Ελλάδα: Δεν θα δοθεί παράταση στην προθεσμία για την Eurovision 2022! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Κάτι περισσότερο από 24 ώρες έχουν απομείνει για όσους καλλιτέχνες επιθυμούν να διεκδικήσουν την ελληνική εκπροσώπηση στην Eurovision 2022. Η αυριανή ημέρα είναι η τελευταία, της προθεσμίας που έχει δώσει η ΕΡΤ για την κατάθεση των προτάσεων των δισκογραφικών, δημιουργών, ερμηνευτών κλπ. Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες η ελληνική δημόσια τηλεόραση δεν πρόκειται να δώσει καμία παράταση στην προθεσμία.
Περισσότερο από ένα μήνα είχαν στη διάθεση τους οι ενδιαφερόμενοι ώστε να ετοιμάσουν τις προτάσεις τους και να τις αποστείλουν στην ΕΡΤ, προκειμένου να διεκδικήσουν το ελληνικό εισιτήριο για την Eurovision 2022.
Η ΕΡΤ είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιημένη για το επίπεδο των συμμετοχών και το μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε από μεγάλο και σημαντικό αριθμό καλλιτεχνών, δημιουργών, παραγωγών κλπ, κάτι που φάνταζε απίθανο κάποια χρόνια πριν. Η επιλογή επίσης της διοίκησης της ΕΡΤ για μία κλειστή, εσωτερική επιλογή αποδεικνύεται ορθή, αφού όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, σχεδόν κανείς από τους καλλιτέχνες που κατέθεσαν συμμετοχή δεν θα συμμετείχε σε έναν τηλεοπτικό εθνικό τελικό.
Παράταση λοιπόν δεν πρόκειται να δοθεί, αφού ήδη έχουν κατατεθεί πάρα πολλές συμμετοχές, με την αυριανή ημέρα να αναμένονται ακόμη περισσότερες.
Συνοψίζοντας στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής υπάρχουν ήδη οι προτάσεις των:
- Good Job Nicky
- Evangelia
- Ηλία Κόζα
- Κωνσταντίνου Χριστοφόρου
- Περισσότερες από δέκα ακόμη προτάσεις καλλιτεχνών, από μικρότερες δισκογραφικές εταιρείες και από το εξωτερικό
Φυσικά αύριο το Eurovisionfun θα σας ενημερώσει για όλες τις προτάσεις που θα κατατεθούν την τελευταία ημέρα της προθεσμίας, για αυτό μείνετε συντονισμένοι εδώ!
Συγχαρητήρια στην ΕΡΤ και μακάρι να συνεχίσει έτσι. Θα ήθελα να ρωτήσω και αν θέλετε φυσικά απαντάτε, ο εκπρόσωπος μας κατέθεσε το τραγούδι του ή αύριο;
χαχα! Συμφωνω απόλυτα για την ΕΡΤ, τα έχουμε πει κ θα τα ξανά πούμε ακόμη και αν καποιους αυτο τους ενοχλει. Σε αυτό που ρωτάς θα σου πω φυσικά την προσωπική μου άποψη. Νομιζω πως ο 1 διεκδικητης έχει καταθέσει και ο αλλος θα καταθέσει αυριο!
Δεν μπορώ να διαβάζω βλακειούλες. Ολα τα ονοματα που κατεθεσαν και θα καταθέσουν ειναι μικρα και δεδομένης της κρισης στη μουσική βιομηχανία, θα συμμετείχαν σαν τρελοί όλοι τους σε ελληνικό τελικό με ψηφοφορία κοινού. Είτε ο τελικός είχε 5 υποψηφίους είτε είχε 15.
Ας κάνει η ΕΡΤ έναν απλό αλλά αξιοπρεπή τελικο (σαν παραγωγή) όπως αυτός του 2010 και να δείτε τι τέλειες συμμετοχές θα είχαμε. Και όχι με αυτό τον τρόπο δηλαδη με τόσο πιεστικά χρονικά πλαίσια και όχι με αυτους τους περιορισμούς που μόνο εταιριες πρέπει να καταθέσουν και μάλιστα μεσα σε ενα μηνα να εχουν βρει και τραγουδι και να το εχουν κανει και καλη παραγωγη και να εχουν βρει και παραγωγο και χορογραφο και πλανο προωθησης κτλ ….Λες και δεν μπορουσε η ερτ να αφησει την προθεσμία μέχρι τέλος Οκτωβριου…Κάτι θα πάθαινε αν η Ερτ διάλεγε τον εκπροσωπο και το τραγουδι μεσα σε λίγες μέρες το Νοέμβριο.
Πάμε τώρα στην περίεργη προώθηση στο γιο του Πάριου που μας έχετε πρήξει. Εχουμε να κάνουμε με ενα παιδάκι που εβγαλε 3 τραγουδάκια κατά τη διαρκεια της πανδημίας και ξαφνικά θέλει και γιουροβίζιον. Για χαλαρώστε λιγάκι. Φωνή έχει αδιαφορη, για εμφάνιση να μη μιλήσω γιατί είναι προφανές ότι έχει μία απο τις πιο αντι-τηλεοπτικές φάτσες που έχουμε δει ποτε. Ναι δεν θα τον κρίνουμε που δεν είναι όμορφος όμως σε ένα τηλεοπτικό σόου, για να πας πολύ καλά με τέτοια αντιτηλεοπτική φάτσα πρέπει να έχεις το άσμα του αιώνα και δεν νομίζω ότι ο 25 χρονος φίλος του και συνθέτης που του έγραψε το υποψήφιο κομμάτι να έχει γράψει κάτι τόσο ανεπανάληπτο. Μένει όμως να το δούμε. Πάντως η Ελλάδα με ποιοτικές και εναλλακτικές μπαλαντες δεν πάει καλά. Και γενικα δεν πάει καλά με μπαλάντες. Το είδαμε και το 2018 και το ειδαμε και το 2019 και το ειδαμε και όποτε στείλαμε μπαλαντες (συμπεριλαμβανομένου και του 2003). Αλλωστε ειναι τελειως λαθος χρονικου να στειλουμε μια και καλά μπαλάντα με άποψη μετά τις απανωτές μπαλαντες αυτους του είδους που πήγαν τα τελευταία χρόνια στη Γιουροβίζιον (σσ μιλάω και για πέρσι αλλά και για τις χρονιές απο 2016 και μετά).
Επίσης ας σταματήσει αυτό το ”είναι όμως ο γιος του Πάριου”. Ετσι ελεγαν καποιοι και για την κορη του Τερζη ότι επειδή είναι κορη ενός θρύλου θα σκίσει και τα είδαμε τα χαίρια της.
Από τις άλλες υποψηφιότητες, καμία δεν με ενθουσιάζει αλλά πιστεύω ότι το εισιτήριο της εκπροσώπησης ανήκει στην Καλομοίρα δικαιωματικά (και με βάση τα στοιχεία που έχουμε τώρα που δεν έχουμε ακούσει τα τραγούδια). Δεν με τρελαίνει και ούτε ειναι το στιλ μου αλλά τα αντικειμενικά γεγονότα λένε ότι ειναι η μοναδική εκπρόσωπος της ελλάδας που έφερε τριάδα (και κέρδισε και τον ημιτελικό της με Ρωσία μέσα) και δεν της έγινε μεταγενέστερα ανάθεση. Η μοναδική. Επιπλέον, είναι 36 ετών που σημαίνει ότι είτε θα πάει τώρα είτε ποτέ. Οριακά είναι για φέτος που ακόμα διατηρείται νέα και κεφάτη. Ακόμα, φέτος τα φωνητικά είναι προηχογραφημένα οπότε δεν θα έχουμε προβλημα με τα φωνητικά της καλομοιρας (σσ αλλωστε δεν ειχαμε ουτε το 2008). Τελος αλλά εξισου σημαντικό, διαβαζω οτι η καλομοιρα έκανε πανέξυπνη συνεργασία, στα τραγούδια που θα καταθέσει στην ΕΡΤ, με μεγαλο όνομα στη Σουηδια και λογω αυτου του Σουηδού συνθέτη (αν παει με κομμάτι του) θα τη δουν με άλλο μάτι στη Σκανδιναβία και ειδικά οι επιτροπές. Επιτέλους η ελλαδα να κάνει μια μίνι συμμαχία με Σουηδία γιατί σαν χώρα δεν έχουμε κάνει καθόλου κονε με τους Σκανδιναβούς στο διαγωνισμό ενώ ξερουμε οτι ο διαγωνισμος κινειται κυριως απο Σκανδιναβούς. Με βαση τα γεγονότα που έχουμε τώρα είναι ξεκάθαρο ότι η Καλομοίρα πρέπει να πάει. Ο γιος του πάριου και όλα τα φυντανάκια που ξεπήδησαν τώρα και νομίζουν ότι μπορουν να σταθούν σε σόου που βλέπει 200 εκατομ. κόσμος να κανουν υπομονή για το μελλον. Και αρκετά με τις αναθέσεις. Είναι απαράδεκτη η πρακτική της Ερτ να κάνει αναθέσεις σε ονόματα τέτοιου βεληνεκούς.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν λέτε τα υπόλοιπα ονόματα. Επειδή προέρχονται από πιο μικρές δισκογραφικές;
Τελος πάντων, δικό σας είναι το site ότι θέλετε κάνετε!
Επίσης δεν βλέπω πουθενά επιτυχία της ΕΡΤ. Όχι τουλάχιστον σε αυτή τη χρονική στιγμή. Θεωρείται επιτυχία ότι 15 (περίπου) καλλιτέχνες θέλουν να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο διαγωνισμό;;;; Προσωπικά τον θεωρώ μικρό αριθμό συμμετοχής στην ανοιχτή πρόσκληση της ΕΡΤ! Ειδικά μετά το περσινό πολύ καλό αποτέλεσμα.
Το ζητούμενο είναι να επιλέξουν το σωστό τραγούδι και να υπάρξει στήριξη σε όλα τα επίπεδα στον καλλιτέχνη που θα ταξιδέψει στο Τορίνο. Και ασφαλώς εκεί θα μιλήσουμε για το αν έπραξε σωστά ή όχι η ΕΡΤ.
Ευχομαι καλή επιτυχία σε όποιον πάρει το εισιτήριο και να ξανα δώσει “λόγο” η ΕΡΤ ΚΑΙ στο κοινό από του χρόνου!
Σήμερα που είναι η τελευταία μέρα σίγουρα θα καταθέσουν και άλλοι. Πάντως όσον αφορά τον αριθμό, πολλοί θα ήθελαν να καταθέσουν γνωρίζοντας όμως ότι έχουν ελάχιστες έως μηδενικές πιθανότητες να εκπροσωπήσουν την χώρα. Επομένως δεν μπαίνουν καν στον κόπο. Ας περιμένουμε και σήμερα γιατί νομίζω ότι οι προτάσεις μέχρι στιγμής ακούγονται πολύ ενδιαφέρουσες.
Η αισιοδοξία ότι έχουν κατατεθεί αξιόλογες και ενδιαφέρουσες προτάσεις, προκύπτει από αυτά που διαβάζουμε και μόνο, από τα site που ασχολούνται με τον διαγωνισμό. Κι εγώ να σου πω την αλήθεια αισιοδοξώ ότι είναι έτσι, αλλά επι της ουσίας ΠΟΤΕ δεν θα μάθουμε την ολοκληρωμένη πρόταση του κάθε καλλιτέχνη-δισκογραφικής για να κρίνουμε. Στην καλύτερη των περιπτώσεων να ακούσουμε, κάποια στιγμή, κάποια από αυτά…
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι σίγουρα θα υπάρχει κάποιο τραγούδι που θα ξεχωρίσει και ότι ο Φωκάς και η ομάδα του θα έχουν ένα ωραίο υλικό στα χέρια τους! Με λίγα λόγια θεωρώ (χωρίς να ξέρω κάτι επι της ουσίας) ότι φέτος θα μας εκπροσωπήσει ή ο GJN ή η Αμάντα! Δεν λέω ότι οι υπόλοιποι δεν θα έχουν φτιάξει κάτι όμορφο, αλλά στην EV παίζει ρόλο και το υπόλοιπο κομμάτι. Χορογραφία, σκηνοθεσία, κ.τ.λ… και η DREAM TEAM είναι ό,τι καλύτερο έχουμε αυτή τη στιγμή στη χώρα μας!
Η επιτυχια της ΕΡΤ εγκειται στο γεγονός οτι συγκέντρωσε πολύ αξιόλογες προτάσεις με σημαντικούς δημιουργούς κ συντελεστες, κάτι φυσικα που σε εναν εθνικο τελικο δεν υπήρχε περιπτωση να συμβει, αλλα θα ειχαμε δεκαδες συμμετοχες απο καλλιτεχνες που δεν ειναι καν σε δισκογραφικη εταιρεια, όπως συνεβαινε στους ανοιχτους τελικους που πραγματοποιουσε η ΕΡΤ μεχρι το 2003.
Έχω διαφορετική άποψη. Μέχρι το 2003 που υπήρχαν δεκάδες συμμετοχές, όταν διεξαγοταν ανοιχτος τελικος, υπήρχαν και καλλιτέχνες σε δισκογραφικές, αλλά και όχι…
Και αυτό να συνέβαινε φέτος, δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα. Απλά η επιτροπή θα είχε περισσότερη δουλειά για να αποφασίσει ποιοι πληρούν τα καλλιτεχνικά κριτήρια για τον διαγωνισμό!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ. Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ έχει καταθέσει;