Boris Milanov σε Jan Bors: “Είσαι ψεύτης και θα έπρεπε να ντρέπεσαι” | Παρέμβαση από Cesar Sampson και Ηλία Κοκοτό!
Την κορύφωση της λεκτικής κόντρας, για την οποία σας ενημερώσαμε με προηγούμενα μας άρθρα, είχαμε νωρίτερα. Ο Boris Milanov απάντησε στον πρώην αρχηγό αποστολής της Τσεχίας, Jan Bors, με βαρύτατους χαρακτηρισμούς, χαρακτηρίζοντας τον ψεύτη και ότι θα έπρεπε να ντρέπεται. Στην συζήτηση ενεπλάκη και ο Ηλίας Κοκοτός, αλλά και ο Cesar Sampson.
Το χρονικό του δράματος
Αιτία για όλο αυτό το δράμα ήταν η ακύρωση του διαγωνισμού και η απαγόρευση από το reference group της χρησιμοποιήσης των φετινών τραγουδιών στην Eurovision 2021. O Jan Bors στήριξε την απόφαση αυτή και σχολίασε αρνητικά την δήλωση του Boris Milanov, αλλά και άλλων δημιουργών, που κυρίως για οικονομικούς λόγους θεώρησαν άδικη την απόφαση αυτή.
Απάντηση στον Jan Bors έδωσε αρχικά ο εκπρόσωπος της Γερμανίας στην Eurovision 2020, Ben Dolic, ο οποίος αμφισβήτησε τα λεγόμενα του. Προς υπεράσπιση του Jan Bors σχολίασε ο Ηλίας Κοκοτός. Για όλα αυτά όμως μπορείτε να διαβάσετε στο προηγούμενο μας άρθρο.
Ο Boris Milanov επιτίθεται σφοδρά στον Jan Bors
Ενώ θα περίμενε κάποιος την εκτόνωση της κρίσης, αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει τουλάχιστον μέχρι στιγμής, τουναντίον. Ο Boris Milanov, που έγραψε τα τραγούδια της Γερμανίας, της Βουλγαρίας και της Μάλτας, παρενέβη με σχόλια του, κατηγορώντας τον Jan Bors πολύ σφοδρά, με προσωπικούς και άσχημους χαρακτηρισμούς.
Πρώτα απ ‘όλα, ο Ben δεν είναι σίγουρα ψεύτης! Δεύτερον, κανείς δεν ενδιαφέρεται αν τον κάλεσες ή του έγραψες! Ο στόχος του Ben ήταν να δείξει την υποκρισία σου! Εγώ θυμάμαι προσωπικά ότι μου είπε πως τον κάλεσας! Έχω ένα άλλο άτομο που επιβεβαίωσε ότι είπας ότι σου αρέσει το τραγούδι μας! Σκέψου ποιος μπορεί να είναι αυτό το άτομο! Και το τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, δεν χρειάζομαι έναν υπερασπιστή γιατί η δήλωσή σου είναι γεμάτη κακίες και υποκρισία και φαίνεται από απόσταση! Η δουλειά μου τα τελευταία 5 χρόνια αρκεί για να με υπερασπιστεί αρκετά! Ίσως μπορείς να βάλεις λίγο την άγνοιά σου στην άκρη και να σκεφτείς περισσότερο και να χρησιμοποιήσεις τον εγκέφαλό σου για να καταλάβεις γιατί ο Ben το έγραψε αυτό! Είναι προφανές μετά τη δήλωση του Thomas Schreiber ότι το NDR δαπάνησε τόσα πολλά χρήματα για την συμμετοχή του Ben Dolic και το Violent Thing και ότι ο μόνος ασφαλής τρόπος για τον Ben να συμμετάσχει τον επόμενο χρόνο με τη Γερμανία είναι αν είναι σε θέση και επιτρέπεται να χρησιμοποιούν το ίδιο τραγούδι! Όπως μπορείτε να δείτε το NDR δεν επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του Ben μέχρι τώρα! Και γι ‘αυτό το NDR και τόσοι άλλοι άνθρωποι αγωνίζονται ενάντια σε αυτήν την απόφαση! Όπως μπορείς να δείς αυτή η βιαστική απόφαση στερεί και από άλλους καλλιτέχνες όπως ο Ben την ευκαιρία για την συμμετοχή στην Eurovision 2021! … Το ίδιο συνέβη και μπορεί να συμβεί και σε άλλους καλλιτέχνες, οι οποίοι ακόμα περιμένουν να επιβεβαιωθούν από τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς εάν μπορούν να συμμετάσχουν το επόμενο έτος! Το μόνο που θέλουμε όλοι και πιστεύουμε ότι θα ήταν δίκαιο είναι να αφήσουν την επιλογή και την ευθύνη σε κάθε χώρα και την ομάδα του καλλιτέχνη να χρησιμοποιήσει το τραγούδι τους. Και αυτό μόνο σε περίπτωση που αυτό το τραγούδι κερδίσει πάλι στο focus group που διοργανώσουμε και ξεχωρίζει ξανά! Έτσι ώστε όλη η επένδυση του χρόνου, του χρήματος και της δημιουργικότητας δεν ήταν για σπατάλη! Τι είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε και ποιον βλάπτουμε με μια τέτοια πρόταση; Επιπλέον, έχει ήδη αποδειχθεί από τους δικηγόρους ότι δεν η απόφαση δεν είναι νομικά σωστή σε περίπτωση ακύρωσης του διαγωνισμού λόγω θεομηνίας!
Boris Milanov, συνθέτης – επικεφαλής των Symphonix.
Φυσικά ο Jan Bors δεν άφησε αναπάντητη την επίθεση του Boris. Με νέα σχόλια στην δημοσίευση του απάντησε και τα πνεύματα δεν άργησαν να οξυνθούν ακόμα παραπάνω.
Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο Boris. Τέλοσπάντων. Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μου τις σκέψεις σου. Μην ξεχάσεις να κατηγορήσεις την EBU, το reference group και τις αποστολές, όλους αυτούς που τόσα χρόνια σου δίνουν δουλειές. Πρέπει να είναι πολύ χαρούμενοι με όσα λες.
Jan Bors, πρώην αρχηγός αποστολής της Τσεχίας.
Την συνέχεια μπορείτε να την παρακολουθήσετε ΕΔΩ., αφού μετά αμφότερες οι πλευρές αναλώθηκαν σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς που στόχο είχαν μόνο να μειώσουν τον συνομιλητή τους. Αυτό που θα πρέπει όμως να κρατήσουμε είναι ότι από τα λεγόμενα του Boris, ετοιμάζεται κάτι ομαδικό από τους δημιουργούς που αντιδρούν στην απόφαση του reference group.
Ηλίας Κοκοτός και Cesar Sampson παρεμβαίνουν στην συζήτηση
Ο project manager της Dream Team, Ηλίας Κοκοτός, όπως σας είχαμε ενημερώσει από την πρώτη στιγμή πήρε την θέση του Jan Bors, θεωρώντας ότι τα τραγούδια του 2020 μπορεί να μην είχαν την τύχη να φθάσουν στην σκηνή του διαγωνισμού, παρ’ όλα αυτά θα έχουν καλύτερη τύχη, από μια νέα κυκλοφορία που πιθανόν οι καλλιτέχνες τυχόν θα πραγματοποιούσαν. Ενώ στέκεται και σε όσα είπε ο Boris, λέγοντας ότι η γερμανική δημόσια τηλεόραση δεν έχει επιβεβαιώσει τον Ben, γιατί επένδυσε πολλά στο τραγούδι.
Εάν μία δημόσια τηλεόραση δεν μπορεί να επιβεβαιώσει έναν καλλιτέχνη χωρίς ένα συγκεκριμένο τραγούδι, σημαίνει ότι εμπιστεύονται το τραγούδι πολύ περισσότερο από τον καλλιτέχνη, τότε δυστυχώς δεν θα έπρεπε να τον είχαν επιλέξει από την πρώτη στιγμή. Όλοι ξοδέψαμε πολύ χρόνο και προσπάθεια για τα τραγούδια μας. Και όχι μόνο εμείς, όπως είπα πριν οι ξενοδόχοι, οι εταιρίες παραγωγής, οι fans κ.α. Όταν μια εκδήλωση ακυρώνεται, υπάρχει απώλεια, αλλά κατά τη γνώμη μου η κυκλοφορία ενός τραγουδιού υπό την εν λόγω δημοσιότητα δεν μπορεί να θεωρηθεί απώλεια για έναν καλλιτέχνη.
Ηλίας Κοκοτός, project manager της Dream Team
Σε αντίθεση με τον Ηλία Κοκοτό, ο Cesar Sampson, που συμμετείχε στην Eurovision 2018 για την Αυστρία, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση, υποστήριξε τον Boris Milanov. Φυσικά δεν μας προκαλεί εντύπωση, αφού ο Cesar είναι συνεργάτης του Boris.
Jan είμαι απογοητευμένος από σένα. Όχι για την άποψη σου, αλλά για τον τρόπο που την εκφράζεις. Τι θέλεις να πετύχεις με αυτή σου την επίθεση; Ο,τι και αν είναι, αμφιβάλλω ότι αξίζει.
Cesar Sampson, τραγουδιστής και συνθέτης μέλος των Symphonix.
Η κόντρα αυτή φαίνεται να έχει μέλλον, ενώ και οι δημιουργοί που αντιδρούν δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη.
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovision Fun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με τον αγαπημένο μας διαγωνισμό!
Ας πει κάποιος στον Κοκοτό ότι σε έναν διαγωνισμό ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ κρίνεται το τραγούδι οπότε ποιο είναι το παράδοξο στο να επιλεγεί η δημόσια τηλεόραση με κύρια παράμετρο το τραγούδι και όχι τον καλλιτέχνη;
Γιατί το τραγούδι παίρνει σάρκα και οστά μέσα από τον καλλιτέχνη που το ερμηνεύει και αναπόφευκτα το τραγούδι ταυτίζεται με τον τραγουδιστή! Οπότε δε μπορείς να δώσεις βάση μόνο στο τραγούδι αλλά και στον ερμηνευτή! Επίσης αν νομίζεις ότι στη Eurovision κρίνεται μόνο το τραγούδι είσαι βαθιά νυχτωμένος!
Ο κοκοτος εκφράζει άποψη ως ξενοδοχος που μπλέκεται με τη eurovision χωρίς να ξέρει κανείς τι κάνει; Αρκετά αστείο όλο αυτό
To sosto ine na pume oti esi den kseris ti simenei “project manager” 🙂
Η Eurovision είναι διαγωνισμός τραγουδιού, όχι τραγουδιστών. Κάποτε στην απονομή των βραβείων ήταν και οι συντελεστές στην σκηνή, και πολύ σωστα. Αυτοί που βάζουν τον τραγουδιστή πάνω από το τραγούδι είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν τον διαγωνισμό σαν το The Voice.
O διαγωνισμός ματαιώθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία και το μόνο που ενδιαφέρει ορισμένους τραγουδοποιούς είναι μην τυχόν και δεν μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν του χρόνου το φετινό τους τραγούδι γιατί βαριούνται να γράψουν άλλο. Λες και είναι δυνατόν να γίνει διαγωνισμός του χρόνου με τα μισά τραγούδια φρέσκα και τα άλλα μισά (δηλαδή αυτά που τα πήγαιναν καλά στα στοιχήματα) από ένα χρόνο πριν.
Αν θέλουν να κάνουν κάτι ομαδικό, ας πιέσουν το Reference Group να βάλει τον διαγωνισμό πάνω από τα οικονομικά συμφέροντα της Ολλανδίας και να τον αφήσουν να διεξαχθεί κανονικά μέσω δορυφορικών συνδέσεων από την κάθε χώρα ξεχωριστά. Αλλιώς ας φορτωθούν την οικονομική ζημιά χωρίς διαμαρτυρίες.