Ελλάδα: Ο Κωνσταντίνος Ρήγος αποκαλύπτει στοιχεία για την εμφάνιση του Victor στο Λίβερπουλ!
Στην στοά Κουρτάκη στο “Noel” πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης το meet and greet της ελληνικής αποστολής και του Victor Vernicos με τους εκπροσώπους του τύπου.
Από την εκδήλωση δεν έλειπε φυσικά και ο Κωνσταντίνος Ρήγος, που έχει αναλάβει την καλλιτεχνική επιμέλεια της Ελληνικής συμμετοχής, τον Μάιο στο Λίβερπουλ.
Ο διευθυντής του μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μίλησε αποκλειστικά στο Euronews και στον Γιώργο Μητρόπουλο, αποκαλύπτοντας στοιχεία για την εμφάνιση του Victor Vernicos στη σκηνή της Eurovision.
Αρχικά μίλησε για τη συνεργασία τους:
«Ο Βίκτωρας είναι 16 χρονών. Έχει γράψει τη μουσική και τους στίχους, έχει τραγουδήσει το τραγούδι. Με αυτή την έννοια, είναι ένας καλλιτέχνης ο οποίος έχει υπογράψει σαφέστατα αυτό που πάμε στην Eurovision. Αυτό σημαίνει ότι έχει άποψη πάνω σε αυτό. Το τραγούδι έχει από μόνο του έναν ολόκληρο κόσμο. Όταν το άκουσα για πρώτη φορά, είπα ωραία, πώς μπαίνουμε σε αυτόν τον κόσμο; Διότι είναι ο κόσμος ενός παιδιού, σε ένα τραγούδι που έχει γράψει στα 14 του και έχει όλη αυτή την κλειστοφοβία και ταυτόχρονα αυτό το What they say, το οποίο είναι ένα σλόγκαν για το πώς φεύγεις από μέσα σου, σε κάτι έξω. Ουσιαστικά λοιπόν αυτό είναι που θέλω να φτιάξω. Θέλω να φτιάξω έναν εσωστρεφή κόσμο, όπου γίνεται τελικά ένα εξωστρεφές επικοινωνιακό πάρτι, ανάμεσα σε αυτόν τον ίδιο, τον 16χρονο που είναι το “New Age” και εμάς που θα είμαστε αποδέκτες αυτού του τελικού event».
Πόσο εύκολη είναι όμως η συνεργασία ανάμεσα στον σκηνοθέτη και στον νεαρό μουσικό, ο οποίος δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ ξανά στην σκηνή και δεν έχει ανάλογη εμπειρία;
«Είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, γιατί είναι ένα νέο παιδί, που έχει όμως άποψη. Είναι μέσα στην εποχή του. Ξέρει τι συμβαίνει γύρω του. Ξέρει τι συμβαίνει στη μουσική. Είναι ο ίδιος πολύ καλός μουσικός. Δεν έχει την σκηνική εμπειρία και εκεί καλούμαι εγώ να τον βοηθήσω σε αυτό. Να του μεταφέρω τις απόψεις μου πάνω στην performance, τι πρέπει να κάνει και πώς να είναι πάνω στην σκηνή, τι πρέπει να μεταδώσει, πώς πρέπει εκείνος να κάνει το δικό του συναίσθημα να γίνει δικό μας. Οπότε πρόκειται ουσιαστικά για μια διαδικασία που εγώ έχω κυρίως ρόλο δασκάλου σε αυτή τη φάση – είναι κάτι που το έχω κάνει πολύ σπάνια και ταυτόχρονα σκηνοθέτη».
Ο γνωστός χορογράφος αναφέρθηκε και στον τρόπο που δουλεύουν και πώς προσεγγίζει το συγκεκριμένο κομμάτι:
«Δουλεύουμε πολύ καλά μαζί. Μου έχει υποσχεθεί ότι αυτό που στήνουμε, θα το κάνει 1000 φορές, μέχρι να φτάσουμε στην σκηνή. Για μένα το μεγάλο στοίχημα είναι να καταφέρει να μην χάσει την ψυχραιμία του σε αυτό το μεγάλο στάδιο. Διότι και επαγγελματίας τραγουδιστής να είσαι, την πρώτη στιγμή που βγαίνεις εκεί, το λέω γιατί είχα και προηγούμενες εμπειρίες, τρομάζεις. Το δύσκολο με το συγκεκριμένο κομμάτι είναι ότι δεν είναι μπαλάντα, ούτε dance. Είναι middle tempo. Έχει τις εκρήξεις του, αλλά είναι όλα συγκρατημένα. Οπότε αυτό είναι το στοίχημα, που πρέπει εγώ να πετύχω, μέσα από τα visuals και μέσα από τον ίδιο, γιατί δεν θα υπάρχουν άλλοι πάνω στην σκηνή. Πρέπει να το κατακτήσω μέσα από τη δική του performance. Πρέπει να φέρω στην σκηνή δηλαδή και την εσωστρέφεια και την εξωστρέφεια του κομματιού. Είναι ένα στοίχημα και χαίρομαι που το πήρα, γιατί έχω κάνει πολύ διαφορετικά πράγματα και έχω μια εμπειρία με πολλούς τραγουδιστές και με την Eurovision. Θεωρώ ότι θα τα καταφέρουμε. Ο Βίκτωρας έχει κάτι πρωτογενές. Όποιος ακούει το τραγούδι, χαμογελάει, διότι δεν περιμένει από έναν 16χρονο παιδί, να έχει αυτή τη φωνή, αυτή την ωριμότητα στη μουσική και αυτή την ωριμότητα στους στίχους. Οπότε αυτό ίσως είναι το χαρτί που μπορεί να έχουμε».
Παρακάτω δείτε τον Victor να ερμηνεύει ζωντανά το “What They Say“, για πρώτη φορά μπροστά στο κοινό:
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλα τα νέα σχετικά με την Ελληνική συμμετοχή στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2023, στο Λίβερπουλ!
Πηγή: euronews.com
Σοφή απόφαση να βγάλει τον Βίκτωρα μόνο του στη σκηνή, στην περσονα του 16χρονου είναι που πρεπει να εστιάσει το staging και αυτη ειναι που θα μας φερει καποιο πιθανο καλο αποτελεσμα, αν και εφοσον υπαρχει ενα δυνατο storytelling. Δεν χρειαζονται χορευτες που θα αποσπουν απο την εικονα του. Φανταζομαι πολυ σκοταδι στην αρχη του κομματιου και εκρηξη φωτος στο τελος. Εχω αρχισει να αποκτω καποια συγκρατημενη αισιοδοξια για τη συμμετοχη μας. Για να δουμε!
Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος γιατί (όπως είπε και ο Ρήγος) υπάρχουν αρκετά “στοιχήματα”, που πρέπει όμως να κερδηθούν πάνω στη σκηνή.
Θα χαρώ απίστευτα αν το τελικό αποτέλεσμα που θα ακούσουμε και θα δούμε είναι καλό, αλλά μέχρι τότε κρατάω παρα πολύ μικρό καλάθι. Μακάρι η ομάδα που θα πλαισιώνει τον Βίκτωρα (σε όλους τους τομείς) να τον βοηθήσουν και να έχουμε μια ωραία συμμετοχή!
Καλή επιτυχία!
Και τούμπες να βάλεις το παιδί να κάνει επί σκηνής, πάλι εκτός τελικού μένουμε. Το τραγούδι τρολλαρει άσχημα τα αυτιά των ακροατών. Το visualisation δεν το σώζει. Εδώ βέβαια θα φανεί και η αισθητική του κου Ρήγου. Για να δούμε…. Θα καταφέρει να σώσει τα ασυμαζευτα;
Oti kai na kanei kaneispano sti skini tipota den borei na diorthosei afton ton katstrofiko HXO,pou molis ton akous theleis na kleiseis ta aftia sou!
Aougetai ena pragma san na gratzounas tin Kithara me ta nychia kai na ktypas tigania!
Apaisio,den prokeitai na perasei ston Teliko!
Αδελφέ, πες μου από που πήρες τα τηγάνια σου να πάω να τα αγοράσω. Θα τα χτυπάω όλη μέρα αν ακούγονται όπως τα περιγράφεις. Ότι και να λέτε το παιδί έχει φωνάρα και ταλέντο απλά εσείς έχετε κόμπλεξ. Το να μην σαρέσει το τραγούδι είναι προσωπικό θέμα, αλλά το να λες ότι δεν έχει ωραία φωνή υποδηλώνει κάποιο πρόβλημα στα αυτιά σίγουρα. Έχω έναν καλό ΩΡΛ να σου προτείνω, άμα μου δώσεις τα τηγάνια σου που λες ότι ακούγονται σαν τον Βίκτωρ 🙂 επίσης άμα δεν θεωρείς τόσο χάλια την φωνή του μπορείς να μην βάζεις να τον ακούς <3
*άμα θεωρείς τόσο χάλια την φωνή του μπορείς να μην τον ακούς <3
O ίδιος ο Βίκτωρας είπε ότι στο live θα αλλάξει ίσως λίγο η παραγωγή του κομματιού. Για να δουμε..
Δεν είπε κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα είπε ότι δεν θα προστεθεί κάτι έξτρα στο τραγούδι ούτε και θα αλλάξει.
Ανυπομονώ να δω το live τον Μάιο. Δεν περιμένω να δω τίποτα τρελό στην σκηνή. Θεωρώ ότι θα το κρατήσουν αρκετά minimal. Δεν θέλει και πολλά άλλωστε. Ο Βίκτωρ είναι καθηλωτικός από μόνος του, in my opinion. Καλή επιτυχία και είμαι πολύ χαρούμενη που στέλνουμε έναν τέτοιο καλλιτέχνη. Σύγχρονο και fresh ❤️
Οντως παρα πολυ δύσκολο κομματι για στησιμο με κινδυνο να φαίνεται αμηχανο σε σημεία, οπως στο ατελειωτο δευτερο κουπλε και στα παλαμακια στο τελος.
Το τραγούδι είναι ένα περίεργο ερασιτεχνικό συνονθύλευμα χωρίς ταυτότητα.Ουδεμια σχέση με το υπέροχο die together της Αμάντα . Δυστυχώς,δε σώζεται με τίποτε.Τελικος ούτε με κυάλια
Ωραια τα λεει. Εμενα βεβαια δε μαρεσε καμια απο τις εμφανισεις που ειχε κανει στο παρελθόν για την Ελλάδα, οποτε κρατω τις επιφυλάξεις μου. Ελπίζουμε και ευχομαστε για οτι καλύτερο
3 λεπτά έχει η ελληνική συμμετοχή να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα γύρω από τη συμμετοχή μας και να δούμε μια θέση στη δεκάδα αλλά για την ώρα φαντάζει ουτοπικό….
Ότι και να κάνει δεν μπορεί να μαζέψει τίποτα…το πρώτο και το βασικό ,το παιδί δεν έχει άρθρωση καθόλου…έχει δίκιο το BBC που είπε ότι τρώει τα φωνήεντα…αν δεν ξέρεις τους στίχους δεν καταλαβαίνεις τι λέει..το ύφος ότι ξέρω αγγλικά σαν μητρική γλώσσα για αυτό και τραγουδάω έτσι ανετα δεν περνάει…εδώ υπάρχει σοβαρό θέμα…κανείς δεν το πρόσεξε από τόσους ιθύνοντες που άκουσαν το κομμάτι? Όλοι οι ξένοι αυτό λένε..καλός και σίγουρος αποκλεισμός,κρίμα μετά από 2 χρόνια που τα κορίτσια μας έβαλαν δεκάδα
Έχω περιέργεια να δω, αν σώζεται κάτι, ο,τι σώζεται δηλαδή από μια συμμετοχή που ποτέ δεν άρεσε και πότε δεν τράβηξε ως τώρα.
Το ότι ο Βίκτωρας έχει καλη φωνή, οι στίχοι είναι καλογραμμένοι και θα “πατήσουμε” στο κονσεπτ του 16χρονου που εξωτερικευει και γράφει τα συναισθήματα του άγχους του, προσωπικά δεν μου λέει τίποτα όταν η σύνθεση του τραγουδιού και η παραγωγή είναι μετριοτατες. Πρέπει να γίνουν παπάδες για να αποδοθεί και να αποτυπωθεί το μήνυμα των στίχων στον μέσο τηλεθεατή και να μη βαρεθεί στα μισά.
Η συγκεκριμένη συμμετοχή έχει ένα πολύ χαμηλό ταβάνι. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος τη παρούσα φάση να σκεφτεί αυτή τη συμμετοχή εντός 15αδας…
Για εμάς νομίζω το μεγαλύτερο στοίχημα είναι η πρόκριση, λόγω 100% TV, αν βρεθούμε στον τελικό όλο και κάτι θα πάρει από τις επιτροπές (κοινό δύσκολα πάνω από 25 πόντους).
Πάντως αν αποκλειστεί, θα είναι η χειρότερη συμμετοχη μας με βάση το αποτέλεσμα και σε συνάρτηση με άλλες παραμέτρους (σύνθεση ημιτελικού, σειρά εμφάνισης, συμμαχίες κλπ)
Καλή επιτυχία γιατί πραγματικά θα τη χρειαστούμε φέτος.
ΥΓ: ξέρουμε όντως αν ισχύει αυτό με την αλλαγή στην παραγωγή που γράφτηκε πιο πάνω; (η αλήθεια είναι το χρειάζεται!!!)
Όταν βλέπω σχόλια του τύπου η χειρότερη συμμετοχή μας θέλω να τραβάω τα μαλλιά μου. Αρχικά σε περίπτωση αποκλεισμού δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με άλλες φορές γιατί δεν υπάρχει jury voting. Δεύτερον νταξει, μην τρελαθούμε το τραγούδι είναι αξιοπρεπέστατο είτε αρέσει είτε όχι. Δεν έχει τίποτα κακό, το ότι δεν είναι το γούστο πολλών ή το ότι μπορεί να μην είναι για Γιουροβίζιον που κάποιοι ισχυρίζονται (διαφωνώ με αυτή την άποψη) δεν το καθιστά κακό. Φωνητικά θες να το δεις, ποιοτικά θες να το δεις, στιχουργικά θες να το δεις? Σκέφτομαι ήδη 4-5 συμμετοχές μας που δεν υπερτερούσαν σε κανένα από αυτά ή τουλάχιστον δεν είχαν όλο αυτό το πακέτο.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς τα σημεία ότι το τραγούδι ποτέ δεν άρεσε ότι το στοίχημα είναι να περάσει τον ημιτελικό όσο για τον τελικό εφόσον βρεθεί θα έχει παρόμοια κατάταξη με το better love της Ντουσκα .
Να θυμήσω ότι πέρσι οι γνωστοί-άγνωστοι κράζανε το Die Together για το acapela μέρος μόνο με vocoder και την απουσία μουσικής. Μέσος Έλλην γιουροφάν, μουσική παιδεία Josephin και κράξιμο χωρίς τελειωμό. Τουλάχιστον ας πάει το παιδί να δουμε τι θα κάνει κ μετά κράξτε ελεύθερα.
συμφωνώ σε όλα εκτός από το τελευταίο. Καθόλου να μην κράξουν. Άμα ήταν το τραγούδι 10ο στα στοιχήματα κανένας δεν θα έλεγε τίποτα και όλοι θα το υποστήριζαν, μόνο όταν τα πάμε καλά στα στοιχήματα ξέρουν κάποιοι να υποστηρίζουν και να μην κράζουν δυστυχώς. Δεν θα δείξει η Γιουροβίζιον αν το τραγούδι είναι ποιοτικό ή αν το παιδί έχει ταλέντο, είναι αστείο να είναι τόσο σκληροί μερικοί για έναν μουσικό διαγωνισμό. LOVE ρε παιδιά όπως λέει και ο Βίκτωρ 🙂
Ειναι πλέον γνωστοί δυστυχως οι κράχτες.. Τα ίδια ονόματα, και πολλες φορες αλλαγμένα φυσικά, που μπαίνουν λένε τα ίδια και τα ίδια, «η δαίμονας ΕΡΤ φταίει, η καημένη Ματζουκη, ο Βίκτωρας με τα πολλά φράγκα, το τραγούδι που δεν έχει ενορχήστρωση καλή, τα στοιχήματα» κλπ κλπ κλπ… Σκεφτόμουν να μην μπαίνω όπως αυτοί σε κάθε σχόλιο, σχετικό με τον Βίκτωρα η’ τελείως άσχετο, όπως κάνουν αυτοί και να γράφω τα ίδια και τα ίδια.. Αλλα οχι το ξανασκέφτηκα.. Για να μην τους περασει πρέπει να απαντάμε.. Να στηρίζουμε, να ενθαρρύνουμε τη προσπάθεια του Βικτωρα και της Ελλάδας μας και έτσι να δίνουμε φως στην όλη προσπαθεια και ας αφήνουμε όλες τις Τινες αυτού του κόσμου στην τοξικότητα και τη βαρεμάρα της επαναλαμβανόμενης κοτσάνας.. Γιατι οι κοτσάνες(για να μην πω την πραγματική λέξη) ειναι ανίκητες!!!
Μεγάλος αρνητισμός δικαιολογημένα μετά από την διαδικασία επιλογής της ΕΡΤ. Η ανταπόκριση από τους Eurofan είναι χλιαρή έως αρνητική με πολλούς να θεωρούν ότι δεν θα περάσουμε στον τελικό. Ως φωνή ο Βίκτωρ τοχει πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί, Ως τραγούδι δεν είναι κακό, απλά δεν ακολουθεί την συνταγή της Eurovision με γέφυρες, υψηλές νότες, κορύφωση κλπ. Ανάλογο τραγούδι είχε πέρυσι η Γερμανία και βγήκε τελευταία. Ελπίζω ο Ρήγας να κάνει κάτι, γιατι μπορεί οι δυο προηγούμενες συμμετοχές του να ήταν κίτσ όμως ήταν επιδραστικοί στο κοινό και σου έμειναν μεταξύ των άλλων συμμετοχών. έχει ενδιαφέρον πάντως ότι η κριτικές του τραγουδιού από μουσικούς δεν είναι κακές. Το θέμα είναι πως θα ψηφήσει το κοινό. Πάντως προσωπικά δεν αποκλείω την πρόκριση χάρη στις χώρες που συμμετέχουν στον β’ ημιτελικό. καλή μας τύχη τώρα είναι ότι είναι..