ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μεταξύ Φωκά Ευαγγελινού και ποιου ακόμη σκηνοθέτη θα γίνει η τελική επιλογή;

Όπως σας ενημερώσαμε σε προηγούμενό μας άρθρο, η Klavdia και οι συνεργάτες της είναι στην τελική ευθεία για την επιλογή του σκηνοθέτη που θα αναλάβει το στήσιμο της Αστερομάτας στην σκηνή της Eurovision 2025. Σύμφωνα με όσα αποκλειστικές μας πληροφορίες η τελική επιλογή θα γίνει μεταξύ δύο σκηνοθετών με μεγάλη εμπειρία στο θεσμό. Ο ένας φυσικά είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός και ο άλλος είναι από το εξωτερικό.

Με βάση τα όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Weekenders, ο Φωκάς Ευαγγελινός είναι το φαβορί για να αναλάβει την καλλιτεχνική επιμέλεια και της φετινής ελληνικής συμμετοχής στο διαγωνισμό. Αυτό όμως που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εμείς ως Eurovisionfun και σας μεταφέρουμε αποκλειστικά, είναι πως καμία απόφαση δεν έχει ακόμη ληφθεί. Πράγματι ο Φωκάς Ευαγγελινός είναι η μία από τις δύο επιλογές που έχουν στο μυαλό τους η Klavdia και οι συνεργάτες της (ARCADE MUSIC και PANIK RECORDS), με την δεύτερη επιλογή να είναι ο Marvin Dietmann.

Στο προηγούμενο μας άρθρο σας είχαμε ενημερώσει πως ήδη νωρίτερα η καλλιτεχνική ομάδα είχε απευθυνθεί και σε άλλους σκηνοθέτες (Sacha Jean Baptiste, Fredrik Benke Rydman και Tanu Muino), οι οποίοι όμως δεν αποδέχθηκαν την πρόταση. Ο λόγος δεν ήταν το τραγούδι, αλλά κυρίως οι υποχρεώσεις τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η Sacha Jean Baptiste θα είναι και φέτος στη διοργάνωση, οπότε δεν έχει το χρόνο, αλλά και τη δυνατότητα να αναλάβει την αποκλειστική σκηνοθετική επιμέλεια των συμμετοχών.

Η τελική απόφαση θα ληφθεί τις επόμενες ημέρες, με βάση και τα σχέδια που έχουν οι δύο καταξιωμένοι σκηνοθέτες για την Αστερομάτα. Αμφότεροι έχουν θετικά και αρνητικά, τα οποία φυσικά η Klavdia και η ομάδα της σκέφτονται και λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν.

Από τη μία πλευρά έχουν εισπράξει και αυτοί το αίτημα για ανανέωση που υπάρχει στα social media κυρίως, από την άλλη όμως είναι πολύ σημαντικό ο σκηνοθέτης που θα αναλάβει το όλο εγχείρημα να αποπνέει ασφάλεια και σιγουριά, κατά βάση στην ερμηνεύτρια και να έχει το χρόνο να ασχοληθεί μαζί της.

Σίγουρα αποτελούν δύο ασφαλείς επιλογές, αφού έχουν σημαντικές επιτυχίες στο ενεργητικό τους, αλλά και εμβληματικές δουλειές τόσο εντός, όσο και εκτός του διαγωνισμού.

Πολύ σύντομα θα γνωρίζουμε τον σκηνοθέτη που θα αναλάβει καλλιτεχνικός διευθυντής της φετινής ελληνικής συμμετοχής, για να συμπληρωθεί σιγά σιγά η ομάδα που θα μας εκπροσωπήσει στον 69ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.

Εσείς ποιον θα προτιμούσατε ως σκηνοθέτη της Αστερομάτας στο διαγωνισμό; Τον Φωκά Ευαγγελινό ή τον Marvin Dietmann; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!

Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!

32 ΣΧΟΛΙΑ
  1. Goodbye
    Goodbye says:

    Από το κακό στο χειρότερο το πάει η ΕΡΤ. Έχουμε μια τραγουδάρα και θέλουν να την δώσουν πάλι στον Φωκά να βάλει κανένα χαρτί τουαλέτας στον πάτωμα όπως στον εθνικό τελικό — κανονικό σουρεαλιστικό τσίρκο!

    Απάντηση
  2. Dinle
    Dinle says:

    Πραγματικά ο Ευάγγελινος έχει κουράσει. Πότε δεν ήταν του γούστου μου κ πάντα προσπαθούσε να κάνει κάτι παραπάνω από αυτό που είναι, συχνά με αντιγραφές – δες το εκτρωμα αντιγραφής της έναρξης των Ολυμπιακών με την της έναρξης του Αθήνα 2006, ειδικά του ημιτελικού, η την Ρωσία 2016 που ήταν κατά πολύ βασισμένη στην ιδέα της Σουηδίας 2015. Ειδικά τα τελευταία που έχει σκηνοθετήσει είναι εντελώς παρωχημένα, και επίσης είναι κ κριμα να μην δοκιμάζονται κ άλλοι.

    Ειδικά για την αστεροματα, θεωρώ πως η ματιά ενός μη Έλληνα ίσως δώσει την ευκαιρία για ένα στήσιμο που δε θα είναι τόσο εσωστρεφικο ως προς την ελληνικότητα του, κι άρα θα έχει κ μεγαλύτερη απήχηση.

    Απάντηση
  3. barbara
    barbara says:

    Θα αρχίσουν οι οιμωγές πάλι από τους αστεροματιασμένους και ποιος τους ακούει…Τον Σαρτίνι να φέρετε, ο Ντίτμαν εκτός από τα γυαλιά μπορεί να της βάλει και μούσι.

    Απάντηση
  4. Thank u, next
    Thank u, next says:

    Στο προηγούμενο άρθρο μας είχατε ενημερώσει ότι η επιλογή θα γινόταν σε τρεις σκηνοθέτες. Ένας ο Φωκάς και δύο ξένοι έμπειροι στο διαγωνισμό. Ο ένας είναι ο Marvin Dietman και ο άλλος ποιος; Και γιατί τελικά αποσύρθηκε και εκείνος;

    Απάντηση
  5. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    O Dietman εχει βγάλει ωραίες δουλειές αλλά δεν θέλω να αναλάβει μαζί με εμάς άλλες 10 συμμετοχές. Επίσης με αγχώνει πως θα αποτυπώσει το μήνυμα του τραγουδιού. Από την άλλη ο Φωκάς αν αρχίσει τα απαρχαιωμένα και τους συμβολισμούς καήκαμε…
    Δεν ξέρω οποίος και από τους δύο να αναλάβει, καλό θα ήταν να πάρουν υπόψιν τις ιδέες που έχουν διατυπωθεί, άλλες συμμετοχές στο ίδιο μήκος κύματος, Ουκρανία 2016 και 24 και φυσικά την οπτική της Κλαυδιας.
    Αν καταστραφεί σκηνοθετικά αυτό το κομμάτι θα ναι μεγάλο έγκλημα.
    Επίσης δεν θέλω να δω χορευτές, και η Κλαυδια καλό θα ήταν να είχε μια κινησιολογία τύπου jamala….

    Απάντηση
  6. Ben
    Ben says:

    Εγώ αρχικά ήθελα την Μουνιώ αλλά αφού δεν δέχτηκε…και φαντάζομαι τα σχετικά με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου ήταν ράδιο αρβύλα και βγαίνει από το κάδρο…Τον Φωκα δεν τον ήθελα, αλλά τώρα μεταξύ Φωκα και Dietmann θα πω ξεκαθαρα Φωκα. Ο Dietmann ακολουθει εντελως επιφανειακη προσεγγιση στο στησιμο και εχει καψει παρα πολλα τραγουδια. Δεν ειναι ικανος να δημιουργησει storytelling, απλά θα παίξει με φώτα και καμία χοντροκομμένη γκροτέσκα κατασκευή βράχο ξερω ‘γώ. Απλά σκεφτείτε πως έκαψε το εξωφρενικα τεράστιο hit Snap της Αρμενιας με τη χοντροκοπια με τα χαρτινα δωματια, που ηταν τραγουδι 3αδας. Η ποσο πολυ δεν εμπνευστηκε απο το Who the Hell is Edgar, που μονο και μονο απο την αναφορα στον Edgar Allan Poe και τον μαγικο του κοσμο θα μπορουσε να εμπνευστει παπαδες και να κανει καποιο απιστευτο staging…αλλα αυτος απλως αφησε τις κοπελες να χορευουν εκει σαν κακομοιρες θειτσες. Εχει παρει πολλες συμμετοχες στον λαιμο του, εχει καταστρεψει κοσμο και κοσμακη και να στε σιγουροι πως δεν θα εχουμε καμια ελπιδα για κατι πραγματικα καλο. Απτην αλλη ο Φωκας που τελευταια φαίνεται να έχει κουραστεί η να εχει ξεμεινει απο ιδεες, ισως να εχει κρατησει μια καλη ιδεα γιατι εχει αποδειξει πως οταν θελει, μπορει. Το μεγαλυτερο παραδειγμα το Hold me, ενα εντελως basic τραγουδι που δεν σου μενει, ωστοσο το σεβαστηκε και το ανεδειξε ως εκει που δεν παει αλλο, του εφτιαξε ενα τοσο ισχυρο story telling με τον ανθρωπο-σκια στο γυαλινο κουτι και την κοπελα με το μακρυ κοκκινο φορεμα που αν τα δεις μια φορα, ειναι εικονες τοσο δυνατες που δεν τις ξεχνας ποτε. Επειδή το τραγούδι μας είναι αρκετά εσωστρεφές και βασισμένο στην ελληνική γλώσσα και σε έναν ρυθμό παραδοσιακό, δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση ένας ξένος να συλλάβει όλες τις δύσκολες έννοιες (ριζωμος κλπ), το νόημα ή ακόμα και τις παρηχήσεις της ελληνικής γλώσσας μέσα στον στιχο, που μπορούν να δώσουν υλικό για κάτι σκηνικά εμπνευσμένο. Νομίζω σχεδόν οποιαδήποτε προσέγγιση ακολουθήσει ο Dietmann θα ειναι ακρως επιφανειακη, μονο φωτα και κανα ασχετο προπ, καμια σοβαρη κινησιολογια που να δενει με τον ρυθμο. Θα πω με τον Φωκα λοιπον, με πολλους αστερισκους, κυριως να μεινει μακρια απο κουτια, να μη δουμε ξανα τα μπλε φωτα και το αστερι της Βηθλεεμ της Αμαντας (που τα ειδαμε ηδη στον εθνικο τελικο, αμαν ρε Φωκα..) και να φτιαξει κατι πραγματικα συγχρονο, οχι ακινητη Κλαυδια μπροστα απο μια οθονη led, και κυριως με τροπο που θα κανει το τραγουδι μας accessible στο ευρυ ευρωπαικο κοινο, με τροπο που θα μπορει να ταυτιστει μαζι του.

    Απάντηση
  7. Super League
    Super League says:

    Είναι τώρα η ώρα να μιλήσουν τα στατιστικά για τον Μάρβιν Ντιετμαν. Έχει 21 συμμετοχές σε τελικούς στην Eurovision, με 7 τραγούδια να ήταν ήδη στον τελικό και με 14 προκρίσεις από τον ημιτελικό. Έχει 11 αποκλεισμούς από τον ημιτελικό. Πάνω κάτω το ποσοστό είναι γύρω στο 50%-60%. Έχει δύο νίκες και το πολύ σημαντικό είναι ότι με μπαλάντες έχει κερδίσει ημιτελικούς ή επιτροπές στον τελικό (πχ Αυστρία του 2018). Όλες οι προσπάθειες του είναι πολύ αξιόλογες και εφευρετικές, αλλά υπήρχαν κάποια τραγούδια που τα έριξε πολύ η σκηνοθεσία πχ Κροατία 2021, Κύπρος 2022, Γεωργία 2023.

    Από την άλλη ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει σε 18 προσπάθειες, μια νίκη και μόλις έναν αποκλεισμό για μόλις 14 πόντους (δύο χώρες διάφορα) με το Αζερμπαϊτζάν το 2018 στον α’ ημιτελικό που θεωρείται ο πιο δύσκολος στην ιστορία του διαγωνισμού μέχρι τώρα. Με Νετα, Ελένη Φουρειρα, Τζόζεφ, Σεζαρ Σαμπσον, Ιεβα Ζασιμαουσκαιτε. Πώς και έλειπε ο Τζόνι Λόγκαν, αν και είχε Αλεξάντερ Ριμπακ στον άλλον ημιτελικό.

    Με εξαίρεση την Ελλάδα 2017, το Αζερμπαϊτζάν 2018 και την Ισπανία 2019, όλες τις άλλες φορές έκανε εξαιρετικές σκηνοθεσίες, ένιωσε το τραγούδι και το παρουσίασε όπως ήθελε. Και εγώ προσωπικά τον θεωρώ έναν εξαιρετικό επαγγελματία και θέλω να επιλέγει για φέτος

    Απάντηση
  8. Αλκοποντ ιζ φρι Χαμας
    Αλκοποντ ιζ φρι Χαμας says:

    Ακόμη και έναν που τραβάει βίντεο σε γάμους στην Κοζάνη είναι καλύτερος από τον Φωκά
    Και θα βγαίνει η κάθε μουρλοκακομοιρα στα μεσημεριαναδικα “ποιο είναι το εύρημα του Φωκά”. Οι εποχές που έκανε το κορδόνι της πυτζάμας του ποντιακή λυρα πέρασαν. Αλλά βέβαια, τελείωσαν τα ρούβλια, πρέπει να τα ξανακατσικωθει στην εγχώρια αγορά.

    Απάντηση
  9. Geo
    Geo says:

    Πάντως η Ελλάδα καταποντίζεται στα στοιχήματα με το που έσκασε η είδηση. Ξέρω είναι νωρίς αλλά βλέπω την κρυάδα να έρχεται. Καλά θα πάει και αυτό….

    Απάντηση
  10. angela
    angela says:

    Γιατί κάθε χρόνο πρέπει 3-4 άτομα να σκηνοθετούν σχεδόν όλες τις συμμετοχές; Άλλοι σκηνοθέτες πέρα από αυτούς που ακούμε εδώ και χρόνια δεν υπάρχουν; Δηλαδή ή Φωκάς ή ένας ξένος που θα έχει και άλλα 5-6 τραγούδια; Ένας δεύτερος σκηνοθέτης που να θέλει να στήσει τη συγκεκριμένη εμφάνιση δεν υπάρχει σε όλη τη χώρα; Ας τολμήσουν μια φορά και ας μην πάει καλά, δεν πειράζει. Τουλάχιστον θα έχει γίνει ένα πρώτο βήμα για να ξεκολλήσουν από τα ίδια και ίδια.

    Απάντηση
  11. Κωστας
    Κωστας says:

    Από τον Φωκά προτιμώ να ξεθάψουν τη Λυραράκη που είχε επιμεληθεί τον Σαρμπέλ — τουλάχιστον είχε μια δόση flamboyance.
    Ο Ευαγγελινός έχει να πάρει καλή θέση από το 2016! Το 2017 χαντάκωσε τη Demy, το 2018 το Αζερμπαϊτζάν, το 2019 την Ισπανία, το 2021 τη Στεφανία, πέρσι την Σάττι… μια ατελείωτη λίστα βατερλό.
    Ο Μάρβιν, χωρίς να είναι καμιά σκηνοθετική αποκάλυψη, το 2024 απογείωσε τη Γερμανία και την έφερε σχεδόν στη δεκάδα, ενώ το 2022 ήρθε δεύτερος με την Αγγλία. Έχει πιο σύγχρονη ματιά και λιγότερο μουσειακό approach.

    Απάντηση
  12. Μάριος
    Μάριος says:

    Τον Ντίτμαν, τον Ντίτμαν! Ο Φωκάς είναι πλέον παρωχημένος και εντελώς προβλέψιμος.
    Αλλά μην έχουμε αυταπάτες, πέρασαν οι εποχές που μετρούσαν απλά οι καλές ιδέες. Το show έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο, που πλέον χρειάζεται μεγάλη επένδυση σε χρήμα. Και χρήμα η ΕΡΤ δεν έχει. Θα επιλέξει, λοιπόν, τον Φωκά και θα το ρίξουν στους συμβολισμούς και στα βαθύτερα νοήματα.

    Απάντηση
  13. ΟΧΙ ΦΩΚΑΣ
    ΟΧΙ ΦΩΚΑΣ says:

    Σταματήστε να γράφετε άρθρα ότι ο Φωκάς θα αναλάβει την Κλαυδία. Κάθε φορά που γράφετε ένα τέτοιο άρθρο χάνουμε 5 θέσεις στα στοιχήματα. Και στο Eurovisionworld πέσαμε από 11η στην 15η θέση.

    Απάντηση
  14. Andr3as
    Andr3as says:

    2024: Συμμετοχή: Μαρίνα Σάττι με το “Zari”. Σκηνοθέτης: Φωκάς Ευαγγελινός.

    2023: Fokas Evagelinos (στη συμμετοχή της Amanda Georgiadi Tenfjord με το τραγούδι “ Die Together”)

    2021Fokas Evagelinos (στη συμμετοχή της Stefania με το τραγούδι “Last Dance”)

    2019: Fokas Evagelinos (στη συμμετοχή της Katerine Duska με το τραγούδι “Better Love”)

    2018: Fokas Evagelinos (στη συμμετοχή της Yianna Terzi με το τραγούδι “Oniro mou”)

    2017: Fokas Evagelinos (στη συμμετοχή της Demy με το τραγούδι “This is love”)

    2016: Fokas Evagelinos (στη συμμετοχή των Argo με το τραγούδι “Utopian Land”)

    !!!Δε θα πάω πιο πίσω Βαρέθηκα ήδη

    Απάντηση
  15. Music-Man
    Music-Man says:

    Ποιον είχαμε τις τρεις χρονιές που αποκλειστήκαμε και την χρονιά που ήρθαμε 21οι με το Better Love της Duska?
    Γιατι είδαμε και όταν αλλάξαμε χορογράφο τα χαΐρια μας!
    Ετσι και αλλιώς με τέτοιου είδους τραγούδι δεν μπορεις να κάνεις πάρα πολλά πράγματα. Led, ατμοσφαίρα, και καπνούς, το πολυ κάνα prop ή καμια αφαιρετική χορογραφία που θα δημιουργήσει μια αίσθηση ως θεαμα. Δεμ ξερω. Δεν με χαλάει εντελώς ο Φωκας, αλλα δεν με ενθουσιάζει κιολας….

    Απάντηση
    • Tina
      Tina says:

      Θα συμφωνήσω είναι κάτι που έχω αναφέρει και εγώ σε προηγούμενα σχόλια μου ότι με το συγκεκριμένο τραγούδι δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα επί σκηνης

      Απάντηση
      • Music-Man
        Music-Man says:

        Μαζι σου! Μα δεν μπορούν να γίνουν πολλά, όντως!
        Και σε άλλες συμμέτοχες άλλων χωρων, τέτοιου είδους τραγουδια, σπάνια έχουν κάτι πολύ ευρηματικό και εντυπωσιακό…

        Απάντηση
  16. Ody
    Ody says:

    Να τα σκάσει χοντρά η ΕΡΤ στον σκηνοθέτη της Ουκρανίας πέρσι…αυτή η παρουσίαση μάλιστα, προσέδωσε 50-100 βαθμούς στη συνολική βαθμολογία, ο ορισμός του elevate of staging

    Απάντηση
  17. C.G
    C.G says:

    Φτάνει βρε παιδιά όμως κάπου. Ειλικρινά φτάνει με τις εργολαβίες και τις αναθέσεις. Ο Φωκάς καλός χρυσός αλλά ανήκει σε μια άλλη εποχή. Η Γιουροβίζιον πλέον έχει αλλάξει, έχει εκμοντερνιστεί σε αντίθεση με τον Φωκά που έχει μείνει την αισθητική του Just the two of us. Και πλέον δεν έχει να κάνει με μια Παπαρίζου που ήταν φωτιά πάνω στην σκηνή και καθήλωνε τον τηλεθεατή με ένα της πλάνο, ούτε με τον Σάκη Ρουβά, ούτε με τον Sergey Lazarev. Θα πρέπει να κάνει θαύματα με την ταλαντούχα μεν αλλά άπειρη και σκηνικά και εκφραστικά αδύναμη Klavdia και δυστυχώς δεν έχει ούτε τις ιδέες πια ούτε τα μπάτζετ της Ρωσίας και τους χορηγούς του Σάκη Ρουβά. Είχε την κομματάρα το Die Together που μπορούσε να κάνει παπάδες και παρουσίασε μια βαρετή μετριότητα. Είχε την Demy και παρουσίασε κάτι επιεικώς απαράδεκτο, είχε την Στεφανία σαν τα κρύα τα νερά και την περιόρισε σε τυποποιημένες μηχανικές κινήσεις για να μην ξεφύγει από το green screen. Καμία φρεσκάδα καμία δυνατ΄ή στιγμή. Δείτε ποιες σκηνικές παρουσίες ξεχωρίζουν πλέον και πείτε μου αν θα μπορούσε να κάνει κάτι αντίστοιχο ο Φωκάς.

    Απάντηση
    • AEId
      AEId says:

      Συμπαθεστατος ο Φωκάς και φαίνεται πολύ γλυκός άνθρωπος. Αλλά να μου βάλει τώρα από πίσω ένα ζευγάρι να χορεύει όπως στην Αμάντα και έναν συμβολισμό αλά ομφάλιο λώρο δεν αρκεί βρε παιδιά. Θα μου πείτε είναι και θέμα budget. Το δέχομαι. Ως ένα σημείο. Για μένα ο Φωκάς πρέπει να είναι κάθε χρόνο ως επικεφαλής της αποστολής για να έχουμε τις γνωριμίες του και την εμπειρία του και από εκεί και πέρα σκηνοθετικά να δοκιμάσουμε άλλα πράγματα.

      Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *