Κύπρος: Δείτε φωτογραφία από το γύρισμα του live on tape video του El Diablo!
Το προηγούμενο σαββατοκύριακο η Έλενα Τσαγκρινού ταξίδευσε μαζί με την κυπριακή αποστολή στην Σόφια, για το γύρισμα του live on tape video της συμμετοχής της στην Eurovision 2021. Πριν από λίγο το ΡΙΚ έδωσε στην δημοσιότητα μία φωτογραφία από αυτό το γύρισμα.
Στην φωτογραφία βλέπουμε ότι κυριαρχούν οι κόκκινοι φωτισμοί, ενώ στο El Diablo συνοδεύουν την Έλενα Τσαγκρινού επί σκηνής, τέσσερις γυναίκες χορευτές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σας υπενθυμίζουμε ότι για τον ίδιο λόγο βρέθηκαν στην Σόφια εκτός της κυπριακής αποστολής και οι αποστολές της Ελλάδας, της Μάλτας, της Μολδαβίας και φυσικά της Βουλγαρίας.
Αμέσως μετά το πέρας του γυρίσματος το ΡΙΚ σε επικοινωνία που είχαμε μας δήλωσε για το live on tape:
Η Κυπριακή αποστολή υπό την Βοηθό Αρχηγό Αλεξία Μουταφίδου φεύγει από την Σόφια απόλυτα ικανοποιημένη τόσο από τις πρόβες όσο βεβαίως και από την ίδια την εγγραφή του Live On Tape. Η Έλενα αλλά και η υπόλοιπη ομάδα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, εξού και το απόλυτα επαγγελματικό αποτέλεσμα. Η σκληρή δουλειά συνεχίζεται για την προετοιμασία της παρουσίας στο Ρότερνταμ.
Καλλιτεχνικός διευθυντής της φετινής κυπριακής συμμετοχής στον διαγωνισμό, είναι ο αυστριακός Marvin Dietmann.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την κυπριακή συμμετοχή στην Eurovision 2021!
Αυτη η Κύπρος πια.Δυστυχώς φαίνεται πως θα τους πάρει χρόνια να απεγκλωβιστούν απο την εικόνα και την παρουσίαση της Φουρειρα, αρχίζουν να επαναλαμβανονται.Το πρωτοτυπο ειναι πάντα το καλύτερο.
4 γυναίκες και κόκκινοι φωτισμοί σαν να ακούω ήδη τους eurofans να το συγκρίνουν με το fuego…
Άβυσσος η ψυχή τους…
Καλή επιτυχία στην Έλενα και στην Κύπρο!
Πολύ ωραίο φαίνεται!
Bodysuit, 4 γυναικες στα χορευτικα και κοκκινο backround, οι φωτιες μονο λειπουν. Α ρε Κυπρος..Οταν εχεις τετοιο τραγουδι πρεπει να κανεις μια σκηνικη εμφανιση πρωτοτυπη, να μυ θυμιζει κατι αλλο, κατι που να πηγαινει ενα βημα μπροστα τον διαγωνισμο, μπορει και να παρεις βραβειο. Οταν το staging θυμιζει Fuego oμως στα βασικα στοιχεια του (χρωματικη παλετα, χορευτες κλπ), τοτε απλως επαναλαμβανεσαι και ξεχνας απλα και εκ προοιμιου τις κορυφαιες θεσεις. Κριμα.
Καταλαβαίνω τη χρήση του κόκκινου λόγω του el diablo αλλά έπρεπε να το ξανασκεφτούν. Μήπως θα θυμίζει λίγο fuego? Ελπίζω η σκηνική παρουσία να περιέχει κι άλλα χρώματα…
Ωραίο φαίνεται
Λογικο ρε παιδιά να παίζουν με το κόκκινα αφού “el diablo” λέγεται το τραγούδι το θεωρούσα δεδομένο ότι θα κυριαρχεί το κόκκινο φόντο
Μα εκει ειναι το θεματακι..οταν εχεις ενα τοσο προβλεψιμο τραγουδι, θες κατι never seen before για να ξεχωρισεις. Οταν εχω στο μυαλο μου ακριβως τι χορογραφια θα παιξει απο πριν ακουσω το τραγουδι, ε τοτε meh.. Ο Mans με το Heroes ειχε ενα πολυ τυπικο τραγουδι, που με τιποτα δεν θα μπορουσε να ξεχωρισει και να κερδισει αν δεν ηταν το staging που πηγε ολο το διαγωνισμο ενα βημα μπροστα (και εγκαινιασε μια νεα εποχη με αυξημενη χρηση vr, projections κλπ.). Αποψη μου βεβαια, μπορει στο τελος να μας εκπληξουν, ωστοσο απο την εικονα με την κοκκινη παλετα και το χορευτικο με τις 4 γυναικες, μονο το Φουεγκο μπορω να σκεφτω.
Καλά μην φτάσουμε στο άλλο άκρο μόλις βλέπουμε κόκκινο φόντο αμέσως fuego
Δεν είναι πρώτη φορά που το έκανε η Κύπρος
Και η Ελβετία το 2019 μια χαρά έπαιξε με το κόκκινο και τις συγκρίσεις είχε με το fuego και μια χαρά έπιασε τοπ5
Εξάλλου δεν ξέρουμε αν θα κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα σε όλη τη διάρκεια της εμφάνισης η αν είναι πχ στο σημείο της γέφυρας κτλ
To φόντο μου θυμίζει Fuego αλλά το χορευτικό μάλλον το Replay. Δεν το έχουν όλες για Fuego…
‘Ετσι κι αλλιώς για την ίδια ομάδα μιλάμε. Προσωπικά θα εκπλαγώ αν η συγκεκριμένη κάνει κάτι καλύτερο από την Τάμτα που και πιο έμπειρη είναι και καλύτερη τραγουδίστρια. Όπως και θα εκπλαγώ αν η Ελλάδα βρεθεί ψηλότερα φέτος από ότι βρέθηκε η Ντέμη.
Προσωπική μου άποψη ότι φετινό μας είναι πολύ καλύτερο σαν μουσική σύνθεση από αυτό της Demy.
Τώρα για το που θα πλασαριστεί στο βαθμολογικό πίνακα, δεν έχω ιδέα, αλλά κρατάω μικρό καλάθι.
Συμφωνώ ότι είναι σίγουρα καλύτερο από το “This is love” αλλά περίπου στο ίδιο επίπεδο με το “This is our night” με το οποίο μοιάζει αρκετά. Τις ομοιότητες τις εντοπίζω στο ότι και στις δύο περιπτώσεις μου φαίνεται ότι επιλέχθηκαν δύο κοπέλες με βάση την εντυπωσιακή τους εμφάνιση και τις φωνητικές δυνατότητες που έχουν στο στούντιο και όχι απαραίτητα με βάση το χάρισμα και το σκηνικό εκτόπισμα.
Η Demy υποτίθεται ήταν δοκιμασμένη σκηνικά. Τώρα για την Stefania δεν ξέρω.
Όσο για τη σύγκριση με το This Is Our Night, τώρα μου πατάς τον κάλο, καθώς το θεωρώ ένα από τα χειρότερα που έχουμε στείλει ποτέ! 😉 😛
ότι υπάρχουν 18 τραγούδια που είναι καλύτερα από το δικό μας; εγώ πιστεύω θα είμαστε δεκάδα!!
Προσωπικά για την Κύπρο θα συμφωνήσω, ίσως να τα πάει λίγο καλύτερα από το replay καθώς φέτος η χρονιά από άποψη τραγουδιών είναι πολύ μέτρια ως κακή, αλλά η όποια σύγκριση με την Φουρέιρα θα του στοιχίσει λίγο η πολύ.
Για την Ελλάδα θα διαφωνήσω, βέβαια η eurovision είναι απρόβλεπτη(βλ. Ότι το better love τερμάτισε 21ο ενώ η Demy η ο Άγιος Μαρίνος με τον serhat στην 19η θέση) αλλά σε καμία περίπτωση δε θεωρώ το Last dance, ή και την ίδια την Στεφανία ανάλογη περίπτωση με τη Demy και το παλιακο this is love.
Το ένα ήταν παλιακο, ενώ το άλλο είναι retro-με 80s στοιχεία και με πιο ενδιαφέρουσες εναλλαγές. Και σαφώς το φετινό έχει άλλες φωνητικές απαιτήσεις από το this is love που τις κορώνες του, η Demy ποτέ δεν έβγαλε.
Από όσο έχω ακούσει την Στεφανία σε live έχει καλύτερη φωνή, λέγεται ότι είναι άνετη επι σκηνής παρά τα 19 της χρονια, και τώρα για εμένα το μοναδικό “ερωτηματικό” είναι το staging.
Συγγνώμη, αλλά προσωπικά την μόνη ομοιότητα που διακρίνω ανάμεσα στις δύο συμμετοχες είναι η συμμετοχή του Κοντόπουλου και του Φωκά(και του Γιακουμογλου). Βέβαια, προσωπικές γνώμες είναι αυτές, διαφέρουν.
Είμαι αρκετά εως πολύ αισιόδοξος φέτος για την Κύπρο!
Για όσους λένε ότι θα μοιάζει με το “fuego” η φετινή συμμετοχή της Κύπρου, έχω να πω ότι δεν νομίζω ότι θα υπάρχουν πολλές ομοιότητες. Πρώτα απ’ όλα υπάρχει άλλη ομάδα που επιμελείται φέτος την σκηνική παρουσίαση, απ’ αυτήν του 2018.
Επίσης οι δυνατότητες της Τσαγκρινού είναι άλλες από της Φουρέιρα (φωνητικά & σκηνικά).
Προσωπικά πιστεύω ότι θα ζήσουμε (όπως έχω ξαναπει) εποχές 2004, όπου Ελλάδα και Κύπρος θα βρεθούν μαζί στο top10!