Eurovision 2023: Τα στοιχήματα μετά την ολοκλήρωση των προβών των δύο ημιτελικών – Καταποντίζεται η Ελλάδα!
Η αγαπημένη στήλη πολλών εξ υμών επιστρέφει, καθώς οι στοιχηματικές αναλύσεις για τον 67ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision είναι και πάλι εδώ.
Με λιγότερο από μία εβδομάδα να απομένει για τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2023 και μετά την ολοκλήρωση των προβών των δύο ημιτελικών, θα ρίξουμε μία ματιά στις αποδόσεις των στοιχηματικών εταιρειών αναφορικά με τις πιθανότητες πρόκρισης της κάθε χώρας στον μεγάλο τελικό του φετινού διαγωνισμού, καθώς και στις πιθανότητες νίκης στον ημιτελικό.
Πρώτος Ημιτελικός
Αρχίζουμε από τον πρώτο ημιτελικό, όπου σε μεγάλο βαθμό έξι χώρες θεωρούνται δεδομένο πως θα προκριθούν στον μεγάλο τελικό του ερχόμενου Σαββάτου. Σουηδία, Φινλανδία, Νορβηγία και Ισραήλ παίζονται στο 1,01, μη δίνοντας το παραμικρό κέρδος σε εκείνον που θα ποντάρει στην πρόκρισή τους, ενώ Τσεχία και Μολδαβία προσφέρονται σε αποδόσεις κάτω από το 1,10.
Από ‘κει και πέρα, μια κατηγορία μόνη της φαίνεται πως αποτελεί η Σερβία που θεωρείται ως η έβδομη επικρατέστερη για πρόκριση στον μεγάλο τελικό της 13ης Μαΐου. Η πρόκριση του Luke Black προσφέρεται σε αποδόσεις γύρω στο 1,30, έχοντας ξεκάθαρη απόσταση τόσο από τις χώρες που προπορεύονται και έπονται.
Για τα τρία τελευταία “εισιτήρια” για τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2023 θα μονομαχήσουν, σύμφωνα με τους bookers, τέσσερις χώρες. Ελβετία, Πορτογαλία, Κροατία και Ολλανδία έχουν τις δικές τους πολύ υψηλές πιθανότητες για πρόκριση, με την Ελβετία να παίζεται μεταξύ 1,33 και 1,44, την Πορτογαλία και την Κροατία μεταξύ 1,4 και 1,5 και την Ολλανδία μεταξύ 1,57 και 1,67. Σε δυσχερέστερη θέση είναι η Ολλανδία συγκριτικά με τις άλλες τρεις, ωστόσο η απόδοση πρόκρισής της κάθε άλλο παρά στοιχηματική ευκαιρία δεν αποτελεί.
Μάλτα, Λετονία, Ιρλανδία και Αζερμπαϊτζάν θεωρούνται ως αουτσάιντερ για την πρόκριση, σε κάθε περίπτωση όμως οι αποδόσεις που προσφέρονται μπορούν να αποτελέσουν δέλεαρ για όσους πιστεύουν στην πρόκριση κάποιας χώρας εξ αυτών.
Αναφορικά με την νικήτρια του πρώτου ημιτελικού, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Απόλυτο φαβορί για τη νίκη στον πρώτο ημιτελικό είναι η Φινλανδία, η οποία προσφέρεται σε αποδόσεις μεταξύ 1,33 και 1,44. Η δυναμική του Käärijä και του “Cha Cha Cha“, καθώς και το γεγονός πως το κοινό αποφασίζει φέτος στους δύο ημιτελικούς αποτελούν βασικούς λόγους που προσφέρεται η φινλανδική νίκη σε τόσο χαμηλές αποδόσεις.
Δεύτερο φαβορί αποτελεί η Σουηδία που παίζεται σε αποδόσεις μεταξύ 3 και 4, αποτελώντας μία value for money επιλογή, ειδικά για εκείνους που στηρίζουν το μεγάλο φαβορί του 67ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Κατά τα άλλα, όλες οι υπόλοιπες χώρες προσφέρονται σε πολύ υψηλότερες αποδόσεις, με μόνο το Ισραήλ και τη Νορβηγία να είναι στοιχειωδώς κοντά στη Φινλανδία και τη Σουηδία. Ισραήλ και Νορβηγία παίζονται σε αποδόσεις κάτω από το 20.
Δεύτερος Ημιτελικός
Αρκετά αμφίρροπος αναμένεται ο δεύτερος ημιτελικός, με 13 χώρες να έχουν αρκετά σημαντικές πιθανότητες πρόκρισης στον μεγάλο τελικό της 13ης Μαΐου. Αυστρία, Αυστραλία και Κύπρος θεωρούνται από τους bookers ως τα ακλόνητα φαβορί για πρόκριση, με την παρουσία τους στον τελικό του φετινού διαγωνισμού να είναι εν πολλοίς εξασφαλισμένη. Η μέγιστη απόδοση που προσφέρονται οι προκρίσεις τους είναι κάτω από το 1,10.
Αρμενία, Λιθουανία, Σλοβενία έπονται, με πρόκριση της Αρμενίας να επιστρέφει έως και 1,14 φορές το ποντάρισμα, της Λιθουανίας 1,17 φορές και της Σλοβενίας 1,20 φορές. Πρόκειται για τρεις χώρες που θεωρείται εξαιρετικά απίθανο το να αποκλειστούν την επόμενη Πέμπτη. Το ίδιο πάνω – κάτω ισχύει και για την έβδομη Γεωργία που παίζεται μεταξύ 1,2 και 1,25.
Σε αρκετά πλεονεκτική θέση φαίνεται να βρίσκονται το Βέλγιο και η Πολωνία που έχουν δημιουργήσει απόσταση συγκριτικά με τις χώρες που – βάσει των στοιχηματικών εταιρειών – θα παλέψουν για το δέκατο και τελευταίο εισιτήριο. Το Βέλγιο προσφέρεται σε αποδόσεις κάτω του 1,40, ενώ σε αποδόσεις ελαφρώς πάνω από το 1,40 μπορεί κανείς να ποντάρει στην Πολωνία.
Μεγάλη μάχη αναμένεται για το δέκατο και τελευταίο εισιτήριο του δεύτερου ημιτελικού, με Δανία, Εσθονία, Ελλάδα και Αλβανία να μάχονται γι’ αυτό. Προβάδισμα φέρεται να έχει τη δεδομένη χρονική στιγμή η Δανία, η οποία απειλείται άμεσα από την Εσθονία. Οι αποδόσεις πρόκρισης της Δανίας ανεβαίνουν, ενώ οι αντίστοιχες της Εσθονίας πέφτουν. Στο 1,73 προσφέρεται η πρόκριση της Δανίας και στο 1,83 η αντίστοιχη της Εσθονίας.
Ιδιαίτερα αποθαρρυντική είναι η κατάσταση στην περίπτωση της χώρας μας. Η κυκλοφορία του αποσπάσματος των 30 δευτερολέπτων του “What They Say” έχει ρίξει τον Victor Vernicos στη 12η θέση, με την Ελλάδα να βρίσκεται μπρος στο φάσμα του αποκλεισμού, σύμφωνα πάντα με τους bookers. Οι αποδόσεις πρόκρισης της χώρας μας έχουν ανέβει σε αρκετές εταιρείες, με το ενδεχόμενο πρόκρισης να διπλασιάζει το ποντάρισμα. Παρ’ όλα αυτά, σε αρετές εταιρείες η Ελλάδα παραμένει εντός Top 10, έχοντας χαμηλότερες ή παρόμοιες αποδόσεις με τη δέκατη Δανία.
Ανοδικές τάσεις παρουσιάζει η 13η Αλβανία, επιβεβαιώνοντας το τελευταίο μας άρθρο στο οποίο σας αναφέραμε πως πρόκειται για την πιο value for money επιλογή του δευτέρου ημιτελικού. Η πρόκριση της Αλβανίας παρουσιάζει πτώση σε όλες τις στοιχηματικές εταιρείες, “κλείνοντας την ψαλίδα” με τις προπορευόμενες χώρες. Η αλβανική πρόκριση παίζεται στο 2,5.
Τέλος, σαφώς λιγότερες πιθανότητες πρόκρισης μετά τις δύο πρώτες πρόβες έχουν η Ισλανδία, η Ρουμανία και ο Άγιος Μαρίνος, με τους bookers να θεωρούν εν πολλοίς ως δεδομένο πως θα αποκλειστούν από τη συνέχεια του 67ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.
Ανοιχτή είναι η κατάσταση σχετικά με τις πιθανότητες νίκης στον δεύτερο ημιτελικό, με την Αυστρία να έχει το προβάδισμα, παρ’ όλα αυτά πέντε χώρες παίζονται σε αποδόσεις κάτω του 10 για νίκη. Αυστρία, Αυστραλία, Αρμενία, Σλοβενία και Κύπρος αναμένεται να παλέψουν για τη νίκη του δευτέρου ημιτελικού, με την Αυστραλία και τη Σλοβενία να αποτελούν τις κερδισμένες των προβών ρίχνοντας σημαντικά τις αποδόσεις τους. Μέγιστη απόδοση που προσφέρεται η Αυστρία είναι το 2,5, η Αυστραλία το 6, η Αρμενία, η Σλοβενία και η Κύπρος το 11.
Ποιες χώρες πιστεύετε θα προκριθούν στον μεγάλο τελικό του επόμενου Σαββάτου και θα “συμπληρώσουν το παζλ” των 26 φιναλίστ ;
Μόνο ένα θαυμα μας σώζει από τον τρίτο μας αποκλεισμό. Κρίμα για τον Βίκτωρα, που το ήθελε πολύ και κάηκε νωρίς. Αν σωθούμε, μια θέση από το 22 με 26 μας περιμένει. Τουλάχιστον να μην…αποκλειστουμε με νοιάζει. Φέτος που αποφασίζει μόνο το κοινό στους ημιτελικούς, εμείς στείλαμε ένα τραγούδι που θα λάτρευαν( μάλλον) οι επιτροπές και μπορεί να περνούσαμε. Του χρόνου, ας γίνει μια ανάθεση στην Φουρέιρα για να ξαναδούμε υψηλή θέση, γιατί φέτος η επιτροπή τα εκανα…μανταρα!!! Όπως και να έχει, να ευχηθώ καλή επιτυχία στον Βίκτωρα και την Ελλάδα…
πολύ φοβάμαι ότι ούτε οι επιτροπές θα το στηρίζανε…
ριξε μια ματιά σε χώρες που αφιερώνουν εκπομπές για ολους τους συμμετέχοντες κ ψηφιζουν επιτροπές κ κοινό…. απο παντού ψίχουλα
Χαίρομαι που έστω και την τελευταία στιγμή καταλαβαίνετε όλοι το ποιοι φταίνε για το βατερλω που θα ακολουθήσει. Αρχικά η επιτροπή που επέλεξε τον Βίκτωρα γιατι δεν της έβγαινε να στείλει αυτό που η ιδια ήθελα (Μόνικα) και δεν ήθελε να στείλει αυτο που ψήφισε με τεράστια διαφορά η επιτροπή κοινού (Μελίσα). Βέβαια τότε αυτό το αμφισβητούσατε γιατι είχε γραφθεί για “φυτεμένα” μέλη στην επιτροπή κοινού (ο κύριος με το καπελάκι)και πολύ ειρωνευόσασταν και αυτήν την ποληροφορία όπως και τη κίνηση της Μελίσα, λέγοντας την κακιά εγωιστρια γερμανίδα επειδή η κοπέλα έκανε το αυτονόητο, κινήθηκε νομικά εναντιον αυτής της διαδικασίας φιασκο! Επειτα ακούσαμε αυτο το μετριότατο αποτέλεσμα από έναν ερασιτέχνη πιτσιρικο και όλοι θέλατε να μας πείσατε ότι φταίμε εμεις που κακολογούμε δεξια και αριστερά τη συμμετοχή μας και δεν θέλατε να δεχτείτε το ποσο αδιάφορη έχει περασει αυτη η συμμετοχη και οτι το όλο αρνητικο κλιμα δημιουργήθηκε απο το πισωγύρισμα της επιτροπής της ΕΡΤ. Από πότε η κριτική με επιχειρήματα είναι διαδικτυακός πόλεμός;
Τουλάχιστον τώρα βλέποντας αυτη τη συμμετοχή να έχει αποδοθεί όπως έχει αποδοθεί στο stage πιστεύω ότι πολλοί καταλαβαν έστω και αργά τι ακριβώς παίχτηκε φέτος! Κάλιο αργά παρά ποτέ!
Μια φασαρία ήταν και το τραγούδι της Μελίσσα. Έλεος
Nα σου πω, δεν έχεις και άδικο. Ούτε και αυτές. Για αυτό εβαλα και το μαλλον. Λυπάμαι μόνο για τον μικρό που θα του αφήσει μια πικρή γεύση η Εurovision που τόσο ήθελε.
Πρέπει να καταλάβουν ορισμένοι κολλημένοι-εμμονικοί πως ο Victor και το τραγούδι του περνάνε αδιάφορα εδώ και μήνες. Κάνει μπαμ αυτό στα reactions, σχόλια, προγνωστικά, τάσεις, κλπ., κ.λπ…
Απλή και γνήσια αλήθεια. Τί να κάνουμε τώρα που δεν σάς βολεύει; Deal with it.
Μέτριο τραγούδι, άπειρος performer, εκτόπισμα ούτε καν, φωνή τίποτα ιδιαίτερο…
Btw, σταματήστε επιτέλους να αποκαλείτε φωνάρα όποιον τραγουδιστή ακούτε. Το σκυλοπόπ σ’ αυτή τη χώρα έχει κάνει τεράστιο κακό στο πολιτισμικό κριτήριο των πολιτών. Όλοι φωνάρες! Όλοι τέλειοι!
Ο Victor τραγουδάει σε μια συγκεκριμένη χαμηλή-μεσαία φωνητική περιοχή, κάτι που δεν τον καθιστά «φωνάρα».
Τί να πουν δλδ και οι πραγματικές φωνάρες της μουσικής? Θα πάνε να κρυφτούν από ντροπή, αν ο Victor θεωρείται δείγμα… «φωνάρας»! Συνέλθετε.
Για τη σκηνική παρουσία, μην βρίζετε μόνο τους άλλους, εκτός του ίδιου του καλλιτέχνη. Όταν ο stage director σέβεται την περσόνα του τραγουδιστή και την αναδεινύει επί σκηνής, τον βρίζετε! Όταν δεν το κάνει, πάλι τον βρίζετε γιατί έγραψε τον τραγουδιστή.
Τα ίδια και πέρσι. Βγαίνει ο Ευαγγελινός και λέει καθαρά πως για το σκηνικό αποτέλεσμα συνεργάστηκε με την Amanda ώστε η ίδια να νιώθει οικεία. Βγαίνει η Amanda και λέει ξεκάθαρα πως είχε λόγο στο σκηνικό αποτέλεσμα, ο Ευαγγελινός την σεβάστηκε ώστε η ίδια να αισθάνεται άνετα επί σκηνής. Το ότι βγήκε σαν την Αστέρω μετά, όπως γράφανε, είχε ευθύνη και η Αμάντα, διότι αυτό είναι το στυλ της, η καλλιτεχνική της προσωπικότητα. Οι κολλημένοι δεν το άκουσαν ποτέ. Βρίζαν αποκλειστικά τον Ευαγγελινό.
Τα ίδια και φέτος. Έρχεται ο Ρήγος, σέβεται την κινησιολογία του Victor επί σκηνής και την αναδεκνύει, πάλι θα βρίσουν το Ρήγο. Τραγικοί. Μην ξεχνάτε πως αυτή η σπαστική κινησιολογία του Victor είναι δική του, τί να κάνουμε, αυτό κάνει. Αν και για μένα, από το snip που είδα, μοιάζει σχεδόν αυτιστικό το όλο. Αντιτηλεοπτικό εντελώς.
Απλώς, η χώρα στέλνει φέτος μια μέτρια επιλογή. Έτσι πάν’ αυτά. Μία κερδίζεις, μία χάνεις.
Λογικά, και να περάσει ημιτελικό, θα πατώσει τελικό. Αδιάφορο τραγούδι απλώς. Δεν είναι απαραίτητα κακό. Τύπου αδιάφορη Demy ένα πράμα που πέρασε και ούτε άγγιξε. Μην μεγαλοποιείτε τα πράγματα οι φανατισμένοι (κάτι άκυροι τύπου Κωνσταντίνος, κ.λπ.) που γράφετε κάθε μέρα και δεν έχετε άλλη ζωή. Βγείτε μια βόλτα, θα ξελαμπικάρετε.
Σε κάθε περίπτωση, αναμένω να αποκλειστεί η Ελλάδα στον ημιτελικό για να πάμε στα καλύτερα που θα ’ρθουν. Η ΕΡΤ να αξιολογήσει το αποτέλεσμα και να πορευτεί (ει δυνατόν) σοφότερη.
Θυμηθείτε τα λόγια του Greek Freak περί «αποτυχίας» και “steps to success”.
Ώπα, μισό λεπτό, κανείς δεν αρνήθηκε την ανταπόκριση στο τραγούδι του Βίκτωρα ούτε έχω ακούσει κάποιον να λέει ότι το ίδιο το τραγούδι είναι και καμιά τραγουδάρα – αλλά αυτά δεν ήταν με τίποτα ενδείξεις σίγουρου αποκλεισμού. Η Ελλάδα συμμετέχει φέτος σε έναν ΠΟΛΥ αδύναμο ημιτελικό, με πολλές φιλικές χώρες και πιθανότητες για ψήφους και μια πολύ καλή σειρά εμφάνισης. Εάν η σκηνική παρουσία ήταν και κατάλληλη για το τραγούδι, ο Βίκτωρας είχε άπειρες πιθανότητες να “κλέψει” την 9η ή 10η θέση και να περάσει στον τελικό. Καλά τώρα που μάθαμε το staging, φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν πάμε πουθενά, αλλά πριν το μάθουμε αυτό δεν νομίζω καθόλου η συζήτηση για τελικό να ήταν άτοπη.
(Επίσης προσωπικά θα πώ ότι ο Βίκτωρας μου αρέσει σαν τραγουδιστής γιατί έχει ώραιο τόνο φωνής, όχι επειδή δείχνει κανένα μεγάλο range στο τραγούδι – αλλά έχει ωραία, βαθιά φωνή και αυτή εμένα πάντως μου αρέσει και φαντάζομαι αυτό ισχύει και για άλλους, εξού και τα κοπλιμέντα για τη φωνή του, θεωρώ εγώ τουλάχιστον)
Για τα ελληνικά δεδομένα η φωνή του είναι παρά πολύ καλή. Δεν χρειάζεται κάποιος να κάνει κορώνες για να έχει καλή φωνή. Ο Victor έχει βαθιά καθαρή και ωραία φωνή. Εκφράζεις άσχημα την άποψη σου Long Jump 🙂
Το ότι ξεπλένουμε τόσο εύκολα τον Ρηγο και την λεγόμενη ομάδα και συγκρίνουμε την Αμαντα που ειχε δισκογραφία, ειχε εμπειρία σε σκηνές και πολυ συγκεκριμένο στυλ και φυσικά δικαιούταν να ειχε λόγο, με ενα ταλαντούχο μα άπειρο παιδί με εμπειρία μονο σε σχολικές γιορτές και στους δρόμους με τη κιθάρα του, αυτό με ξεπερνάει.. Όσο και να θέλετε να τα ρίξετε ολα στον Βικτωρ και να ξεπλένεται υποτίθεται έμπειρους Διευθυντές της Λυρικής σκηνής δεν ειναι πολυ σωστό..
Σου απαντάω μόνο και μόνο επειδή αναφέρθηκες άκομψα στο πρόσωπο μου. (Γενικά το σχόλιο σου είναι μια κακογραμμένη χοντραδα σε πολλά σημεία).
Αρχικά από τη στιγμή που αυτο το site ασχολείται με το διαγωνισμό, τον οποίο αγαπώ και θέλω να είμαι αντικειμενικός, θα σχολιάζω σε κάθε αρθρο που θέλω να πω κάτι. Αν έχω κουράσει ή λεω βλακείες που εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι μια χαρά τα έλεγα και εγώ και άλλοι χρήστες, θα το κρίνουν οι συντάκτες και θα κόψουν τα σχόλια μας!
Από εκεί και πέρα στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι στο ότι πάντα την ευθύνη την έχει και ο καλλιτέχνης (η στεφανία, η αμαντα, ο βικτωρας κλπ) αλλά συνήθως ο καλλιτέχνης έχει την μικρότερη ευθύνη (πλην στην περίπτωση της Τερζή). Ο Βικτωρας έχει μια καλη φωνή αλλά είναι άπειρος και αυτό ορισμένες φορές είναι ακόμα χειρότερο είδικα όταν δεν προσπαθεί να το διορθώσει η ομάδα που τον πλαισιώνει (βλ.φέτος την αχρείαστη κινησιολογία που ισώς τον κάνει να χάνει ανάσες. Σε αυτό, ναι,φταίει ο Ρήγος ξεκάθαρα. Ο Φωκάς μια χαρά είχε καλύψει την Demy για παράδειγμα αφήνωντας της ακίνητη στο βάθρο). Τώρα τα σχόλια που χρησιμοποιείς περί “αυτιστικών κινήσεων” και “προσωπικές ζωές” ,τις συμβουλές για βόλτες κλπ νομίζω προδίδουν και το επίπεδο σου. Κανένας σεβασμός!
Πάντως τουλάχιστον εγώ, και πολλοί εμφανιζόμαστε έστω με ένα όνομα και όχι με ψευδώνυμα τα οποία μπορεί να τα αλλάζουμε διαρκώς για να πούμε την εξυπνάδα μας και να κουνάμε το δάχτυλο σε άλλους κατόπιν εορτής.
Oλόκληρη η πρόβα έχει βγει στο Twitter και σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με το άθλιο απόσπασμα στο χτεσινοβραδυνό βίντεο της EBU. Θα μας εξηγήσει κανείς πως επέλεξαν αυτά τα συγκεκριμένα 30 δευτερόλεπτα για το επίσημο βίντεο ή για ποιο λόγο δεν διαμαρτύρονται;
Έχεις το link για το video?
Καλησπέρα, όπως λέει και στην αρχή του βίντεο στο YouTube οι αποστολές επιλέγουν το κομμάτι που θα βγει στη δημοσιότητα και μάλιστα ανάμεσα στα 3 runs που κάνει ο κάθε καλλιτέχνης. Συνεπώς, η ομάδα του Βίκτωρ το διάλεξε οπότε δεν τίθεται θέμα διαμαρτυρίας
Άρα λοιπόν θα μας πουν ποιος το επέλεξε και γιατί;
Ο Βίκτωρας είναι άθλιος φωνητικά στην πρόβα που ανέβηκε στο twitter
Είσαι σίγουρος;; Εγώ δεν βρίσκω τίποτα. Που είναι στείλε έναν σύνδεσμο σε παρακαλώ.
Μάλλον το κατέβασαν, δεν βρίσκω το ποστ. Επίσης δεν μπορώ να βλέπω τα ποστ ορισμένων στο Twitter. Πραγματικά, δεν άρεσε το κλιπ όχι, αλλά μόνο ένας άνθρωπος που έχει κακία μέσα του θα ανεβάσει ποστ που κοροϊδεύει ένα ανήλικο παιδί. Εμένα αυτό με στεναχωρεί, ποιος νοιάζεται για αποκλεισμούς σε αυτό το σημείο. Ήθελα να πω τον καημό μου, ξέρω δν έχει καμία σχέση με αυτό που ζήτησες.
Και στην υπόλοιπη πρόβα φωνητικά ο πιτσιρικάς είναι κάτω του μετρίου.Σε ένα σημείο τα χάνει εντελώς και δεν ξέρει τι λέει .Τραγικό
Πραγαματικά κουράστηκα με το ….μικρό παιδί… να το προστατεύσει η οικογένεια του, η ΕΡΤ και η δισκογραφική του εταιρία. Ήξεραν όλοι αυτοί ότι πάει στην Eurovision κι όχι στην Junior. Στα θετικά του, ναι έχει μια καλή φωνή κι οταν μεγαλώσει και βρεί τα πατηματά του θα γίνει καλύερος. Όμως, το τραγούδι δεν είναι για τον διαγωνισμό δεν κλιμακώνεται δεν δεν από την μια πλευρά, από την άλλη έχεις μια δημόσια τηλεόραση που κωφεύει αγνοεί τις διαμαρτυρίες ημών κι όλλων αυτών που δήλωσαν συμμετοχή για τα μάτια του κόσμου. Κι ερωτώ οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι, Κλαυδία, Σκούρτης Ευαγγελία, Μόνικα κλπ κλπ δεν είναι παιδιά που άξιζαν ίση και δίκαιη μεταχείριση? Ας έκανε ανάθεση η ΕΡΤ.
Εύχομαι καλή επιτυχία στον Βίκτωρα, να περάσει γιατί θα είναι κρίμα να επωμιστεί τα λάθη της ΕΡΤ φέτος.