Το δράμα συνεχίζεται! Ο εκπρόσωπος της Γερμανίας Ben Dolic επιτίθεται στον Jan Bors για τις δηλώσεις του!
Το δράμα συνεχίζεται με δηλώσεις εκατέρωθεν και επιθέσεις πλέον, μεταξύ δημιουργών, αρχηγών αποστολών και καλλιτεχνών, με φόντο πάντα την ακύρωση του διαγωνισμού και την απόφαση του reference group για αποκλεισμό των φετινών συμμετοχών από την Eurovision 2021.
Το ιστορικό του δράματος
Η αρχή ξεκίνησε όπως σας ενημέρωσαμε με προηγούμενα άρθρα μας από τον αρχηγό της γερμανικής αποστολής στον διαγωνισμό, Thomas Schreiber και στην συνέχεια από τον συνθέτη της συμμετοχής τους, Boris Milanov. Αμφότεροι εξέφρασαν έντονα την αντίθεση τους στην απόφαση της EBU να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να αποκλείσει τα φετινά τραγούδια από την Eurovision 2021.
Στις αιτιάσεις αυτές απάντησε μέσω του προφίλ του στο Facebook, ο τηλεοπτικός παραγωγός και πρώην αρχηγός της αποστολής της Τσεχίας, Jan Bors. Υπέρ των απόψεων του Jan Bors, στηρίζοντας και την απόφαση του Reference Group για αλλαγή των τραγουδιών το 2021 εμφανίσθηκε και ο project manager της ελληνικής αποστολής, Ηλίας Κοκοτός.
Ο Ben Dolic προς υπεράσπιση του Boris Milanov
Το γαιτανάκι συνεχίστηκε σήμερα, με τον εκπρόσωπο της Γερμανίας στον φετινό διαγωνισμό, Ben Dolic να επιτίθεται σφοδρά στον Jan Bors και σε όσα υποστήριξε.
Διαφωνώ απόλυτα με όλα όσα λέει ο Jan Bors. Εγώ προσωπικά, όπως και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες, γνωρίζω ότι θα ήθελαν να ερμηνεύσουν τα ίδια τραγούδια του χρόνου στη σκηνή της Eurovision! Δεν νομίζω ότι η απόφαση της Ομάδας Αναφοράς ήταν αρκετά δίκαιη. Θυμάμαι επίσης ότι ο Jan Bors μου τηλεφώνησε όταν ψάχναμε για το σωστό concept staging, λέγοντας πόσο του αρέσει το τραγούδι και πώς θα ήθελε πολύ να αναλάβει την σκηνική μου εμφάνιση με την ομάδα του. Υποθέτω ότι θα μιλούσε διαφορετικά τώρα, αν η NDR και ο Boris του έδιναν την ευκαιρία – προσωπικά απολαμβάνω πολύ να δουλεύω με τον Boris, καθώς είναι επαγγελματίας και ταλαντούχος παραγωγός μουσικής.
Λοιπόν … Υποθέτω ότι γι ‘αυτό τόσες πολλές χώρες θέλουν να συνεργαστούν μαζί του.Ben Dolic, εκπρόσωπος της Γερμανίας στην Eurovision 2020.
Η απάντηση του Jan Bors
Φυσικά και ο Jan Bors δεν θα άφηνε αναπάντητη μια τέτοια προσωπική επίθεση. Σύμφωνα με όσα δήλωσε, ουδέποτε είχε μιλήσει με τον Ben Dolic και η όποια επικοινωνία έγινε μεταξύ της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης και του ίδιου. Δεν δίστασε βέβαια να σχολιάσει πως ο Boris Milanov τον χρησιμοποιεί, για να του απαντήσει εκ μέρους του, χρησιμοποιώντας μάλιστα ψέμματα.
Hey Ben, ευχαριστώ που μου απάντησες. Ωραίο να σε συναντώ επιτέλους. Ναι, σίγουρα ήθελα να συνεργαστώ μαζί σου. Απλά να είσαι σίγουρος ότι δεν μου αρέσουν οι ψεύτες. Δεν είχα ποτέ μιλήσει σε εσένα ή σε κάλεσα στο τηλέφωνο. Το πρώτο πράγμα. Δεύτερον – όπως ίσως θυμάσαι, δεν έχω πει ποτέ πόσο μου αρέσει το τραγούδι σου. Ένιωσα την προοπτική και την πρόκληση να εργαστώ για αυτό και πρότεινα μια ωραία ιδέα. Και αυτό είναι όλο. Θα δεχόμουν μια τέτοια απόφαση χωρίς να λέω κάτι διαφορετικό. Η προσωπική μου γνώμη είναι πολύ συνεπής σε αυτό το θέμα και στην πραγματικότητα ο Τhomas (αρχηγός της γερμανικής αποστολής) το γνωρίζει πολύ καλά. Και το άλλο – υπάρχει μόνο το NDR που θα μπορούσε να μου δώσει μια ευκαιρία όχι ένας συνθέτης. Δεν έχω τίποτα απέναντι στον Boris και άλλους τραγουδοποιούς. Όπως το είδος της μουσικής τους, αλλά δεν μου αρέσει όταν κάποιος χρησιμοποιεί κάποιον άλλο ή στέλνει παιδιά για να τον υπερασπιστούν και μιλάνε για ασέβεια. Ένα τέτοιο βίαιο πράγμα και πολύ ακατάλληλο προς τους ανθρώπους που είναι η φωνή όλων των αντιπροσωπειών και των ανθρώπων του reference group.
Θα σου συνιστούσα να μην ψεύδεσαι αρχικά και αν αυτό είναι δυνατό – ξεκίνα να εργάζεσαι με το τραγούδι και την εμφάνιση σου για το επόμενο έτους, καθώς τώρα θα έχεις χρόνο για να προετοιμαστείς κατάλληλα.
Και το πιο σημαντικό – σκέψου τι έγραψες (ήταν δικό σου;) και σκέψου λογικά. Υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν, γι ‘αυτό το λόγο δεν μπορείτε να ερμηνεύσετε φέτος.Jan Bors, τηλεοπτικός παραγωγός και πρώην αρχηγός αποστολής της Τσεχίας.
Ο Jan Bors στην συνέχεια επικαλούμενος και αποδείξεις, περιγράφει ακριβώς πως έγινε η επικοινωνία του με την γερμανική αποστολή και πως διερευνήθηκε η πιθανή συνεργασία τους. Μπορείτε να δείτε όλη την συζήτηση εδώ.
Νέα παρέμβαση από τον Ηλία Κοκοτό
Στην συζήτηση παρενέβη και ο Ηλίας Κοκοτός στην συνέχεια, απευθυνόμενος στον Γερμανό ερμηνευτή, κάνοντας του ένα απλό, αλλά ουσιαστικό ερώτημα.
Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι; Ως καλλιτέχνης δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να τραγουδήσεις κάτι διαφορετικό 14 μήνες από σήμερα; Όλοι οι καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο, κυκλοφορούν νέα τραγούδια κάθε 6 μήνες, αναπτύσσοντας τον εαυτό τους και δίνουν την ευκαιρία στο κοινό να δει μια διαφορετική πλευρά του εαυτού τους. Έχουμε 3 τραγούδια στον διαγωνισμό του 2020, και ακόμα κι αν μπορούσαμε να κρατήσουμε και τα 3 από αυτά, δεν θα το κάναμε, κυρίως, από σεβασμό προς τους τραγουδιστές.
Ηλίας Κοκοτός, project manager της Dream Team.
Με την δήλωση του αυτή ο Ηλίας Κοκοτός επιβεβαώνει όσα γράψαμε και σε προηγούμενο μας άρθρο, ότι δηλαδή η Ελλάδα, θα συμφωνούσε μόνο με την υποχρεωτική διατήρηση των τραγουδιών σε όλες τις χώρες και όχι μία δυνατότητα επιλογής, όπως προτείνουν η Γερμανία, το Αζερμπαιτζάν, ο Άγιος Μαρίνος κ.α.
Αυτό που επίσης αντιλαμβανόμαστε είναι ότι η Dream Team θα συμμετάσχει πιθανότατα ξανά και με τις τρεις χώρες (Ελλάδα, Μολδαβία και Εσθονία). Για την Ελλάδα ήδη έχει επιβεβαιωθεί. Για την Μολδαβία δεν έχουμε πληροφορίες ακόμα για το αν θα διοργανώσει πάλι εθνικό τελικό ή θα προχωρήσει με την Natalia Gordienko με απευθείας ανάθεση. Για την Εσθονία η δήλωση του Ηλία Κοκοτού σημαίνει ότι πιθανότατα το τραγούδι με το οποίο θα συμμετάσχει ο Uku Suviste στο Eesti Laul 2021, θα υπογράφεται από τον Δημήτρη Κοντόπουλο.
Οικονομικά τα κίνητρα όσων αντιδρούν
Σε συνομιλία που είχαμε με τον Jan Bors, μας τόνισε ότι θεωρεί αδιανόητο αυτό που υποστηρίζει ο Boris Milanov και κάποιοι ακόμα συνθέτες. Σέβεται την δουλειά τους, αλλά δεν είναι δυνατόν ούτε οι κανονισμοί να αλλάξουν, ούτε να μιλάς με τέτοιο τρόπο όταν υπάρχουν τόσες χιλιάδες θάνατοι στον κόσμο. Αποδίδει τα λεγόμενα τους σε οικονομικά κίνητρα και στον εγωισμό τους.
Ο Jan Bors βέβαια κριτικάρει και τις δημόσιες ραδιοτηλεοράσεις, αφού θεωρεί ότι ελλείψει χρόνου, αφήνουν εν λευκώ σε διάφορες ομάδες συνθετών και παραγωγών την συμμετοχή τους και για αυτό κάποιοι συμπεριφέρονται τόσο απαιτητικά. Το Reference Group έχει ψηφιστεί από τις αποστολές και είναι το μόνο όργανο που έχει την εξουσιοδότηση να αποφασίζει για τόσο ευαίσθητα ζητήματα, καταλήγει στην σύντομη συνομιλία μας.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovision Fun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με τον αγαπημένο μας διαγωνισμό!
Αχχχ…. δεν ξερω πως νιώθω για το γεγονος ότι θα ξαναπαμε με Κοντοπουλο…
Θα ξαναειναι με τους ARCADE ή δεν θα είναι φέτος αυτοί?