Αφιέρωμα: Η Eurovision 2019 με πιο πολύ δράμα από ποτέ
Ένας μήνας μας χωρίζει από το φετινό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2019, που θα λάβει χώρα στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ στις 14 16 και 18 Μαΐου. 41 χώρες θα διεκδικήσουν το τρόπαιο της Eurovision 2019. Όπως γνωρίζετε ο τρόπος που επιλέγει μια χώρα τη συμμετοχή της, γίνεται είτε μέσω απευθείας ανάθεσης είτε μέσω εθνικού τελικού.
Η αλήθεια είναι πως φέτος οι εθνικοί τελικοί διακατέχονταν από δράμα, αδικία και πολλά απρόοπτα. Ήδη πριν αρχίσουν οι εθνικοί τελικοί πολλές χώρες διαφωνούσαν με την διεξαγωγή του Διαγωνισμού από το Ισραήλ και απειλούσαν πως θα σαμποτάρουν τη φετινή διοργάνωση.
Σαμποτάζ στη Eurovision 2019;
Αρχικά μεγάλο ήταν το ενδεχόμενο να φιλοξενηθεί ο Διαγωνισμός στην Ιερουσαλήμ. Πολλοί υποστηρικτές του κινήματος για μποϊκοτάζ, εκβιασμό και κυρώσεις (BDS) κάλεσαν τους εθνικούς ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς να μποϋκοτάρουν το Διαγωνισμό. Αυτό περιελάμβανε μέλη του Αυστραλιανού Κόμματος των Πρασίνων, του Σιν Φέιν, του Εναλλακτικού Ιρλανδικού Κόμματος, του Αριστερού Κόμματος της Σουηδίας, αλλά συμπεριλαμβανομένου και του νικητή του διαγωνισμού του 1994, Charlie McGettigan. Ο Ισλανδικός ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός, RÚV, πραγματοποίησε συνέλευση για να δώσει απάντηση στο αίτημα για μποϊκοτάζ , που προέκυψε ύστερα από μια αναφορά 23.000 υπογραφών, αλλά τελικά ούτε η RÚV ούτε οποιοσδήποτε άλλος ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός αποσύρθηκε από το διαγωνισμό.
Από την άλλη η εκπρόσωπος της Ιρλανδίας το 1992 και νικήτρια, Linda Martin, αν και δεν ήταν φαν του Toy, διαφώνησε κάθετα με αυτούς που ήθελαν την Ιρλανδία να μποϋκοτάρει τη φετινή διοργάνωση, πιστεύοντας πως η χώρα της οφείλει να δώσει το παρόν στο Ισραήλ.
Εθνικοί Τελικοί Στον Αέρα;
Σε αρκετές εθνικές επιλογές υπήρξαν πολλά απρόοπτα, καθώς υποστηρικτές του κινήματος BDS, προσπάθησαν να διακόψουν το show, παρακινώντας το κοινό σε μποϋκοτάζ της Eurovision 2019.
Στις 19 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε ο δεύτερος ημιτελικός του Destination Eurovision 2019, του εθνικού τελικού δηλαδή της Γαλλίας για την επιλογή της συμμετοχής της χώρας στη Eurovision. Η βραδιά ξεκίνησε πολύ δυναμικά, αφού πέρα από την περσινή νικήτρια του διαγωνισμού Netta, που ξεσήκωσε τα πλήθη με το Toy, είχαμε και κάποιους που ήθελαν να στείλουν το μήνυμα κατά της διοργάνωσης του Ισραήλ, σηκώνοντας μάλιστα και πανό για αυτό. Το απρόσμενο όμως αυτό γεγονός δεν ήταν αρκετό για να κάμψει τον ενθουσιασμό της Netta, που βρέθηκε στο Παρίσι καλεσμένη της γαλλικής δημόσιας τηλεόρασης.
Ενώ στον Τελικό, μια εβδομάδα μετά, κάποιοι κατάφεραν να ανέβουν ξανά στην σκηνή – πιθανόν για διαμαρτυρία κατά της διοργάνωσης στο Ισραήλ.
Μια μέρα μετά, στις 20/2 και ενόψει του Ισπανικού Τελικού, λίγες ώρες πριν την έναρξη του show, μία μικρή ομάδα διαδηλωτών είχε συγκεντρωθεί έξω από το στούντιο, κρατώντας παλαιστινιακές σημαίες και ζητώντας το μποϋκοτάρισμα της διοργάνωσης στο Ισραήλ.
#OT18GALAEUROVISION | Un grupo de manifestantes ante las puertas del plató de @OT_Oficial pidiendo el #BoycottEurovision2019 #Eurovision pic.twitter.com/hzWn8QpW6Y
— Telemagazine (@telemgzn) 20 Ιανουαρίου 2019
Παρόμοια περιστατικά, υπήρξαν και στη Γερμανία αλλά και στη Δανία, με την EBU, να στέλνει ειδική επιστολή σε όλους τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, παρέχοντας συμβουλές σχετικά με τις προφυλάξεις που θα μπορούσαν να λάβουν για να αποτρέψουν παρόμοιες διακοπές.
Δε θέλω να πάω στη Eurovision
Μία μέρα πριν το Eurovision Gala, τον εθνικό τελικό της Ισπανίας για την Eurovision 2019, δύο από τις συμμετέχουσες, η María και η Natalia, ενώπιον αρκετών τους fans, τραγούδησαν μαζί το τραγούδι του Miki(La venda) και ζήτησαν από τον κόσμο να ψηφίσουν τον Miki. Τα βίντεο αυτά δημοσιεύθηκαν στο Twitter, λίγες ώρες όμως μετά διαγράφηκαν. Αμφότερες στο παρελθόν και ενώ ήταν ακόμα στο talen show, είχαν εκφραστεί σκεπτικιστικά ως προς το ενδεχόμενο να εκπροσωπήσουν την Ισπανία στην Eurovision 2019 και να ταξιδέψουν τον Μάιο στο Ισραήλ.
Μάλιστα, αν και φαβορί η María με το Muérdeme προέβη σε δηλώσεις, που έδειξαν ότι αφενός δεν την ενδιαφέρει ο διαγωνισμός και αφετέρου ούτε το τραγούδι με το οποίο διαγωνίζεται είναι κάτι που δεν την εκφράζει.
Απρόσμενες εξελίξεις
Με πολλά απρόοπτα πραγματοποιήθηκε ο εθνικός τελικός της Λιθουανίας, Eurovizija Atranka 2019. Η Monika Marija ένα από τα μεγάλα φαβορί αν και είχε κατοχυρώσει μια θέση στον τελικό με το τραγούδι «Light On» αφού προκρίθηκε από τον πρώτο ημιτελικό, ωστόσο διαγωνιζόταν ξανά το επόμενο Σάββατο στον δεύτερο ημιτελικό με το «Criminal».
Ωστόσο, την επόμενη μέρα ανακοίνωσε μέσα από τους λογαριασμούς της στα τα social media πως στον τελικό θα διαγωνιστεί με ένα τραγούδι, και συγκεκριμένα με το «Light On» παρόλο που και τα δύο τραγούδια είναι ξεχωριστά για αυτήν. Στη συνέχεια, κάλεσε κριτική επιτροπή και κοινό να μην ψηφίσουν το «Criminal».
Εν τέλει αποφάσισε να αποσύρει από το Eurovizija Atranka 2019 το τραγούδι Criminal.
Τα δράματα στη Λιθουανία όμως δεν σταμάτησαν εδώ. Το τραγούδι Running With Lions, του Jurijus έχει εκδοθεί πριν από την 1 Σεπτεμβρίου 2018, γεγονός που είναι ενάντια στους κανόνες της EBU. Σύμφωνα με αναφορές, το τραγούδι ήταν διαθέσιμο online ήδη από την άνοιξη του περασμένου έτους και μόλις πρόσφατα διαγράφτηκε αφού οι οπαδοί του διαγωνισμού βρήκαν την καταγραφή στο διαδίκτυο. Στην αντεπίθεση πέρασε ο παραγωγός του τραγουδιού, ενώ ο αρχηγός της αποστολής της Λιθουανίας επιβεβαίωσε ότι έχει επίγνωση της κατάστασης και ότι διερευνά το θέμα. Εν τέλει, το γεγονός είχε αίσια κατάληξη με τον Jurijus να κερδίζει το εθνικό τελικό και να μπορεί να ταξιδέψει στο Τελ Αβίβ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Απρόσμενες ήταν οι εξελίξεις και στην Ουγγαρία. Το τραγούδι του Petruska με τίτλο Help Me Out Of Here κατηγορήθηκε για λογοκλοπή. Η ομάδα του MTVA διαπίστωσε ότι οι ισχυρισμοί είναι αληθινοί και έτσι η εν λόγω συμμετοχή αποκλείστηκε από τον τελικό.
O ρυθμός, η δομή, η κορύφωση, η μελωδία και η ατμόσφαιρα του τραγουδιού, καθώς και τα χαρακτηριστικά του ρεφρέν ταιριάζουν απόλυτα με το τραγούδι White Sky των Vampire Weekend.
Τη θέση του Petruska πήρε ο Gergő Oláh.
Αποχωρήσεις και δράματα δεν έλλειπαν και από τη Ρουμανία. Μετά την αποχώρηση του Dan Bittman από το Selectia Nationala 2019, καθαρά για επαγγελματικούς λόγους, αλλά και γιατί θεωρεί ότι θα ήταν καλύτερο να εκπροσωπηθεί η Ρουμανία από έναν νέο καλλιτέχνη, αποχώρησε και ο MIHAI, εκπρόσωπος της χώρας στη Eurovision της Αθήνας το 2006.
Μετά την οικειοθελή αποχώρηση του Dan Bittman από τη διαδικασία του Selection Naţională, της διαδικασίας επιλογής του εκπροσώπου της Ρουμανίας για την Eurovision, το TVR προχώρησε στην αντικατάσταση της συμμετοχής του από δύο καινούρια τραγούδια.
Η κίνηση αυτή του καναλιού, προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους, αρχής γενομένης από τον γνωστό τραγουδιστή και πρώην εκπρόσωπο της Ρουμανίας, MIHAI, ο οποίος ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως αποχωρεί από την διαδικασία.
Άλλωστε ο ίδιος μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες που τίποτα δε θυμίζουν εκείνο το νέο του 2006.
Από την εθνική επιλογή αποχώρισε και η τραγουδίστρια Xandra.
Η κριτική επιτροπή καθορίζει το τελικό αποτέλεσμα και προκαλεί αντιδράσεις
Αναμφισβήτητα ο φετινός εθνικός τελικός της Ρουμανίας κέντρισε το ενδιαφέρον των απανταχού φίλων του διαγωνισμού, κυρίως λόγω των πολλαπλών αποχωρήσεων καλλιτεχνών με πυρά κατά του καναλιού, αλλά και της ψηφοφορίας της κριτικής επιτροπής.
Η νικήτρια του τηλεοπτικού κοινού και το μεγάλο φαβορί για την νίκη, Laura Bretan, κέρδισε σχεδόν τις τετραπλάσιες ψήφους από την δεύτερη θέση, ενώ αντίθετα, η νικήτρια των κριτικών επιτροπών και εν τέλει εκπρόσωπος της Ρουμανίας στην Eurovision 2019, έλαβε μόλις 356 ψήφους. Η Ester Peony κατέκτησε την 8η θέση στο τηλεοπτικό κοινό με ποσοστό λίγο περισσότερο από το 3% επί του συνόλου των ψήφων (356 ψήφους από τις 11,169).
Μετά την ολοκλήρωση του εθνικού τελικού, η Ester Peony υπήρξε θέμα έντονης κριτικής από τον ρουμάνικο Τύπο. Ακόμη και το Κοινοβούλιο της χώρας συζήτησε περί της νίκης της, η οποία κρίθηκε κατά 7/8 από την κριτική επιτροπή και μόλις 1/8 από το τηλεοπτικό κοινό. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε και έρευνα κατά της συμμετοχής, μετά και τις αναφορές του τοπικού τύπου για λογοκλοπή, κάτι που το κανάλι ξεκαθάρισε πως δεν ισχύει.
Οι εκπλήξεις ξεκίνησαν όταν ήρθε η ώρα να ψηφίσουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής. Ως εκ θαύματος η ψηφοφορία των δύο ιδιοκτητών του Wiwibloggs ήταν σχεδόν ίδια, δίνοντας αμφότεροι το 12αρι τους στο On A Sunday και κατατάσσοντας χαμηλά το Dear Father. Από την άλλη η Emmilie De Forest δίνει ένα ωραιότατο μηδενικό στο Army Of Love και με αυτό τον τρόπο η ψηφοφορία του κοινού δεν είχε κανένα νόημα, αφού το On A Sunday είχε ξεφύγει στη βαθμολογία, χωρίς να μπορεί η διαφορά αυτή να καλυφθεί από την ψηφοφορία του κοινού.
Επικριτικά ήταν τα σχόλια στο διαδίκτυο για τους Wiwibloggs, μιας και πριν λίγο καιρό είχαν πλάσει το εγκώμιο αν μου επιτραπεί της Laura Bretan, ενώ στη συνέχεια την καταπόντισαν στη βαθμολογία τους, κάνοντας τους πάντες να μιλούν για δολιοφθορά.
Μεγάλος νικητής του Sanremo 2019 και εκπρόσωπος της Ιταλίας στο Τελ Αβίβ, αναδείχθηκε ο Mahmood. Ωστόσο, δεν κέρδισε την ψηφοφορία του κοινού ούτε στο Sanremo Giovanni μέσω του οποίου βρέθηκε στο Sanremo 2019, καταφέρνοντας μάλιστα να νικήσει. Ήταν μόλις έβδομος με 5% στην τηλεψηφοφορία, όταν το συγκρότημα La Rua που κατέκτησαν την δεύτερη θέση πίσω από τον Mahmood, έλαβαν το συντριπτικό 35,08% των ψήφων του κοινού.
Στην τελική ψηφοφορία όπου συναγωνίστηκαν οι τρεις κορυφαίοι ο Ultimo κέρδισε το televoting, οι Il Volo ήρθαν δεύτεροι και ο Mahmood τρίτος. Η κριτική επιτροπή των ειδικών και η επιτροπή των δημοσιογράφων έφεραν τον Mahmood στην πρώτη θέση, ενώ ο Ultimo και οι Il Volo ισοφάρισαν στη δεύτερη.
O Ultimo σχολίασε αρνητικά τους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου. Όταν ο Mahmood μπήκε στην αίθουσα δεν χειροκρότησε και δήλωσε ότι ποτέ δεν συμμετείχε στο Φεστιβάλ με σκοπό να κερδίσει, γιατί νίκη του είναι η αγάπη του κόσμου που τον αναγνωρίζει. Στη συνέχεια συνεχάρη τον νικητή (χωρίς όμως να τον αποκαλέσει με το όνομά του) και δήλωσε πικραμένος με τον εαυτό του. Οι Il Volo αντιθέτως συνεχάρησαν εγκάρδια τον νικητή, αλλά και τον Ultimo.
Ενώ ο Ιταλός πρωθυπουργός Matteo Salvini με τιτίβισμα του, δήλωνε την ξεκάθαρη προτίμηση του στον Ultimo και την απογοήτευση του, για την νίκη του Mahmood.
#Mahmood…………… mah…………
La canzone italiana più bella?!?
Io avrei scelto #Ultimo, voi che dite?? #Sanremo2019 pic.twitter.com/jpflaSLF7c— Matteo Salvini (@matteosalvinimi) 10 Φεβρουαρίου 2019
Πολιτική εναντίον Eurovision
To Vidbir 2019, ο εθνικός τελικός για την επιλογή του καλλιτέχνη που θα εκπροσωπήσει την Ουκρανία στο Τελ Αβίβ, ήταν σαφέστατα το γεγονός που απασχόλησε περισσότερο όχι μόνο τους φαν του Θεσμού αλλά και τα διεθνή μέσα.
Ένας εθνικός τελικός με ένταση που δεν έχει υπάρξει παρόμοιος του και με δυσάρεστα γεγονότα που δεν θα έπρεπε να λαμβάνουν χώρα μέσα σε έναν μουσικό Διαγωνισμό. Μπορεί η Maruv με το Siren Song να κέρδισε την εθνική επιλογή, Vidbir 2019, όμως δε θα ταξιδέψει στο Τελ Αβίβ καθώς δεν συμφώνησε να ακυρώσει τις εμφανίσεις της στη Ρωσία, αλλά και να αποδεχθεί μία σειρά από άλλους όρους που θέτει η δημόσια τηλεόραση της Ουκρανίας.
Επικριτικά ήταν και τα σχόλια προς το πρόσωπο της Jamala, μέλους της κριτικής επιτροπής του Vidbir και εκπροσώπου της Ουκρανίας το 2016.
Η Jamala λοιπόν, αλλά και ο παρουσιαστής του Vidbir, Sergey Pritula, ανέλαβαν την ανάκριση μέρος των διαγωνιζόμενων, που ήταν ύποπτοι για φιλορωσικά αισθήματα.
Πρώτο τους «θύμα¨ήταν η YUKO, η οποία ενώ είναι μόνιμος κάτοικος της Ουκρανίας, έχει ρωσική υπηκοότητα, αφού δεν έχει συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο ακόμα για να λάβει την ουκρανική. Ο παρουσιαστής λοιπόν του Vidbir μετά την ερμηνεία της, σχολίασε δηκτικά ότι για να εκπροσωπήσει την Ουκρανία, θα πρέπει να απεμπολήσει την ρωσική της υπηκοότητα, ρωτώντας την μάλιστα αν έχει θέμα με αυτό. Φυσικά, μπροστά στα χιλιάδες βλέμματα όλων ποια θα μπορούσε να είναι η απάντηση;
Στην συνέχεια σειρά είχε η Maruv. Viral έχει γίνει η επιτακτική ερώτηση της Jamala, για την άποψη της Maruv στο φλέγον ζήτημα της Κριμαίας. Ευτυχώς στην Ευρώπη τα πιστοποιητικά πολιτικών φρονημάτων έχουν εκλείψει, γιατί στην Ουκρανία φαίνεται πως ακόμη είναι σε ισχύ και τα εκδίδει μάλιστα η Jamala!
Το αποκορύφωμα όμως ήρθε στην συνέχεια, μετά την εμφάνιση των ANNA MARIA. Τα δύο μικρά κορίτσια δέχθηκαν απίστευτο bullying, μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες! Η Jamala σχολίασε το γεγονός ότι οι γονείς των κοριτσιών κατοικούν ακόμα στην Κριμαία, έχοντας λάβει ξεκάθαρα φιλορωσικές θέσεις. Τους είπε ότι η ίδια δεν μπορεί να πάει στην Κριμαία και ότι το 1944 με το οποίο κέρδισε την Eurovision το 2016, ήταν ένα τραγούδι για όσα συνέβησαν στην Κριμαία, κάτι που για πρώτη φορά ουσιαστικά παραδέχεται δημόσια η Jamala!
Τα δυο κορίτσια άρχισαν να κλαίνε και προσπάθησαν να δικαιολογήσουν τον εαυτό τους, λέγοντας ότι ουδέποτε παραβίασαν τον νόμο, κάνοντας κάποια εμφάνιση στην Κριμαία ή στην Ρωσία, ενώ υπερασπίστηκαν και τους γονείς τους, λέγοντας πως είναι περήφανοι για αυτούς.
Αποτέλεσμα των ανωτέρων η χώρα να αποσύρεται από το Διαγωνισμό μιας και κανείς από τους υπόλοιπους φιναλίστ, δέχτηκε να ταξιδέψει στο Τελ Αβίβ, δείχνοντας έτσι, ότι η πολιτική δεν έχει θέση στη Eurovision και αποτελεί ένα Θεσμό που έχει ως σκοπό του να ενώνει τις φυλές και τη διασκέδαση των ανθρώπων.
Το ταξίδι στο Τελ Αβίβ αναβάλλεται;
Η Wiktoria, συμμετέχουσα στο MelodiFestivalen 2019, προκρίθηκε στο τελικό από τον πρώτο ημιτελικό με το τραγούδι Not With Me. Όπως ορίζουν η κανόνες του MF το τραγούδι της δεν θα πρέπει να είναι διαθέσιμο σε οποιαδήποτε online πλατφόρμα μέχρι το τέλος του Τέταρτου Ημιτελικού, όπου όλες οι συμμετοχές των φιναλίστ γίνονται τότε διαθέσιμες. Ωστόσο, η ομάδα της ύστερα από μια λάθος κίνηση, κυκλοφόρησε το τραγούδι στο Spotify, για περίπου δύο ώρες. Η δισκογραφική της εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν ξέρουν πώς συνέβη και ότι όταν συνειδητοποίησαν το λάθος, κατέβασαν το τραγούδι από το Spotify και ζήτησαν συγγνώμη. Η SVT κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτό έγινε ακούσια, με αποτέλεσμα η Wiktoria να παραμείνει στον διαγωνισμό.
Στις 2 Μαρτίου το techno-punk-BDSM συγκρότημα Hatari επικράτησε στο Söngvakeppnin 2019, η διαδικασία επιλογής της Ισλανδικής συμμετοχής. Η σκηνική τους παρουσία αλλά και το είδος μουσικής που εκπροσωπούν προκάλεσε πλήθος συζητήσεων μεταξύ των fan του διαγωνισμού.
Οι Hatari χαρακτηρίζουν τη μπάντα τους ως αντι-καπιταλιστική, δίνοντας με αυτό το τρόπο μια πολιτική προέκταση στη ταυτότητα τους ενώ ήταν μεταξύ των καλλιτεχνών που είχαν υπογράψει το περασμένο καλοκαίρι για την απόσυρση της Ισλανδίας από το Διαγωνισμό καθώς φέτος ο διαγωνισμός θα διεξάγονταν στο Ισραήλ. Ωστόσο, η Ισλανδία στις 13 Σεπτεμβρίου επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της στον 64ο διαγωνισμό της Eurovision ενώ λίγο αργότερα οι Hatari ανακοινώθηκαν ως ένας από τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες στο Söngvakeppnin 2019 με το τραγούδι Hatrið mun sigra (Το μίσος θα επικρατήσει) όπου εν τέλει και κέρδισαν.
Και εδώ ξεκίνησε το δράμα. Η ακτιβίστρια και επικεφαλής ΜΚΟ για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων Nitsana Darshan-Leitner κάλεσε τον υπουργό εξωτερικών του Ισραήλ, Aryeh Deri, να απαγορεύσει την είσοδο των Hatari στη χώρα εξ’ αιτίας της ευρείας υποστήριξης τους προς τη Παλαιστίνη. Η Nitsana προειδοποίησε πως το techno συγκρότημα από την Ισλανδία δε θα διστάσει να διαμαρτυρηθεί για τις πολιτικές του Ισραήλ καθ’όλη τη παρουσία του στη χώρα ακόμα και στη σκηνή του Τελ Αβίβ, παρόλο που είναι ενήμεροι ότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους κανονισμούς του Διαγωνισμού.
Όλη αυτή η αντίδραση της Nitsana δεν προήρθε από το πουθενά. Οι Hatari πριν ακόμα αναδειχτούν νικητές του Söngvakeppnin 2019 είχαν προκαλέσει τον πρωθυπουργό του Ισραήλ, Benjamin Netanyahu, σε αγώνα glima (εθνικό σπορ πάλης της Ισλανδίας) ενώ αφού αναδείχτηκαν εκπρόσωποι της Ισλανδίας δήλωσαν ότι θα επιθυμούσαν να εμφανιστούν με τη σημαία της Παλαιστίνης on stage.
Ωστόσο, ο Jon Ola Sand σχολίασε τις αναφορές στα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης ότι οι Hatari από την Ισλανδία σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τη Eurovision για να προβούν σε πολιτικές δηλώσεις, πιστεύοντας ότι δεν αποτελούν κάποιο κίνδυνο για το φετινό Διαγωνισμό.
Μένουμε στην Ισλανδία, όπου ο Fridrik Omar κατηγορήθηκε για λογοκλοπή και συγκεκριμένα ότι το τραγούδι του για τον εθνικό τελικό αποτελεί αντιγραφή του τραγουδιού Love On The Brain της Rihanna. Ωστόσο, η RÚV δήλωσε πως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.
Εξηγήσεις για τα αποτελέσματα
Ο Stig Rästa, ο συνθέτης της Εσθονικής συμμετοχής “Storm”, ζήτησε να μάθει ποιοι αποτέλεσαν την διεθνής επιτροπή στο τελικό του Eesti Laul 2019. Ο Stig Rästa προέβη σε αυτή τη κίνηση καθώς θεώρησε ότι ήταν άδικη η χαμηλή κατάταξη του Storm εκ μέρους τους και ζήτησε να μάθει τα ονόματα τους προκειμένου να του δώσουν συμβουλές για το πως να βελτιώσει το τραγούδι.
Ψεύτικες προβολές στο Youtube;
Το Walking Out η συμμετοχή της Αρμενίας στη φετινή Eurovision 2019, έλαβε κατά μυστήριο τρόπο 1,5 εκατομμύριο προβολές μέσα σε 1 ώρα H εκπρόσωπος της Αρμενίας Srbuk, αποκάλυψε ότι η ομάδα της για τη Eurovision εξετάζει πώς το “Walking Out” έλαβε αυτές τις προβολές.
Η Srbuk γιόρτασε με post στο Facebook το γεγονός, συγχαίροντας τους οπαδούς της για την υποστήριξή τους, αλλά δεν έκρυψε ωστόσο την έκπληξή της. Η αρμενική αποστολή ήρθε σε επαφή με την EBU, η οποία υποτίθεται ότι διερεύνησε το γεγονός. Αυτό που κυκλοφόρησε στα πηγαδάκια ήταν ότι οι προβολές του τραγουδιού αγοράστηκαν από τρίτους.
Eurovision δίχως απρόοπτα και δράματα φαίνεται πως δύσκολα να μην υπάρξει. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν και αυτά δεν θα είχαμε να λέγαμε. Εδώ, ολοκληρώνεται το αφιέρωμα του EurovisionFun στα δραματικά γεγονότα που μαγνήτισαν το ενδιαφέρον φαν και μη του Διαγωνισμού.
Σειρά έχουν τα promo parties αλλά και οι πρόβες όπου σίγουρα θα έχουμε παρόμοια γεγονότα.
Μείνετε συντονισμένοι στο EurovisionFun για όλες τις εξελίξεις που αφορούν την Eurovision 2019.
Υποβολή Σχολίων
Θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση;Μη διστάσετε!