Editorial: Πως η Stefania και το Last Dance άλλαξαν την Eurovision στην Ελλάδα;
Με την ανακοίνωση της ΕΡΤ για την υποβολή προτάσεων, ξεκίνησε και επίσημα η νέα γιουροβιζιονική περίοδος στην χώρα μας. Φυσικά Eurovision δίχως δράματα, είναι και ζαμπόν χωρίς λιπαρά, όπως έλεγε το γνωστό άσμα της Ευσταθίας … Δεν ήταν λίγοι λοιπόν αυτοί που διαδικτυακά κυρίως εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους, γιατί η ΕΡΤ θα επιλέξει εσωτερικά και τον καλλιτέχνη αλλά και το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovision 2022 και όχι μέσω ενός εθνικού τελικού. Τις απόψεις μας για τον εθνικό τελικό και γιατί η ΕΡΤ θεωρούμε πως καλώς επιλέγει εσωτερικά την συμμετοχή μας, τις έχουμε αναφέρει σε άλλα άρθρα. Αυτή την φορά θα εκθέσουμε κάποιες σκέψεις, για το πως η Stefania και το Last Dance άλλαξαν τόσα πολλά μέσα σε ένα χρόνο, σε σχέση με την προσέγγιση της ΕΡΤ, των δισκογραφικών και των Ελλήνων καλλιτεχνών στον διαγωνισμό.
Μια κομβική χρονιά ήταν η φετινή για την Ελλάδα στην Eurovision. Μία ακόμα αποτυχία θα ισοδυναμούσε με μία παγιωμένη άσχημη κατάσταση, που δεν άλλαζε με τίποτα, παρά τις τόσο διαφορετικές συμμετοχές μας τα τελευταία χρόνια.
Το γενικότερο restart της ΕΡΤ είχε αποτελέσματα και στον διαγωνισμό. Η μεγαλύτερη προσπάθεια που καταβλήθηκε φέτος, σε συνδυασμό με την επιλογή μίας ομάδας με εμπειρία, έφερε τον επιθυμητό στόχο, ενώ έβαλε και ένα στοπ στα συνεχόμενα άσχημα αποτελέσματα. Μπορεί αυτό να φαίνεται ως μία λεπτομέρεια, η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική.
Τόσο οι fans, όσο και τα γραφεία στοιχημάτων, λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψιν τους την προϊστορία μίας χώρας, στα προγνωστικά και στις αποδόσεις τους. Η Ελλάδα την προηγούμενη δεκαετία έχασε την λάμψη και την δυναμική της στον διαγωνισμό και εκ προοιμίου θεωρούνταν ως μία αδύναμη χώρα. Αυτό φέτος άλλαξε, αφού η ΕΡΤ απέδειξε πως όταν θέλει, μπορεί να φέρει και αποτελέσματα. Σε μία από τις πιο δύσκολες χρονιές, η Ελλάδα πλασαρίστηκε μετά από καιρό στην πρώτη δεκάδα και απέδειξε ότι μπορεί να βρεθεί και πάλι ψηλά.
Η σημαντικότερη όμως θα λέγαμε παρακαταθήκη του Last Dance και της Stefania δεν είναι αυτή. Στέλεχος από μεγάλη δισκογραφική εταιρεία, που μέχρι πρότινος δεν είχαν ενδιαφερθεί ποτέ για την Eurovision, φέτος ετοιμάζονται πυρετωδώς εδώ και μήνες για την κατάθεση της πρότασής τους στην ΕΡΤ. Μάλιστα αποδίδουν το ενδιαφέρον τους, τόσο στην επαγγελματική παρουσία της ΕΡΤ, όσο και στο ότι ένα τραγούδι τελείως εκτός των ελληνικών προτύπων, όπως ήταν το Last Dance, κατάφερε να βρεθεί ψηλότερα από άλλα τραγούδια, που οι Έλληνες θεοποιούσαν, μέχρι λίγο πριν τον τελικό …
Δεν είναι εύκολο να κάνεις καλή pop στην Ελλάδα και η επιτυχία του Last Dance απέδειξε ότι η Eurovision έχει αλλάξει, μας ανέφεραν χαρακτηριστικά.
Στο σημείο αυτό θα προσθέσουμε πως δεν είναι μόνο η επιτυχία του Last Dance, αλλά και τα υπόλοιπα τραγούδια που βρέθηκαν ψηλά στην βαθμολογία. Η Eurovision του 2021 μας έκανε όλους σοφότερους, σημειώνουν από την ΕΡΤ. Ο διαγωνισμός έχει αλλάξει, έχει γυρίσει σελίδα και θα πρέπει να το καταλάβουμε και εμείς αυτό, συνταγές του παρελθόντος που ακολουθήσαμε και εμείς, έχουν κουράσει. Η φωνή και η ποιότητα του τραγουδιού παίζουν σπουδαίο λόγο πια.
Χωρίς λοιπόν περιστροφές σκεφθείτε ποια ονόματα θα φημολογούνταν ή αν θέλετε θα ενδιαφέρονταν να εκπροσωπήσουν την χώρα μας, αν το Mata Hari ή το Adrenalina ήταν στην δέκατη θέση και το Last Dance 19ο ή 20ο …
Σίγουρα το 2021 ήταν απλά η αρχή και το πόσο καλά ή άσχημα θα τα πάει η Ελλάδα το 2022 θα στιγματίσει τις επόμενες ελληνικές συμμετοχές και την κατεύθυνση που θα πάρουν τα πράγματα. Η ΕΡΤ το γνωρίζει πολύ καλά αυτό και ως εκ τούτου θα κάνει κυριολεκτικά ό,τι περνά από το χέρι της, ώστε να βρεθούμε ακόμα πιο ψηλά στην Ιταλία. Εμείς αισιοδοξούμε ότι θα τα καταφέρει ….
Πείτε μας τις σκέψεις στα σχόλια παρακάτω!
Έχετε μια τάση να υπερ-προβάλλετε Στεφανία και Κοντόπουλο σ’ αυτό το σάιτ. Με γεια σας με χαρά σας, αλλά δεν χρειάζεται να το τραβάτε από τα μαλλιά για να βγάλει νόημα. Τη Γιουροβίζιον στην Ελλάδα την άλλαξαν οι Antique το 2001 και κανείς άλλος. Το γεγονός ότι η Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια είχε ξεθωριάσει λίγο δεν ευθύνεται κανείς άλλως πέραν από την ασταθή πολιτική κατάσταση και η οικονομική κρίση. Όταν ξοδεύονταν χιλιάδες επί Βίσση και Ρουβά αλλά και στις συμμετοχές πέριξ των Ολυμπιακών Αγώνων, και ξαφνικά έπρεπε να αποταθούν στο MAD και άλλους ιδιώτες για να γίνει ένας υποτυπώδης τελικός (μέσα σε mall!), αντιλαμβάνεστε ότι πλέον το πρόγραμμα είχε περάσει σε 2η μοίρα και δεν αποτελούσε προτεραιότητα. Δεν ήταν ότι έχασαν την τεχνογνωσία, αλλά μέσα στη μουντίλα της χώρας από τα μνημόνια, τα κουρέματα, τα capital controls και νέες εκλογές κάθε χρόνο, η Γιουροβίζιον τη μάρανε την ΕΡΤ. Τα σκαμπανεβάσματα στις κυβερνήσεις και με έναν ΣΥΡΙΖΑ να θεωρεί ότι η Γιουροβίζιον έπρεπε να δώσει βήμα και σε συγκροτήματα όπως οι Argo ξενέρωσε τους πάντες. Άντε μετά να ξαναχτίσεις το ενδιαφέρον του καλλιτεχνικού κόσμου. Είχαν τον Κοντόπουλο και την ομάδα του που το έχουν πάρει εργολαβία και ευτυχώς προθυμοποιήθηκαν να το πάρουν επάνω τους. Έτσι κουτσά-στραβά προσπάθησαν να επανορθώσουν. Η Στεφανία δεν έσωσε τίποτα. Ο Ευαγγελινός αποτελεί μέρος της Γιουροβίζιον από το 2004, ο Κοντόπουλος από το 2009. Είναι παλιοί και γνώστες της κατάστασης. Δεν έκαναν κάτι που δεν έκαναν τόσα χρόνια. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι η ΕΡΤ μετά από 10 χρόνια αδιαφορίας και αφού βαρέθηκε να κακοποιεί το προϊόν της, αποφάσισε να το ξαναπάρει ζεστά. Έκανε και το σωστό παρασκηνιακό lobbying και ιδού. Δεν θέλει και πολύ. Αρκεί οι εκεί ιθύνοντες να εκτιμούν στο ελάχιστο το προϊόν τους και έτσι έρχονται και θέσεις στη δεκάδα, αλλά και πρωτιές.
Έτσι κι αλλιώς, όλες οι χώρες έχουν τα πάνω και τα κάτω τους στον διαγωνισμό. Όλες οι χώρες διανύουν περιόδους που το παίρνουν πιο ζεστά και αποδίδουν, και μετά αρχίζει και ατονεί το ενδιαφέρον και αφήνονται στο έλεος του Θεού. Δεν είναι κάτι παράξενο ή κάτι που δεν συνέβη προηγουμένως.
Εντελώς άστοχη η τοποθέτηση σου.
Η Ελλάδα ξεκίνησε πολύ δυνατά με την Γιουροβίζιον το 1974 μέχρι το 1981 που έστελνε όλα τα μεγάλα ονόματα (Μαρινέλλα, Τσανακλίδου Βίσση κτλ). Μετά ήρθε το ΠΑΣΟΚ και υπήρξε μια απαξίωση για τον διαγωνισμό μέχρι το 2004 που πήγε ο Ρουβάς. Μέχρι τότε υπήρξαν κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις με καλές θέσεις (Π.χ Bang 1987, Κλεοπάτρα 1992, Antique 2001) αλλά γενικά δεν τα πηγαίναμε καλά.
Από το 2004 μέχρι το 2011 ζήσαμε την χρυσή εποχή μας και ο καιρός θα δείξει αν η Στεφανία θα είναι μια φωτεινή εξαίρεση η αρχή μιας νέας χρυσής εποχής.
ΞΕΧΑΣΕΣ 2 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ. ΤΟ 1989 ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ 9 θέση με την Μαριάννα Ευστρατίου και φυσικά το 1993 που μας εκπροσώπησε η Καίτη Γαρμπή με το Ελλάδα χώρα του φωτός και πήραμε 9 θέση.
Η ΕΡΤ και ξέρει και μπορεί να διοργανώσει εθνικό τελικό και να δώσει το δικαίωμα στο κοινό να αποφασίσει ΚΑΙ αυτό! Δεν θέλει όμως. Δικαίωμά της. Όμως… με θεωρίες και προβλέψεις δεν γίνεται αιτιολόγηση. Υπάρχουν ένα σορό παραδείγματα (και όχι τόσο μακρινά) όπου μια χώρα προσπάθησε ξανα και ξανα να στείλει μια συμμετοχή παρόμοια με μια που είχε πάει καλά και (ΚΥΡΙΩΣ) με τον ίδιο τρόπο επιλογής, χωρίς όμως να έχει τα ίδια θετικά αποτελέσματα!
Η ΕΡΤ επειδή είχε μια καλή ομολογουμένως πορεία με την Στεφανία στον τελευταίο διαγωνισμό, θέλει να επαναλάβει την ίδια διαδικασία. Έτσι, το πιθανότερο (κατα τη γνώμη μου) είναι η ΕΡΤ να επιλέξει την Αμάντα Γεωργιάδη.
Όσο για το σενάριο που αναφέρθηκε παραπάνω στο άρθρο, δηλαδή “αν το Mata Hari ή το Adrenalina ήταν στην δέκατη θέση και το Last Dance 19ο ή 20ο… ποιοι καλλιτέχνες θα ενδιαφέρονταν να μας εκπροσωπήσουν”, το βρίσκω τουλάχιστον άτοπο.
1ον. Ένα τραγούδι από μόνο του ΔΕΝ σημαίνει απολύτως τίποτα! Όχι τουλάχιστον στον διαγωνισμό της Eurovision. Καλώς ή κακώς παίζουν και πολλοί άλλοι παραγοντες ρόλο. Όπως, ο καλλιτέχνης, η φωνή του, το εκτόπισμα επι σκηνής, η παρουσίαση, τα διαθέσιμα χρήματα της εκάστοτε ραδιοτηλεόρασης, κ.τ.λ…
2ον. Για να αποφύγει η ΕΡΤ τέτοιου είδους “κινδύνους” (μαζικές συμμετοχές εθνοποπ) σε έναν εθνικό τελικό, είναι αποκλειστικά στο χέρι της και μπορεί το αποφύγει, ΑΛΛΑ δεν την ενδιαφέρει να ασχοληθεί.
Επίσης η απόφαση της ΕΡΤ να δώσει μόλις 30 μέρες περίπου περιθώριο σε όποια εταιρεία επιθυμεί να στείλει την ολοκληρωμένη πρότασή της, μοιάζει να είναι λίγο… “φωτογραφική” η πρόσκληση αυτή. Πόσες εταιρείες άραγε θα μπορέσουν να στείλουν σε 30 ημέρες, 1 – 3 τραγούδια (η κάθε μία), να οργανώσει και να αποφασίσει την καλλιτεχνική ομάδα πλαισίωσης του ερμηνευτή, αλλά και το concept για την προώθηση και παρουσίαση του τραγουδιού???
Προφανώς ελάχιστες! Έτσι, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, οι επιλογές της επιτροπής της ΕΡΤ θα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενος χεριού!!
Τέλος θα συμφωνήσω με έναν χρήστη παραπάνω που είπε ότι οι Antique άλλαξαν την Eurovision στην Ελλάδα! Η Στεφανία αναθέρμανε το ενδιαφέρον και ότι είμαστε και πάλι “εδω” σαν χώρα!
Ειλικρινά δεν κουραδτηκαμε να λέτε για τον εθνικό τελικό κλπ κλπ…Τόσο πολύ θέλετε να έχετε την ψευδαίσθηση ότι επιλέγετε ΕΣΕΙΣ την συμμετοχή; Η ΕΡΤ κάνει αυτό που θεωρεί πως είναι καλύτερο κ εκ του αποτελέσματος και φέτος θα κριθεί. Όλες οι χώρες που επικαλείται ως παραδείγματα έχουν ένα μήνα πάνω κάτω ως προθεσμία υποβολής, η ΕΡΤ έδωσε 35 ημέρες είναι υπεραρκετές. Άλλες χρονιές που η ΕΡΤ αφήνε το χρόνο να περασει και ξεκινούσε τον Γενάρη τις διαδικασίες λέγανε άργησε, τώρα μας φαίνεται νωρίς. Καταλαβαίνετε την τοξικότητα σας ή όχι; Βέβαια λίγο ως πολύ είστε οι ίδιοι που και πέρσι κραζατε και λέγατε πώς πάμε για μια ακόμη 20η θέση.
Αγαπητέ Μάνο σε ότι έγραψες παραπάνω είσαι λάθος! Και εξηγώ.
Με το να με “βάζεις” άδικα ΚΑΙ “τυφλά” σε ένα σακι μαζί με μια ομάδα κακόβουλων που εύχονταν να πατώσουμε ή ακόμα και να αποκλειστούμε, δεν αρμόζει σε έναν “μη τοξικό” άνθρωπο όπως λες ότι είσαι. Αν και δεν έχω υποχρέωση απλά θα σου πω ότι, ημουν από αυτούς που πίστευα ότι θα πάμε καλά, πίστευα στις δυνατότητες της Στεφανίας και έλεγα και εξακολουθώ να λέω τα καλύτερα για την Dream Team!!! Επίσης ήμουν από αυτούς που εως… “τσακωνόμουν” με άλλους δήθεν αντικειμενικους φαν που έθαβαν την συμμετοχή μας και τους εκπροσώπους μας.
Εαν βρεις λοιπόν έστω και ένα σχόλιο με το nickname “gogos” που να αναφέρει ευχές για “πάτο”, κ.τ.λ… σε προκαλώ να το παραθέσεις εδώ! Έστω και ΕΝΑ!!! Αλλιώς σου ζητώ να ανακαλέσεις!
Όσον αφορά το σχόλιο σου περι “κούρασης” για το γεγονός ότι συχνά αναφέρω την άποψη περι διοργάνωσης εθνικού τελικού, θα έλεγα ότι θα είχες δίκιο ΕΑΝ έκανες το ίδιο και με όσους λένε συχνά πυκνά ότι η ΕΡΤ καλά κάνει και επιλέγει την εσωτερική επιλογή. Με αυτούς ΔΕΝ κουράστηκες????
Τέλος θα ήθελα να σου πω ότι σχεδόν όλες οι χώρες που διεξάγουν εθνικούς τελικούς έχουν κάνει γνωστές τις προθέσεις για τελικό πιο πριν και απλά κάποια στιγμή ανακοινώνουν ΠΟΤΕ και ΠΩΣ μπορεί μια εταιρεία-καλλιτέχνης να υποβάλει συμμετοχή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση (της ΕΡΤ) είχε ανακοινωθεί ότι θα υποβάλει πρόσκληση σε δισκογραφικές και δεν το θυμάμαι;;. Απλά έαν ωραίο πρωι ανακοίνωσε την πρόσκληση. Και επειδή είσαι μάλλον αδαής (ειλικρινά δεν το λέω για να σε προσβάλω) σε ενημερώνω ότι μια τέτοια πρόταση από μια μικρή ή μεσαίου “μεγέθους” εταιρεία, δεν προλαβαίνει να ετοιμαστεί σε ΌΛΑ τα επίπεδα μέσα σε 1 μήνα.
Υ.Γ
Αφήνω τελείως ασχολίαστο την συσχέτιση ψήφο κοινού με “ψευδαίσθηση”. Δηλαδή τις βραδιές ημιτελικών και τελικού της Eurovision (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου) έχουμε πανευρωπαικες – μαζικές “ψευδαισθήσεις”…
Αγαπητέ Gogos θα τα πάρω από το τέλος προς την αρχη. Συγκρινεις τους ημιτελικους κ τον τελικο της Eurovision με κάτι διαφορετικό, αυτό στην γλώσσα της επικοινωνίας και των επιχειρηματων λέγεται λαικισμός. Δεύτερον, δεν βλέπω καποιον χρήστη (τον ιδιο χρήστη), πέρα απο σενα σε καθε μα σχεδον κάθε σχόλιο, ακόμα και σε άσχετα αρθρα να αναφέρει το ίδιο και το ιδιο για τον εθνικό τελικό. Το καταλάβαμε ότι θελεις εθνικο τελικό, αλλά αυτο που κάνεις λέγεται spam στη γλώσσα του διαδικτύου. Tρίτον για το θέμα Dream Team και Stefania ανακαλώ, γιατί πραγματικά δεν θυμάμαι τι ελεγες, αλλά σε πιστεύω ότι είναι όπως τα λες. Πάντως ολοι αυτοι που λένε αυτα για τον εθνικο τελικο ειναι και αυτοι που θάβουν την ΕΡΤ αν εχεις παρατηρησεις, τον Κοντοπουλο, τον Φωκα και γενικά κ΄όλες τις επιλογές της ΕΡΤ, ισως αυτο με παρέσυρε. Παντως σου ζητω συγγνωμη για αυτο το σημειο. Τεταρτον και τελευταιο αυτο που λες για τους εθνικους τελικους ισχυει για καποιες χωρες, οχι για ολες. Η πορτογαλια που ανακοινωσε πχ πριν λιγο, δεν ειχε ανακοινωσει τιποτα νωριτερα. Επισης δεν νομιζω οτι κανεις μας επεσε απο τα συννεφα, ηταν δεδομενο πως η διαδικασια θα ηταν αυτη το eurovisionfun το γράφει εδω και μηνες αυτο. Επισης δεν νομιζω οι δισκογραφικες να περιμεναν την επισημη ανακοινωση, σιγουρα θα ειχαν ενημερωση απο την ΕΡΤ. Καποια πράγματα σιγουρα δεν τα μαθαινουμε.
Προφανώς κάπου έχεις μπερδευτεί ή βρίσκεσαι (για κάποιο λόγο που δεν κατανοώ) σε σύγχυση! Σε άρθρα που είναι άσχετα με το “θέμα” ΕΡΤ ή δεν υπάρχει σχετική αναφορά ΔΕΝ έχω γράψει άποψη για τελικό, κ.τ.λ…, άρα και ΠΑΛΙ δεν ισχύουν αυτά που μου προσάπτεις ότι γραφω τα ιδια και τα ίδια σε άσχετα άρθρα.
Και επειδή λες όταν κάποιος λεει την άποψή του πολλες φορές αυτό είναι spam στη γλώσσα του διαδικτύου, τότε να λες το ίδιο ΚΑΙ σε όσους λενε πολλες φορές το αντίθετο με την άποψή μου. Εκεί δεν είναι spam? Πολύ επιλεκτική αυτή η γλώσσα του διαδικτύου… Αλήθεια δεν έχεις δει άλλους χρήστες (τους ίδιους χρήστες) να λενε συνεχώς ότι καλά κάνει η ΕΡΤ ;;;;
Την γνώμη μου θα την γράφω όταν θέλω και όπου θεωρώ ότι πρέπει. Όπως και ΟΛΟΙ έχουν το ίδιο ακριβώς δικαίωμα! Εαν εν τέλει δεν σου αρέσουν αυτά που λέω ή σε χαλάνε, μπορείς πολύ απλά όπου βλέπεις “gogos”να τα προσπερνάς. Αλλά “αστυνόμο” για το πότε, πόσες φορές και αν θα γράψω την άποψή μου δεν δέχομαι. Θέλω να πιστεύω ότι ούτε και συ δέχεσαι κάτι ανάλογο από τον οποιονδήποτε!!!
Καλή συνέχεια!
Από τα φετινά αποτελέσματα στην ΕΡΤ κατάλαβαν ότι στον διαγωνισμό αυτή τη στιγμή μεσουρανεί η αγγλόφωνη ποπ; Από κάτω προς τα πάνω τα διαβάζουν;
Αλήθεια εκτός από το Adrenalina και το Mata Hari (που τουλάχιστον όμως ακούστηκε παντού) πόσο καλά τα πήγαν σε σχέση με τις προσδοκίες των fans η Victoria και η Roxen; Γιατί κάτι αντίστοιχο είναι και τα ονόματα που ακούγονται εδώ.
Ειδικά εσύ με όσα έλεγες προ του διαγωνισμού για την Ελλάδα κ το last dance ( τα σχόλια σου είναι για να γελάμε, υπάρχουν σε όλα τα άρθρα όποιος θέλει μπορεί να τα δει), δεν είσαι για να δίνεις και συμβουλές. Μάλλον είσαι για να συμβουλεύεις ώστε η ΕΡΤ να κάνει το αντίθετο.
Σωστά έχεις δίκιο. Ξέχασα ότι «έκλεισαν στόματα», τα οποία προφανώς και πρέπει να μείνουν κλειστά 🙂
Συγκεκριμενα το δικο σου με οσα ειπες φετος και ανοιχτο να μεινει, ειναι το πλεον αναξιοπιστο και ασχετο με το διαγωνισμο.
Aξιόπιστες είναι μόνο οι διαδικασίες κεκλεισμένων των θυρών και τα παπαγαλάκια.
Σίγουρα ειναι πιο αξιόπιστες απο καποιον που απετυχε να πέσει μεσα σε οτδηποτε ειχε να κανει με την ελληνικη συμμετοχη και την προσπάθεια της ΕΡΤ….ακομα σε πονάει η 10η θεση.
Καθόλου δεν με πονάει, δόξα τω Θεώ έχουμε δει πολύ πιο κουλά αποτελέσματα στη Eurovision. ‘Ομως δεν παραμυθιάζομαι για το πως συνέβη, ούτε θεωρώ πως το συγκεκριμένο πακέτο πρέπει να αποτελεί πρότυπο και μπούσουλα για μελλοντικές συμμετοχές.
Ναι επειδη δεν αρεσε σε σενα ήταν κουλο αποτελεσμα και συνεβη και με περιεργο τροπο…τι αλλο ακουμε ρε παιδια; Υστερα σας ενοχλει που σας λεμε και κομπλεξικους!
Ειλικρινής απορία. Είναι τόσο δύσκολο η ΕΡΤ να βρει 4-5 καλλιτέχνες και τραγούδια του απολύτου γούστου και της απολύτου αισθητικής της και να τους θέσει στην κρίση του κοινού; αν δεν γουστάρει μάτα χάρι, ας αποκλείσει τέτοιου είδους ακούσματα, αλλά το να γράφετε ότι οι τηλεθεατές δεν ξέρουν να ψηφίζουν, πέρα από το ότι μόλις κατερρίφθη ως επιχείρημα, είναι και τέρμα προσβλητικό.
Έλεος ρε παιδιά…
Έ
Λ
Ε
Ο
Σ
Υπομονή, υπομονή, αλλά έλεος.
Εμείς ποσο υπομονη να κάνουμε με τα κατα καιρους σχόλια σου;
Ενδιαφέρον.
Για πες;
Δεν χρειαζεται αναμενω με ανυπομονησια τα σχολια σου για τα διαμαντια που και παλι θα κοπουν σε εθνικους τελικους ή δεν θα περάσουν στον τελικο της Eurovision και θα ναι τα αγαπημένα σου, ΜΟΝΟ δικα σου…
Α οκ… Τιμή μου…
Κάτι άλλο έχεις να μου προσάψεις;
Ε οταν λες ελεος και οτι κανεις υπομονη, σκεψου εμεις τι κανουμε με αυτα που λες!
γιατί σε λένε όχι αλλά κάρβουνό… γράφεις σχόλιο που δεν στέκουν… συνέχεια το έλεος… και δεν σου προσάπτει σου λέει τη γνώμη του.
Το δικό σου σχόλιο Ελεος ρε παιδια κάνουμε υπομονη αλλα…δεν ειναι τραμπουκισμα στην διαφορετικη αποψη; Μονη η δικη σου αποψη ειναι σωστη;
Από που κι ως που είναι τραμπούκισμα το “έλεος” και το “υπομονή”;;;!!!
Είσαι καθόλου σοβαρός;
Τραμπούκισμα είναι αυτό που κάνετε όλοι εσείς εδώ και καιρό σε όποιον δεν γλείφει πατόκορφα από το πρωί ως το βράδυ καλλιτέχνες που εσείς γουστάρετε. Σε όποιον τολμήσει να αρθρώσει κουβέντα και γνώμη που παρεκκλίνει από την κρατούσα άποψη των γιούροφανς.
Και στην τελική… ανάθεμά με αν κατάλαβες τι εννοούσα με το συγκεκριμένο σχόλιο μου.
…και από που ακριβώς προκύπτει ότι ισχυρίζομαι ότι η μόνη σωστή άποψη είναι η δική μου.
Εκτίθεσαι με αυτά που γράφεις, αγαπητέ.
Καλά αυτό είναι δεδομένο..με όσα λες πως σου αρέσουν σιγά μην είναι σωστη η δική σου άποψη. Με το σχολιο σου προσβάλλεις παντως και το σαιτ που μας φιλοξενει, λέγοντας τους εμμέσως γλυφτες. Θα επρεπε να ντρέπεσαι.
Καλά, όσο για το ποιος θα έπρεπε να ντρέπεται, άστο καλύτερα…
“με όσα λες πως σου αρέσουν σιγά μην είναι σωστη η δική σου άποψη¨:
Σ’ ευχαριστώ που αποκαλύπτεσαι και με επιβεβαιώνεις σχετικά με το ποιος προσβάλει ποιον και ότι το μόνο σου πρόβλημα είναι ότι έχω διαφορετικά μουσικά γούστα από εσένα.
Και κάπου εδώ τελειώνουμε γιατί δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε αυτή τη συζήτηση.
Παρακαλω οι διαχειριστες να δούνε τα προσβλητικα σχολια του κάρβουνου προς αυτους και να τον μπλοκάρουν!
@Διονύσης
“γράφεις σχόλιο που δεν στέκουν”
Δηλαδή; Ποιο σχόλιο μου δε στέκει;
“γιατί σε λένε όχι αλλά κάρβουνό”
έχεις κάποιο πρόβλημα με το username μου;
Πότε θα μάθετε κάποιοι να μη συμπεριφέρεστε σαν εντεταλμένα τρολς και μη τραμπουκίζετε όσους τυγχάνει να έχουν διαφορετική άποψη από τη δική σας;
εγώ σε ακούω …πες μου ένα άτομο που να συμφωνεί με αυτά που λες… μπλοκάρετε από τα σχόλια τον χρηστή όχι άλλο κάρβουνό… σου έχω γράψει σε επόμενα σχόλια σου το ίδιο πράγμα τα σχόλια σου δεν στέκουν…
“γράφεις σχόλιο που δεν στέκουν
Δηλαδή; Ποιο σχόλιο μου δε στέκει;”
το σχόλιο που δεν στέκει ειναι
Έλεος ρε παιδιά…
Έ
Λ
Ε
Ο
Σ
Υπομονή, υπομονή, αλλά έλεος.
και αλλά…