Ελλάδα: Υποψηφιότητα έκπληξη από την Μόνικα για την Eurovision 2023!
Μια υποψηφιότητα έκπληξη φαίνεται να βρίσκεται ανάμεσα στις 106 συμμετοχές για την Eurovision 2023. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα OK και τον δημοσιογράφο Νίκο Γεωργιάδη, η 37χρονη τραγουδοποιός Μόνικα, κατέθεσε και αυτή την πρόταση της, με στόχο να εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο Λίβερπουλ.
Τι περιλαμβάνει η πρόταση της Μόνικα
Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Νίκος Γεωργιάδης στο ΟΚ η πρόταση της Μόνικα δεν περιλαμβάνει ένα μόνο τραγούδι. Η Μόνικα μουσικά όπως όλοι γνωρίζουμε κινείται κοντά στο περσινό στυλ της Amanda, ενώ αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι πως η πρόταση της φαίνεται πως έχει βρει θετικό έδαφος ήδη μεταξύ των στελεχών ΕΡΤ.
Η Μόνικα κατέθεσε υποψηφιότητα για την Eurovision 2023
Η τραγουδοποιός Μόνικα Χριστοδούλου, γνωστή ως Μόνικα ή Monika, είναι μια έκπληξη ανάμεσα στις 106 συμμετοχές που κατατέθηκαν στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.
Η τραγουδίστρια η οποία σημείωσε πριν από δέκα χρόνια, επιτυχία τόσο σε Ελλάδα αλλά και σε εξωτερικό, με αμέτρητες συνεργασίες με πολλούς αστέρες του Χόλυγουντ, αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών.
Άγνωστο παραμένει αν η Μόνικα με ποιους θα συνεργαστεί, στην περίπτωση φυσικά που αυτή επιλεγεί για τον διαγωνισμό. Το πιο πιθανό βέβαια είναι μουσικά να κινηθεί στο γνώριμο ύφος της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ποια είναι η Μόνικα;
Η Μόνικα Χριστοδούλου γνωστή ως Μόνικα ή Monika, είναι Ελληνίδα τραγουδίστρια-τραγουδοποιός. Τραγουδάει και παίζει πιάνο, κιθάρα, σαξόφωνο, ακορντεόν και τύμπανα.
Το πρώτο άλμπουμ της “Avatar” κυκλοφόρησε το 2008 και το δεύτερο “Exit” ακολούθησε το 2010. Και τα δύο άλμπουμ έγιναν πλατινένια. Έχει δώσει πολλές sold out συναυλίες σε σημαντικούς χώρους όπως το μικρό θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου, το Θέατρο Βράχων, το Θέατρο Λυκαβηττού, καθώς και το ARK Festival της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για δύο συνεχόμενες χρονιές (2010 και 2011 – τη δεύτερη χρονιά ως headliner). Τα δύο άλμπουμ της γνώρισαν μεγάλη κριτική και εμπορική αποδοχή, με την πλειοψηφία των ελληνικών μέσων να την ανακηρύσσουν τη νέα ελπίδα της ελληνικής μουσικής σκηνής.
Το Μάιο του 2021 τραγούδησε στο Ζάππειο στην εκδήλωση αφιερωμένη για τα 40 χρόνια της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Παρακάτω ακούστε ένα από τα τελευταία της τραγούδια:
Θα θέλατε να δείτε την Μόνικα να εκπροσωπεί την Ελλάδα στην Eurovision 2023; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision 2023!
Η κοπέλα δεν πατάει νότα. Ακόμα γελάει όλη η Ελλάδα με τα φάλτσα της στο Ζάππειο.
καλό αποκλεισμό.
Τα λέμε το 2024.
Miα χαρα ειναι η γυναικα τα φαλτσα που τα ειδαμε και ειναi ονομα στο εξωτερικο αγγλια ιρλανδια ενταξει απο τι φαινεται εσυs ακουτε σκυλαδικα ,.
Είναι κρίμα που η ΕΡΤ γίνεται πάλι κομματικό όργανο της εκάστοτε κυβέρνησης και θα στείλει στον διαγωνισμό την κολλητή της γυναίκας του πρωθυπουργού.
Μια υπερεκτιμημένη τραγουδίστρια (;) που έκανε μια επιτυχία πριν 15 χρόνια και με την βοήθεια της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας (Ζάππειο , Ηρώδειο, Ολυμπιακή επιτροπή) έχει καταφέρει να διατηρηθεί στην δημοσιότητα.
Μέχρι και στην Eurovision θα έχει λόγο η ΝΔ; Ελπίζω η Επιτροπή της ΕΡΤ αν αποφασίσει με γνώμονα αυτό το γεγονός! Και φυσικά θα έχει όλη την αρνητική κριτική από τον ήδη εξοργισμένο λαό!
**Να μην αποφασίσει
Συγγνώμη δεν φτάνει που μας έκανε ρεζίλι στο Ζάππειο για τα 40 χρόνια μας στην ΕΕ, θέλει τώρα κ Eurovision? H ΕΡΤ ας το σκεφθεί δίπλα κ τριπλά αν είναι να την επιλέξει. Χρόνια εκλογών και να στείλουν την Αταλάντη κολλητή της Μαρεβας θα τους κραξουν όλοι και θα έχουν και δίκαιο.
Θα γίνει χαμός, το μόνο σίγουρο! Δες τα σχόλια εδώ η συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ είναι καθόλου θετική απέναντι στην επιλογή της!
Kala pu tin ksethapsan aytin tora?
Οι μελωδίες – τραγούδια της μου αρέσουν. Η φωνή της καθόλου!
Δεν είμαι ειδικός, αλλά τα φάλτσα της μου προκαλούν (τουλάχιστον) αμηχανία, σε όποιο live και αν την έχω ακούσει.
Σαν deja Vu που λέει και η Παπαρίζου…
Αν επιλεγεί θα συμβεί ο,τι συνέβη και το 2016… Με άλλη κυβέρνηση μεν, αλλά ίδια “προαποφασισμένη” επιλογή.
Υπάρχουν πολλές και πιο αξιόλογες περιπτώσεις φέτος.
αφιερωμένο στους παππούδες που η ΕΡΤ βάζει να επιλέξουν την συμμετοχή της χώρας σε έναν ΠΟΠ Ν-Ε-Α-Ν-Ι-Κ-Ο διαγωνισμό https://www.fimes.gr/2021/05/monika-zappeio/
Ο Ζούλας έπαθε Τσακνή.
Αν η Μόνικα επιλέγει θα είναι εφάμιλλο σκάνδαλο με την επιλογή Αργκο από τον Τσακνή. Τουλάχιστον εκείνος δεν κορόιδεψε κανέναν κ τους έστειλε με απευθείας ανάθεση. Σκεφθείτε τι χαμός θα γίνει μετά όταν κυκλοφορήσουν κάποια από τα 106 τραγούδια και αποδειχθούν καλύτερα…Τι θα μας πούνε οι άριστοι της κυβέρνησης ; Ότι η κολλητή της Μαρεβας ήταν η καλύτερη επιλογή;
η κολλητή της Μητσοτάκη, καταλάβατε….
Με τα κυάλια θα δούμε τον τελικό φέτος. χαχαχαχα
Ναι…. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, Μελίσσα, Αντιγονη. Αλλιώς θα φάνε γερό και άγριο κράξιμο εκεί στην ΕΡΤ και θα εχουμε και δίκιο! Ντροπή, αν είναι δυνατόν η Μονικα…Χαχαχα!!!!
Μόνο ως δημιουργό θα την έβλεπα στο διαγωνισμό… ίσως! Διαβάζω στο ίδιο ύφος με την Αμάντα;; Θα είναι λάθος! Νομίζω πως πως υπάρχουν καλύτερες επιλογές! Ελπίζω να γίνει μια δίκαιη επιλογή και να δούμε στο διαγωνισμό κάποια από τα ονόματα που έχουν ήδη ακουστεί!
Κάτι μου λέει πως δε θα πάει καλά αυτό!
Παιδιά, τι λέμε τώρα; Καλό 2024! Η κοπέλα έκανε κάποια επιτυχία πριν δέκα χρόνια! Live τις περισσότερες φορές είναι χάλια. Η προφορά της στα αγγλικά επίσης είναι κακή. Γιατί; Με ποια λογική να επιλεγεί; Νομίζω ότι θα έπρεπε να επανέλθει ο εθνικός τελικός μόνο και μόνο για να τους ακούμε live πριν πάνε εκεί. Είναι τραγικό, ελπίζω να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο που έγινε νωρίς.
Η Μαρέγκα στέλνει την άφωνου και ατάλαντου γωνία κολλητή της στην Γιουροβίζιον!
Άκουσε η επιτροπή και τα 106 τραγούδια και βλέπει ήδη θετικά την καλλιτέχνιδα αυτή ? Αν και έβλεπα θετικά την επιτροπή αρχίζω να ξαναγυρίζω στην αρχική μου σκέψη ότι ο κόσμος πρέπει να αποφασίζει από ποιον θα εκπροσωπηθεί ελπίζω όλα αυτά να είναι ένα κακόγουστο αστείο .
Εξαιρετικά νέα! Μακάρι να έχει καλό τραγούδι με ελληνικό στιχο.
Επειδή βλέπω να συνεχίζουν κάποιοι να θεωρούν το τραγούδι το μοναδικό βασικό κριτήριο που θα καθορίσει τον εκπρόσωπο μας να ξαναπώ ότι ΟΧΙ! Αν δεν μπορεί ΛΑΙΒ να το υποστηρίξει αντάξια δυνατά με το ίδιο δυνατό τραγούδι απλά θα φάει πάτο στο τέλος! Είδαμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις (Θυμάμαι πολύ έντονα την Αυστρία φέτος, με το banger ποπ κλαμπικο τραγούδι της, που θα έσκιζε αν μπορούσε να το υποστηρίξει η τραγωδί-στρια). Όποτε όχι στην μονικα κατευθείαν γι αυτό τον λόγο! Πολύ κακή σε όλα τις τα λαιβ (συνεχόμενες ατυχίες είναι γεγονότα) και τελείως άοσμη και άγευστη σκηνικά (σχεδόν αντί τηλεοπτική) όπως και πολλά αλλά – έχει η σκηνική παρουσία της συγκεκριμένης! Το τραγούδι ας είναι και όχι το καλύτερο αλλά ας επιλέγει αυτό με τον καλύτερο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ που να μπορεί να το αναδείξει και να το κάνει να ξεχωρίσει! Είναι διαγωνισμό ζωντανός στον οποίο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ο καλλιτέχνης ο ίδιος, και για επιτροπές και φυσικά πολύ για το κοινο. Το αντίθετο δρν πρέπει να συμβαίνει γιατί είναι κρίμα με ένα καλό τραγούδι να πηγαίνει στράφι όλη η προσπάθεια και η συμμετοχή. Αν βέβαια συνάδουν και ταυτίζονται ένα καλό τραγούδι με ένα πολύ καλό ερμηνευτή , περφορμερ τότε ΝΑΙ!!!
Υ.Γ. : προς θεού όχι αλλά βύσματα και συμμετοχές με μέσο στον διαγωνισμό… κάναμε μια καλή επιστροφή χωρίς δράματα όχι πάλι πισογυρίσματα σε εποχές που άφησαν εποχή! Ούτε να το διανοούμαι δεν μπορώ!
Τα είπες όλα τεκμηριωμένα και εμπεριστατωμένα. Συμφωνώ απόλυτα. Για να δούμε…
Να σαι καλα! Για να δούμε όντως! Θεωρώ και θέλω να πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να δει αυτό που γράφω και να το καταλάβει καθώς έχουμε δει ότι μονο του ένα καλό τραγούδι δεν μπορεί να πάει πουθενά. Και αυτό θα πρέπει να απασχολεί την ΕΡΤ. Φυσικά είναι διαγωνισμό τραγουδιού αλλά σημαντικότερο είναι ο καλλιτέχνης και εννοείται το ιδανικό που σπάνια όμως θα γίνει, είναι να έχουμε ένα πολύ δυνατό τραγούδι και ένα πολύ δυνατό καλλιτέχνη που θα το υποστηρίξει 100%. Για να δούμε μήπως φέτος έχουμε και αυτή την επιλογή;!
Εννοώ με την προϋπόθεση ενός καλού – αρκετά καλού τραγουδιού φυσικα… εννοείται ότι αν ο καλλιτέχνης που το λέει είναι άψογος και το τραγούδι χάλια δεν γίνεται τίποτα πάλι..
Πρέπει να τους ακούει live η επιτροπή αλλά και όλοι εμείς και αφού ολοκληρωθεί η live ακρόαση, ας ψηφίσει και μόνο η επιτροπή. Αν και βέβαια δεν το καταλαβαίνω όλο αυτό. Στη Eurovision ψηφίζει και το κοινό και σε περίπτωση απόλυτης ισοψηφίας υπερισχύει η γνώμη του κοινού.
Άλλωστε δεν ήταν και πολύ ωραίο αυτό που έγινε πέρσι, που πήραμε ελάχιστους βαθμούς στο κοινό και που ξέραμε ήδη δύο μήνες πριν το διαγωνισμό ότι θα πατωσουμε στο κοινό. Τέλος, το ξερουμε όλοι ότι μια καλή φωνή στα χαρτιά δεν αρκεί. Το θέμα είναι τι κάνει αυτή η φωνή σε συνθήκες πίεσης. Η συμπαθέστατη Αμάντα για παράδειγμα πέρσι στον τελικό, εκτός τόνου ήταν σε όλα τα ρεφρέν και στη γέφυρα και μόνο η κορώνα βγήκε καλή (στον τελικό). Άσε που τραγουδούσε τόσο ψυθιριστά και ξεψυχισμενα που δεν ακούγαμε τι τραγουδάει. Τι να το κάνω που το είπε μια χαρά στον ημιτελικό. Θέλουμε άλογο κούρσας που να μη μασάει με τίποτα και να αντέξει για να τα δώσει όλα στον τελικό. Ερτ μου έχεις λάβει μεγάλη ποικιλία τραγουδιών. Νομίζω μια live βραδιά με τα καλύτερα τραγούδια είναι αυτονόητη (είτε ψηφίσει μόνο η επιτροπή είτε ψηφίσει και κοινό και επιτροπή). Πχ πιστεύει κανείς ότι αν γίνει μια live βραδιά και φαλτσάρει έντονα η Μονικα ή η Κλαυδία ή ο κουρτης ή ο Λεόν, θα τολμήσει η οποιαδήποτε επιτροπή να στείλει σαν εκπρόσωπο τον φάλτσο καλλιτέχνη? Αποκλείεται. Βέβαια η ψήφος μόνο της επιτροπής δεν αναιρεί το γεγονος ότι θα κλίνει υπέρ της Cay konnors και του “one more time” αντί για τους Antique και το “die for you” και ότι θα προτιμάει το “πολεμάω” του καραδημου από το “Οπα” του Αλκαίου. Αλλά τουλάχιστον δεν θα έχουμε περιπτώσεις Argo (europond).
Απαπα! Και το καλύτερο τραγούδι να έχει, live είναι μετριοτατη. Η επιτομή της μετριότητας και σχεδόν της παραφωνίας. Δεν σώζεται με τίποτε. Εύχομαι να μην την επιλέξουν!!!!