Ελλάδα: Με τον Βαγγέλη Γιαλαμά ο Victor Vernicos στο στούντιο!
Πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες για τον Βίκτωρα Βερνίκο, που θα εκπροσωπήσει φέτος τη χώρα μας στον 67ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Εurovision, στο Λίβερπουλ. Συνεχίζει εντατικά τα μαθήματα φωνητικής, και σήμερα, Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023, βρίσκεται στο στούντιο για τις τελευταίες… πινελιές στο τραγούδι του “What they say”, για το οποίο δηλώνει περήφανος καθώς ο ίδιος έχει γράψει τόσο τη μουσική όσο και τους στίχους.
Ο Βίκτωρας φέρεται να δουλεύει το τραγούδι του στο Modern Music Arts Studio στη Γλυφάδα, στα πλαίσια της συνεργασίας του με τα Fragile Studios και τον έμπειρο μουσικό και παραγωγό Βαγγέλη Γιαλαμά, που είναι και ο ιδιοκτήτης τους. Ο Βαγγέλης Γιαλαμάς έχει αναλάβει την ηχογράφηση της φωνής και την κιθάρα του Victor Vernicos. Η πληροφορία αυτή έγινε γνωστή μέσα από δημοσίευση του μουσικού στους social media λογαριασμούς του.
View this post on Instagram
Ο Βαγγέλης Γιαλαμάς δραστηριοποιείται κυρίως στον χώρο της progressive rock και metal μουσικής, και ως συνθέτης/μουσικός αλλά και ως παραγωγός. Έχει συμμετάσχει σε αναρίθμητα projects συγκροτημάτων και καλλιτεχνών της rock και metal σκηνής, ενώ ασχολείται και με αρκετά δικά του projects. Τα πιο σημαντικά από αυτά είναι τα συγκροτήματα Fragile Vastness και Heaven in Mars, στα οποία κατέχει τη θέση του συνθέτη, του παραγωγού και του μπασίστα. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η δουλειά του με το progressive metal συγκρότημα Fragile Vastness, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει σημαντικούς δίσκους με στέρεο καλλιτεχνικό όραμα για την εγχώρια και μη underground progressive metal σκηνή, με αποκορύφωμα το διπλό concept άλμπουμ “A Tribute to Life” και το εξαιρετικό ντεμπούτο τους, “Excerpts”.
Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023, θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε live τον φετινό μας εκπρόσωπο στη Eurovision στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον την μεσημβρίαν», με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, στις 13:00, στην ΕΡΤ1 (διαθέσιμο και στο ERTFLIX), όπου θα μοιραστεί μαζί μας αγαπημένες του συνήθειες και τραγούδια.
Από Κοντόπουλο για παραγωγό, χαλκιτη κλπ… πήγαμε σε Γιαλαμαδες και Μις Χρυσάνθεμις… Κα τα ντια! Ωραίες εποχές μας θυμίζουν όμως! Να έχουμε μνήμες να θυμόμαστε
90 χρονών με το πι θα φτάσει ο Κοντόπουλος κι εμείς ακόμα σ’αυτόν κολλημένοι θά’μαστε. Μην τυχόν και πάει κανας άλλος στη γιουροβίζιον.
Στο μεταξύ έτσι όπως πάνε τα πράγματα, το μπλε χέρι της Γιάννας Τερζή θα μας φαίνεται υπερπαραγωγή μπροστά στο επερχόμενο φετινό βατερλό
Κατάντια. Με τις υγείες μας . Καλό πάτο φέτος. Κρίμα.
Χαιρομαι που τουλαχιστον το δουλεουν. Εγω κραζω το τραγουδι γιατι τωρα εχει αθλια παραγωγη.
Θα χαρω να ακουσουμε κατι ωραιο εντελει!
Γίνεται ολο και καλύτερο. Μεχρι την επόμενη εβδομάδα μπορει να απογειωθεί το πραμα. Φανταστείτε τι θα δούμε μέχρι την ημέρα που δεν θα προκριθει. Πιστεύω θα ειναι μια πολυ ενδιαφέρουσα χρόνια απο πολλές απόψεις. Θεωρώ οτι θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό και την επομένη
Διαβάστε λίγο καλύτερα το άρθρο και θα δείτε ότι ο Γιαλαμάς δεν είναι ο παραγωγός, απλά έχει αναλάβει την ηχογράφηση της φωνής και της κιθάρας του Βίκτωρα. Και επίσης μη διαβάζω βλακείες, ο άνθρωπος είναι εξαιρετικός σε αυτό που κάνει και είναι έμπειρος μουσικός. Επαναλαμβάνω, ΔΕΝ είναι ο παραγωγός!
Η εμπειρία μας διδάσκει πως η βασική άμυνα των αδύναμων μυαλών είναι να κατηγορούν χωρίς λόγο.
Καλη επιτυχία Βίκτωρ!!!
Μα ποιος ειπε φέτος η ελληνική αποστολή δε θα κάνει επιτυχία? Θα είναι μεγάλη επιτυχία αν αμφιβολα….
έχω κουραστεί να διαβάζω κάτω από κάθε είδηση για το βερνίκο τη χολή που αφήνετε. πάρτε το απόφαση μερικοί: Φετος μόνο τα μακαρόνια θα είναι Melissa!
ας ακούσουμε πρώτα τη συμμετοχή κ μετά κράξτε ελεύθερα
έχετε ένα μήνα περίπου να το χωνέψετε
Με τα έως τώρα δεδομένα το τραγούδι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μπαλάντα είναι επιλογή της επιτροπής της ΕΡΤ καθώς παρακαμφθηκε η γνώμη της επιτροπής κοινού για αυτό το οποίο αποτέλεσμα θα το χρεωθεί η ίδια με πρώτο δείγμα την κατρακύλα στα στοιχήματα τώρα εάν με την κυκλοφορία του κομματιού αλλαξη άρδην το κλίμα και ανέβουμε στα στοιχήματα καλώς πράγμα που για μένα αυτή τη στιγμή φαντάζει δύσκολο.
Έχουμε περάσει πλέον σε άλλο επίπεδο, ως οι Έλληνες γιουροφανς. (Τελικά με τους Ισπανούς είμαστε una faccia una razza ως προς αυτό) Κράζουμε ΠΡΙΝ βγει το τραγούδι. Επόμενο στάδιο να κράζουμε προκαταβολικά για την προετοιμασία μας για το 2025.
Άλλο το θέμα της Μελίσσας και την πολύκροτη δίκη που έρχεται και άλλο ένα 16χρονο ταλαντούχο παιδί που προετοιμάζεται για το όνειρο της ζωής του. Γιατί τα μπλέκετε; Λάθος της επιτροπής; Της Ερτ; Ό,τι θέλετε. Αλλά γιατί στέλνετε όλη την αρνητική σας ενέργεια στο τραγούδι.
Όσο για το πρόσφατο σλόγκαν που συχνά διαβάζω “Μελίσσα ή απόσυρση φέτος” τι να πω.. Μάλλον εγώ είμαι πολύ “πατριώτης” που θέλω να βλέπω τη χώρα μου στον αγαπημένο μου διαγωνισμό κι ας πάει με τραγούδι που δεν είναι του γούστου μου και ούτε που διανοούμουν να ευχηθώ να αποσυρθούμε ή να αποκλειστούμε….
Το μικρό απόσπασμα που έδωσε ο Βερνίκος του τραγουδιού του πριν λίγες μέρες δεν ενθουσίασε τα γραφεία στοιχηματων και ενώ ήμασταν στη δεκάδα βρεθήκαμε στην 23 θέση μακάρι να αλλάξει μετά την δημοσιοποίηση του τραγουδιού αλλά δεν έχω μεγάλες προσδοκίες. Επίσης η ΕΡΤ δεν ήθελε φέτος να ξεφύγουμε από την μπαλάντα και να στείλουμε κάτι πιο ρυθμικό δυναμικό από μια γλυκαναλατη μπαλάντα άλλωστε και η ομάδα του eurovision fun είχε αναφέρει πως το τραγούδι της Μαντζουκης θα μπορούσε να μας φέρει μια πολύ υψηλή θέση ενώ για το τραγούδι του Βερνίκου η ομάδα του eurovision fun είπε ότι δεν μπορεί να το κατατάξει κάπου .
Ενώ όταν ακούστηκε το ρεφρεν του Liar όλες οι στοιχηματικές παραληρούσαν. Βρήκαν το νέο Euphoria. Σοβαρευτείτε, επιτέλους. Όχι ότι το τραγούδι του Victor φαίνεται κάτι φοβερό, αλλά και της Melissa εντελώς basic pop τραγουδάκι.
Μην ξεχνάτε, το τραγούδι βγήκε δεύτερο σε κοινό και επιτροπή, οπότε θα είναι καλό. Επίσης, φοβάμαι όλο αυτό το κράξιμο θα έχει σαν αποτέλεσμα η ΕΡΤ να ξαναγυρίσει από του χρόνου στην 100% εσωτερική επιλογή και να ξανασυζητάμε για εθνικό τελικό σε καμιά δεκαετία πάλι κι αν.
Το να σκεφτεί δηλαδή το απλό απλούστατο και δημοκρατικό “Για να μη με πρήζουν τα βύσματα να τους στείλω γιουροβιζιον και να ηρεμήσει και ο κόσμος που τον γράφω, να κάνω εθνικό τελικό με 10 ή 20 τραγούδια και να αφήνω την επιλογή του νικητή 100% στα χέρια του κοινού”, ούτε λόγος?? Ούτε καν τους πέρασε από το μυαλό? Η δουλειά γίνεται μόνο όταν χώνουν την επιτροπουλα για να υπάρχει αδιαφανεια? Αν ήθελε να βουλώσει στόματα, έκανε τελικό με μόνο επιλογή κοινού και τέλος. Άλλωστε τηλεοπτικό μουσικό γεγονός είναι η γιουροβιζιον και πρέπει τη συμμετοχή μας να τη βλέπουμε και να την ακούμε πριν την επιλέξουμε. Τέλος.
Και κάτι επιπλέον: πρώτη στο ΚΟΙΝΟ ήταν η Μελίσσα και δεύτερη η Κλαυδια. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τολμά να βγάλει τα επίσημα αποτελέσματα η κρατική τηλεόραση. Από όλα τα στοιχεία αυτό προκύπτει εύλογα. Αλλά δεν βγάζει τα επίσημα αποτελέσματα φυσικά…
το απίστευτο με τους Έλληνες γιουροφαν είναι ότι ακόμα κ καλά να τα πάει ο βερνίκος στο Λίβερπουλ, οι περισσότεροι θα λένε ότι η Μελίσσα θα τα πήγαινε καλύτερα
Νταξςι γελάω με αυτόυς που υποστηρίζουν Βερνίκο. Βλέπετε πως εξελίσσεται η κατάσταση απο παντου τα παντα χώλενουν. Δε νομίζω να λέτε ταβιδια οταν παει και αποκλειστεί η πάρει μια 20η θεση(και αυτο λογω γειτόνων)
διαγωνισμός δημοφιλίας 3λεπτων σόου ειναι… δεν θα τρεξει κατοστάρι! Για όνομα…
Και προς Θεού, ας ακούσουμε τί έχει να μας παρουσιάσει πρώτα το παιδί
Αυτό το παιδί ο Βερνικος τρέμει όταν μιλάει και ξεχνάει και τους στίχους των τραγουδιών. Τον είδα στην εκπομπή του Φώτη του Σεργουλοπουλου. Απλά τραγικό.
Σταματήστε πλέον το κράξιμο του καναπέ ελεος.. Τραγικοί κάθε χρόνο έρχεστε εδω και βγάζετε χολή.. Και φυσικά κανένα δημιουργικό επικριτικό σχόλιο, απλα ανελέητο κράξιμο σε ενα παιδί που είτε το θέλετε είτε οχι έχει πολύ ταλέντο και πολύ καλή φωνή αλλα που δυστυχως για να εκπροσωπήσει τη χώρα μας θα πρέπει να ανέχεται να διαβάζει ολα εσάς εδω τα τρολς που βαριέστε στο καναπέ σας και μπαινεται μόνο για να κράζετε χωρίς καν να έχει βγει το τραγούδι..
ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ: ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΦΤΑΝΕΙ!!!!!