσε αρκετά εύηχο, μελωδικό, με καλή δομή σε αντίθεση με άλλα της συγκεκριμένης επιλογής που είναι αχταρμας με εκατό είδη μέσα αλλά δεν κάνει για Eurovision. Επίσης τέτοιου τύπου τραγούδια όπως αυτό η της klavdia δύσκολα παρουσιάζονται on stage. Οπότε αν τελικά πάει η klavdia ίσως πάθει Όνειρο μου. Το Odyssey δεν μου αρέσει καθόλου με αυτό το ραπ στοιχείο στα κουπλέ, αρκετά μπερδευτικο . Όσο για το Vale ίσως το χειρότερο τραγούδι που έχει στείλει σε επιλογή η Ευαγγελία. Η εποχή του Φωτιά και του Όνειρα που ήταν το peak της έχει περάσει και από εκεί και πέρα απλώς επαναλαμβάνεται στο ίδιο μοτίβο τραγουδιών τα οποία όσο πάνε χειροτερεύουν. Απλώς οκ κάποιοι επιμένουν επειδή είναι η Ευαγγελία. Οπότε με βάση τα παραπάνω ίσως το Sirens κάνει κάτι λόγω επιτροπών με εξαιρετικό staging αλλά θα πατώσει στο κοινό ή η klavdia έχει ελπίδες αν συσπειρωθεί η διασπορά πάλι με δυνατό stagingκαι ένα καλό revamp. Το play it είναι το κλασσικό ποπακι με λίγο έθνικ που καταλήγει 17-21. Τα υπόλοιπα αδιάφορα. Γενικά ας μην έχουμε υψηλές προσδοκίες για φέτος.

    Απάντηση
    • Tina
      Tina says:

      Συμφωνώ τραγούδια που δεν προκαλούν κανένα ενθουσιασμό και φυσικά οι προσδοκίες για κάποια καλή θέση μειώνονται αισθητά πραγματική απογοητευση

      Απάντηση
  31. Σε γενικές γραμμές καλά.
    Σε γενικές γραμμές καλά. says:

    Δεν έχουμε νικητήριο τραγούδι. Μην προκαταβάλουμε όμως για Τοπ10, καθώς τώρα ξεκίνησε η περίοδος επιλογής κι έχουμε δρόμο μπροστά μας.

    Θα πλασαριστούμε χαμηλά στα στοιχήματα ως το Μάϊο.

    Το live είναι το πλέον καθοριστικό για όλες τις συμμετοχές: θυμηθείτε το ’15 τη Shaya με τα φωνητικά & το χορευτικό(!) και τελικά νίκησε η Κυριάκου με τη μπαλάντα, που εντυπωσίασε ερμηνευτικά. Οπότε να περιμένετε τη δύναμη της ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ επί σκηνής και μπορεί να αναθεωρήσετε όλοι για όλα τα τραγούδια.

    Δεν ξεχωρίζω κάποιο. Αρκετά μπορώ να τα ξανακούσω. Ή και όχι. Φάση Meh…

    Και του χρόνου…

    Απάντηση
  32. Γιώργος Κ.
    Γιώργος Κ. says:

    Έφτασε επιτέλους η ώρα. Προσωπικά άκουσα το κάθε τραγούδι πάνω από μία φορά για να το συνηθίσω κάπως. Θεωρώ πως περισσότερες προοπτικές για eurovision έχουν τα Vale, Αστερομάτα, Play it, Odyssey, Sirens, όμως δεν θα απέκλεια τα Παράδεισος και Γη Μου, λόγω του έντονου ελληνικού στοιχείου τους. Κατά τη γνώμη μου και τα 12 τραγούδια είναι παραπάνω από αξιοπρεπή (μου έχουν μείνει σχεδόν όλα στο μυαλό) και πολλά από αυτά είναι (ή μπορούν να γίνουν) ανταγωνιστικά. Τα βρίσκω αντίστοιχα σε επίπεδο με ένα μέσο γιουροβιζιονικό τραγούδι (το οποίο δεν κερδίζει και grammy) οποιασδήποτε χώρας που μπορεί να καταλήξει από top10 στον τελικό έως και non-qualifier. Είναι πάρα πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα σχετικά με τη θέση μας στον φετινό διαγωνισμό και ας μη ξεχνάμε πως έχουμε δει πολλά fan-favorites να καταποντίζονται στην τελική και άλλα να κάνουν την ανατροπή και να τερματίζουν σε μια καλή θέση. Αυτό που έχει σημασία για μένα είναι να παρακολουθήσουμε έναν πολύ καλό εθνικό τελικό με καλές εμφανίσεις (ερμηνευτικά και σκηνοθετικά) δίχως λάθη και “μαγειρέματα” και κατόπιν να στηρίξει η ΕΡΤ όσο το δυνατόν καλύτερα το νικητήριο τραγούδι για να κατακτήσει μια καλή θέση στον διαγωνισμό.

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *