Σουηδία: Με τον Tusse και το Voices στην Eurovision 2021!
Μετά και την ολοκλήρωση των τεσσάρων ημιτελικών και τη φάση της Δεύτερης Ευκαιρίας, σειρά είχε απόψε ο μεγάλος Τελικός του Melodifestivalen 2021 με σκοπό την επιλογή της συμμετοχής της χώρας στο Ρότερνταμ. Tο σόου πραγματοποιήθηκε στην Annexet Arena της Στοκχόλμης, ενώ τον ρόλο της παρουσίασης ανέλαβαν οι Christer Björkman, Shima Niavarani και Måns Zelmerlöw.
Δώδεκα συμμετοχές διεκδίκησαν το χρυσό εισιτήριο για την σκηνή της Eurovision στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Νικητής του Melodifestivalen 2021 και εκπρόσωπος της Σουηδίας στο Ρότερνταμ αναδείχθηκε ο Tusse με το τραγούδι Voices.
Oι συμμετοχές του Τελικού
- Danny Saucedo – Dandi dansa
- Klara Hammarström – Beat Of Broken Hearts
- Anton Ewald – New Religion
- The Mamas – In The Middle
- Paul Rey – The Missing Piece
- Charlotte Perrelli – Still Young
- Tusse – Voices
- Alvaro Estrella – Baila Baila
- Clara Klingenström – Behöver inte dig idag
- Eric Saade – Every Minute
- Dotter – Little Tot
- Arvingarna – Tänker inte alls gå hem
Οι εμφανίσεις των φιναλίστ
1. Danny Saucedo – Dandi dansa
Ήταν ένα από τα ονόματα που φημολογούνταν έντονα και που έκανε αίσθηση. Ο Danny επιστρέφει στο Melodifestivalen ως διαγωνιζόμενος, παρότι όπως αποκαλύπτει του είχαν προτείνει να είναι ο παρουσιαστής του πρώτου ημιτελικού. Συμμετείχε ξανά στο φεστιβάλ τις χρονιές 2009, 2011 και 2012. Το τραγούδι του είναι στα σουηδικά. Λίγο μετά την ανακοίνωση του ο ίδιος δήλωσε ότι δεν επιστρέφει ως βετεράνος, αλλά ως νέος καλλιτέχνης αφού θέλει να δώσει πολλά ακόμα.
Στη σκηνή βλέπουμε την ίδια κατασκευή με κουτιά, όπου χορεύει αλλά και μετακινείται. Συνοδεύεται από 4 χορευτές. Πολύχρωμα χρώματα και πολλή ενέργεια. Έχουμε και πυροτεχνήματα.
2. Klara Hammarström – Beat Of Broken Hearts
Η Klara επιστρέφει και φέτος για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο Melodifestivalen. Πέρσι, κατέκτησε την 5η θέση στο Δεύτερο Ημιτελικό με το τραγούδι Nobody.
Η Klara Hammarström συμμετέχει σε αυτό τον ημιτελικό ίσως με το πιο γιουροβιζιονικό τραγούδι. Το ρούχο της θυμίζει διάστημα. Εμφανίζεται μόνη της στην σκηνή επάνω σε ένα βάθρο, από το οποίο αργότερα και κατεβαίνει. Το φόντο είναι αρκετά απλό, με διάφορους φωτισμούς. Στη γέφυρα του τραγουδιού κατεβαίνει από το βάθρο και φθάνει μπροστά στην σκηνή. Πυροτεχνήματα, πιο δυνατοί φωτισμοί και κορύφωση. Χρυσά φώτα και εφέ. Είναι πολύ λαμπερή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.
3. Anton Ewald – New Religion
Ο Anton Ewald 27 χρονών σήμερα, μετά από 3 χρόνια καριέρας ως μοντέλο στις ΗΠΑ, επιστρέφει στο Melodifestivalen. Το όνομα του οποίου φημολογούνταν επίσης εδώ και καιρό. Αυτή θα είναι η τρίτη του εμφάνιση ως ερμηνευτής στο Melodifestivalen. καθώς στο παρελθόν έχει διατελέσει χρέη χορογράφου και χορευτή.
Είναι πολύ λαμπερός στην σκηνή. Συνοδεύεται από δύο χορευτές. Χορεύει πολύ. Μας θυμίζει πολύ τις προηγούμενες του συμμετοχές στο Φεστιβάλ. Έντονη χορογραφία στη γέφυρα του κομματιού.
4. The Mamas – In The Middle
Οι The Mamas, θα εκπροσωπούσαν την Σουηδία στην Eurovision 2020 με το τραγούδι “Move“. Αποτελούνται από τις Loulou Lamotte, Ashley Haynes και Dinah Yonas Manna. Το συγκρότημα, το γνωρίσαμε – και το αγαπήσαμε – μέσω της συμμετοχής της Σουηδίας το 2019, το οποίο έκανε φωνητικά στον John Lundvik. Πέρσι, βρέθηκαν σε στούντιο της χώρας μαζί με τον συνθέτη της φετινής συμμετοχής της Δανίας.
Είναι ντυμένες στα χρυσά από πάνω μέχρι κάτω σαν βασίλισσες της ντίσκο. Στη σκηνή επικρατούν μαύροι, μπλε και χρυσοί φωτισμοί. Έχουν απίστευτη ενέργεια και είναι πολύ καλές φωνητικά.
5. Paul Rey – The Missing Piece
Μετά την επιτυχημένη παρουσία του στο περσινό Melodifestivalen, o 28χρονος Paul Rey επιστρέφει. Το τραγούδι μεταξύ άλλων υπογράφει η Laurell Barkel, που έχει αρκετές συμμετοχές στο ενεργητικό της τόσο στο Melodifestivalen, όσο και στον διαγωνισμό της Eurovision. Η Laurell Barker είναι μία εκ των δημιουργών του El Diablo, της κυπριακής συμμετοχής στην Eurovision 2021. Με μια γλυκιά και ρομαντική εμφάνιση ο Paul Rey ευελπιστεί και βρεθεί στο Ρότερνταμ.
Ο Paul Rey είναι μόνος στη σκηνή. Επικρατεί το πορτοκαλί χρώμα. Ο ίδιος είναι πολύ τηλεοπτικός και συναισθηματικός. Έχουμε πολλά κοντινά πλάνα σε αυτόν ενώ έχουμε και το εφέ που εξαφανίζεται από την οθόνη.
6. Charlotte Perrelli – Still Young
Η νικήτρια του διαγωνισμού το 1999 Charlotte Perrelli, επιστρέφει για πέμπτη φορά στο Melodifestivalen. Η τραγουδίστρια έφερε το 1999 την πρώτη θέση στην Σουηδία, στην πρωτεύουσα του Ισραήλ με το τραγούδι Take me to your heaven. Το 2008, μέσα από μία ψηφοφορία θρίλερ, κέρδισε το φεστιβάλ με το τραγούδι Hero. Αν και μεγάλο φαβορί περιορίστηκε στην 18η θέση. Στην συνέχεια, συμμετείχε στο Melodifestivalen τo 2012 με το τραγούδι, The Girl, αλλά κατέληξε 5η στον Τέταρτο Ημιτελικό. Τέλος, το 2017 αποπειράθηκε για μία ακόμα φορά, χωρίς όμως να περάσει στην επόμενη φάση.
Ένα τραγούδι που μας θυμίζει πολύ ABBA, καθώς και τη συμμετοχή της στην Eurovision του 2008. Είναι πολύ άνετη στη σκηνή και πολύ καλή φωνητικά. Φοράει ένα σκουρόχρωμα φόρεμα με στρας, ενώ οι “χορευτές” ασημί. Ασημί είναι και το background. Πολλά φώτα και πολλά πλανά. Το φινάλε είναι άκρως εντυπωσιακό, αφού βλέπουμε κάτι σαν μια επίδειξη μόδας επί σκηνής.
7. Tusse – Voices
Ο 18χρονος Tusse είναι ο νικητής του Pop Idol της προηγούμενης χρονιάς. Ο Christer Bjorkman τον είχε προσκαλέσει ήδη από το προηγούμενο καλοκαίρι. Το τραγούδι του μεταξύ υπογράφουν η δημιουργός του Heroes του Mans Zelmerlow, Linnea Deb, αλλά και ο Jimmy Joker ένας εκ των δημιουργών του El Diablo της Κύπρου.
Είναι το φαβορί του Τελικού. Είναι ντυμένος στα κόκκινα. Στην αρχή του τραγουδιού κάνει πασαρέλα στη σκηνή και βρίσκεται μόνος. Σκοτεινό τοπίο. Στη συνέχεια συνοδεύεται από 4 χορευτές. Φωνητικά είναι αψεγάδιαστος. Η εμφάνιση του θυμίζει Τελικό Eurovision.
8. Alvaro Estrella – Baila Baila
Ο Alvaro Estrella μετά την επιτυχημένη του παρουσία στο περσινό Melodifestivalen σε ντουέτο με τον Mendez, αυτή την φορά επιστρέφει ως σόλο. Δημιουργοί και αυτού του τραγουδιού η Linnea Deb και ο Jimmy Joker του El Diablo.
Η συμμετοχή του δεν διαφέρει και πολύ από την περσινή. Συνοδεύεται από 4 χορευτές. Στη σκηνή υπάρχει και μία κατασκευή σαν σπίτι. Επικρατούν πολλά ζωντανά χρώματα. Χορεύει αρκετά και είναι μια ξεσηκωτική εμφάνιση. Η εμφάνιση του σου φτιάχνει την διάθεση. Έχουμε χορό, πολύ χορό. όλη η εμφάνιση θυμίζει γιορτή.
9. Clara Klingenström – Behöver inte dig idag
Είναι η μη καταξιωμένη τραγουδίστρια της country που συμμετέχει στο Melodifestivalen 2021 με ένα τραγούδι του έμπειρου στον διαγωνισμό και ελληνικής καταγωγής, Bobby Ljunggren!
Η Clara είναι μόνη στη σκηνή. Φοράει ένα κόκκινο φόρεμα και κρατάει την κιθάρα της. Το σκηνικό είναι σκοτεινό, ενώ επικρατούν ροζ και μωβ φώτα. Την Clara φωτίζει ένας προβολέας στα αριστερά της. Πολλές εναλλαγές στα πλάνα ενώ βγάζει αρκετό συναίσθημα κατά τη διάρκεια της ερμηνείας της.
10. Eric Saade – Every Minute
Αυτή είναι είναι η τέταρτη συμμετοχή του στο Melodifestivalen, έχοντας κερδίσει το 2011, εκπροσωπώντας στην συνέχεια την Σουηδία στην Eurovision. Συμμετείχε ακόμα στο Φεστιβάλ το 2010 και το 2015. Ήταν ο παρουσιαστής του Green Room στην Eurovision 2013, στο Μάλμε, ενώ υπήρξε και παρουσιαστής του Melodifestivalen.
Ο Eric Saade είναι μόνος στη σκηνή και είναι ντυμένος στα λευκά. Το σκηνικό είναι σκοτεινό, με μόνο φωτεινό στοιχείο το δάπεδο που βρίσκεται επάνω ο τραγουδιστής. Υπάρχει εφέ που δείχνει τον Eric να περιστρέφεται πάνω στο δάπεδο. Έχουμε έντονες χορευτικές κινήσεις από τον ίδιο ενώ είναι καλός φωνητικά. Προς το τέλος, τον συνοδεύει ένας χορευτής και έχουμε παγωμένα πλάνα.
11. Dotter – Little Tot
H Dotter ήταν από τα φαβορί στον τελικό του Melodifestivalen 2020, τερμάτισε τελικά δεύτερη μετά τις The Mamas. Μπορεί το 2018 να μην κατάφερε να προκριθεί στον τελικό, αν και fan favourite. Αυτή θα είναι η τρίτη συμμετοχή της στο Melodifestivalen ως ερμηνεύτρια, γιατί ως συνθέτρια έχει υπογράψει αρκετές συμμετοχές τα τελευταία χρόνια, όπως το “A Million Years” της Mariette ή το “Victorious” της Lina Hedlund.
Οι στίχοι του τραγουδιού είναι σχετικά αισιόδοξοι, αναφερόμενοι στην νέα γενιά και στην ανάγκη να μην γίνουν σαν εμάς! Είναι ντυμένη στα μαύρα και πλαισιώνεται από 4 χορευτές. Τα πλάνα παίζουν πολύ. Σκοτεινοί φωτισμοί αλλά και μπλε. Δυναμική χορογραφία, ερμηνεία αλλά και παρουσία. Από τη μέση και μετά του κομματιού ανεβαίνει πάνω σε μια πλατφόρμα.
12. Arvingarna – Tänker inte alls gå hem
Οι Arvingarna έχουν νικήσει στο παρελθόν στο Melodifestivalen και εκπροσώπησαν την Σουηδία στην Eurovision 1993. Μετά την πετυχημένη τους παρουσία στο Melodifestivalen 2019, το δημοφιλές συγκρότημα επιστρέφει με ένα τραγούδι στα σουηδικά από τους μετρ του είδους, Thomas G:son (με 60 τραγούδια στο Melodifestivalen) και τον Bobby Ljunggren (με 50 τραγούδια στο Melodifestivalen).
Οι Arvingarna τραγουδούν ένα ρυθμικό τραγούδι. Έχουν πολλή ενέργεια. Επικρατούν κίτρινα και ροζ φώτα.
Τα Αποτελέσματα
Ο μεγάλος νικητής του φετινού Melodifestivalen προέκυψε κατά 50% από την ψηφοφορία οχτώ διεθνών κριτικών επιτροπών και κατά 50% από την προτίμηση του σουηδικού κοινού.
Οι τηλεθεατές ήταν χωρισμένοι σε οχτώ κατηγορίες ως εξής:
- Η πράσινη 3 έως 9 ετών
- Η τυρκουάζ 10 έως 15 ετών
- Η μπλε 16 έως 29 ετών
- Η μωβ 30 έως 44 ετών
- Η ροζ 45 έως 59 ετών
- Η κόκκινη 60 έως 74 ετών
- Η πορτοκαλί 75 και άνω
- Των ψήφων μέσω τηλεφώνου
Οι χώρες που ψήφισαν ως διεθνείς επιτροπές στο Melodifestivalen είναι:
- Αλβανία
- Γαλλία
- Ελβετία
- Ισλανδία
- Ισραήλ
- Κύπρος
- Ηνωμένο Βασίλειο
- Ολλανδία
Τόσο το σουηδικό κοινό όσο και οι διεθνείς επιτροπές θα δώσουν από 58 βαθμούς έκαστη (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1), το οποίο σημαίνει πως 928 βαθμοί θα μοιραστούν στα δώδεκα τραγούδια που συμμετέχουν στον μεγάλο τελικό.
Η βαθμολογία των κριτικών επιτροπών:
Με την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας του κοινού, νικητής του Melodifestivalen 2021 είναι ο Tusse συγκεντρώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό ψήφων από το κοινό, παίρνοντας όλα τα 12αρια και από τις 8 κατηγορίες.
Παρακάτω μπορείτε να απολαύσετε την φετινή συμμετοχή της Σουηδίας στην Eurovision 2021 στη στούντιο μορφή της:
Πως σας φαίνεται η συμμετοχή της Σουηδίας; Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με τη σουηδική συμμετοχή στον διαγωνισμό!
Αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Αναμενόμενος “περίπατος” για τον Tusse.
Δεν νομίζω να μπορέσει να διεκδικήσει την νίκη στην Ολλανδία. Δεκάδα θα είναι σίγουρα…, αλλά μέχρι εκεί.
Καλα..ετσι και πλησιασει φετος το τοπ 10 στις επιτροπες η Σουηδια με αυτο το προκατ τραγουδι θα ναι σκανδαλο τουλαχιστον.
Είναι ένα όμορφο τραγούδι αναμφισβήτα. Πιστέυω σίγουρα θα κερδίσει τις επιτροπές για ακόμα μια φορά ή θα είναι στο τοπ 2. Ελπίζω στο κοινό να μην πάει τόσο καλά, γιατί αν και μου αρέσει αρκετά, δεν θα ήθελα να κερδίσει την Eurovision, υπάρχουν και καλύτερα.
Aναμενομενο το αποτέλεσμα αν και δεν ήταν το αγαπημένο μου τραγούδι. Στενοχωρήθηκα για την Dotter δεν τα πηγε στην ψηφοφορία του κοινού όσο καλά περιμέναμε και μες και η ιδια προσωπικά (φάνηκε οτι στενοχωρηθηκε ). Θα ηθελα ιδανικα τον Εric νικητη αλλα οπως και να εχει καλή επιτυχια στην Σουηδια που για ακομα μια φορα λογικα θα βρεθει και στην δεκαδα
Δεν ξέρω τι με προβληματίζει περισσότερο… Το πολύ μέτριο ως κακό φετινό MF, το με τι κριτήρια ψηφίζουν οι Σουηδοί, η νίκη ενός μετριότατου τραγουδιού που ο ερμηνευτής δεν μου αρέσει στο live, το ότι θα φιγουράρει στην τριάδα για νίκη (Σουηδία είναι παιδιά αυτή… ) αυτό το φλατ τραγούδι που μετά από το τρίλεπτο θυμάμαι μόνο τη λέξη voices και καθόλου τον ρυθμό του ή το ότι οι Σουηδοί έχουν κάνει τσιφλίκι τους το διαγωνισμό(αφού το βλέπω μέχρι και νικητήριο στις επιτροπές τον Μάη)….
Ελπίζω το κοινό να το περιποιηθεί κατάλληλα(βλ. 2018 και ’19). Από εμένα 6/10 και αρκετά χαμηλά στην λίστα μου. Καλή επιτυχία!
ΥΓ: fun fact η Dotter είδε και φέτος την πλάτη των The mamas….(ξανά) για μία ψήφο…
Να πω τις σκέψεις μου για το Melodi. Προσωπικά έλεγα εδώ και ημέρες ότι ο Tusse θα κέρδιζε με διαφορά. Δεν ηταν μονο τα στοιχήματα που προδίκαζαν αυτο το αποτέλεσμα, αλλά και ο τροπος ψηφοφοριας του Melodifestivalen. Δεν έβλεπα πιθανο (όπως κ τλκ εγινε σε μεγαλυτερο μαλιστα βαθμο απο αυτον που ανέμενα), ο Saade να λαμβάνει ψήφους στα 4 ηλικιακα γκρουπ ανω των 35 (και στην τηλεψηφοφορια που παραδοσιακά ψηφιζουν μονο μεγάλοι άνθρωποι). Πέρσι αυτα τα γκρουπ τα κέρδισε η Anna Bergendahl. Αυτο απο μονο του ηταν αρκετο για να αντιληφθεις ότι ένα τραγούδι σαν του Saade με αυτο τον στιχο δεν θα λάμβανε στηριξη απο τις μεγαλυτερε ςηλικιες. Ο Eric επισης ηταν ατυχος γτ υπηρχαν πολλα τραγουδια που απευθυνονταν στο μεγαλυτερο κοινο κ αυτο τον συμπιεσε ακομα χαμηλοτερα..Μολις βγουν τα αναλυτικα θα το δουμε καλυτερα κ αυτο. Η Eurovision ετσι οπως εχει γινει, θέλει εκτος απο ενα καλο τραγούδι κ εμφανιση και αρκετή στρατηγική, που δυστυχως στην περιπτωση του Every Minute δεν αφηνε περιθωρια για νικη…Προσωπικα ειμαι πολυ χαρουμενος γτ κέρδισε αυτο που ήθελα κ μετα απο πολλά χρόνια μου αρέσει πολυ η Σουηδία!
Γιάννη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Το φετινό Melfest, σε καμία περίπτωση δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο από άποψη τραγουδιών και γενικότερα η ποιότητά του έπεσε αρκετά. Ωστόσο, οφείλω να πω ότι ήθελα να κερδίσει η Dotter, ήμουν όμως πεπεισμένος ότι δε θα συνέβαινε..! Το Voices είναι απλά ένα τυπικό καλό τραγούδι, τίποτα το εξαιρετικό. Όσον αφορά όλα αυτά για την στρατηγική και όλα αυτά, συμφωνώ πλήρως (fun fact έχω φέτος την αίσθηση ότι η χώρα μας δεν πάει στα κουτουρού και όποιον πάρει ο Χάρος. Φαίνεται το πόσο έχει μελετηθεί το πράγμα. Αν κάνω λάθος, Γιάννη διόρθωσέ με).
Μα ηταν φως φαναρι…Ποιος 40αρης θα ψηφιζε Ερικ Σααντε, όταν υπηρχαν τραγουδια οπως του Τους, των Μαμας ή της Κλάρα; Δεν βγηκε καν 2ος στο κοινο…
ΥΓ Η ομάδα μας, αλλά και η ΕΡΤ δουλεύει 1 ολοκληρο χρονο για το τελικό αποτέλεσμα και η δουλειά πάντα στο τέλος φαίνεται!
Dotter αγάπη μου δεν πειράζει, είσαι η νικήτρια στην καρδούλα μου. Το ότι τερμάτισε και φέτος έναν βαθμό πίσω από τις Mammas δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή τρολιά των διοργανωτών. Άψογο τηλεοπτικό σόου για τα δεδομένα της εποχής και της απουσίας κοινού. Αυτό που με τρελαίνει στο Μελοντιφεστιβάλεν και προσπαθώ να το παρακολουθώ κάθε χρόνο είναι ότι σε 2 ώρες έχεις 12 συμμετοχές ίντερβαλ άκτς αποτελέσματα σε ακρίβεια δευτερολέπτου. Λεπτό παραπάνω και χωρίς διαφημίσεις. Στα αρνητικά οι συμμετοχές που είναι κάθε χρόνο στο ίδιο μοτίβο σαν να ακολουθούν έναν μπούσουλα και δεν παρεκλίνουν απ’ αυτόν. Α και το ότι δεν ξέρουν να ψηφίζουν. Από το Euphoria έχω να συμφωνήσω με νικητή Μελοντιφεστιβάλεν.
Δεν είναι κακό το τραγούδι, ο Τουσέ μια χαρά φωνή, ωραίο στήσιμο αλλά εμένα δεν με πιάνει, δεν θα βάλω να το ακούσω εκτός γιουροβίζιον και δεν θα σηκώσω το κινητό. Υπάρχουν πιο ενδιαφέρουσες για τα γούστα μου συμμετοχές φέτος από της Σουηδίας. Καλά δεν το συζητάμε ότι μια θέση στην δεκάδα την έχει καπαρωμένη η Σουηδία φέτος. Ψάχνουμε τις υπόλοιπες 9. Σε δυνατότερες χρονιές και με χειρότερα τραγούδια και τερμάτισε σε 10αδες και 7αδες και 5αδες η Σουηδία. Έλα πολλά είπα.
Ντόττερ <3
Από την ταραχή αφήνω ανολοκλήρωτες προτάσεις. Εννοώ δεν θα σηκώσω το κινητό να το ψηφίσω.
Ντόττερ σ΄ αγαπώ.
Ο Tusse σίγουρα δεν ήταν κακός σκηνικά, μάλιστα είχε αρκετή ενέργεια . Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι είχε δυνατά τα backing vocals στο ρεφρέν, τα οποία ακούγονταν πιο πολύ από τον ίδιο (κάτι το οποίο έχουμε συνηθίσει στο melfest αλλά δεν θα είναι καθόλου ωραίο στη Eurovision). Από εκεί και πέρα το τραγούδι είναι απλά καλό και σίγουρα οι Σουηδοί είχαν καλύτερες επιλογές, τις οποίες για εμένα απλά δεν ψήφισαν (Dotter, Eric, Danny). Όπως και να έχει, καλή επιτυχία!!!!!
Όπως πάντα ένα φανταστικό τηλεοπτικό θέαμα από τους Σουηδούς. Κρατάω: το Little Tot ως τραγούδι που μου άρεσε περισσότερο και τον Danny Saucedo ως performer (σίγουρα και άλλοι χορεύουν και τραγουδούν μαζί αλλά αυτός μου φαίνεται ότι το κάνει εντυπωσιακά αβίαστα). Η φετινή συμμετοχή της Σουηδίας είναι (για άλλη μια φορά) μια μετριότητα με εξαιρετική σκηνοθεσία.
Παιδιά εξαιρετικός τι να λέμε!!!
Πολύκρίμα γιατί Σουηδία γιατι παρόλο που είχε ένα πρωτοποριακό για την Eurovision τραγούδι και σίγουρα θα ήταν από τα φαβορί κέρδισε μια κλασική Γιουροβίζιονίκη μπαλάντα που έχουμε ξανακούσει χιλιάδες φορές. Λογικά θα μπει δεκάδα άνετα χάρις στις επιτροπές αλλά νομίζω και ελπιζω πως το κοινό δεν θα το ψηφίσει.
* όπως ήταν το every minute με καινοτόμο staging και ρυθμό που δεν έχουμε ξανακούσει στην Eurovision
Αυτό που οι Σουηδοί έχουν επιβάλει τον τρόπο ψηφοφορίας τους, την σειρά εμφάνισης που αποφασίζουν οι παραγωγοί, τα προηχογραφημένα φωνητικά και την ομοιομορφία σε θέμα τραγουδιών στη γιουροβίζιον, πρέπει να μας ανησυχήσει.
Επίσης, η καπαρωμένη θέση τους στην πεντάδα από τις επιτροπές με οτιδήποτε στείλουν. Το melfest πριν 10 χρόνια ήταν κάτι φρέσκο και πρωτοποριακό, πλέον έχει φτάσει σε ένα τέλμα που θέλει ανανέωση. Είναι πιθανό να πάθει το ίδιο και η γιουροβίζιον χάρη στους Σουηδούς, ήδη τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να μεταμορφώνεται σε ένα προκάτ, προβλέψιμο σόου.
Το melfest σαν γενική εικόνα φέτος κάτω του μετρίου. Το melodi grand prix της Νορβηγίας ήταν η καλύτερη εθνική επιλογή μακράν.
Τα ίδια και τα ίδια σχεδόν κάθε χρόνο από τη Σουηδία, δυστυχώς.
Εν τω μεταξύ, δεν μπορούσα να καταλάβω αν στον χθεσινό τελικό τραγουδούσαν ζωντανά ή όχι.
Καλή επιτυχία.
Αν τους κολλήσει κάτι στο μυαλό δεν τους ξεκολλάει εύκολα. Για 4 χρόνια συνεχόμενα έστελναν ωραίους ζεν-πρεμιέ με αμερικανιές τύπου Τζάστιν Τίμπερλέικ και εδώ και τρία χρόνια στέλνουν ανώδυνη soul για νοικοκυρές. Το τραγούδι μια χαρά είναι για το soundtrack του Βασιλιά των Λιονταριών, τους στίχους τους έχουμε ξανακούσει από τη Ρωσία το 2015. Το παιδάκι φαίνεται ότι μόλις βγήκε από διαγωνισμό ταλέντων, έχει ακόμα τον ενθουσιασμό του αρχάριου που θέλει να τον αγαπήσει το κοινό. Και κάπως έτσι οι επιτροπές θα τους ξαναβγάλουν πρώτους και το κοινό θα τους βαρεθεί. Τα ίδια και τα ίδια.