Ελλάδα: Αυτοί είναι οι πέντε καλλιτέχνες που διεκδικούν ακόμη την εκπροσώπηση στην Eurovision 2022!
Ένα βήμα ακόμη πιο κοντά βρισκόμαστε στον καλλιτέχνη, που θα μας εκπροσωπήσει στον 66ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision. Η ΕΡΤ έδωσε στην δημοσιότητα τα ονόματα των πέντε καλλιτεχνών, που συνεχίζουν ακόμη να διεκδικούν την ελληνική εκπροσώπηση στο Τορίνο. Ενώ ανακοίνωσε ακόμη αυτό που φωνάζουμε μόνοι μας εδώ και τόσους μήνες, ότι δηλαδή η τελική επιλογή για την ελληνική εκπροσώπηση στο Τορίνο θα γίνει εσωτερικά, από την αρμόδια επιτροπή της ΕΡΤ.
25 καλλιτέχνες κατέθεσαν στην ΕΡΤ περίπου 40 τραγούδια, εκ των οποίων η αρμόδια επιτροπή υπό τον Δημήτρη Παπαδημητρίου επέλεξε τα πέντε καλύτερα, που ερμηνεύουν ισάριθμοι καλλιτέχνες.
Οι πέντε λοιπόν τυχεροί και άξιοι, που συνεχίζουν να ελπίζουν ακόμη πως θα εκπροσωπήσουν την χώρα μας στην Eurovision 2022 είναι:
Amanda Tenfjord (Αμάντα Γεωργιάδη)
Η 24 χρονή Αμάντα Γεωργιάδη γεννήθηκε στο Όσλο αλλά έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής της στα Ιωάννινα, τα οποία επισκέπτεται κάθε καλοκαίρι καθώς η οικογένεια της διατηρεί σπίτι στην περιοχή.
Στην ηλικία των τριών, οι γονείς της αποφασίζουν να μετακομίσουν στην μικρή πόλη Tenfjord της Νορβηγίας. Εκεί και σε ηλικία πέντε ετών ξεκινάει μαθήματα πιάνου και ασχολείται ερασιτεχνικά με την μουσική, γράφοντας στην εφηβεία τα πρώτα της τραγούδια. Στα 18 της ξεκινάει τις σπουδές της στην ιατρική, ενώ ταυτόχρονα παίρνει μέρος σε διάφορα φεστιβάλ. Εκεί είναι που την ανακαλύπτει και η δισκογραφική εταιρία “Propeller Records”.
Κυκλοφορεί τον πρώτο της EP, “First impression” με το καλλιτεχνικό όνομα Amanda Tenfjord, από την πόλη από την οποία μεγάλωσε και αποσπά εξαιρετικές κριτικές. Το δεύτερο EP της περιλαμβάνει το τραγούδι “Then I fell in love” το οποίο και γνωρίζει μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία παραμένοντας για πάνω από 20 εβδομάδες στο επίσημο τοπ 10 radio chart της Νορβηγίας. Το 2020 το Netflix συμπεριλαμβάνει το τραγούδι της “Troubled Water” στην σειρά “Spinning out”.
Η Αμάντα Γεωργιάδη έχει κατά καιρούς εμφανιστεί στα μεγαλύτερα σόου της Νορβηγίας, από το “Lindmo” το δημοφιλέστερο talk show του κρατικού NRK μέχρι το χιουμοριστικό “p3aksjone”. Επίσης έχει εμφανιστεί σε μερικά από τα σημαντικότερα φεστιβάλ της Ευρώπης όπως το “Reeperbahn Festival” στο Βερολίνο , το “Iceland Airwaves” στο Ρέικιαβικ, το “The Great Escape” στο Brighton του Ηνωμένου Βασιλείου, το
“Eurosonic” στην Ολλανδία.
Περισσότερα για την πρόταση της μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ
Good Job Nicky (Νικόλας Βαρθακούρης)
Ο 25χρονος καλλιτέχνης Good Job Nicky, είναι ο μικρότερος γιος του Γιάννη Πάριουκαι της Σοφίας Αλιμπέρτη. Ο Νικόλας Βαρθακούρης όπως είναι το πραγματικό του όνομα, ήρθε με το ξεχωριστό του παρουσιαστικό, το στιλ και την ιδιαίτερη αισθητική του, να αφήσει το δικό του μουσικό στίγμα στην χώρα μας.
Το δισκογραφικό του ντεμπούτο με τίτλο «January 8th» ο Good Job Nicky υπογράφει εξ ολοκλήρου τον αγγλικό στίχο και μέρος της σύνθεσης. Δέχτηκε από μικρός έντονες καλλιτεχνικές επιρροές μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον, και τώρα είναι έτοιμος να ανοίξει τον δικό του προσωπικό μουσικό δρόμο. Για πολύ καιρό έκρυβε από την οικογένεια του ότι ήθελε να ασχοληθεί με το τραγούδι, περίμενε , όπως έχει πει ο ίδιος σε συνέντευξη του, να νιώσει καλλιτεχνικά ώριμος για να ανακοινώσει οτιδήποτε. Βέβαια, από πολύ μικρή ηλικία το ταλέντο του ήταν ευδιάκριτο, όπως εξομολογείται ο πατέρας του.
O νεαρός δεν ήθελε να συστηθεί στο κοινό με το όνομα του διάσημου πατέρα του και από κοινού με τη δισκογραφική επέλεξε το ψευδώνυμο του.
Περισσότερα για την πρότασή του μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ
Ηλίας Κόζας
Με ένα από τα τρία τραγούδια που κατέθεσε, βρίσκεται στην τελική πεντάδα της ΕΡΤ για την Eurovision 2022 ο έμπειρος Ηλίας Κόζας, που εκπροσώπησε ήδη μία φορά την Ελλάδα στον διαγωνισμό, το 2013 με τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση με το Alcohol Is Free.
Η πορεία του μπορεί να ξεκίνησε από πολύ νωρίς, πειραματίστηκε σε πολλά είδη μουσικής, πέρασε από διάφορα μουσικά γκρουπ και σκηνές της Θεσσαλονίκης, κατασταλαγμένος όμως σήμερα στα πιστεύω και τα θέλω του, δημιούργησε τους Koza Mostra. Μια μπάντα, που δεν της αξίζει να κολλήσεις μια και μόνο ταμπέλα, διότι μπορεί το στίγμα τους να είναι «βαλκανικό», όμως κάθε άλλο παρά τέτοιο είναι.
Τα τελευταία χρόνια χωρίς να διαλύσει το συγκρότημα, ακολουθεί και τη δική του σόλο καριέρα, συνεχίζοντας να κυκλοφορεί νέα τραγούδια και κάνοντας live εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα.
Περισσότερα για την πρότασή του μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ
Lou Is
H Lou is δεν είναι πρωτοεμφανιζόμενη. Η Λουΐζα Σοφιανοπούλου (όπως είναι το κανονικό της όνομα) για περισσότερα από 15 χρόνια κυκλοφορεί στα στούντιο ηχογραφήσεων και στις συναυλίες δουλεύοντας με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής δισκογραφίας όπως ο Γιάννης Κότσιρας, ο Μανώλης Φάμελλος, η Ελένη Βιτάλη, η Δήμητρα Γαλάνη, ο Φοίβος Δεληβοριάς, η Μαρία Φραντούρη ή ο αλησμόνητος Λαυρέντης Μαχαιρίτσας. Συμμετείχε επίσης στα project του Δημήτρη Μπασλάμ(“O Γαργαληστής», «Ο Αγησίλαγος» & «Η θυμωμένη Μπετονιέρα») καθώς και στα αφιερώματα “Heroes – A Tribute to David Bowie” (υπό την αιγίδα του ΟΗΕ) και “A Tribute to Leonard Cohen”.
Το 2021 γεμάτη πείσμα και δυναμισμό, η Lou Is αποφάσισε πως έφτασε η στιγμή να βγει γεμάτη αυτοπεποίθηση και να κάνει το θόρυβο που της αξίζει, όχι μόνο ερμηνευτικά αλλά και δημιουργικά. Το “Ιn The Rain” είναι το πρώτο από μια σειρά από ολοκαίνουργια τραγούδια στη νέα της δισκογραφική την The Hubsters: τραγούδια πλημμυρισμένα από μελωδίες, ωραία φωνητικά, δυνατά ρεφρέν, καθαρές ενορχηστρώσει.
Joanna Drigo
Η Joanna Drigo (Ιωάννα Δριγκοπούλου) είναι μια νεαρή τραγουδοποιός που έκανε το ντεμπούτο της με το άλμπουμ “Κάποιες ώρες γεννιούνται τα όνειρα”. Ξεκίνησε την καριέρα της όταν την άκουσε ο Φίλλιπος Πλιάτσικας σε μια οντισιόν, στον σταυρό του νότου και την επέλεξε, να τον συνοδέψει στο χειμερινό πρόγραμμά του.
Το ντεμπούτο άλμπουμ της με τον ευρηματικό τίτλο πρόκειται για μία pop-rock παραγωγή με αγριεμένες αλλά και ευαίσθητες συνθέσεις σε παραγωγή Φίλιππου Πλιάτσικα, έξυπνα γραμμένο στίχο ελληνικό αλλά και αγγλικό στίχο και με τραγούδια γραμμένα από τη πρώτη ως τη τελευταία νότα από την ίδια τη Joanna.
Η τραγουδίστρια δείχνει να τα καταφέρνει πολύ καλά σε όλα. Ερμηνεύει με την απαραίτητη “αγριάδα” όπου είναι απαραίτητο αλλά και με συναίσθημα όταν οι τόνοι πέφτουν. Τα τραγούδια που ξεχωρίζουν μέσα από το cd είναι τα πιο “slow”, όταν η Joanna τραγουδάει μόνο με μια κιθάρα όπως το “Κάποιες ώρες γεννιούνται οι ήρωες”, “Αλλεργία στις δεσμεύσεις” και “Βίκυ”. Μέσα από τα οποία είναι ξεκάθαρο πως η Joanna Drigo ξέρει να τραγουδάει… Τα καταφέρνει πολύ καλά και όταν οι στροφές ανεβαίνουν. Δισκογραφικά μέχρι πρότινος ανήκε στο label της Cobalt, Cobalt Eclectic. Το τελευταίο της τραγούδι κυκλοφόρησε όμως με την Spring Tr3e Music.
Η τελική επιλογή θα πραγματοποιηθεί αφού πρώτα η αρμόδια επιτροπή της ΕΡΤ κάνει κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους καλλιτέχνες και τις ομάδες που πλαισιώνουν τις προτάσεις τους. Στις συναντήσεις αυτές ο κάθε καλλιτέχνης θα δώσει περισσότερες πληροφορίες για το τραγούδι του, τα σχέδια της σκηνικής εμφάνισης, της προώθησης που σκοπεύει να κάνει κλπ. Η τελική επιλογή από την επιτροπή θα συνεκτιμήσει όλα τα παραπάνω. Η οριστική απόφαση θα ανακοινωθεί πριν το τέλος της χρονιάς!
Με εκπλήξεις λοιπόν η τελική πεντάδα, αφού ονόματα που για πολλούς θεωρούνταν φαβορί λείπουν από την λίστα, αποδεικνύοντας πως μοναδικό κριτήριο της ΕΡΤ είναι οι προτάσεις των καλλιτεχνών και οι προοπτικές τους στον δύσκολο στίβο της Eurovision.
Ποιος καλλιτέχνης πιστεύετε θα είναι η τελική επιλογή της ΕΡΤ και θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision 2022; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!
Πηγή: ΕΡΤ
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Μπορω να πω πως εξεπλαγην με τα ονοματα που ακουσα με εξαιρεσεις φυσικα. Στενοχωρηθηκα που δεν ακουσα το ονομα της Evangelie αλλα πιστευω τα επομενα χρονια θα την δουμε να μας εκπροσωπει. Θεωρω πως καταλληλη επιλογη θα ηταν ο GJN για πολλους λογους. Παρολα αυτα καλη επιτυχια σε ολους τους διεκδικητες και ας κερδισει ο καλυτερος καθως προφανως και μετραει το τραγουδι.Μακαρι ολα να εξελιχθουν σαν την περσινη χρονια και ακομη καλυτερα και αρτιοτερα!!!
Oι τρεις κοπέλες σαν στυλ μοιάζουν υπερβολικά και φοβάμαι ότι αν δεν έχουν κάτι πολύ δυνατό θα καταλήξουν στην καλύτερη σαν τη Duska, μη πω σαν τη συμμετοχή της Τσεχίας το 2017.
Αν δεν επιλέγει είτε ο Κόζα είτε ο GJN τότε θα έχουμε πρόβλημα…
ΥΓ: τραγικό που η Evangelia με 3 υποψήφια τραγούδια δεν βρίσκεται ανάμεσα στους υποψήφιους, ίσως τη δούμε κάποια άλλη χρονιά ή με το Ρικ;
ΥΓ2: ακόμα πιο τραγικό που τέτοια “άγνωστα” σχετικά ονόματα αρνούνται να συμμετάσχουν σε εθνικό τελικό…
Γενικά αν δεν επιλέγει είτε ο GJN (νομίζω το φαβορί) είτε ο Κόζας ίσως να έχουμε “πρόβλημα” με αυτά τα intellectual, αφού είδαμε δεν μας πάει… Τι το επιμένουμε; Μεγάλη απογοήτευση να επιλέγουν 3 κοπέλες με πολύ κοινό άκουσμα…
Χωρίς κομμάτι αδύνατο να γίνεται σύγκριση με προηγούμενες συμμετοχές. Και η Ευαγγελία έθνικ τραγουδάει δε μπορεί όμως να συγκριθεί με την Τερζη. Λίγη υπομονή…
Αναφερομουν σαν ύφος που δυστυχώς δεν τραβάει πολύ στη Eurovision (ειδικά στο televoting). Επίσης το ότι 3/5 προτάσεις κυμαίνονται λίγο πολύ στο ίδιο μουσικό στυλ περιορίζει αρκετά τη γκάμα. Χίλιες φορές να υπήρχε και κάτι έθνικ (αξιοπρεπές όχι τύπου aphrodisiac) έτσι για ποικιλομορφία.
Από την άλλη οι τρεις κοπέλες ειδικά είναι πολύ άγουρες ερμηνευτικά, χωρίς κάποια εμπειρία και δεν ξέρουμε πως μπορεί να καταλήξει αυτό (βλ. Τερζή όπως ανέφεραν και άλλοι χρήστες).
Σχετικά με τη σύγκριση του better love και του last dance, ήταν δύο αξιοπρεπέστατα κομμάτια που δυστυχώς το πρώτο καταστράφηκε επί σκηνής και γνωρίζουμε ότι η Eurovision δεν είναι μόνο το τραγούδι…
Τέλος, αφενός θέλω η χώρα μου να στείλει πρώτα κάτι αξιοπρεπές και αν έρθει μια υψηλή θέση οκ, αλλιώς δεν πειράζει (πχ better love)παρά να τερματίσει ψηλά με ένα γελοίο τραγούδι (πχ γεια σου Μαρία), αλλά με βάση αυτά που διαβάζουμε εδώ στόχος της ΕΡΤ για φέτος είναι μια ακόμα καλύτερη θέση της περσινής (10ης), άρα δεν θα με κάλυπτε μια αξιοπρεπής παρουσία εφόσον ο ίδιος ο κρατικός φορέας στοχεύει σε κάτι πολύ καλύτερο…
Πραγματικά ελπίζω να επιλέξουν είτε το GJN που έχει και ένα πιο ευρωπαϊκό
ιδιαίτερο αλλά συνάμα και εύπεπτοο στυλ και δυνατή ομάδα μαζί του ή έστω τον Κόζα.
Διαβασες τι αναφερει η Lou is για την συμμετοχη της; Σε καμια περιπτωση δεν ειναι στο ιδιο υφος…
Παρόλα αυτά τα τραγούδια των 2/3 από αυτά που διαβάζουμε δεν έχουν σχέση με αυτό που περιγράφουμε. Η μια έχει upbeat disco pop και η άλλη εσωτερική μπαλάντα. Ο μόνος που έχει mid tempo σαν το better love που έγινε η σύγκριση είναι ο GJN
Σορού κιόλας αλλά η συμμετοχή της Ντούσαν ήταν πολύ καλύτερη από της Στεφανιας φέτος κι ας μπήκαμε δεκάδα. Άρα τελικά νομίζω έχει να κάνει γιατί βλέπει κάποιος eurovision για την καλή μουσική και τη χαρά της συμμετοχής ή για λίγες θέσεις πιο ψηλά. Εγώ σίγουρα για το πρώτο.
Είμαστε σίγουροι για τις live φωνητικές ικανότητες των καλλιτεχνών (εκτός του Κόζα που έχει μία καριέρα ετών), και μάλιστα υπό συνθήκες πίεσης και μεγάλου ανταγωνισμού, ή θα έχουμε πάλι δυσάρεστες εκπλήξεις όταν πια θα είναι πολύ αργά (δηλαδή στις πρώτες πρόβες στο Τορίνο);
Για την drigo ναι εμένα μου αρέσει πολλά χρόνια.
καλά καλά δεν βγήκε η λίστα και αρχίσαμε την γκρίνια και την μιζέρια!
οι προτάσεις μου φαίνονται αρκετά καλές, όλες έχουν ωραία στοιχεία. μετά την απρόσμενη 10άδα πέρσι, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ΕΡΤ, που φαίνεται να έχει πάρει (επιτέλους) στα σοβαρά τον διαγωνισμό!
Σεβαστές οι επιλογές της επιτροπής ομως θεωρω απο εδώ και πέρα πρεπει να εμπλακεί κάπως το κοινό και δεν μιλαω για εθνικό τελικο. 3 απ τα 5 acts είναι αρκετά κοντά στο στυλ και διατηρώ επιφυλάξεις για το αν έχουν την εμπειρία και την ικανότητα να σταθουν μπροστα σε εκατομμύρια ανθρωπους. Δεν εχουν περάσει πολλά χρονια απ το 2018 και ολοι ξερουμε τι συνεβη τοτε.
Δεν κατανοώ τον λόγο ανακοίνωσης μίας “τελικής 5άδας” από τη στιγμή που θα υπάρξει εσωτερική επιλογή και όχι εθνικός τελικός. Φοβάμαι ότι μόνο γκρίνιες και συνωμοσιολογία για την τελική επιλογή θα φέρει αυτό.
To ευχάριστο είναι ότι πιθανότατα δεν πρόκειται για χαζοποπάκια, αλλά για πιο ενδιαφέροντα ακούσματα.
Το επίφοβο είναι ότι πρόκειται για μη έμπειρους καλλιτέχνες, εκτός του Κόζα (βλέπε τι έγινε τελικά με τη Ντούσκα).
Το άλλο επίφοβο είναι η επιτροπή να μην ακούσει ζωντανά τις συμμετοχές, καθώς φοβάμαι ότι ανάμεσα στους υποψήφιους έχουμε και κάποιους αμφίβολων φωνητικών προσόντων.
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω το νόημα της ανακοίνωσης μίας «βραχείας λίστας» εφόσον δεν θα κριθούν σε ανοιχτή διαδικασία ενώπιον κοινού. Εκτός αν το νόημα είναι να γίνεται κουβέντα γύρω από τη φετινή επιλογή ή να χρυσωθεί το χάπι στους τέσσερις που δεν θα πάνε τελικά.
Κατά τα λοιπά και όπως ήδη γνωρίζαμε η επιλογή φαίνεται να κινείται στον χώρο της αγγλόφωνης indie-pop αντίστοιχης με τις φετινές συμμετοχές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας. Προσωπικά φοβάμαι πως αυτό το ύφος ίσως να μην είναι η κατάλληλη επιλογή για το branding της Ελλάδας στον διαγωνισμό ασχέτως τελικού αποτελέσματος. Eκτός αν κάποιος από αυτούς έχει ένα τραγούδι σαν το “Arcade” ξέρω γω…
Καλή Επιτυχία οι τρεις κοπέλες και ο Νίκι είναι πανομοιότυπα ακούσματα και συνηθισμένο στην Γιουροβίζιον θεωρώ ο τραγουδιστής των Κωζα μόστρα και η λου ις θα έχουν καλύτερη Τυχη το 2022 στο Τορίνο καλή και η καλλιτέχνης απο Νορβηγία αλλά μόνο αν συμπράξουν και τα τρία κορίτσια μαζί θα μπορούσε να υπάρχει μία ωραία ανατροπή στο Τορίνο πρόταση κάνω έχει όλο το χρονικό διάστημα η ΕΡΤ να πράξει ανάλογα σίγουρα τρεις θα είναι καλυτερα απο μία πάνω στην σκηνή της Γιουροβίζιον Καλή Επιτυχία
Ωραία, η ερώτηση τώρα είναι ποιοι απ τους λιγοτερο γνωστούς υποψήφιους μπορούν να τραγουδήσουν live και μπροστά σε μεγάλο κοινό. Ένας εθνικός τελικός λύνει αυτή την απορία και δεν κινδυνεύεις να χαντακώσεις τη συμμετοχή. Μη ξεχνάμε το μεγάλο φαβορί το 2011 Nikki ponte που δεν συναντήθηκε ποτε με τις νότες στο λαιβ
Δεν θα εκφέρω άποψη για το ποιος πρέπει να πάει γιατί πολύ απλά δεν ξέρουμε τα τραγούδια. Το κομμάτι της απειρίας για εμένα δεν είναι πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι η Ολλανδία ή το Ισραήλ νίκησαν με καλλιτέχνες οι οποίοι δεν είχαν καν κυκλοφορήσει τραγούδι. Οπότε εν τέλει αυτό που μετράει στη eurovision δεν είναι τι καριέρα είχες κάνει πιο πριν αλλά πόσο μπορείς να υποστηρίξεις το τραγούδι σου. Ευελπιστώ και πιστεύω πως η ΕΡΤ φέτος θα κάνει την κατάλληλη επιλογή και θα παρουσιάσουμε μια αξιοπρεπή πρόταση (ανεξαρτήτως βαθμολογίας) ανεξάρτητα με το ποιος/ποια θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα.
Δυο μικρά σχόλια.
1. Διαβαστε το αρθρο που βγαλαμε μολις για την υποψηφιοτητα της Lou is. Δεν ισχυει η ΕΡΤ ηθελε μονο ενα συγκεκριμενο υφος συμμετοχων κ ετσι αποκλείστηκαν καποιοι αλλοι.
2. Δειτε τα στορις υποψηφιων πυο η επιτροπη δεν τους επελεξε μεταξυ της 5αδας, δηλαδη δεν θα διαγωνιζονταν ουτε σε εθνικο τελικο αν συνεβαινε αυτος κ σκεφθειτε λιγο γιατι δεν προκειται ΠΟΤΕ να γινει εθνικος τελικος …
Ένας σοβαρός φορέας δεν τρέμει μήπως δυσαρεστηθεί ο ένας ή ξινίσει ο άλλος που δεν θα προκριθεί, εφόσον έχει μία επιτροπή την κρίση της οποίας δεν θα τολμήσουν πολλοί να αμφισβητήσουν. Η ΕΡΤ οφείλει να έχει όραμα και προγραμματισμό για την παρουσία της στη Eurovision και όχι επαρχιωτισμό και δημοσιοσχετίστικη προσέγγιση. Εξάλλου, γλυκαίνοντας και αυτούς τους 5 υποψήφιους με το να τους ανακοινώσει επίσημα ως τους επικρατέστερους, αλλά επιλέγοντας εν κρυπτώ τον έναν, στρώνει το έδαφος για ακόμα μεγαλύτερες γκρίνιες και θεωρίες διαπλοκής στο τέλος.
Καλά εσυ εχεις μια ιδιαιτερη αγαπη προς τις θεωριες διαπλοκης…welcome back μας έλειψαν τα σχόλια σου που τόσο μέσα στις προβλέψεις ηταν για τον προηγουμενο διαγωνισμο!
Εκτός από το να κάνεις προσωπικές επιθέσεις σε αυτούς που προσφέρουν επισκεψιμότητα και άρα οικονομική επιβίωση στην ιστοσελίδα σου, έχεις να απαντήσεις επί της ουσίας;
Να σε ενημερώσω πως δεν έχουμε όπως βλέπεις καμία διαφήμιση, ούτε χορηγό, ούτε από την google, ακριβώς για να μπορούμε να απαντάμε σε τέτοιες μπουρδολογιες…Είτε ένας αναγνώστης, είτε χίλιοι είμαι το ίδιο κ το αυτό για εμάς. Κατά τ αλλά όλοι εδώ μπαίνουν για να ενημερωθούν γνωστό είναι αυτό…Δεν σχολιάζω συνωμοσίες, τις σιχαίνομαι. Εσύ απλά μην ξεκινήσεις πάλι τις προβλέψεις γτ βλέπω να καταντας πιο γραφικός κ από το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη.
Αντιπαρέρχομαι τις συνεχείς προσωπικές προσβολές (ο καθένας κρίνεται για το επίπεδο του δημοσίου λόγου του) και ρωτάω που ακριβώς διατύπωσα θεωρίες συνωμοσίας; Αντίθετα, είπα ότι η διαδικασία της ΕΡΤ, μια διαδικασία συνολικά εν κρυπτώ, ευνοεί τις γκρίνιες και τις καταγγελίες για διαπλοκή, όπως ΗΔΗ έγινε.
Δημοσιο λόγο μπορώ να εχω με καποιον επωνυμο οχι με καποιον που επι χρονια κατηγορει ΕΡΤ, Κοντοπουλους, Φωκαδες κλπ επειδη δεν τους συμπαθει κ βλεπει πισω απο καθε τι διαπλοκη…Νομιζω πως σε κάλυψα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπω ποτε σε ουσιαστικη κουβεντα με καποιον άνθρωπο, που σε ο,τι είπε πέρσι έπεσε έξω παταγωδως! Εχω κρατημένα σε print screen τα όσα έγραφες..δεν νομιζω πωσ σε συμφέρει να τα θυμηθούμε. Βλεπω ομως πως ουτε τις προσωπικες σου υποσχέσεις δεν κρατας, ενω δλδ ελεγες οτι δεν θα ξανα σχολιάσεις εδω, πάλι εδω σε βλέπουμε!
Ψευδές ότι γενικά “κατηγορώ την ΕΡΤ” και ακόμα πιο ψευδές ότι βλέπω παντού διαπλοκές. Επισημαίνω τα στραβά της όταν βλέπω ότι υπάρχουν (όπως η παράλογη εμμονή της στο να μην διοργανώνει ανοιχτές διαδικασίες). Αντίθετα, πολλές φορές στήριξα επιλογές της, όπως την επιλογή του Better Love το 2019 ή τον πολύ καλό οργανωτικά τελικό του 2015. Αλλά τη φαρσοκωμωδία του προκριματικού του 2018, που κατέληξε στην ακύρωση των πάντων πλην ενός τραγουδιού ή τις εργολαβίες σε συγκεκριμένους δημιουργούς, φυσικά και δεν θα τα δικαιολογήσω. Και αν μπορούσες να δεις λίγο έξω από τον μικρόκοσμό σου, θα έβλεπες και πάρα πολλούς άλλους να καυτηριάζουν τις συγκεκριμένες αποφάσεις της ΕΡΤ.
Αντίθετα, το προβληματικό θα ήταν να είχα μία συνεχή υποστηρικτική γραμμή, δικαιολογώντας διαρκώς τα αδικαιολόγητα, για λόγους εν τέλει άσχετους με τον ίδιο τον διαγωνισμό και την καλλιτεχνική αξία των πραγμάτων.
Υ.Γ. Αν, καλέ μου, κάθεσαι και κρατάς αρχείο με screenshots από τον καθένα, για να του πεις στο τέλος “Να, να, να, να, να, δεν το προέβλεψες αυτό σωστά”, τότε ίσως πρέπει να τα ξαναπούμε όταν ενηλικιωθείς…
Υ.Γ.2 Καλή ή κακή η γνώμη μου, είναι απλά η γνώμη μου και καμία δύναμη δεν έχει ούτε να επηρεάσει τίποτα, ούτε να εξυπηρετήσει ανθρώπους και καταστάσεις.
Μα ακριβώς αυτό επισημαίνω, αλλά ουτε κ πάλι το κατανοεις…Το προβλημα σου είναι η εμπλοκη της dream team, οπου υπάρχει dt τα βλέπεις όλα μαυρα κ άραχνα. Μολις λοιπον ξεκολλήσεις απο αυτό σου το απωθημένο ξαναμιλάμε. Με χαρα λοιπον θα βλέπω κ φέτος τα σχόλια σου εφόσον επέστρεψες, ξέρεις όλοι μας γελάμε εδω στο eurovisionfun, γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά πως και το 2022 απλά θα μας αποδειξεις πόσο μακριά μπορεί να φθάσει η γραφικότητα σου.
Όταν γίνει η ανακοίνωση του εκπροσώπου μας, θα ακούσουμε και το τραγούδι ή αυτό θα συμβεί σε μεταγενέστερο χρόνο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
περιεργο που η ευαγγελια δεν ειναι στην 5αδα, θα μπορουσε να εκπρωσωπησει την ελλαδα. τωρα πιστευω οτι πρεπει να παει πιο πολυ good job nick ή ηλιας κοζας. Τα αλλα ονόματα: η Αmada : κάθε χρονιά θα στελνουμε ελληνες του εξωτερικου για να παρουμε ψηφους απ τις χωρες τους. για τις αλλες δυο δυμμετοχες δεν ξερω χορευτικο κομμάτι μάλλον καλά θα τα πάει. σημασια εχει το τραγουδι και οχι ο καλλίτεχνης… πάντως ήταν μια πεντάδα που δεν τη περιμέναμε
Μόνο άγνωστους ψευτοκουλτουριαρηδες πέρασε στην πεντάδα η ερτ. Τραγουδιστές που χρόνια τώρα βγάζουν αδιάφορες μπαλάντες και είναι στα αζήτητα ή εμφανίστηκαν πριν κάποιους μήνες. Τα πιο σχετικά γνωστά ονόματα που έχουν κάνει δυνατές εμπορικές επιτυχίες είναι εκτός. Ενδεικτικά: Joanne, Evangelia, χριστοφορου, Γκανος, Μαρσώ!!! Τα 5 πιο γνωστά ονόματα από όλους που είχαν και μεγάλες συνεργασίες με γνωστούς παραγωγούς και συνθέτες είναι εκτός. Εντάξει οκ επικράτησε λογικά Ντουσκα και πάμε με αδιάφορο τραγουδάκι για να λέμε πήγαμε με ποιοτικό και αδιάφορο. Και θα δούμε στο τέλος ότι αυτά τα δήθεν ποιοτικά δεν είναι ούτε Arcade και ούτε περσινή Ελβετια. Αδιάφοροι θα περάσουμε και μυαλό δεν θα βάλει η ερτ. Τα ίδια παντελακι μου. Γυρνάμε σε εποχές Ελλάδα 2019 και Ελλάδα 2016 και 2018…
Ποια είναι τα ονόματα με εμπορικές επιτυχίες; Η Joanne απλά κέρδισε το The Voice, δεν έχει κάνει τίποτα στην μουσική, η Evangelia εμφανίστηκε πέρυσι δεν την λες έμπειρη και μεγάλο όνομα, η Μαρσώ μια απ’ τα ίδια, ο Γκάνος εδώ και χρόνια εξαφανισμένος και τον Χριστοφόρου να μην τον σχολιάσω καλύτερα. Αντιθέτως η Joanna Drigo έχει μεγαλύτερη εμπειρία στο τραγούδι από κάτι παιδαρέλια που κέρδισαν ένα Voice και την είδαν κάπως.
Κάποιοι καλά θα κάνετε να βλέπετε ολοκληρωμένη την εικόνα πρώτα και μετά να κρίνετε και να σχολιάζετε. Ακόμα δεν έχουμε ακούσει τραγούδια…
Αδυνατώ να πιστέψω πως η Ευαγγελια δεν ειχε ενα decent τραγουδι για να μπει στους 5 υποψηφιους. Μαλλον η επιτροπη εχει αλλεργια στο εμπορικό τραγούδι έστω κι αν είναι καλό. Αυτο μυριστηκε η Καλομοιρα και την εκανε με ελαφρά…. Με λυπεί πολυ που μια επιτροπή «ειδικων» επιλέγει το τραγούδι μας. Εθνικός τελικός χτες! Λυπαμαι λυπαμαι λυπαμαι
Το φαινόμενο Stefania, που την κραζατε και μετά την γλείφατε θα επαναληφθεί. Φιλάκια.
Με τα σχόλια που βλέπω, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ευτυχώς που δεν έγινε εθνικός τελικός. Απαίχουμε πολύ από το να μπορούμε να κρίνουμε τραγούδια, και όχι “γνωστούς” και “άγνωστους”. Λες και θα κάνει διαφορά στο Νορβηγό, αν δίπλα από το Greece θα γράφει Joanna Drigo, Μαρσώ ή Evangelia.
Αυτή η μη αναμενόμενη (για πολλούς) 5αδα, προσωπικά και προς το παρόν με ευχαριστεί, γιατί μου ενισχύει το σκεπτικό ότι όντως δώθηκε βάση στα τραγούδια, και όχι στο απλά να ικανοποιηθούν δισκογραφικές ή καλλιτέχνες.
+1000
Καλησπέρα μετά από καιρό. Προτιμώ να σχολιάζω τετελεσμένα γεγονότα και όχι φήμες, εικασίες, υποθέσεις. Οπότε η τελική 5αδα των υποψηφίων μου φαίνεται μια χαρά αλλά αφού δεν έχω ακούσει τα κομμάτια είτε αυτά τα πέντε που πέρασαν είτε αυτά που κόπηκαν δεν μπορώ να έχω και άποψη για το αν καλώς ή κακώς οδηγηθήκαμε σε αυτά. Σε αναμονή λοιπόν για την τελική επιλογή.
Αυτό που θα ήθελα όμως να πω είναι ότι η συμμετοχή της Ντούσκα και το Better Love που την φέρνεται ως παράδειγμα προς αποφυγή και αποτυχία είναι από τις καλύτερες ελληνικές συμμετοχές των τελευταίων πολλών ετών για πολλούς Έλληνες και ξένους φανς που παρακολουθούν τον διαγωνισμό για τις συμμετοχές και όχι για τις θέσεις. Μπορεί να βγήκε 21η (5η στον ημιτελικό) αλλά άφησε θετικότατο αντίκτυπο, είχε ραδιοφωνική επιτυχία, εκατομμυρια views και streams, hype μέχρι την βραδιά του τελικού, και κυρίως έδειξε ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο έθνικ φολκ ανοίγοντας τον δρόμο για να έχουμε φέτος καλλιτέχνες και συμμετοχές στο ύφος των φετινών 5 φιναλίστς. Δεν είναι όλα θέσεις παιδιά, υπάρχουν συμμετοχές που έμειναν εκτός τελικών ή τερμάτισαν χαμηλά που μνημονεύονται για την ποιότητα τους ή και όχι απαραίτητα για αυτήν, και άλλες που τερμάτισαν 10αδα και μετα βίας της θυμάται κάποιος τουλάχιστον θετικά.
Συνεχίστε την άψογη δουλειά παιδιά και μοιράστε πόνο σε συνωμοσιολόγους και μη.
Τρία χρόνια αγαπητέ αυτός είναι ο ρόλος μας. Πολεμάμε την κακεντρέχεια, την συνωμοσιολογία, την γραφικότητα. Πέρσι μετά την γιουροβιζιον εξαφανίστηκαν όλοι αυτοί για μήνες. Τώρα βλέπω δειλά δειλά κάνουν την εμφάνιση τους για να ρίξουν πάλι το δηλητήριο τους. Δυστυχώς για αυτούς δεν μας ακούν, ενώ όπως έχουν διαπιστώσει επανειλημμένα πέφτουμε μέσα ξανά κ ξανά. Τον Μάιο πάλι κουβά θα πάνε…
Η παρανάγνωση δεν είναι η κατάλληλη αφετηρία για μια συζήτηση. Το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε και τι διαβάζουμε. Τουλάχιστον εγώ δεν αναφέρθηκε στη Ντούσκα ούτε για το ταλέντο της ίδιας, ούτε για την ποιότητα και το είδος του τραγουδιού της. Την ανέφερα ως παράδειγμα έλλειψης εμπειρίας που αποτυπώθηκε πολύ καθαρά στην απόδοση της επί σκηνής. Όλη αυτή η μακροσκελή ανάλυση, λοιπόν, είναι άσχετη με το τι έγραψα εγώ.
Πάντως εγώ πιστεύω ότι στην οι περισσότεροι ελληνεσ καλλιτέχνες -άγνωστοι και μη – έχουν καβαλήσει το καλάμι και θέλουν αναθέσεις χωρίς να είναι άξιοι … όποτε τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν έγινε ελληνικός τελικός…είναι σαδ όμως!