Eurovision 2024: Ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στους παραγωγούς για τη σειρά εμφάνισης στο Μεγάλο Τελικό!
Μέχρι πρότινος οι χώρες που προκρίνονταν στο Μεγάλο Τελικό της Eurovision είχαν τη δυνατότητα μέσα από τυχαία κλήρωση να καθορίσουν την παρουσία τους είτε στο πρώτο μισό είτε στο δεύτερο μισό της διαγωνιστικής διαδικασίας. Πλέον ο 68ος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision έρχεται να εισαγάγει μία ακόμα δυνατότητα.
Τον Μάρτιο αποκαλύφθηκε ότι ορισμένες σημαντικές αλλαγές θα εισαχθούν στο Μάλμε για να κάνουν τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision ακόμα πιο συναρπαστικό. Μετά την ανακοίνωση ότι οι «Big 5» θα ερμηνεύσουν πλήρως τα τραγούδια τους στους Ημιτελικούς και ότι οι θαυμαστές μπορούν να ψηφίσουν μόλις ο πρώτος καλλιτέχνης ανέβει στη σκηνή στον Μεγάλο Τελικό, άλλη μια μεγάλη αλλαγή αποκαλύπτεται!
Τα τελευταία χρόνια, οι χώρες που προκρίνονταν από τους Ημιτελικούς και οι Big 5 επέλεγαν σε ποιο μισό του Μεγάλου Τελικού θα διαγωνσιτούν τυχαία. Στη συνέχεια, οι παραγωγοί του διαγωνισμού αποφάσισαν πού στο Πρώτο Ημίχρονο (τραγούδια 1 έως 13) ή το Δεύτερο Ημίχρονο (τραγούδια 14 έως 26) του Μεγάλου Τελικού θα εμφανίζονταν.
Φέτος μία νέα δυνατότητα προστίθεται, αυτή της “Επιλογής του Παραγωγού” (Producer’s Choice).
To SVT αποκάλυψε ότι 25 από τους 26 καλλιτέχνες στον Μεγάλο Τελικό (η Σουηδία έχει ήδη κληρωθεί στη θέση 1) θα μπορούν να επιλέξουν το Πρώτο Μισό, το Δεύτερο Μισό ή την Επιλογή Παραγωγού σε μια τυχαία κλήρωση. Αυτό σημαίνει ότι εάν ένας καλλιτέχνης βγάλει την Επιλογή Παραγωγού στην τυχαία κλήρωση – οι παραγωγοί του σόου θα μπορούν να τοποθετήσουν αυτό το τραγούδι οπουδήποτε στο Πρώτο ή στο Δεύτερο Μισό. Η αλλαγή σημαίνει ότι θα υπάρχουν πλέον έξι διαθέσιμες θέσεις στο πρώτο μισό, έξι θέσεις που μπορούν να επιλεγούν στο δεύτερο μισό και 13 θέσεις επιλογής για τον παραγωγό.
Ο λόγος για την αλλαγή είναι να δοθεί στους παραγωγούς της σειράς ακόμη μεγαλύτερη ευκαιρία να κάνουν όλα τα τραγούδια του Μεγάλου Τελικού να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν την πιο συναρπαστική σειρά εμφάνισης.
Ο Christer Björkman, παραγωγός του φετινού Διαγωνισμού, εξηγεί περισσότερα για τους λόγους της αλλαγής:
“Το παν είναι να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό τηλεοπτικό σόου και να δώσουμε σε όλους τους καλλιτέχνες την ευκαιρία να λάμψουν. Τα προηγούμενα χρόνια, μόνο με τις κληρώσεις του πρώτου μισού και του δεύτερου μισού, μπορεί πολλές μπαλάντες να κατέληγαν στο ίδιο μισό του σόου ή πολλά αγαπημένα κληρώνονταν στο ίδιο μισό. Η προσθήκη της ευελιξίας της Επιλογής Παραγωγού μου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσω μια ακόμα καλύτερη ροή διαφορετικών ρυθμών και έναν ακόμα πιο συναρπαστικό Μεγάλο Τελικό.”
Εσάς πως σας φαίνεται η παραπάνω καινούργια προσθήκη στο διαγωνισμό; Πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια!
Πηγή: Eurovision.tv
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλα τα νέα γύρω από την Eurovision 2024!
Ακολουθήστε μας σε όλα τα social media, για να μην χάνετε στιγμή από όσα συμβαίνουν γύρω από διαγωνισμό της Eurovision:
Ο σκοπός τους ΔΕΝ είναι η καλή τηλεοπτική ροή … απλά το χρησιμοποιούν ως δικαιολογία για να θάβουν Βαλκάνια και μη φαφορί
Προφανέστατα. Δεν τις τρώμε κάτι τέτοιες δικαιολογίες!
Δεν εχω καταλαβει τι ακρξβως θα γινει
Θα υπάρχουν μόνο 6 θέσεις first half και 6 second half και οι υπόλοιπες 13 θα είναι “επιλογή του παραγωγού”όπου θα αποφασίζει ο “παραγωγός σε πια θέση θα εμφανιστεί η χώρα (από την θέση 1 έως την 26).
Με άλλα λόγια όποιον γουστάρουν θα τον βάζουν σε καλές θέσεις και όποιον όχι θα τον θάβουν.Απλως μας το λένε λίγο διακριτικά.
Μάλλον έχεις δικιο
Τι βλακεία είναι πάλι αυτή?!
Δηλαδή η μεγάλη αλλαγή που περιμέναμε τόσο καιρό ήταν ΑΥΤΗ;;;
Σοβαρά; Τι πίνουν και δεν μας δίνουν!?
Τελικά έπρεπε να κερδίσει η Loredana τον εθνικό τελικό του Αγίου Μαρίνου. Έτσι θα επριζε τον πρώην της (Bjorkman) για αυτή την απόφαση και θα την έπαιρνε πίσω
Δεν αποφασίζει ο παραγωγός (Σουηδία) την σειρά εμφάνισης χωρίς κληρώσεις να μην κουράζονται και οι καλλιτέχνες να τραβούν κλήρο για να τελειώνει αυτή η ιστορία.Εχει γίνει ανέκδοτο πλέον.
Δεν ξέρουμε αν θα καθιερωθεί ή αν γίνει μόνο για φέτος αλλά από εδώ και πέρα θα βλέπουμε χώρες τύπου Σλοβενία,Σαν Μαρίνο, Λετονία να εμφανίζονται πάντα στις θέσεις (1-13) και χώρες τύπου Σουηδία, Μάλτα, Αυστραλία από 13 και κάτω.
Κάπου κούρασε όλο αυτό νομίζω.
Συμφωνω όλα τα κάνουν όπως τους συμφερει
Εξαρχής θεωρώ ότι από φέτος δε θα έπρεπε να υπάρχει καν πρώτο και δεύτερο μισό! Αυτό είναι μια πατάτα και μισή. Κι εξάλλου χώρες στο πρώτο μισό του τελικού κερδίζουν γιατί ακριβώς παίρνουν θέσεις πολύ προνομιούχες (9 έως 12) και κερδίζουν! Ενώ άλλες στο πρώτο μισό χαντακώνονται γιατί βρίσκονται στην πολύ αρχή. Τόσα χρόνια καλό θα ήταν να έλεγαν την αλήθεια οι Σουηδοί κι οι άλλες χώρες που από την Σουηδία παίρνουν πρότυπο, και να έβαζαν τις χώρες καθορισμένα στον τελικό με σειρά που να προκαλεί suspense κι εκεί τελειώνει το παραμύθι! Τι λόγο έχει κάποιος να ελπίζει ότι με την κλήρωση θα τύχει το δεύτερο μισό αντί του πρώτου, τελικά τυχαίνει το πρώτο και τον χαντακώνουν; Ας γίνει έτσι πλέον μιας κι έχουμε μονοκρατορία της επιλογής της παραγωγής πλέον αφήστε τα περί “δημοκρατικής επιλογής”!!
Αηδίες, το πάνε σιγά σιγά για να αποφασίζει αποκλειστικά ο σκηνοθέτης. Πράγμα που α) θα κάνει εντελώς προβλέψιμη την σειρά εμφάνισης (οι θέσεις “φιλέτα” δίνονται σταθερά στα φαβορί), β) δίνει ενδείξεις για το με ποια σειρά προκρίθηκαν στον τελικό οι χώρες του ημιτελικού, γ) θα εντείνει την καχυποψία ότι η παραγωγή εσκεμμένα αβαντάρει συγκεκριμένες χώρες και σαμποτάρει άλλες.
Παρακαλώ, να επιστρέψουμε στην κλήρωση.
Η καλύτερη δικαιολογία για να μαγειρευτούν (κι άλλο) τα αποτελέσματα όπως συμβαίνει πολλά χρόνια και να γίνει (περισσότερο) τσιφλίκι των βορείων η Eurovision.
Στο τέλος θα μείνουν 15 χώρες να συμμετέχουν με τις βλακείες τους.
Απαραδεκτο. Παραπάνω απο τις μισες χωρες θα ειναι στο ελεος του παραγωγού – Σουηδία. Οταν λες πως θες να κανεις καλυτερο το show και να μη μαζευονται ολες οι μπαλαντες μαζι, βαζεις τον νεο κανονισμο το πολυ σε 3 με 4 χωρες για δοκιμη.