Ελλάδα: Με τον D3LTA στην Eurovision 2022;
Δευτέρα σήμερα και όπως κάθε Δευτέρα συνεχίζουμε με τις προτάσεις μας για την ελληνική εκπροσώπηση στην Eurovision 2022, με καλλιτέχνες που θεωρούμε πως καλύπτουν τα μουσικά κριτήρια της ΕΡΤ, αλλά και του διαγωνισμού. Αυτή την φορά θα σας παρουσιάσουμε τον D3LTA, έναν ταλαντούχο τραγουδοποιό της ποπ/ροκ σκηνής.
Ποιος είναι ο D3LTA;
Μισός Βρετανός και μισός Έλληνας, ερμηνευτής αλλά και τραγουδοποιός, με επιρροές από την αγγλική ροκ μουσική, ο D3LTA έχει την βάση του είναι η Αθήνα, αλλά ταξιδεύει συχνά στο Λονδίνο τόσο για επαγγελματικούς, όσο και για οικογενειακούς λόγους.
Η ενασχόλησή του με τη μουσική άρχισε με το πιάνο, όταν ήταν πέντε ετών και έπαιζε κυρίως κλασσική μουσική. Αργότερα, ξεκίνησε να παίζει και κιθάρα. Στην πορεία, η αγάπη του για τη μουσική αποτέλεσε το έναυσμα για να δημιουργήσει τα δικά του τραγούδια, τη δική του μουσική και τους δικούς του στίχους.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Έχει συστηθεί στο κοινό του και στον κόσμο με το όνομα D3LTA. Στο διπλανό διαμέρισμα της πολυκατοικίας, που μεγάλωσε, έμενε ένας γείτονας που ήταν πολύ μυστήριος. Μάλλον πως ήταν συγγραφέας επειδή πολλές φορές τον έβλεπε στο μπαλκόνι με μια γραφομηχανή. Έμενε ξύπνιος όλο το βράδυ βάζοντας πολλές φορές δυνατά μουσική, αψηφώντας όλους τους κανόνες που όλοι οι άλλοι κάτοικοι της πολυκατοικίας «όφειλαν» να ακολουθούν.
Παρόλο που ήταν γείτονες για πολλά χρόνια, ποτέ δεν έμαθε το πραγματικό του όνομα. Το όνομα του παραλήπτη στα γράμματα, τους λογαριασμούς που ερχόντουσαν, και το κουδούνι ήταν Δ. Στη συνέχεια, μεγαλώνοντας, οι κολλητοί του και στην Ελλάδα και στην Αγγλία, που γνώριζαν το story τον φώναζαν D3LTA, του άρεσε και το υιοθέτησε.
Έχει σπουδάζει Μηχανολόγος Μηχανικός στο Λονδίνο – στο ίδιο πανεπιστήμιο που έχουν σπουδάσει και οι Coldplay. Στο Λονδίνο, παράλληλα με τις σπουδές του, έπαιζε μουσική σε clubs και pubs, όπου και δέχθηκε προτάσεις από μουσικούς παραγωγούς για επαγγελματική ηχογράφηση των original τραγουδιών του. Στη συνέχεια, ήρθε το ενδιαφέρον από δισκογραφικές εταιρίες κι έχει καταγράψει δυναμική είσοδο στη ελληνική σύγχρονη rock σκηνή με τις επιτυχίες του «Silent Revolution» και «Hey You».
Έχει εμφανισθεί σε πολλές ροκ σκηνές τόσο της Αθήνας, όσο και του Λονδίνου, αλλά και σε άλλες πόλεις του εξωτερικού. Το 2018 εμφανίσθηκε στην Αθήνα μαζί με το θρυλικό σουηδικό ροκ συγκρότημα H.E.A.T., που έχουν συμμετάσχει και στο Melodifestivalen.
Ο D3LTA ανήκει στο δυναμικό της ΜINOS EMI και θα ήταν μια ροκ πρόταση της ΕΡΤ στον διαγωνισμό, με έναν καλλιτέχνη που μπορεί να υποστηρίξει ένα δυτικότροπο ροκ ήχο, που θα είχε ενδιαφέρον και θα έβρισκε κοινό, όπως αντίστοιχα πέτυχαν φέτος οι Φινλανδοί. Ο D3LTA σύντομα θα κυκλοφορήσει τα νέα του music singles και απ’ όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε μια ενδεχόμενη εκπροσώπηση της χώρας μας στην Eurovision 2022 δεν θα τον άφηνε αδιάφορο!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για μία ακόμη φορά θα επαναλάβουμε πως η ΕΡΤ θα επιλέξει τον εκπρόσωπο και το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει πιθανότατα και το 2022 με καθαρά καλλιτεχνικά και μουσικά κριτήρια, χωρίς να την ενδιαφέρει ο παράγοντας δημοφιλία. Ας μην ξεχνάμε την μεγάλη δύναμη της ΕΡΤ. Την δυνατότητα της να βρίσκει νέα ταλέντα και να τα επιβάλει στην εγχώρια σκηνή, πολλές φορές κόντρα σε μιντιακά κατεστημένα και δισκογραφικές εταιρείες, κάτι που φέτος αποδείχθηκε περίτρανα.
Πως σας φαίνεται η περίπτωση του D3LTA; Θα θέλατε να τον δείτε στον διαγωνισμό; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω!
Μείνετε συντονισμένοι στο Eurovisionfun για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision 2022!
Καλή περίπτωση… Ενδιαφέρουσα και διαφορετική σε σχέση με το τι μας έχει συνηθίσει η χώρα μας.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια ρόλο παίζει το τραγούδι η φωνή και το staging.
Nahh
Βρέθηκε ο νέος Damiano… Τίποτα με ελληνικό στίχο σκέφτονται εκεί στην ΕΡΤ;
Κατερίνα Μπακεα είναι μια νέα πρόταση με ένα εμπνευσμένο τραγούδι σίγουρα θα αρέσει στην Ευρώπη μπείτε στο γιουτιουμπ και ψάξτε νά τήν παρακολουθήσετε θα σας αρέσει
Μας κάνεις πλάκα ελπίζω χαχαχαχαχα
Θετικό που η Ερτ φαίνεται να αναζητά νέους καλλιτέχνες περα από τα “θέλω” και “πρέπει” των δισκογραφικών.
Λυπηρό που ΚΑΙ φέτος θα αγνοήσει επιδεικτικά (όπως φαίνεται) την γνώμη-ψήφο του κοινού για την εκπροσώπησή μας.
Ενδιαφέρουσα πρόταση ΑΛΛΑ… όχι για τη Eurovision 2022. Μετά από ροκ νίκη θα φανεί σαν αντιγραφή καλώς ή κακώς συν του ότι αν το πάμε ιστορικά, την τελευταία φορά (πριν κωρονοϊου) που κέρδισε ροκ τραγούδι, την επόμενη χρονία πήγαν οι μισές χώρες με ροκ. Γι’αυτό, εάν στείλουμε κάτι ροκ μετά απο χρονιά με ροκ νίκη και με κίνδυνο να στείλουν πάλι πολλές χώρες ροκ, δεν νομίζω να μας ευνοεί. Οπότε αν και θα με ενδιέφερε να τον δω, δεν νομίζω ότι το 2022 είναι η κατάλληλή χρονιά.