Γερμανία: Ο Ryk δηλώνει πληγωμένος από τα αποτελέσματα του Das deutsche Finale 2024!
Ο Ryk, ο οποίος ήρθε τρίτος στο Das deutsche Finale 2024, τον γερμανικό προκριματικό για τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2024, σχολίασε με πικρία τα αποτελέσματα του εθνικού τελικού.
Ο καλλιτέχνης που ξεκίνησε ως το συντριπτικό φαβορί για την εκπροσώπηση της Γερμανίας, στο Μάλμε, με το τραγούδι «Oh Boy», μετά την πέμπτη θέση στις διεθνείς κριτικές επιτροπές και την τρίτη θέση στο televoting, η νίκη του δεν ήταν πλέον εφικτή. Μια ήττα που προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.
Με μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό, στο Instagram, δήλωσε:
«Θέλω να ευχαριστήσω τον καθένα από εσάς μέσα από την καρδιά μου για όλη την αγάπη, την υποστήριξη και την καλοσύνη που μου δείξατε. Ήταν η μεγαλύτερη μου χαρά και μεγάλη μου τιμή να σταθώ σε αυτή τη σκηνή για δεύτερη φορά και να ονειρευτώ ξανά αυτό την Eurovision. Πιστεύω ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο – αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ, ότι η καρδιά μου είναι ραγισμένη.
Αλλά ο χρόνος είναι μεγάλος θεραπευτής! Και αυτό το κεφάλαιο έχει κλείσει προς το παρόν. Είμαι ευγνώμων για αυτή την υπέροχη εμπειρία, για τους νέους φίλους, για τις εμπνευσμένες συναντήσεις και είμαι πολύ περήφανος για το μουσικό κομμάτι και την εμφάνιση που δημιουργήσαμε γύρω από αυτό – ένιωσα σαν στο σπίτι μου, στο σύμπαν μου, στο Βόρειο Σέλας.
Υπάρχει ένα νέο μονοπάτι μπροστά μου που περιμένει να το ανακαλύψω και ανυπομονώ να δω τι θα συμβεί στην πορεία. Προς το παρόν, θα επιστρέψω βόρεια, στα σουηδικά δάση για να κάνω ειρήνη, με τον εαυτό μου. Και θα επιστρέψω με καθαρό μυαλό, αγαπημένη καρδιά και νέες μελωδίες».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Υπενθυμίζουμε ότι νικητής του Das deutsche Finale 2024 και εκπρόσωπος της Γερμανίας στο Μάλμε, αναδείχθηκε ο ISAAK, με το τραγούδι ‘‘Always On The Run” .
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
Φουλ ανέκφραστος και αντίτηλεοπτικός. Στο μισό τραγούδι και περισσότερο τα μάτια κλειστά, κανένα eye contact με τον θεατή, κανιά έκφραση ειλικρινούς συναισθήματος, ακλόνητος και ακούνητος με το χέρι να πηγαίνει αυτιστικά περα δώθε. Και φυσικά κανένα story telling. Είναι η κλασική περίπτωση εξαιρετικού τραγουδιου που καίγεται από εναν κάτω του μετρίου ερμηνευτή χωρίς κανένα απολύτως επικοινωνιακό χάρισμα επι σκηνής.