Ελλάδα: Με μήνυμα από την ποντιακή παράδοση το video clip της Αστερομάτας
Προχωράνε οι προετοιμασίες της ελληνικής αποστολής για την Eurovision 2025. Σύμφωνα με όσα αποκαλύφθηκαν στην εκπομπή του MEGA, Χαμογέλα και Πάλι, το video clip της Αστερομάτας θα έχει στοιχεία από την ποντιακή παράδοση, ενώ φαίνεται πως κλειδώνει ο Φωκάς Ευαγγελινός ως καλλιτεχνικός διευθυντής της συμμετοχής μας.
Στην Βασιλεία θα ταξιδέψει τις επόμενες ημέρες η Klavdia για τα γυρίσματα της postcard. Επιπλέον προετοιμάζεται και το video clip της Αστερομάτας, που σύμφωνα με το δημοσιογράφο Γρηγόρη Μελά, θα έχει μηνύματα από την ποντιακή παράδοση, χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο πολιτικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα επίσης με το ρεπορτάζ της εκπομπής, οι υπεύθυνοι της ελληνικής αποστολής θα ήθελαν τον Φωκά Ευαγγελινό ως καλλιτεχνικό διευθυντή της συμμετοχής μας στην Eurovision 2025. Η απόφαση δεν έχει ακόμη ληφθεί οριστικά, αν και ο πετυχημένος σκηνοθέτης φαντάζει το φαβορί για αυτή την θέση.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις!
Αν τελικά είναι ο κύριος Ευαγγελινός αυτός που θα σκηνοθετήσει τη συμμετοχή μας για φέτος, πιστεύετε πραγματικά πολλοί από εσάς που η φύση σας είναι μόνο η μαυρίλα, ο μόνιμος αρνητισμός και το κράξιμο, πως θα παρουσιάσει κάποια τόσο απλή και “αδύναμη” εικόνα σαν κι αυτή του εθνικού τελικού;
Αν ναι, τότε πλανάστε πνάνην οικτράν…(γκουγκλάρετε οι κάτω των 30 για να δείτε τι σημαίνει η παραπάνω πρόταση)!!!!!
Τα καλύτερα έρχονται σε 90 ημέρες ακριβώς!
Υ.Γ. Μακάρι να ισχύει η πληροφορία για το βίντεο κλιπ με τα ποντιακά μηνύματα, αν και ο ίδιος Μακεδόνας και όχι Πόντιος!
Ρε φίλε συγγνώμη αλλά αν δεν είσαι φίλος,συνάδελφος,η συγγενής του Κου Φωκά,νομίζω ότι παρακολουθείς άλλον διαγωνισμό τόσα χρόνια!!!
Οι μόνες δουλειές του που άξιζαν ήταν το στήσιμο της Παπαρίζου το 2005 κ του Λαζάρεφ του Ρώσου αν λέω καλά το όνομα του..όπως κ του Μπιλάν το 2006 στην Αθήνα,αν ισχύει η φήμη ότι αυτός ήταν ο υπεύθυνος για το πιάνο με την μπαλαρίνα…από εκεί κ πέρα ότι έχει δώσει ως παρουσίαση σε ελληνικές συμμετοχές ήταν εντελώς άστοχο….μόνο για πέρσι δεν μπορώ να τον κρίνω γιατί κουμάντο για όλα ουσιαστικά,έκανε η Μαρίνα όπως μάθαμε…
Μην χαθείς αν το Μάιο δούμε καμία πατάτα επί σκηνής εε????
Το μόνο που ζητάμε από τον κύριο Ευαγγελινό είναι η παρουσίαση να είναι εύληπτη από το ευρύ κοινό αφήνοντας στην άκρη αρχαιοπρεπείς συμβολισμούς που δεν θα καταλάβει κανείς μέσα στα 3 λεπτά που διαρκεί το τραγούδι
Δεν μπορούμε να ξεκολλήσουμε από τον επαρχιωτισμό σε αυτή τη χώρα.
Αυτό ακριβώς.
Είμαι σίγουρος ότι θα δούμε κάτι καλό και στο βίντεο κλιπ αλλά και στην Βασιλεία.
Ο Φωκάς είναι εγγύηση για κάτι καλό και πρέπει να αναλάβει την συμμετοχή μας! Πειραματισμοί δεν χωράνε στα 3 λεπτά του Live. Τους έχουμε ζήσει (τους πειραματισμούς) στο παρελθόν με τραγικά αποτελέσματα και προσωπικά θέλω να ευχαριστηθώ τον διαγωνισμό και φυσικά την συμμετοχή μας.
Καλή επιτυχία Κλαυδία!
Καλή επιτυχία Ελλάδα!
Ξάδελφος του είσαι ρε φίλε;Ποια εγγύηση ο Φωκάς;Είδες τον εθνικό τελικό; Έχεις δει τα reaction των ξένων; Είδες πέρσι την Σάττι;
Λόγω Κυριακής και του ελεύθερου χρόνου που έχω θα σου απαντήσω σε όλα τα ερωτήματα σου.
Απαντηση `1η.
Όχι δεν έχω καμία συγγένεια-γνωριμία με τον Φωκά.
Απάντηση 2η.
Ο Φωκάς είναι εγγύηση γιατί με τη δουλειά του και τις παρουσιάσεις που έχουμε δει έχει κερδίσει αφενός τον σεβασμό τα 20 τελευταία χρόνια, αφετέρου έχει καλές εως εξαιρετικές θέσεις στην πλειοψηφία των συμμετοχών που έχει αναλάβει. Δηλαδή αυτοί που ψηφίζουν στην eurovision εκτιμούν αυτό που βλέπουν.
Απάντηση 3η.
Τον εθνικό τελικό τον είδα από κοντά, αλλά και από ERTFLIX την επόμενη μέρα και όπως σχεδόν όλοι είπα ότι ήταν μια καλή προσπάθεια μετά από χρόνια αναθέσεων και ελπίζω του χρόνου να γίνει με λιγότερη βιασύνη και πιο οργανωμένα και φυσικά με περισσότερα χρήματα στην παραγωγή του!
Αυτό που ΔΕΝ είδα στο Christmas Theater εκείνη τη βραδιά είναι η μαυρίλα και η τοξικότητα που βλέπω στο διαδίκτυο. Πέρασα υπέροχα και ένας βασικός λόγος ήταν οι φαν που βρίσκονταν στα διπλανα καθίσματα που είτε κάτι τους άρεσε είτε όχι, είχαν πάντα θετική ενέργεια!!! (Και με την ευκαιρία αυτή να πω ένα ΜΠΡΑΒΟ σε ΌΛΑ τα παιδιά που ήταν στο μέσο της κεντρικής κερκίδας)!
Απάντηση 4.
Τα reaction τα χω δει. Αυτό που κρίνουν είναι αυτό είδαν και που ΔΕΝ θα έχει ΄όμως σχέση με αυτό που θα παρουσιαστεί τον Μάιο (όποιος και να σκηνοθετήσει). Γιατί όπως προείπα δεν υπήρχε ούτε χρόνος, ούτε χρήμα.
Απάντηση 5.
Ναι την Σάττι την είδα και μου άρεσε!
Τέλος θα ήθελα να σε προτρέψω να μην είσαι επιθετικός/ειρωνικός σε όποιον έχει διαφορετική άποψη. Η eurovision είναι γιορτή και μια καλη ευκαιρία να περάσουμε όμορφα με την παρέα μας. Είτε παρακολουθώντας την από κοντά είτε από την T.V και προσωπικά μου αρέσει να περιμένω να ακούσω/δω κάτι όμορφο από το να περιμένω να δω τις όποιες ατέλειες και να την “πω” σε όποιον είχε άλλη άποψη πριν…
Συγνώμη αν σε κούρασα με το τεράστιο σχόλιο μου. Εύχομαι από καρδιάς να περνας όμορφα και να απολαύσεις και φέτος τον διαγωνισμό!
Αυτό που κάποιοι βαφτίζετε το καλό γούστο «τοξικότητα» και την ανάγκη για ανανέωση «μαυρίλα» ξεπερνά τα όρια της λογικής και αγγίζει τη διανοητική ακροβασία.
Προφανώς, έχεις κάθε δικαίωμα να ενθουσιάζεσαι με ένα σόου αισθητικής αποσύνθεσης—αν αυτό σου αρέσει, μπορείς να μπεις στο YouTube και να απολαμβάνεις τα τηλεοπτικά κειμήλια της Ρούλας Κορομηλά μέχρι τελικής πτώσεως. Αυτό όμως που παρουσίασε εκείνη τη βραδιά ο Φωκάς Ευαγγελινός ήταν αισθητικό ναυάγιο.
Και η Αρμενία δεν είχε λεφτά, ούτε εντυπωσιακά σκηνικά, αλλά κατάφερε να παρουσιάσει κάτι μοντέρνο και αξιοπρεπές. Εμείς, από την άλλη, έχουμε εγκλωβιστεί σε μια σκηνοθετική αρχαιοκαπηλία, αναμασώντας παλιές δόξες.
Πόσα χρόνια πρέπει ακόμα να καταναλώνουμε υποχρεωτικά τον Ευαγγελινό, μόνο και μόνο επειδή πριν δύο δεκαετίες είχε μια επιτυχία; Πέρσι εξαΰλωσε τη Σάττι και φέτος ετοιμάζεται για το ριμέικ της καταστροφής.
Ενώ οι πειραματισμοί του Φωκά με τα green screen…
Πόσες ακόμα ελληνικές συμμετοχές πρέπει να διαλύσει καλλιτεχνικώς ο κ. Φωκάς για να φιλοτιμηθεί η ΕΡΤ να δοκιμάσει κάποιον άλλον;
2017: Οι πάπιες της Ντέμης που προκάλεσαν διεθνή θυμηδία.
2021: Το green screen της Στεφανίας, που μετέτρεψε ένα φρέσκο, λαμπερό κορίτσι σε κάτι μεταξύ Δέσποινας Βανδή στο Ρεξ και φαντάσματος του Madame Tussauds.
2022: Οι λιωμένες καρέκλες από τα βάθη της δεκαετίας του ’80, μια αισθητική που θα ζήλευε και η αποθήκη της ΕΡΤ στην Κατεχάκη.
2023: Το αποκορύφωμα με τη Σάττι—είχε στα χέρια του ένα διαμάντι και κατάφερε να το μετατρέψει σε σκηνοθετικό ρινίσμα, θυσιασμένο στον βωμό του «και καλά» ευρήματός του.
Μήπως να κάνουμε έναν σκηνοθετικό εξορκισμό μπας και σωθούμε;
Χαίρομαι που το βίντεο κλιπ θα έχει αυτή τη θεματολογία!
Είναι ένα τραγούδι που μιλάει για την προσφυγιά και όσους έχουν αφήσει τξν πατρίδα τους, χωρίς να αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο γεγονός όπως αλλες-νικητηριες- συμμετοχές άρα αυτομάτως έχει κοινωνικό, όχι πολιτικό μήνυμα!
Θα ήθελα στο κλιπ να δω και τη γιαγιά της Κλαυδιας να της δείχνει εικόνες από τα παιδικά της χρόνια, και να παίζουν σκηνές σαν ανάμνηση. Σαν το τιμημένο παρελθόν με τις δυσκολίες (γιαγιά Κλαυδια) να συναντά το ένδοξο μέλλον (Κλαυδια).
Στη σκηνή της eurovision, γιατί με Φωκά θα πάμε όσο κι αν έχω μικρο ενστάσεις, το κοσνεπτ πρέπει να μείνει το ίδιο!
Απλό, λιτό χωρίς συμβολισμούς δυσνόητους , που να περνάει το μήνυμα. Όχι αστέρια, τούλια, χρώματα και χορευτές σαν την οριακά αηδία του εθνικού τελικού!
Μαύροι φωτισμοί και χρώματα στο background με ένα πρώτο κομπλέ έτοιμο ήδη! Η κλαυδια να μιλάει σε μια μαύρο ντυμένη γυναίκα, να παίζουν στα γραφικά ματιά ανθρώπων που λαμπιριζουν, άνθρωποι που περπατάνε (βλ. Ουκρανία 2024) και όμορφοι ρυθμικοι φωτισμοί! Επίσης ακόμα και η ιδέα που παρουσιάστηκε στον εθνικό τελικό με την αιωνιότητα μπορεί να αποτυπωθεί με όμορφα γραφικά στο πάτωμα! Ας δουν και καμιά ιδέα από τη συμμετοχή της jamala αλλά και την περσινή συμμετοχή της Ουκρανίας…
Και προς θεού, όχι άγαλμα η κοπέλα! Ελαφρώς να κινείται στο μπιτ, τύπου jamala.
Σε αυτό το κομμάτι θέλει απλά να περάσεις οπτικά το μήνυμα και μπορούν να γίνουν παπάδες! Θέληση και δημιουργικότητα να υπάρχει…
Υπάρχει;
Μια κατάθλιψη η συμμετοχή μας
Όπως το βλέπει ο καθένας.
Αλλά η Ελλάδα έχει και θλίψη δεν είμαστε μόνο τζατζίκι και σουβλάκι και συρτάκι…
Προσωπικά το προτιμώ από το να στέλνουμε τραγούδι ύμνο στο σεξ και να σερβίρουμε…. τραγούδι.
Μην το πας στο άλλο άκρο ούτε εμένα μου αρέσουν τα χαμηλής ποιότητας ποπ τραγούδια
Δυστυχώς … είχα μια ελπίδα μήπως αυτό που άκουσα σήμερα στην εκπομπή του Μέγκα δεν θα ήταν αληθές…αλλά το επιβεβαιώνετε κι εσείς… φαβορί ΞΑΝΑ ο Φωκάς… δεν υπάρχει σωτηρία… πάλι θα πήξουμε σε βαθυστόχαστα νοήματα (που κανείς δεν νοιάζεται να καταλάβει στα 3 λεπτά που έχει στη διάθεσή του το κάθε τραγούδι, ώστε να τραβήξει το μάτι του θεατή), σε αρχαιοελληνικές αναφορές, σε δωρικότητες.. σε ευρήματα τύπου λιωμένες καρέκλες αλά Νταλί που καταλήγουν να θυμίζουν κουτσουλιές… και σε μετατροπή φρ΄έσκων και νέων ερμηνευτριών σε άνευρες “Μαντάμ” (δες Ντέμυ, Αμάντα, Στεφανία…)… no money no honey προφανώς στην Ερτ, αλλά περίμενα τουλάχιστον από τη δισκογραφική να επέμενε σε κάποιον διαφορετικό καλλιτέχνη. (δηλαδή να δοξάζουμε τον Θεό που το τραγούδι δεν είναι σύνθεσης Κοντόπουλου!)
΄Καμία υστερία υπέρ του Φωκά (εννοείται) αλλά και καμία υστερία ΚΑΤΑ του Φωκά. Ας ηρεμήσουμε λίγο. Κάθε σκηνοθέτης (Baptiste etc) είχε τις καλές και κακές στιγμές του, κ΄άπου φθείρεται, κάπου δεν του βγαίνει κλπ.. Α ναι για τον Sergio Jaen δεν έχουμε κάτι αρνητικό, αλλά έστησε μόνο ΜΙΑ συμμετοχή στον διαγωνισμό.
Προσωπικά μεταξύ Φωκά και του Dietman που δεν φαίνεται να ασχολείται και πολύ με τις συμμετοχές που στήνει προτιμώ τον Φωκά που όσο ατάλαντος και να είναι (που ΔΕΝ είναι) λίγο παραπάνω θα νοιαστεί για τη χώρα του. Όσο για τη Στεφανία, θεωρείτε ότι το last dance θα έπιανε δεκάδα χωρίς τον Φωκά; Πιστεύετε ότι την Αμάντα την έριξε ο Φωκάς; Ξεχνάμε Λαζάρεφ (δις), Αζερμπαιτζάν 2012; Όσο για τη Μαρίνα, πιστεύετε ότι ο Φωκάς έστησε την παρουσίαση; Ο Φωκάς μόνο στα σκηνοθετικά πλάνα είχε λόγο. Στα άλλα θα υπέθετα ότι μόνο η Μαρίνα έπαιρνε τις αποφάσεις.
Για να το κλείσω: θεωρώ τον Φωκά πιο σέιφ στις μπαλάντες γιατί όντως οι χορογραφίες του είναι πιο παλιακές αλλά νομίζω ο ίδιος το ξέρει! Η πιθανότητα να βγει πατάτα φυσικά και υπάρχει. Αλλά νομίζω είναι πιο μικρή σε σχέση με το αν είχαμε έναν βορειοευρωπαίο που ούτε τη μελωδία του τραγουδιού θα μπορεί να νιώσει για το σηκώσει σκηνικά. Τώρα αν έχει κανα κονέ ο Φωκάς και βρει καναν Ουκρανό για τα γραφικά θα τον παραδεχτώ!
Ο Φωκάς έρχεται από μια άλλη χρονοκάψουλα.Τι ακριβώς λες κι εσύ με αυτά που γράφεις;
Τη Στεφανία τη βύθισε. Αν είχε ένα πιο ευφυές και σύγχρονο στήσιμο, θα είχε αναρριχηθεί τουλάχιστον τρεις – τέσσερις θέσεις. Είχε στα χέρια του ένα πανέμορφο, 18 χρονών κορίτσι και το έστησε λες και ήταν μπαρουτοκαπνισμένη θεατρίνα επιθεώρησης σε μπουάτ των ‘90s.
Η Αμάντα επίσης θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον τρεις θέσεις ψηλότερα, αν της είχε φτιάξει ένα στήσιμο με σύγχρονη pop αισθητική και όχι εκείνες τις σκηνοθετικές ημιθανείς κορώνες.
Όσο για τη Σάττι, δεν το συζητώ—την εκσφενδόνισε στην καλλιτεχνική λήθη. Και τα περί δικής της ευθύνης είναι παραμύθια, επινοημένα από τον Ευαγγελινό για να αποτινάξει κάθε υποψία ευθύνης. Δύο μέρες πριν τον τελικό, ενώ η Ελλάδα φιγουράριζε στην 8η θέση των στοιχημάτων, εκείνος έδινε συνεντεύξεις και έλεγε αυτά : https://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/10897979/fokas-evangelinos-den-echei-xanaginei-sti-eurovision-gia-dyo-lepta-na-yparchei-ena-monoplano
Όσο για τον Sergio Jaen, που έκλεισε η Κύπρος, δεν έχει κάνει μόνο την Ιρλανδία. Υπέγραψε και τον φετινό τελικό της Φινλανδίας, που ήταν σκηνοθετικά αψεγάδιαστος. Τα act ήταν ένα και ένα Γιατί η ΕΡΤ δεν σκέφτηκε να τον κλείσει για την Κλαυδία;
Ο άνθρωπος θέλει λεφτά δεν δουλεύει για την ψυχή της μάνας του,αλλά η ΕΡΤ δεν δίνει γιατί τι θα πουν οι εκπομπές,τι θα πει η αντιπολίτευση..
Επίσης κ η Πάνικ σαν να κάνει την πάπια…μόνο το βίντεοκλιπ μάλλον θα καλύψει…
Όσο για την περσινή συμμετοχή μας είναι γνωστό ότι ο Φωκάς δεν επενέβη σε τίποτα,για όλα αποφάσιζε η Μαρίνα…πιο πολύ ως διακοσμητικός πήγε στο Μάλμε….
Με λίγα λόγια αν ΕΡΤ κ δισκογραφικές δεν θέλουν να δίνουν λεφτά να μην στέλνουν συμμετοχές,ας αποχωρήσουμε!!!!κάθε χρόνο σαν τους φτωχούς συγγενείς πάμε….
Πολλά συγχαρητήρια στη ΕΡΤ.
Πρώτη φορά κανάλι να έχει στα χέρια του τέτοιο θησαυρό χορηγών ώστε να μπουν χρήματα στα ταμεία και τελικά να καταφέρνει να στρέψει το κοινό μακριά.
Μπράβο στο Φωκά. Εύχομαι να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Άλλωστε ποιος ο λόγος να τα πάμε καλά; Αυτός είναι ο στόχος μας;
Προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία για το ταλέντο του Φωκά, σίγουρα θα είναι κάτι αξιοπρεπές αλλά θα είναι άλλη μια από τα ίδια, άλλη μια από τα ίδια που στέλνουμε από το 2004.
Δείτε λίγο τις συμμετοχές μας από το 2003 και μετά
Σκηνοθεσία: Φωκάς Ευαγγελινός
Σκηνοθεσία: Φωκάς Ευαγγελινός
Σκηνοθεσία: Φωκάς Ευαγγελινός
Σκηνοθεσία: Φωκάς Ευαγγελινός
Σκηνοθεσία: Φωκάς Ευαγγελινός
…
Και δεν αντιλέγω, το τραγούδι μας δε λέει τίποτα φέτος, χρειάζεται κάποιον με εμπειρία μπας και το σώσει. Αλλά φτάνει πια το να βλέπουμε την χώρα μας να εκπροσωπείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μέσα από την ματιά ενός συγκεκριμένου ανθρώπου. Ελλάδα δεν είναι μόνο ο Φωκάς και ο Κοντοπουλος. Και καλά από τον δεύτερο φαίνεται πως ξεμπερδέψαμε (Καλή επιτυχία στην Κύπρο) Τόπο στις νέες ιδέες και ανθρώπους. ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Έχετε καταλάβει ότι απλά πηγαίνουμε για να πηγαίνουμε σε αυτόν τον διαγωνισμό? Προφανώς και δεν ενδιαφέρεται η ΕΡΤ για οποιαδήποτε πρόκριση. Ο εθνικός τελικός έγινε για τα μάτια του κόσμου. Αν ήθελε να εξασφαλίσει μία αξιοπρεπή παρουσίαση θα τα έσκαγε όσο όσο στην επένδυση ενός σκηνοθέτη με σύγχρονη ματιά. Αλλά γιατί αφού μπορεί με ένα 10αρικο να ρίξει Φωκά και μας στον πάτο? Δείτε τι προσπάθειες καταβάλει η Κύπρος κάθε χρόνο και τι εμείς. Ο πιο φτωχός και από τον φτωχότερο συγγενή.
Άξιοι της μοίρας μας. Δεν ταρακούνησε βλέπω την ομάδα της Κλαυδίας και την εταιρία της ότι χάρη στην παρουσίαση του Φωκά στον εθνικό τελικό η συμμετοχή τους από 8η έφτασε 20η. Και ναι ξέρω δεν είναι αντιπροσωπευτική αυτή η σκηνική παρουσία και ότι θα αλλάξει τον Μαιο και το ότι είχε να σκηνοθετήσει άλλες 11 συμμετοχές αλλά αν δεν μπορούσε να παρουσιάσει κάτι δυνατό ας παρουσίαζε έστω κάτι που δεν θα ήταν τραγικό και δεν θα το έκραζαν όλοι. Ας ζητούσε βοήθεια. Να συνεργαζόταν με κάποιον.
Τα ποντιακά στοιχεία στο βίντεο κλιπ που κανένας ξένος δεν θα καταλάβει, που αγνοούν εντελώς το τι είναι Πόντος, Πόντιοι, γενοκτονία των Ποντίων κτλ δεν ξέρω αν θα αναθερμάνουν το ενδιαφέρον τους για την συμμετοχή. Ίσως αν κοιτούσαν να είναι πιο σύγχρονη και σημερινή η προσέγγιση του θέματος “ξεριζωμός” “προφυγιά” “απώλεια” και ο΄χι με στοιχεία από το χρονοντούλαπο της ιστορίας να ήταν πιο έξυπνη κίνηση. Αν σκοπεύεις φυσικά στους πόντους των ξένων και μια καλή θέση. Αν ποντάρεις στο πάμε για την συμμετοχή και το τραγούδι μας αφορά μόνο Έλληνες και διασπορά οκ. Αλλά ας ξεκαθαρίσουν για τι πάμε φέτος. Για την συμμετοχή και να μιλήσουμε για την ιστορία μας ή για να είμαστε ανταγωνιστικοί και να διεκδικήσουμε μια θέση στην δεκάδα σε μια πολύ αδύναμη ως τώρα χρονιά από επίπεδο συμμετοχών.
Δεν είμαι από τους φανατικούς κατά του Φωκά, αλλά από την άλλη δε μου αρέσουν τα πελατειακά μονοπώλια. Από που κ ως που ο Φωκάς έχει αποκλειστικότητα την Eurovision; Γιατί να μη δούμε και κάτι άλλο;
Έχει τις καλές του, βλέπε Ουκρανία 2008, Ρωσία 2016 και Ελλάδα 2022 (μου άρεσε το stage με τις καρέκλες), αλλά σε γενικές γραμμές δεν είναι ταλαντούχος ό,τι και να λέμε. Δε μπορεί να απογειώσει ένα κομμάτι. Απλά το συνοδεύει και στις καλύτερες περιπτώσεις δεν το καταστρέφει.
Οπότε όλες οι ελπίδες στη φωνάρα της Κλαυδίας και σε κάτι αν μην τι άλλο διακριτικό για το stage. Πρωτιές μην περιμένετε, όμως.
Ποιες πρωτιές να περιμένουμε εδώ κοιτάμε να περάσουμε τον ημιτελικό αλλά αυτό το τραγούδι ήθελε το ελληνικό κοινό και πήρε από ότι φαίνεται το ρίσκο του κανένα πρόβλημα του χρόνου ελπίζω να έρθουν τα καλυτερα