Παρούσα και στο Τελ Αβίβ η Αυστραλία!
ΟιΑυστραλοί φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν. Ο γενικός διευθυντής της δημόσιας τηλεόρασης της χώρας, Michael Ebeid, επιβεβαίωσε ότι τα “καγκουρό” θα συμμετάσχουν για πέμπτη συνεχόμενη φορά στο διαγωνισμό, αφήνοντας μάλιστα να εννοηθεί, ότι το κοινό θα επιλέξει αυτή τη φορά τον εκπρόσωπο τους.
Για πέμπτη φορά η Αυστραλία στη Eurovision
Δεδομένη θα πρέπει ίσως να θεωρείται από εδώ και πέρα η συμμετοχή της Αυστραλίας στη Eurovision. Το 2019 θα πραγματοποιήσουν την πέμπτη συνεχόμενη παρουσία τους σε αυτόν και τίποτα δεν προμηνύεται ότι κάτι θα αλλάξει επ’ αυτού, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.
Ο γενικός διευθυντής του SBS, Michael Ebeid, επιβεβαίωσε την συμμετοχή της Αυστραλίας, σε δηλώσεις του στο μεγαλύτερο τηλεοπτικό site της Αυστραλίας, TV Tonight.
Το SBS είναι συνεργαζόμενο μέλος με την EBU και απαιτείται για τη συμμετοχή του κάθε χρόνο, πρόσκληση από τη διοργανώτρια χώρα και το Reference Group του διαγωνισμού.
Εθνικός τελικός στα σκαριά;
Μπορεί σε όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις, το SBS να επέλεξε τον καλλιτέχνη που εκπροσώπησε την Αυστραλία στο διαγωνισμό με απευθείας ανάθεση, για το 2019 όμως τα σχέδια φαίνεται να είναι διαφορετικά. Ο Michael Ebeid δήλωσε χαρακτηριστικά:
Το κάνουμε αυτό για 5 συναπτά χρόνια και κοιτάμε πώς μπορούμε να εξελίξουμε και να το διαφοροποιήσουμε λίγο. Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι θα ανακοινώσουμε κάτι στον επόμενο μήνα. Τελειοποιούμε κάποια σχέδια αυτή τη στιγμή.
Αν περιμένετε να δείτε έναν εθνικό τελικό όπως το Melodifestivalen ή τα διάφορα talent shows με νέους καλλιτέχνες που χρησιμοποιούν πολλές χώρες φέτος ως μηχανισμό επιλογής για τη Eurovision, μάλλον θα σας απογοητεύσουμε.
Θα ήθελα πολύ να ενθαρρύνω τους Αυστραλούς να επιλέξουν τον καλλιτέχνη που θα μας εκπροσωπήσει. Δεν έχουμε τους οικονομικούς πόρους για να κάνουμε το The Voice ή το Got Talent της Αυστραλίας και δεν θα συνεργαστούμε με έναν αναδυόμενο καλλιτέχνη. Αλλά θέλουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό με μερικούς έμπειρους καλλιτέχνες.
Αυτό ίσως σημαίνει ότι το SBS θα προσκαλέσει κάποιους γνωστούς και έμπειρους καλλιτέχνες να υποβάλουν τις συμμετοχές τους και το κοινό να κληθεί να επιλέξει αυτόν που θα τον εκπροσωπήσει στο Τελ Αβίβ, σε μία διαγωνιστική βραδιά.
Έμπειροι και καταξιωμένοι καλλιτέχνες εξάλλου ήταν και όλοι όσοι εκπροσώπησαν την Αυστραλία τα προηγούμενα χρόνια στο διαγωνισμό.
Είναι η σειρά της Universal Music το 2019;
Κοινό στοιχείο όλων των προηγούμενων συμμετοχών της Αυστραλίας είναι ότι όλοι οι καλλιτέχνες που την εκπροσώπησαν ανήκουν στη Sony BMG. Αυτό όμως σύμφωνα με τον Michael Ebeid δεν είναι απαραίτητο ότι θα συμβεί και αυτή τη χρονιά. Εξάλλου όπως ο ίδιος αποκαλύπτει φέτος ήταν πολύ κοντά στο να στείλουν καλλιτέχνη της Universal, αλλά τελικά θεώρησαν ότι η πρόταση της Sony με τη Jessica Mauboy ήταν η καλύτερη.
Κάθε χρόνο αναζητούμε επιλογές από όλες τις δισκογραφικές. Πραγματικά ήμασταν πολύ κοντά στη συμφωνία με την Universal το περασμένο έτος. Αλλά στο τέλος της ημέρας αυτό που ψάχνουμε είναι ο καλύτερος καλλιτέχνης και όχι η δισκογραφική εταιρεία. Η Sony απλά κάθε χρόνο παρουσιάζει την καλύτερη υποψηφιότητα.
Αν κάτι είναι σίγουρο, ανεξαρτήτου της δισκογραφικής εταιρείας που ανήκει ο εκάστοτε εκπρόσωπος της Αυστραλίας στο διαγωνισμό, είναι ότι φροντίζουν πάντοτε για τη σκηνική παρουσία της συμμετοχής τους. ΆΛλοτε με επιτυχία (βλ. Dami Im το 2016) και άλλοτε όχι τόσο επιτυχημένα (βλ. Jessica Mauboy το 2018). Tη σημασία της σκηνικής εμφάνισης στο διαγωνισμό της Eurovision τόνισε και ο Michael Ebeid.
Η σκηνή της Eurovision ασκεί τεράστια πίεση! Υπάρχουν περίπου 14.000 χιλιάδες άνθρωποι εκεί και άλλα 200 εκατομμύρια ζευγάρια ματιών από το σπίτι, που σε παρακολουθούν. Πολλοί καλλιτέχνες παγώνουν όταν είναι επάνω στη σκηνή. Xρειαζόμαστε κάποιον πραγματικά έμπειρο, που να έχει τη δυναμική να πατήσει στη σκηνή, να την κάνει δική του και να πείσει τον κόσμο ότι εκεί ανήκει! Ο καλλιτέχνης ταυτόχρονα χρειάζεται μια καλοστημένη ομάδα πίσω του, η μηχανή της οποίας θα πρέπει να λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Η ομάδα είναι υπεύθυνη για τα πάντα: τη χορογραφία, τα σκηνικά, την συνολική εμφάνιση, τον ρουχισμό, το styling του καλλιτέχνη, τις δημόσιες σχέσεις… Tα πάντα! Υπεύθυνη είναι η κάθε δισκογραφική εταιρία σε συνεργασία με τη δημόσια τηλεόραση που καλείται να υποστηρίξει τη συμμετοχή της χώρας.
Η Αυστραλία φέτος για πρώτη φορά βρέθηκε εκτός της πρώτης δεκάδας της τελικής βαθμολογίας. Το We Got Love της Jessica Mauboy κατέλαβε την 20η θέση με 99 βαθμούς.
Υποβολή Σχολίων
Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;Μη διστάσετε!