Melissa Mantzoukis: “Εφτά υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΡΤ μου στέρησαν την εκπροσώπηση της χώρας”!
Η ώρα της κρίσης για την δικαστική διαφορά μεταξύ της Melissa Mantzoukis και της ΕΡΤ έφθασε, αφού όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει την Δευτέρα 19 Ιουνίου θα γίνει η κατάθεση των φακέλων των δύο πλευρών στο πρωτοδικείο Αθηνών.
Άκαρπη αναμένεται η διαδικασία της διαμεσολάβησης
Με την νέα διαδικασία της τακτικής, δεν έχουμε πλέον συζήτηση στο ακροατήριο, αλλά οι δύο πλευρές καταθέτουν φάκελο με τους ισχυρισμούς τους, έγγραφα, αλλά και ένορκες καταθέσεις μαρτύρων. Αύριο Παρασκευή γίνεται η διαδικασία της διαμεσολάβησης, που είναι αναγκαία για την εκ των υστέρων συζήτηση της αγωγής.
Η διαδικασία της διαμεσολάβησης αναμένεται να είναι άκαρπη, αφού τόσο η πλευρά της Melissa Mantzoukis στο σημείο αυτό, επιθυμεί την επίλυση της διαφοράς μέσω της δικαστικής οδού, αλλά και η ΕΡΤ εμμένοντας στις απόψεις της επιθυμεί την εκδίκαση της υπόθεσης, αφού όπως αντιλαμβάνεστε δεν δύναται να παραδεχθεί πως έχει γίνει λάθος στην ψηφοφορία της καλλιτεχνικής επιτροπής, όπως ισχυρίζεται η πλευρά της Melissa, καταθέτοντας μάλιστα και μαθηματική πραγματογνωμοσύνη για αυτό.
Χωρίς συμβιβασμούς προχωρά η Melissa
Για την Μελίσσα οποιαδήποτε συμβιβασμός σε αυτή την φάση θα σήμαινε μια προσπάθεια κουκουλώματος μιας εξαιρετικά σοβαρής υπόθεσης, καθώς η ίδια έχει προσκομίσει στο δικαστήριο στοιχεία που αποδεικνύουν ότι 7 υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΡΤ, μεθόδευσαν την διαδικασία επιλογής, στερώντας της την εκπροσώπηση της χώρας στον διαγωνισμό.
1. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Συνθέτης, Μέλος ΔΣ ΕΡΤ ΑΕ (Πρόεδρος)
2. ΑΔΑΜ ΠΕΤΡΟΣ – Μουσικός Παραγωγός (Μέλος)
3. ΑΠΕΡΓΗΣ ΦΩΤΗΣ – Δημοσιογράφος, προϊστάμενος διεύθυνσης ραδιοφωνίας ΕΡΑ (Μέλος)
4. ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – Μουσικός Παραγωγός (Μέλος)
5. ΚΟΖΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ – Διευθύντρια Δευτέρου Προγράμματος της ΕΡΑ, σχολιάστρια του διαγωνισμού (Μέλος)
6. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ – Διευθυντής Kosmos της ΕΡΑ (ΜΕΛΟΣ)
7. ΜΠΟΥΡΟΥΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – Αναπλ. Γενικός Διευθυντής Προγράμματος της ΕΡΤ (Μέλος)
Ελπίζω να παρθεί η σωστή δικαστική απόφαση. Πλέον υπάρχουν αποδείξεις (μαθηματικά κιόλας τεκμηριωμένες και κατά λάθος διατυπωμένες από την κυρία Κοζάκου) και όχι απλές ενδείξεις…
Goodbye, ERT! Συγχαρητήρια δημόσια κρατική τηλεόραση μας που έγινες περίγελος με τα φετινά καμώματα κάποιων- στην καλύτερη- ανίκανων να διευθύνουν ένα σοβαρό project όπως η Eurovision και επέλεξες βύσματα.
Καμία απόδειξη δεν υπάρχει και επειδή η επιτροπή δε συμφωνεί με την πλειοψηφία ανάμεσα σε 70 άτομα δε σημαίνει ότι είχε μέσο ο άλλος.
Μήπως αυτή ειχε βάλει μέσο αλλά τελικά δεν έπιασε και κάνει έτσι
Πάντως πρώτη φορά υποψήφιος κάνει έτσι επειδή έχασε. Της Πολωνίας αυτός που βγήκε δεύτερος ενώ ο κόσμος τον είχε βγάλει πρώτο ανοιχτά στήριζε την Blanka. Αυτή η Μελίσσα γιατί δεν έκανε το ίδιο και πήγε δικαστήρια
ΜΕΛΙΣΣΑ ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ!!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕΛΙΣΑ<3
Αν έγινε κομπίνα καλά κάνει και τους κυνηγάει. Αλλά το τραγούδι το άκουσα και το ίδιο χάλια σαν του Βερνίκου είναι. Το …………”περνά περνά η μέλισσα” κλάσεις ανώτερο!!!!!!!
Ανεκδιηγητες καταστάσεις ζήσαμε φέτος ως προς την επιλογή του εκπροσώπου μας και ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα ξαναεπαναληφθουν? Ελπίζω το δικαστήριο να δικαιώσει την Μαντζουκης.
Ανεκδιήγητες επειδή η κριτική επιτροπή δε συμφωνεί με 70 άτομα; Δικαίωμα της δεν είναι;
70 άτομα που κάλεσε η ΕΡΤ ώστε να βοηθήσει την κριτική επιτροπή για την ανάδειξη του εκπροσώπου που θα συνέχιζε τα καλά αποτελέσματα των δύο προηγούμενων ετών αντ αυτού αγνόησαν την επιτροπή κοινού που έδειχνε ποιο τραγούδι θα μας περνούσε από τον ημιτελικό και θα μας έφερνε μια καλή θέση στον τελικό επιλέγοντας αρχικά το shout out δίνοντας αδικαιολόγητα υψηλή βαθμολογία και ύστερα από τις αντιδράσεις επέλεξαν τον Βερνίκο με ένα εξίσου αδιάφορο τραγουδι με τα γνωστά αποτελέσματα
Μακάρι να δικαιωθεί τελικά η κοπέλα, αν και την έχει δικαιώσει ήδη το αποτέλεσμα (14 βαθμοί στον ημιτελικό
όλοι από Κύπρο και Αρμενία. Σε ημιτελικό χωρίς Κύπρο-Αρμενια.θα μπορούσε να τερματίσει με 0 βαθμούς η συμμετοχή των “σωφων ” της ΕΡΤ). Με την Μέλισσα σίγουρα θα είχαμε περισσότερες πιθανότητες πρόκρισης.. Δύσκολο να βρει το δίκιο της η κοπέλα αλλά ΕΡΤ διασύρθηκε.. Δεν ξέρω γιατί αυτό το κανάλι είναι διαρκώς σε ένα δικό του κόσμο. Διαχρονικά είναι αμπαλοι με μικρές εναλαμπες. Το 2001 δεν ήθελαν να στείλουν τους αντικ για να στείλουν μια άλλη άθλια συμμετοχή (επιλεγμένη από την επιτροπή των “σωφων ) Ευτυχώς τότε ο κόσμος με την ψήφο του, κατάφερε σώσει το αποτέλεσμα και στείλαμε το Die for you και σκισαμε. Το 2016 στείλανε τους αργκο-europont μόνοι τους κάνανε ανάθεση σε ένα συγκρότημα που δεν το ήξερε κανείς με ένα τραγούδι που κατά γενική ομολογία Δεν άρεσε στην πλειοψηφία των Ελλήνων. Με φυσικό επακόλουθο τον πρώτο αποκλεισμό της χώρας. Φυσικά οι ίδιοι άνθρωποι είναι εδώ για να μας αποδείξουν ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο και μπορούν και χειρότερα. Τους πιστεύω.
Σιγά μην έβγαινε αυτή καλύτερη θέση. Άτομα που το παίζουν κάποιοι και που δεν ξέρουν να χάνουν δεν τα ψηφίζει η κοινότητα
Α και δεν ήταν ο πρώτος αποκλεισμός. Μην προσπαθείτε να παραποιήσετε τα γεγονότα προς όφελός σας. Και από περιέργεια να φανταστώ η Μελίσσα σας πληρώνει για να έρχεστε εδώ και να γράφετε αυτά
Αρχικα θέλω να ηρεμήσετε λίγο κάποιοι με το hate. Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Μέχρι και το 2016 η Ελλάδα δεν είχε αποκλειστεί Ποτέ από τελικό. Από το 2004 μέχρι το 2015 πάντα προκρινομασταν. (Είχαμε αποκλειστεί από την διοργάνωση του 1999 λόγω της 20ης θέσης του 1998, επειδή τότε δεν υπήρχαν ημιτελικοί και οι χώρες που δεν τα πήγαιναν καλά αποκλείονταν από την επόμενη διοργάνωση για να διαγωνίστουν αυτοί που έχουν καλύτερο βαθμολογικό μέσο όρο + νέες χώρες και χώρες που επιστρέφουν μετά από αποκλεισμό). Επομένως το 2016 ήταν μια ατυχής εσωτερική επιλογή.οπως απέδειξαν τα γεγονότα. Δεύτερον, δεν έχω την ανάγκη να με πληρώσει καμία Μελίσα η κάποιος από τους υπόλοιπους καλλιτέχνες οι οποίοι και αδικήθηκαν από το φετινό φιάσκο απος απέδειξαν τα γεγονότα. Είμαστε άνθρωποι με καθαρή κρίση και ναι εγώ προσωπικά φέτος είδα μια αδικία προς όλους τους διαγωνιζόμενους από την ΕΡΤ με μεγαλύτερο θύμα τον Βερνίκο που τελικά πήγε με όλο αυτό το τοξικό κλίμα, χωρίς κάποια ουσιαστική βοήθεια όπως φάνηκε και επί σκηνής το παιδί το είχανε αφήσει μόνο τού και πάλευε. Επομένως, όπως είπε και ο κύριος Ποσειδώνας Γιαννόπουλος η ΕΡΤ έδωσε δικαιώματα.. Αν η ΕΡΤ ήταν απολύτως τυπική και ακολουθουσε την διαδικασία που η ίδια ανακοίνωσε, πίστεψε με καμία Μελίσα δεν θα μπορούσε να την κατηγορήσει δημοσία και αν το έκανε θα την διέψευδαν τα γεγονότα. Θα υπήρχαν χαρτιά που θα αποδείκνυαν το νόμιμο της διαδικασίας και όλοι θα την βγάζαμε τρελή. Μόνο που όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά και η ΕΡΤ όπως έστρωσε θα κοιμηθεί
λιγο με εκνευρίζει που επιμενετε να λετε οτι ο β ημιτελικος φετος ηταν ο ευκολοτερος στη ιστορια.
Ο α του 2019 τι απεγινε;
τελως παντων
δεν ξερω αν το τραγουδι της ηταν χειροτερο η καλύτερο, η αν θα πηγαιναμε καλυτερα, αλλα ενα ξερω. Αυτη αξιζε να μας εκπροσωπησει
την εκπροσωπηση την κερδισε με το σπαθι της.
Στηρίζουμε την πραγματική μας εκπρόσωπο μέχρι τέλους! Η δικαίωση της θα είναι δικαίωση και για εμάς που η ΕΡΤουλα μας πέρασε για κορόιδα αλλά και για τους υπόλοιπους καλλιτέχνες που επίσης κορόιδεψε ο κ. Ζούλας και οι 7 υπηρέτες του. Να μην τους αφήσει ούτε βρακί!! Μας επέβαλαν έναν κακομαθημένο 16 χρόνο ( βέβαια άλλους ήθελαν) και γίναμε ρεζίλι σε όλη την Ευρώπη!! Αυτά πρέπει να τα πληρώσουν και οι υπεύθυνοι για το φετινό χάλι να μην ξανά ασχοληθούν από εδώ και πέρα με το project Eurovision. Να κάτσουν στα ραδιόφωνα τους και να ακούν τις ποιοτικές μουσικές τους και να μην παίζουν με την συμμετοχή της χώρας μας.
Και όσοι κακολογούν την Μελίσσα, που τολμάει να τα βάλει με τη δημόσια τηλεόραση που κατέστρεψε τα πάντα φέτος, να πάνε να δουν την εμφάνιση του Βίκτωρακου στον ημιτελικό και να τον καμαρώσουν. Γιατί τόσο κόβει σε μερικούς!!
Τι γελοία που δεν ξέρει να χάνει. Λες και επειδή δήθεν ο κόσμος (70 άτομα) την έβγαλε πρώτος (μη αποδεδειγμένο) θα έπρεπε και η επιτροπή που προφανώς ξέρει παραπάνω.
Άη μωρή με το κάθε ψώνιο που ασχολείστε μαζί του
Φίλε, κοίτα λίγο τα ψυχολογικά σου και τους τρόπους σουπρώτα και μετά έλα να σχολιάσεις
Με τη φόρα που έχει πάρει η πουθενατζού, μέχρι το ΕΔΑΔ θα φτάσει για μια χαμένη εκπροσώπηση. Αλήθεια, δισκογραφικά κάνει τίποτα στη χώρα της;
Θα σου έλεγα τι κάνει. Μια παρτιτούρα της κακιάς ώρας έχει ανεβάσει, κατά τα άλλα μόνο να γαβγίζει χιτλερικά ξέρει όπως την έμαθαν εκεί που μένει
Ωραίο το ρατσιστικό σου σχόλιο Πάνο για άλλη μια φορά όπως σε όλα τα άρθρα με τη Μελίσσα, ελπίζω να σου περάσει τόσο η εμμονή όσο και ο ρατσιστικός σου χαρακτήρας όταν μόνιμα σε κάθε σχόλιο εμμένεις να αναφέρεσαι στη χώρα διαμονής ενός ανθρώπου. Ελπίζω τώρα που είσαι μικρός να βοηθήσεις τον εαυτό σου να το ξεπεράσει πάντως, δεν είναι αργά!
Ρατσιστές είστε εσείς οι κομπλεξικοί που δεν εμπιστεύεστε τα δικά μας παιδιά και ανέχεστε να μας εκμεταλλεύονται σαν αποικία και να μας πετάνε σαν στημένη λεμονόκουπα.
Αφού έχεις πείσει τον εαυτό σου ότι αυτό είναι το σωστό ποια η ανάγκη που σε κάνει να σχολιάζεις παντού το ίδιο πράγμα, να “φωνάζεις” για αυτό και να υπάρχει παντού το όνομα σου σε οποιαδήποτε αναφορά της κοπέλας; Οι άνθρωποι που πιστεύουν κάτι και είναι οκ με αυτό δεν έχουν την ανάγκη να σχολιάζουν εμμονικά παντού το ίδιο πράγμα. Μάλλον, μέσα σου, ξέρεις ό,τι κάτι δεν πάει καλά με τις απόψεις σου αυτές και “φωνάζοντας” προσπαθείς να τις ακούσεις εσύ ο ίδιος. Καλή σου συνέχεια!
Και για να σου απαντήσω και στο σχόλιο, υπάρχουν άνθρωποι που δεν κάνουν διακρίσεις. Η Έλενα Παπαρίζου της ομογένειας που μετά τη eurovision εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα, η Καλομοίρα της ομογένειας που μετά έφυγε εκτός και άλλοι εξαιρετικά αξιόλογοι καλλιτέχνες. Να πάει το καλύτερο κομμάτι και ένας καλλιτέχνης που μπορεί να το υποστηρίξει! Καμία διάκριση, κανένα ρατσιστικό σχόλιο!