Ελλάδα: Ώρα αποφάσεων για τον σκηνοθέτη που θα αναλάβει την “Αστερομάτα” στη σκηνή της Eurovision 2025

Η ώρα των αποφάσεων για την Klavdia και την ομάδα της σε σχέση με τον σκηνοθέτη που θα αναλάβει να στήσει την ελληνική συμμετοχή στην Βασιλεία έχει φθάσει.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reader τις προηγούμενες ημέρες είχαμε την πρώτη συνάντηση στελεχών της ΕΡΤ, αλλά και συνεργατών της Klavdia και της δισκογραφικής της εταιρείας (PANIK Records).

Πράγματι σύμφωνα και με τις δικές μας πληροφορίες την Πέμπτη 6/2 είχαμε το πρώτο meeting της ΕΡΤ για την Eurovision 2025, με την Klavdia πλέον ως εκπρόσωπό μας και την Αστερομάτα, ως την ελληνική συμμετοχή.

Στην σύσκεψη αυτή συζητήθηκε το promo plan που θα ακολουθηθεί, αλλά και τα σχέδια για το γύρισμα του video clip, που θα πρέπει να γυριστεί σύντομα, αφού ιδιαίτερος χρόνος δεν υπάρχει.

Το σημαντικότερο όμως ζήτημα που απασχολεί τόσο τους ανθρώπους της ΕΡΤ, όσο και τους συνεργάτες της Klavdia, είναι ο σκηνοθέτης που θα αναλάβει το στήσιμο της Αστερομάτας για την Βασιλεία.

Σύμφωνα λοιπόν με αποκλειστικές μας πληροφορίες τρεις σκηνοθέτες παραμένουν στο τραπέζι, με έναν εξ αυτών να είναι και ο Φωκάς Ευαγγελινός. Ήδη έγιναν κάποιες κρούσεις σε σκηνοθέτες του εξωτερικού που έχουν μεγάλη εμπειρία στο διαγωνισμό και έχουν αφήσει πρόσφατα ιδιαίτερα έντονο το στίγμα τους, όπως είναι η Sacha Jean Baptiste, ο Fredrik Benke Rydman που σκηνοθέτησε το ΝΕΜΟ, αλλά και η Tanu Muino που σκηνοθέτησε την Ουκρανία πέρσι. Αμφότερες όμως απάντησαν αρνητικά για τους δικούς τους λόγους η κάθε μία.

Η τελική επιλογή θα γίνει μεταξύ τριών σκηνοθετών, με τους δύο εξ αυτών να είναι από το εξωτερικό και να έχουν επίσης εμπειρία από το διαγωνισμό και τον Φωκά Ευαγγελινό.

Αυτό που περιμένουν πλέον είναι τα σχέδια τους για την σκηνική παρουσίαση, ώστε στην συνέχεια να προχωρήσουν με αυτόν με τον οποίο κυρίως η Klavdia θα νιώσει πιο ασφαλής.

Φυσικά το Eurovisionfun θα σας ενημερώνει με κάθε νεότερο.

Μείνετε συντονισμένοι σταθερά εδώ!

19 ΣΧΟΛΙΑ
  1. James
    James says:

    Χωρίς να υποτιμώ το ταλέντο του Φωκά Ευάγγελινου ο οποίος έχει προσφέρει πολλά στην Ελλάδα με την εμπειρία του,καλό θα ήταν να δουν και κάποιες άλλες εναλλακτικές.
    Σαφώς η εμφάνιση στον εθνικό τελικό δεν ήταν ενδεικτική της εμπειρίας του καθώς δεν είχε τον χρόνο να την δουλέψει, φάνηκε όμως πως με μια παρουσίαση του τραγουδιού με αυτόν τον τρόπο το κάνει να μοιάζει αδιάφορο κ αυτό είναι μείον για την Κλαυδία.
    Ευελπιστούμε λοιπόν σε κάτι εντυπωσιακό που θα μείνει στον θεατή και που θα κάνει την παρουσίαση του τραγουδιού memorable.

    Απάντηση
  2. Κωνσταντίνος
    Κωνσταντίνος says:

    Για όνομα Κλαυδια μου, όχι τον Φωκά!
    Προσωπικά θα ήθελα να αναλάβει την Ελλάδα εκείνος που ανέλαβε πέρσι την Ιρλανδία και φέτος την Κύπρο.
    Ο άνθρωπος πραγματικά έφταιξε ένα σκηνοθετικό αριστούργημα.
    Αν είναι ο Φωκάς ελπίζω τουλάχιστον να φτιάξει κάτι αν μη τι άλλο κατανοητό και ας παρει ιδέεςαπο τη σκηνικήπαρουσία της Jamala δεν ειναι κακο…. Ήμαρτον οι περιπλοκοι συμβολισμοί του πια…

    Απάντηση
    • Kyr
      Kyr says:

      Προσυπογράφω. Ο Φωκάς έχει κάνει τον κύκλο του στον διαγωνισμό και τον ευχαριστούμε. Θέλει δημιουργικότητα και απλότητα το στήσιμό μας (και όχι δημιουργική ασάφεια) που θα μπορεί να περάσει το περιεχόμενο και το συναίσθημα του τραγουδιού μας

      Απάντηση
  3. Aθηνά
    Aθηνά says:

    Η Muino που σκηνοθέτησε την Ουκρανία πέρσι είναι τρομερή και έκανε φανταστική δουλειά με το κομμάτι, πιστεύω μία τέτοια προσέγγιση χρειαζόμαστε για να αναδειχθεί η δυναμική της Αστερομάτας. Το ότι έκαναν κρούσεις σε τέτοια δυνατά ονόματα είναι πολύ θετικό, δείχνει ότι ακούν και θέλουν να επενδύσουν φέτος σε ένα πολύ καλό και επαγγελματικό αποτέλεσμα. Για να δούμε…

    Απάντηση
  4. Tina
    Tina says:

    Οι πολύ γνωστοί σκηνοθέτες δεν ανταποκρίθηκαν όπως λέτε στο άρθρο σας και απάντησαν αρνητικά η μπορεί κατά τη δική μου άποψη να μην τους ενέπνεε το τραγούδι και τώρα από αυτά που κατάλαβα μας μένουν δύο σκηνοθέτες του εξωτερικού που ίσως να μην είναι ιδιαίτερα γνωστή όπως αυτή που αναφέρεται άρα η ανάληψη της σκηνοθεσίας από τον Φωκά είναι πολύ πιθανή.

    Απάντηση
    • Μαρία
      Μαρία says:

      Το ότι μπορεί να ζήτησαν τα μαλλιοκεφαλά τους ως αμοιβή κ δεν το δέχθηκαν ΕΡΤ κ Πανικ δεν σου περνάει από το μυαλό???
      Η Ουκρανή από ότι είπαν τα παιδιά εδώ,είναι πολύ γνωστή πανάκριβη,κ δούλεψε δωρεάν για την χώρα της..
      Η Σάσα δε,έκαψε την Βουλγαρία κάποτε που μέχρι να την δούμε στην σκηνή,ήταν στην κορυφή των στοιχημάτων!!!
      Συνεπώς αν ΕΡΤ κ Πανικ δεν “ξηλωθούν” πραγματικά,θα αναλάβει ο γνωστός όλων μας που είναι ο πιο προσιτός οικονομικά…
      Αν οι δισκογραφικές δεν θέλουν να επενδύουν,ας μην στέλνουν συμμετοχές για τον διαγωνισμό!!!

      Απάντηση
      • Tina
        Tina says:

        Ακόμη και αν ζήτησαν τα Μάλλιο κεφαλα τους ήξερε η ΕΡΤ και η πανικ που απευθύνονται μην το κουράζουμε στο Φωκά πάλι θα καταληξουν

        Απάντηση
  5. Kwstas
    Kwstas says:

    Φτάνει πια με τον Φωκά, έχουμε φτάσει σε σημείο κορεσμού και αναπόφευκτης ανίας. Ο άνθρωπος διαρκώς ανακυκλώνει, σαν ατέρμονη μηχανή, τα ίδια παρωχημένα μοτίβα και τις κλισέ προσεγγίσεις. Η επανάληψη των ιδεών του έχει εξελιχθεί βαρετή.
    Η Κλαυδία για να ξεχωρίσει θέλει μια φρεσκάδα. Ας απαλλαγούμε επιτέλους από αυτή την καταραμένη κυκλική πορεία που επιμένει ο Ευαγγελινός.

    Απάντηση
  6. GEO
    GEO says:

    Σας παρακαλώ όχι Φωκά. Ας περάσουμε τουλάχιστον τελικό και από εκεί ιδωμεν. Χρειαζόμαστε κάτι φρέσκο και αντιπροσωπευτικό με το τραγούδι. Όχι τα ανεμπνευστα εννοιολογικά δρώμενα του Φωκά που έχουν μείνει εν έτη 1999.

    Απάντηση
  7. barbara
    barbara says:

    Να προσλάβουν αυτόν που έκανε την Αγγλία πέρσι. Να τη βάλει να τραγουδησει μέσα σε μουχλιασμένες ντουζιέρες και τριγύρω να σαπουνίζονται ημίγυμνοι αθλητες.

    Πέρα από την πλάκα, σιγά μη σκάσει η ΕΡΤ ή η Πάνικ τα ποσά που θα ζητάνε όλοι αυτοί…

    Απάντηση
    • Tina
      Tina says:

      Η μπάλαντα αυτό τον κίνδυνο έχει αν δεν παρουσιαστεί κάτι επί σκηνής όσο καλή φωνή και αν έχει η τραγουδίστρια το κοινό θα βαρεθεί και στο τέλος δεν θα ψηφιστεί αλλά το ελληνικό κοινό πήρε το ρίσκο και ένας αποκλεισμός δεν μπορεί να αποκλειστει

      Απάντηση
  8. gogos
    gogos says:

    Η eurovision δεν είναι για “πειράματα”…
    Ο Φωκάς είναι ιδανικός και μακάρι να αναλάβει την συμμετοχή μας! Το να αφορίζουμε τον πιο πετυχημένο σκηνοθέτη που έχουμε, το λες και γελοίο…

    Μερικοί θέλετε να παει οποιοσδήποτε άλλος αρκεί να μην πάει ο Φωκάς. Και αν προκύψει σκηνική παρουσίαση όπως του 2018 ή 2023, δεν θα πειράζει;;;

    Ηρεμήστε και απολαύστε (επιτέλους) τον διαγωνισμό και ΜΗΝ φανατίζεστε (κάποιοι) με ονόματα, αλλά με αποτελέσματα και καλλιτεχνικό αποτέλεσμα!

    Απάντηση

Υποβολή Σχολίων

Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *